TCL için ne dediysem o çıktı.

A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Bende aldım c 715 tcl 1 ay oldu,şimdilik çalışır durumda bı sorun yok,aynı modül mü var bizim TV de de acaba Adem bey
KabloTV kullanıyorsanız ve de modülü Türksat'tan kiralamışsanız aynı modülü kullanıyorsunuz demektir. Modülü para verip dışarıdan satın almışsanız o zaman farklı marka da olabilir. Kablo TV dijital yayın kullanıyorsanız size kredi kartı büyüklüğünde bir kart ve de bu kartı takacağınız ya bir kutu ya da modül vermişlerdir. KabloTV CONAX şifrelemeyi kullanırken Umut Barış'ın yolladıkları IRDETO şifrelemeyi çözer. Yani yayın sağlayıcınız hangi şifrelemeyi kullanıyorsa ona uygun olan modül kullanılması gerekiyor.
Yayın sağlayıcınızın verdiği kartı modüle, modülü de TV'ye takıyorsunuz.
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Adem Bey, tavrınız ve yolunuz doğru, ben olsam bende aynısını yapardım ve yapıyorumda. en son vodafone cayma bedelini Tüketici Hakem heyeti kararı ile geri alıyorum ki Tüketici kanunu açıkça cayma bedeli alınmaz diyormuş, bende yeni öğrendim. vodafonenun para idaesini bekliyorum, iade etmezse icraya vereceğim, bu tür global yüzsüzlerle sonuna kadar uğraşmak lazım, mesele sadece para değil.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Son kullanıcı olarak "Yetkili Servis"in hangi kontrolleri yaptığı benim ilgi alanıma giremez. Orası onların kapalı kutusudur. İlgili firma "yetkin" oldukları için onları "yetkili servis" sıfatıyla bana yönlendiriyor. Sonuçta ben eve gelen ekibe cihazın arızasını gösterebiliyorum. Bu nedenle servise "Neleri kontrol ettiniz?" diye bir soru sormam, soramam da. Bu soruyu soracak kişi onlara "yetkili servis" olarak bana yönlendiren kuruluştur.
Ancak 3 farklı modülde de aynı arızayı aynı şekilde veren bir televizyon söz konusu. Modüller bir süre düzgün çalışıyor. Bu durum da sizin sorunuz da cevaplanmış oluyor. Bir süre sonra bu hatayı veriyor. Modülü başka bir televizyona takıp geri TCL'e takınca bir süre daha düzgün çalışıyor. Sonra yine aynı sorun. Televizyonu fişten çekip bekletmekten resetlemeye kadar akla gelecek her yöntemde sonuç değişmiyor. Tek çözüm başka bir televizyona takmak.
Olası başka bir arıza nedeni gelen yayının şifreli olduğunun algılanması ve modül ile iletişim kurup uygun olup olmadığını sorgulanması, cevap evet ise veriyi modüle ileten, hayır ise direkt decoder'a gönderen devre elemanlarının bir veya bir kaçının tölerans dahilinde olmaması bile olabilir. Ancak bunları benim değil de, bu cihaz için eğitim almış "yetkili servis"in yapması gerekir. Sonuçta ben belki okuma yazma dahi bilmeyen biri olabilirim.
Sırf bu tarz polemiklere girmemek için cihazı servis aldıktan sonra yasal süre olan 20 iş günlük azami servis süresini bekledim. Bu süre zarfında bana bir dönüş yapmadıklarından 22. işgünü yasal haklarımdan biri olan ürün iadesini kullanmak istedim.
 
grezimonk Çevrimdışı

grezimonk

Süper Üye
21 May 2018
647
yazılım desteği kötü... modüller ondan çalışmıyor... sürücüsü yok...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Mesaj alınmıştır hocam
Bilkom (Koç grubu) ortaklığını ilk duyduğumda tcl için sağlam bir marka diye düşünmüştüm yanılmışım
Demek ki neymiş kanal kanal reklam vermekle marka olunmuyor muş
Vallahi olmuyormuş canlı canlı örneği işte.

Yahu iki gram zeka olsa, tv reklamına milyon vereceğine o bütçe ile şu sorunları ortadan kaldırsan biz burada ''Vay beee adamlara bak neler neler yapıyorlar'' diye zaten gönüllü reklamlarını yapıyoruz.

Amazon mesela, içimizden herhangi birisine para mı verdi amazon? Yooo ama Amazon ile ilgili en ufak konu olsun hemen konuya girip ''Abi adamlar aşmış vallahi bu konuda krallar, onlar gibisi yok'' yazıyor muyuz?

Vallahi ben yazıyorum zira hak ediyor adamların tüketiciye yaklaşım şekli..
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
Konu hakkında bir güncelleme yapayım.
10.04.2021 tarihinde yaptığım başvuru için 27.10.2021 tarihinde karşı taraftan savunma istenmiştir.
 
Geri
Üst Alt