B Çevrimdışı

Baht_

Yeni Üye
12 Mar 2021
12
öncelikle hayırlı olsun, panel ve anakart nedir ? memnunmusunuz ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


vestel ve toshiba 1500 tl ucuz olursa neden alınmaz, stabil bir anakart ve güzel bir panel ile geldikten sonra 3 yıl garantisiyle f/p ürünü olmaz mı üstad
Teşekkürler. Samsung VA panel, MB230 ve 1,25gb ram.
Yan açıdan bakılınca Adem Helvacı Adem Helvacı 'nın bahsettiği kırmızının pembe gözükmesi olayı dışında beklentilerimi karşıladı. Memnunum.

TVnin içinde beni şaşırtan özellikse internet hız testi olmasıydı.
 
D Çevrimdışı

deve_tuncay

Yeni Üye
8 Mar 2021
1
27
Merhabalar, birkaç sorum olacaktı;

1)Grundig 50 GEU 7830 B model tvde kullanılan panel markasını nasıl öğrenebilirim?​

2) Grundig 50 GEU 7830 B ile 7900 B arasında ne fark var?

3) 3500 tl seviyelerinde 4K tv önerebilir misiniz?
 
MMTECH Çevrimdışı

MMTECH 

Aktif Üye
24 Mar 2020
101
31
Ben bugün teknosaya gittim iki modele baktım.Kesinlikle doğru bir cümle servis sorunu ve kronik bir arızası yoksa görüntü kalitesi mükemmel
1.sırada lg43 un7400
2.sırada 43pus7505

zannedersem ikiside ips panel
Evet orta seviyede bir IPS panel alacaksanız LG'den şaşmayın, paneli kendisi üretiyor bunun bir fark yarattığını sanıyorum ki o keskinlik başkalarında olmuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Grundig 40GDF5950B​

şu IPS panel mi acaba ya?
 
Son düzenleme:
R Çevrimdışı

rambo2590 

Yeni Üye
2 Şub 2018
40




Selamlar bu 3 model arasında kaldım.
Philips diğerlerine göre açı duyarlılığı daha yüksek geldi ayrıca kumandası da çok büyük geldi ve hantal çalıştığını söylüyorlar.
Samsung'un edge led olması beni düşündüren kısım direct led olsa büyük ihtimal onu tercih ederdim.
LG'yi pek inceleme imkanım olmadı ama direct led ve va panel olduğu için listeye ekledim.
Kullanım şekli uydu kanalları, film, dizi, maç ve youtube izlenecek çoğunlukla.
En geç Haziranın son haftasına kadar almış olmam lazım bütçem 5k civarında, takip ettiğim kadarıyla ara ara indirim oluyor 5100-5200 bantlarına düşüyor fiyatlar. Bu süreçte önerebileceğiniz başka modeller varsa onları da düşünebilirim.
Bir de 2021 modeller piyasaya ne zaman çıkar tahminen onları beklesem 2020 leri daha uyguna alma imkanı veya 2021 lerden bu fiyatlara alma imkanı olur mu ?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ediyorum.
 
A Çevrimdışı

Aykutt100

Yeni Üye
12 Şub 2020
7
25
kolay gelsin lg webos u diger markalara kullanım hakkı verdi acaba sunny skytech onvo gibi markaların weboslu modelleri alınır mı vestel ve vestel markalarına alternatif olur mu
 
T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
Merhaba, Halen sorunsuz seyrine devam ettiğim Pioneer 5090 kuro plazma televizyonumun yerine 60 veya 65'' yeni bir makina arayışına girdik. 5090 siyah kalitesini bilen bilir. Lütfen bu doğrultuda önerilerinizi beklerim.
Teşekkür ederim.
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Merhaba, Halen sorunsuz seyrine devam ettiğim Pioneer 5090 kuro plazma televizyonumun yerine 60 veya 65'' yeni bir makina arayışına girdik. 5090 siyah kalitesini bilen bilir. Lütfen bu doğrultuda önerilerinizi beklerim.
Teşekkür ederim.
Size bir öneri vermek çok zor ama lcd teknolojisi size göre değil oled bakmanız lazım
 
W Çevrimdışı

Wolfgang34

Yeni Üye
20 Mar 2021
8
44
Arkadaslar VA panel vestel 65u9400 almak istiyordum.bulunmuyor stoklarda. 9500 modelinde problemler varmis. VA panel ve hizli menu ve uygulama gecisleri (netflix gibi)olan sorunsuz bir 65” vestel tavsiye edebilir misiniz ? Tesekkurler.
 
