K
Çevrimdışı
kafkaskartali
Aktif Üye
- 7 Ocak 2021
- 58
- 31
Bende de hbb kapalı fakat sorun devam ediyor. Deneye deneye girdim ama yine hata veriyor
Konuya hakim arkadaşları etiketledim kendilerine bildirim gider.Bende de hbb kapalı fakat sorun devam ediyor. Deneye deneye girdim ama yine hata veriyor
Bende aynı şekilde başka yerden bulan arkadaşlar olursa burayada yazarlarsa çözüldü diye bırakmazlarsa sevinirimSanirim bugun butun vestel tv lerde ayni problem var ? belki 10 kere tv yi formatladim
Denedim kablolu baglantida denedim yine aynimümkünse televizyonuza telefonun internetini (wifi) üzerinde verip deneyebilirmisiniz.
Teşekkürler hocam dediğiniz gibi yapacak bir şey yok şimdilikSmart portalda veya hbb datalarında geçici sorun yada çalışma vardır. Data gelmediği için bu tarz uyarılar ekrana gelir. Yayıncı kuruluşlar ve tv üreticileri bu sorunu gidermek için çalışma yapar ve sorun giderilir. Son kullanıcıyı aşan bir durumdur. Sorunun giderilmesini beklememiz gerekiyor. Yayıncı kuruluş sorunu giderene kadar internet bağlantısını kapatarak tv yi kullanın uyarı gelmeyecektir.
Bu tarz sorunlar hep üretici firma ile yayıncı kuruluşlar tarafından düzeltiliyor. Bu ilk değil son da olmayacak yaklaşık 6-7 Ay önce farklı markalarda da yaşanmıştı.Teşekkürler hocam dediğiniz gibi yapacak bir şey yok şimdilik
Bilgilendirme icin tesekkurlerBu tarz sorunlar hep üretici firma ile yayıncı kuruluşlar tarafından düzeltiliyor. Bu ilk değil son da olmayacak yaklaşık 6-7 Ay önce farklı markalarda da yaşanmıştı.
Rica ederim.Bilgilendirme icin tesekkurler