Tavsiyeforumu üyelerine özel kampanya duyurusu

Pixel Teknoloji Adlı İşletmenin Size Fayda Sağlayabileceğini Düşünüyor musunuz?

  • Evet

    Oy: 136 81.4%
  • Hayır

    Oy: 2 1.2%
  • Olabilir

    Oy: 19 11.4%
  • Reklam Kokan Hareketler Bunlar

    Oy: 4 2.4%
  • İyi niyetten maraz doğar

    Oy: 6 3.6%

  • Kullanılan toplam oy
    167
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Gelelim Sürecin Nasıl İşleyeceğine.

Aslında çok karışık, karmaşık ve detaylı bir durum yok ortada.

En önemlisi ama en önemlisi ilk olarak karşılıklı GÜVEN dir.

Fakat her ne olursa olsun, yazılım konusunda forumda örneklerini gördüğümüz üzere bir gün bir arkadaşımız çıkıp bizi suçlayabiliyor. Konuyu hatırlayanlar bilirler, Bir değerli kardeşimiz televizyonuna yanlış yazılım yükleyerek çökmesine neden olmuş ve bu yazılımları yayınlamış olmamız nedeniyle bizi sorumlu tutmuştu.

Mutlaka ki daha büyük sorumluluk gerektiren bu attığımız yeni adımımızda da tahmin ediyorum ufak tefek sitemler bizlere gelecektir haklı veya haksız.

Birbirimizi kırmak yerine, koşulları baştan konuşmak ve akışı belli başlı kurallara bağlamak daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum.

O halde kurallarımıza bir göz atalım.

1- ÜCRETSİZ Arıza tespiti ve ufak müdahaleler ile kurtarma çalışmaları sadece tavsiyeforumu üyeleri için geçerlidir ve 6 ay süre geçerli olacak şekilde planlanmıştır. Başlangıç tarihi 27 Mayıs 2019 Pazartesi, Bitiş tarihi ise 30 Kasım 2019 Cumartesi günü olacaktır.

2- Ufak müdahaleler konusuna açıklık getirmek adına, Besleme kartında komponent değiştirerek ürününüzü kurtardıysak bu işlem için beş kuruş dahi para ödemeyeceksiniz. Mesela Beslem kartı seconder ünitede UF5408 Diyot arıza yapmış. Bunu söküp yenisi ile değiştirmek en fazla 20 dakika sürer ve mali yükü 1-2 TL dir o nedenle gönül rahatlığı ile size ücretsiz hizmet sunabiliriz. Bu örnek çoğaltılabilecek olsa da, temel olarak ne söylemeye çalıştığım anlaşılmıştır diye düşünüyorum.

3- Benimle irtibat kurmadan ve Tarafımdan onay almadan kesinlikle ürün gönderimi yapılmayacaktır. Ürün gönderim taleplerini bu konu başlığı altında toplayacağım ve gönderimi onaylanan ürünler için özel mesaj yoluyla sizlere gönderim bilgilerini aktaracağım.

4- Direkt olarak ürünü bize yollayarak olası fiziksel hasar riskini üstlenmek yerine öncesinde mutlaka arızayı yerinde gidermeye çalışalım.

5- Videoda size anlatıldığı şekilde lütfen mümkünse ORİJİNAL, mümkün değilse yine de en azından başka markaya da ait olsa bir Televizyon kutusu ile gönderim yapınız ve paketlemeye MAXİMUM özen gösteriniz.

6- Yine Videoda size anlatıldığı şekilde MUTLAKA ama mutlaka panelin önüne koruyucu ve doğru kesilmiş bir kontrplak yerleştiriniz.

7- Gönderdiğiniz ürünler koliden kamera kaydı eşliğinde çıkartılacaktır, bu nedenle özensiz paketleme ve/veya kargo şirketi kusuru nedeniyle zan altında kalmak istemeyeceğimizi belirtmek isterim.

8- Öncesinde mutlaka görüşeceğimiz için Televizyonu komple göndermek yerine, elinden teknik işler gelen arkadaşların sadece arızalı olan kartı bize sevk etmesini de talep edebilirim bu konuda şimdiden sizleri bilgilendirmek isterim.

9- Onarım faaliyeti basit değil ise, yine bize ücret ödemek zorunda değilsiniz. Bu durumda sizlere vereceğim siteden kendi yedek parçanızı kendiniz tedarik ederek bize gönderip, bizden yine ücretsiz hizmet alabilirsiniz. Örneğin bize tv yi yolladınız, anakartın değişmesi kesinlik kazandı, o halde adresinden yedek parçanızı tedarik ederek bize yollarsınız, biz yine seve seve sizlere ücretsiz onarım hizmeti sunmuş oluruz. Verdiğim linkte bulunan arkadaş ile tanışmış olmakla birlikte, bana referans olan kişinin etkisi de konumu da benim için oldukça önemlidir. Yani ticari hiç bir bağım yoktur aklınıza bir şey gelmesin :)

10- Yedek parçanızı istediğiniz yerden almakta özgürsünüz lakin elektronik kartlarda büyük bir güvenlik sorunu olduğunu hatırlatmak isterim, bu nedenle sorun olduğunda iadesini yapabileceğimiz yerler olması önemlidir o nedenle adresine yönlendirmeyi tercih ettim.