M Çevrimdışı

Mehmettrko

Yeni Üye
6 Şub 2021
7
31
Poşetlerin açılması sorun değil hocam. Ben önceki tv yi iade ettim sorun olmadı.
Valla işkenceye dönüştü ben tv yi söktüm kutuladım sardım sarmaladım kargo için müşteri hizmetlerini aradım
Servis raporu almanız gerekiyor dedi..
Kurulumu yapılmış ürünlerde servis iade raporu istiyormuş lkullanmadan nasıl anlıyacaksak bu süreç uzatıncada zamanı geçti diyeceklar tv bende patlıyacak galiba.
Servisle görüştüm bizim öyle bi uygulamamız yok diyor iade raporu veremiyoruz diyor hb kurulumu yapılmış ürünü iade edemezsiniz servis raporu olmadan diyor
Satıcı firma ben o ürünü bidaha satamam ışık sızması normal diyoru ki gittikçe arttı ilk baştaki gibi değil
hakem heyetine başvur dedi telefonda lg türkiye ile 1 saat konuştum ışık sızması normal bunun için iade veya değişim olmaz diyor.
Resmen ilk defa internetten aldığım bir ürün elimde patladı ..
kimse sorumluluk almıyor tamam diyorum bu bir arıza hata değilse de ben beğenmedim kardeşim 14 gün içinde cayma hakkım yokmu iade etmek istiyorum diyorm firma almayız boşa göderme demeye getiriyor
hb kurulumu yapılan ürün için servis raporu diyor servi biz rapor veriyoruz diyor..
Lütfen bir yol gösterin arkadaşlar hakhukuk hepsini saydım çare yok
Etiketleyebildim mi bilmiyorum ..

fbaad09c-6a18-4637-a6a1-8bcc65aadaef.jpg

Adem Helvacı Adem Helvacı
 
Son düzenleme:
B Çevrimdışı

Bkagan06

Yeni Üye
5 Mar 2020
3
31
Herkese iyi günler arkadaşlar. Yeni bir televizyon alacağım bütçem 5.500 TL’ye kadar tv sürekli Dik açıdan izlenecek yanlardan izlenmeyecek. Ben philips 55pus7805 modelini beğendim. Benim için kanal geçiş hızı, kumandanın ağır olması gibi sebepler sorun değil. İzlenebilirlik ve görüntü kalitesi açısından bu model iyi midir? 55inç olduğu için hareketli sahnelerde harelenme yapar mi? Yardımlarınızı bekliyorum
 
K Çevrimdışı

kherion4 

Yeni Üye
12 Nis 2021
1
25
49nano866 sipariş ettim sizce nasıldır ona göre iptal edebilirim.Çoğunlukla dizi film izliyorum ve atmosfer benim için önemlidir, araştırmalarım sonucunda 6300 tlye çok fazla özellik bulunduğu için tercih ettim fikirleriniz ve yorumlarınız benim çin önemli
 
Tesla Çevrimdışı

Tesla

Aktif Üye
2 Ara 2020
88
Valla işkenceye dönüştü ben tv yi söktüm kutuladım sardım sarmaladım kargo için müşteri hizmetlerini aradım
Servis raporu almanız gerekiyor dedi..
Kurulumu yapılmış ürünlerde servis iade raporu istiyormuş lkullanmadan nasıl anlıyacaksak bu süreç uzatıncada zamanı geçti diyeceklar tv bende patlıyacak galiba.
Servisle görüştüm bizim öyle bi uygulamamız yok diyor iade raporu veremiyoruz diyor hb kurulumu yapılmış ürünü iade edemezsiniz servis raporu olmadan diyor
Satıcı firma ben o ürünü bidaha satamam ışık sızması normal diyoru ki gittikçe arttı ilk baştaki gibi değil
hakem heyetine başvur dedi telefonda lg türkiye ile 1 saat konuştum ışık sızması normal bunun için iade veya değişim olmaz diyor.
Resmen ilk defa internetten aldığım bir ürün elimde patladı ..
kimse sorumluluk almıyor tamam diyorum bu bir arıza hata değilse de ben beğenmedim kardeşim 14 gün içinde cayma hakkım yokmu iade etmek istiyorum diyorm firma almayız boşa göderme demeye getiriyor
hb kurulumu yapılan ürün için servis raporu diyor servi biz rapor veriyoruz diyor..
Lütfen bir yol gösterin arkadaşlar hakhukuk hepsini saydım çare yok
Etiketleyebildim mi bilmiyorum ..

