siparişim aras kargoda mi çalindi ?

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
490
43
Arkadaşlar 1 hafta önce madame coco dan nevresim takimi ve 2 cift çorap siparisi verdim.kargo adresime teslimat yapmadiklarindan bana en yakin şubeden teslim almak istedığimi belirttim.ilk başta farkli subeye sonrada istediğim şubeye teslim almam için yönlendirdiler.bu akşam teslim almaya gittiğimde kargo kolisinin kenarindan yirtik olduğunu gördüm.sube yetkilisi durumu farkettiklerini tutanak tuttuklarini bana bana kargomu kontrol etmemi söylediler.imza atmadan kontrol ettiğinde içersinde 2 cift çorabin olmadigini gördüm.müsteri hizmetlerini arayip durumu belirttim.kargoyu hiç teslim almadim.teslim tutanagini bilmiyorum almam gerekiyormuydu?şube yetkilisinden istedim bizde duracak isterlerse göndeririz gibi laflar etti.yani kargoyualmak zorunda olmadigimi 2-3 gün bekletilip iade olacagini firmadan parami alabilecegimi söylediler.daha önceleri böyle olaylari duymuştum ama ilkdefa benim de başima geldi.bundan daha değerli eşyalari diger kargolardan teslim almistim ama böyle bir olay yaşmamistim.acikcasi biraz panik yaşadim
 

rizeli_53 

Silver Üye
3 Şub 2019
1,584
113
17
Hırsızlık olaylarına gireceklerini düşünmem başlarına bela alırlar. Başka bir şey olmuştur. Ah şu acentelik sistemi başımıza ne geldiyse bu sorumsuzlardan geldi sonra marka değeri düşüyor
 

teraspy

The Emmi
TFC Team
26 Kas 2018
5,347
113
60
Çalınmamı ,haydaaa ,kimseye güvenemiyeceğiz mi yani,bence merkez müdürlüğe bir e-mail at veya fax çek
Fax0 (216) 538 56 52
 

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
490
43
Elinizde iade ettiğinize dair bir belge var mı şu an?
şuna kadar internetden yaptığım alışveriş iadelerinde herhangi bir belge kullanmadım
sadece ilgili firmaların mt yi arayıp iade talep oluşturup kargo koduyla iade ettim.sadece gönderdiğim faturaların resmini çekerdim

bunda şuan ürünü teslim almadığım gözüküyor.yani teslim aldığıma dair imza atmadım,tc numaramıda yazmadım
yani bu durumda kargo müşteri ürünü teslim almadığımdan iade edecek.bende cayma hakkımı kullanarak ürnü almaktan vazgeçtim diyorum.ürünü teslim almak gibi bir mecburiyetim heralde yoktur.gelen paketimin durumu kargo ile göndericisi arasındaki sorundur.öyle değil mi?
Mesajınız Birleştirildi:

Tutanağın 1 nüshasını elinizde bulundurmanız yararınıza olurdu. Nüsha yoksada bir fotosunu fln çelseydiniz veya fotokopisini
yani bende o konuda ısrar ettim de kargo görevlisi beni ikna edince vazgeçtim
Mesajınız Birleştirildi:

Çalınmamı ,haydaaa ,kimseye güvenemiyeceğiz mi yani,bence merkez müdürlüğe bir e-mail at veya fax çek
Fax0 (216) 538 56 52
2 tane çorap değerleri 20 tl daha fazla değerdeki ürüne dokunmaması ilginç olmuş.yada ihtiyacı olduğundan mı aldılar anlamadım
internet sitesinden iade talebi oluşturdum
 
Son düzenleme:

turkaahmet 

Bronz Üye
24 Ocak 2019
107
28
40
uzun zamandır eticareti mesleki olarak yapmaktayım

malesef kargolarda çalınma vakaları olabilmekte, paketinde deforme varsa orjinal paket tekrar bantlıysa yada paketin olur olmaz yerlerinde kargo firmasının barkod etiketi ile bantlama yapılmışsa paketi hiç teslim almayın hiçbirşeye imza atmayın.
dolayısıyla direk müşteri kabul etmiyor yada adreste bulunamadı sebebiyle iade olacaktır.
bundan sonraki kısım kargo ve firma arasında tazmin işlemine gidecektir.
genelde kargo firmaları tazmin işlemlerine yanaşmıyorlar.

bizimde kasımdan bu yana çok ürünümüz müşteriye giderken kargo da çalındı. malesef yaşanıyor bu tüp durumlar, bazende işyerine bırakıp arazi oluyor kargolcular bu durumlarda işiniz biraz daha zor ama imza atmadım bana teslim etmediniz diye itirazda bulunarak hakkınızı arayabilirsiniz.
 

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
490
43
uzun zamandır eticareti mesleki olarak yapmaktayım

malesef kargolarda çalınma vakaları olabilmekte, paketinde deforme varsa orjinal paket tekrar bantlıysa yada paketin olur olmaz yerlerinde kargo firmasının barkod etiketi ile bantlama yapılmışsa paketi hiç teslim almayın hiçbirşeye imza atmayın.
dolayısıyla direk müşteri kabul etmiyor yada adreste bulunamadı sebebiyle iade olacaktır.
bundan sonraki kısım kargo ve firma arasında tazmin işlemine gidecektir.
genelde kargo firmaları tazmin işlemlerine yanaşmıyorlar.

bizimde kasımdan bu yana çok ürünümüz müşteriye giderken kargo da çalındı. malesef yaşanıyor bu tüp durumlar, bazende işyerine bırakıp arazi oluyor kargolcular bu durumlarda işiniz biraz daha zor ama imza atmadım bana teslim etmediniz diye itirazda bulunarak hakkınızı arayabilirsiniz.
iade talebinde bulundum.ama sadece bana gelen ürünün iade tutarı geri ödendi.sanki içersindeki diğer siparişlerimi kendim alıp geri kısmını iade ettim.gönderici firmada bir acaip.müşteri hizmetlerini aradım bildirdim .1 hafta oldu hala geri dönüş yapmadılar
 

Koro96 

Bronz Üye
24 Şub 2019
1,219
113
Geçmiş olsun B @beyzabetül Kime güvenecez bu devirde zaman kötüleşti maalesef benimde başıma buna benzer bir dert geldi ve tesadüfen kargo firması Aras kargoydu.
 
Üst Alt