Cøsmøs
Yeni Üye
- 25 Eki 2021
- 34
Herkese tekrardan merhabalar. Sizlere 2 hafta önce son durumla ilgili bilgi vermiş ve yardım talep etmiştim. Küçük bir özet geçmem gerekirse:
En son TV yi Sony Yetkili Servise vermiştim. Servis kapsamlı bir şekilde sorun analizi yaptıklarını belirtip, arızanın LED'ler de olduğunu ve diğer parçalarda herhangi bir problem olmadığını belirtmişlerdi. Ardından tamir için istenen ücret, benim için fazla olduğundan dolayı vazgeçmiştim. Daha sonra 1-2 gün dünşüdüm ve başka çarem olmadığı için vede bu kalitede bir Tv nin çöpe gitmesine içimin el vermemesinden dolayı bir yolunu bulup tamir ettirmeyi kabul ettim.
Evet yaklaşık 3 haftaya yakın bekledikten sonra, bugün nihayet geri dönüş yaptılar. Yeni gelen LED barları taktıklarını fakat bu seferde sorunun Anakartın kısa devre yapması ile ilgi olduğunu (Yani Tv açılırken Anakart kısa devre yapıyormuş) belirttiler ve Anakartında değişmesi gerektiğini söylediler. Daha önce bana bu şekilde bilgi vermediniz ve her parçayı kontrol ettik kesin olarak sorun Led'ler demiştiniz diye belirttim. Evet ama elimizde Led'ler olmadığı için test edemedik başka Tv den parça takarakta test edemeyiz sonuçta uyumlu parça olması gerekli dendi ve bende madem öyle o halde neye dayanarak daha önce kesin olarak sorun Led dediniz diye belirttim. Cevap olarak "Kontrol ettiğimiz zaman görünürde bir problem yoktu sağlam Led'leri taktığımızda açılırken Anakart kısa devre yapıyor o yüzden kartınızda da sorun var." dendi. Anlayacağınız hem Led hemde Anakart arızalıymış ve yeni gelen Led Bar'ları takmadan Anakartın kısa devre problemini belli olmuyormuş! Anakart içinde 7000TL istendi yani bana neredeyse 9500TL civarı bir meblaya mâl olacak şaka gibi!!!
Tamir işlemini reddettim yarın Tv mi getirecek fakat burnuma çok pis kokular geliyor ve umarım yanılırım daha öncesinde Tv nin içini açıp bütün parçaların resimlerini çekmiştim ve eğer korktuğum başıma gelmez. Son olarak Sayın Adem Helvacı Sony Yetkili Servisin söylemleri ve yapmış olduğu işlemler doğrumudur (yani verdikleri fiyatlar ve Anakart kısa devre arızası var, buda sağlam Led takmadan farkedilemedi söylemleri...) yoksa arkasında bir art niyet mi mevcut ve tabiki konuyla ilgili nasıl bir yol izlemeliyim.
Şimdiden çok teşekkür eder saygılar dilerim.
En son TV yi Sony Yetkili Servise vermiştim. Servis kapsamlı bir şekilde sorun analizi yaptıklarını belirtip, arızanın LED'ler de olduğunu ve diğer parçalarda herhangi bir problem olmadığını belirtmişlerdi. Ardından tamir için istenen ücret, benim için fazla olduğundan dolayı vazgeçmiştim. Daha sonra 1-2 gün dünşüdüm ve başka çarem olmadığı için vede bu kalitede bir Tv nin çöpe gitmesine içimin el vermemesinden dolayı bir yolunu bulup tamir ettirmeyi kabul ettim.
Evet yaklaşık 3 haftaya yakın bekledikten sonra, bugün nihayet geri dönüş yaptılar. Yeni gelen LED barları taktıklarını fakat bu seferde sorunun Anakartın kısa devre yapması ile ilgi olduğunu (Yani Tv açılırken Anakart kısa devre yapıyormuş) belirttiler ve Anakartında değişmesi gerektiğini söylediler. Daha önce bana bu şekilde bilgi vermediniz ve her parçayı kontrol ettik kesin olarak sorun Led'ler demiştiniz diye belirttim. Evet ama elimizde Led'ler olmadığı için test edemedik başka Tv den parça takarakta test edemeyiz sonuçta uyumlu parça olması gerekli dendi ve bende madem öyle o halde neye dayanarak daha önce kesin olarak sorun Led dediniz diye belirttim. Cevap olarak "Kontrol ettiğimiz zaman görünürde bir problem yoktu sağlam Led'leri taktığımızda açılırken Anakart kısa devre yapıyor o yüzden kartınızda da sorun var." dendi. Anlayacağınız hem Led hemde Anakart arızalıymış ve yeni gelen Led Bar'ları takmadan Anakartın kısa devre problemini belli olmuyormuş! Anakart içinde 7000TL istendi yani bana neredeyse 9500TL civarı bir meblaya mâl olacak şaka gibi!!!
Tamir işlemini reddettim yarın Tv mi getirecek fakat burnuma çok pis kokular geliyor ve umarım yanılırım daha öncesinde Tv nin içini açıp bütün parçaların resimlerini çekmiştim ve eğer korktuğum başıma gelmez. Son olarak Sayın Adem Helvacı Sony Yetkili Servisin söylemleri ve yapmış olduğu işlemler doğrumudur (yani verdikleri fiyatlar ve Anakart kısa devre arızası var, buda sağlam Led takmadan farkedilemedi söylemleri...) yoksa arkasında bir art niyet mi mevcut ve tabiki konuyla ilgili nasıl bir yol izlemeliyim.
Şimdiden çok teşekkür eder saygılar dilerim.