Valla işkenceye dönüştü ben tv yi söktüm kutuladım sardım sarmaladım kargo için müşteri hizmetlerini aradım
Servis raporu almanız gerekiyor dedi..
Kurulumu yapılmış ürünlerde servis iade raporu istiyormuş lkullanmadan nasıl anlıyacaksak bu süreç uzatıncada zamanı geçti diyeceklar tv bende patlıyacak galiba.
Servisle görüştüm bizim öyle bi uygulamamız yok diyor iade raporu veremiyoruz diyor hb kurulumu yapılmış ürünü iade edemezsiniz servis raporu olmadan diyor
Satıcı firma ben o ürünü bidaha satamam ışık sızması normal diyoru ki gittikçe arttı ilk baştaki gibi değil
hakem heyetine başvur dedi telefonda lg türkiye ile 1 saat konuştum ışık sızması normal bunun için iade veya değişim olmaz diyor.
Resmen ilk defa internetten aldığım bir ürün elimde patladı ..
kimse sorumluluk almıyor tamam diyorum bu bir arıza hata değilse de ben beğenmedim kardeşim 14 gün içinde cayma hakkım yokmu iade etmek istiyorum diyorm firma almayız boşa göderme demeye getiriyor
hb kurulumu yapılan ürün için servis raporu diyor servi biz rapor veriyoruz diyor..
Lütfen bir yol gösterin arkadaşlar hakhukuk hepsini saydım çare yok
Etiketleyebildim mi bilmiyorum ..
Adem Helvacı