fbaad09c-6a18-4637-a6a1-8bcc65aadaef.jpg

Adem Helvacı Adem Helvacı
Ben samsung resmi sitesinden aldığım için sorun etmediler. Lg marka aldığım tv yi amazondan aldım çünkü LG servisinin sikintilı olduğunu biliyordum. Başka sitelerden alacaksanız servis raporu istiyorlar diye okudum. Ee bizim beş para etmez LG servisi hiç rapor verir mi ? Hocam siz her ihtimale karşılık sözleşmeyi okuyun. Benim iade ettiğim tv de sözleşmede şu adrese mail atılmalı denmişti diye ben de mail atmıştım. Siz güzel bir mail atın. Maksat 14 gün geçmeden başvuru yaptığınıza dair elinizde kanıt olsun. Yalniz mail de herşeyi yazıp tv nin fotoğraflarını çekin ve ekleyin. Sonra tüketici hakem heyetine başvurursunuz. Tv inceleme adı altında başlık açarsanız daha fazla kişi yardımcı olur hocam.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Valla işkenceye dönüştü ben tv yi söktüm kutuladım sardım sarmaladım kargo için müşteri hizmetlerini aradım
Servis raporu almanız gerekiyor dedi..
Kurulumu yapılmış ürünlerde servis iade raporu istiyormuş lkullanmadan nasıl anlıyacaksak bu süreç uzatıncada zamanı geçti diyeceklar tv bende patlıyacak galiba.
Servisle görüştüm bizim öyle bi uygulamamız yok diyor iade raporu veremiyoruz diyor hb kurulumu yapılmış ürünü iade edemezsiniz servis raporu olmadan diyor
Satıcı firma ben o ürünü bidaha satamam ışık sızması normal diyoru ki gittikçe arttı ilk baştaki gibi değil
hakem heyetine başvur dedi telefonda lg türkiye ile 1 saat konuştum ışık sızması normal bunun için iade veya değişim olmaz diyor.
Resmen ilk defa internetten aldığım bir ürün elimde patladı ..
kimse sorumluluk almıyor tamam diyorum bu bir arıza hata değilse de ben beğenmedim kardeşim 14 gün içinde cayma hakkım yokmu iade etmek istiyorum diyorm firma almayız boşa göderme demeye getiriyor
hb kurulumu yapılan ürün için servis raporu diyor servi biz rapor veriyoruz diyor..
Lütfen bir yol gösterin arkadaşlar hakhukuk hepsini saydım çare yok
Etiketleyebildim mi bilmiyorum ..

fbaad09c-6a18-4637-a6a1-8bcc65aadaef.jpg

Adem Helvacı Adem Helvacı
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Yazılı olarak mail ile Hepsiburadaya ürünü beğenmediğinizi cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi yazın ve yazılı cevap isteyin. Talep yaparken mesafeli satış sözleşmenizde olan ilgili cayma maddesine atıfta bulunarak yapın. Bunlara istinaden Hepsiburada “sıkıyorsa” size malı almıyorum yazsın. Sizde tüketici mahkemesine edevlet üzerinden ilgili mailleri ve sözleşmeyi ekleyerek güzel bir dilekçe ile başvurun. Muhtelimel bulunduğunuz ilin yoğunluğuna göre 3-4 ay içinde iade onayınız mahkemece verilecektir. Bu süredede televizyonu tepe tepe kullanın dert etmeyin. O sizin ikame televizyonunuz :) Bu süreçtede canınızı sıkmayın.
 
Geri
Üst Alt