11- Her ne kadar en önemli faktör İYİ NİYET ve GÜVEN olsa da, yine de ister istemez koruma iç güdüsü ile olası bir kargo talihsizliği konusunda sorumluluk üstlenmeyeceğimizi belirtmek isterim. Lütfen kimse yanlış anlamasın zira üstlendiğimiz misyon, suistimale oldukça açık bir durumdur. Örneğin bir cin fikirli tamirci kardeşimiz, paneli zaten kırık olan bir tv yi, foruma üye olarak bize yollayabilir ve ihaleyi bize bırakmak isteyebilir. Bu tarz durumlarda Pixel Teknoloji işletmesi, Adem Helvacı ve İlteriş Yılmaz bireyleri sorumlu tutulamayacaktır.

12- Forumda bir hazır matbu bulunduracağız ve ürün ile birlikte bu matbuyu da imzalayarak yollamanızı rica edeceğiz. Bu matbuda, ürün hasarlarından tarafımızın sorumlu tutulamayacağını bildiğinizi belirten bir metin olacaktır. Gönül ister ki hiç böyle evrak kağıt imza vs ile uğraşmayalım lakin beni de anlayacağınızı umut ediyorum zira bu hali ile dahi sizler için büyük bir riske giriyorum :krokop




Kurallarımız zaman içerisinde yumuşatılabilir veya daha katı bir hale getirilebilir. Bu konudaki tüm yetki tarafıma ve forumumuza aittir.
hayırlısı olsun hocam.
 
H Çevrimdışı

halim

Yeni Üye
2 Haz 2018
39
44
Hayırlı uğurlu olsun bir kondansatör değişimine 80 TL odedigim oldu iyi bir iş yapıyorsunuz elinize sağlık
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Vallaha videolardan siteyi gördüm geldim ama bilgili kişi çok yok yazdığımız her şey öyle havada kalıyor kimse yardımcı olmuyor. Yine ne kadar sevmesemde DH formunda iyi kötü bir çok kişi bilgisi dahilinde yardımcı oluyor.
İnşallah yeni işinizde böyle olmaz ilk bir kaç kişiye yardımcı olup sonra iş yapmayan teknik servislere dönmezsiniz

Sadece 1 yıllık bir forumda, binlerce kişinin sorununu 3-5 usta el birliği ile çözmeyi başarmışız, Buna keza Sebebini ilk mesajımda açıkladığım bir süreç nedeniyle yaşanan gecikmelere karşın 2002 yılında kurulmuş olan 17 yıllık bir forumun günlük 10.000 kişiden fazla ziyaret kapasitesi ile bizi kıyaslamanıza üzülsem mi yoksa gurur mu duysam bilemedim :)

Biz burada ne yazsak anlamsız, zaman gösterir her şeyi.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Sadece 1 yıllık bir forumda, binlerce kişinin sorununu 3-5 usta el birliği ile çözmeyi başarmışız, Buna keza Sebebini ilk mesajımda açıkladığım bir süreç nedeniyle yaşanan gecikmelere karşın 2002 yılında kurulmuş olan 17 yıllık bir forumun günlük 10.000 kişiden fazla ziyaret kapasitesi ile bizi kıyaslamanıza üzülsem mi yoksa gurur mu duysam bilemedim :)

Biz burada ne yazsak anlamsız, zaman gösterir her şeyi.
Forumların nerelerden, nerelere geldiğini bilmeyenlere, hangi süreçlerden ne şekilde geçtiğini anlamayana, küçük bir sorun ile forumlara ulaşıp derdini yazıp gidenlere, çözümü bulununca da geri dönüş yapmayanlara, forum yönetiminin ve üyelerinin her şeyi karşılıksız yaptığını unutup, armut piş ağzıma düş diyenlere, sorununu yazdığı an cevabının da verilmesi zorunluluğu olduğunu zannedenlere, forumları sosyal medya saçmalıkları ile karıştıranlara, özetle; forum kültürünü ve felsefesini bilmeyenlere ne desek boş hocam... ;)

Mutlaka ve mutlaka, arada bu tarz söylemler olacaktır, oluyor da... Üye sayısı arttıkça, bu tarz söylemler daha da artacaktır... Sağlık olsun. Yolunuz açık ve güzel olsun...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Forumların nerelerden, nerelere geldiğini bilmeyenlere, hangi süreçlerden ne şekilde geçtiğini anlamayana, küçük bir sorun ile forumlara ulaşıp derdini yazıp gidenlere, çözümü bulununca da geri dönüş yapmayanlara, forum yönetiminin ve üyelerinin her şeyi karşılıksız yaptığını unutup, armut piş ağzıma düş diyenlere, sorununu yazdığı an cevabının da verilmesi zorunluluğu olduğunu zannedenlere, forumları sosyal medya saçmalıkları ile karıştıranlara, özetle; forum kültürünü ve felsefesini bilmeyenlere ne desek boş hocam... ;)

Mutlaka ve mutlaka, arada bu tarz söylemler olacaktır, oluyor da... Üye sayısı arttıkça, bu tarz söylemler daha da artacaktır... Sağlık olsun. Yolunuz açık ve güzel olsun...
Biz iyilikleri yapıp denize atmaya devam edeceğiz sevgili hocam :ok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt