Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Herkese Merhaba;
Bildiğiniz üzere aynı zamanda Kamu yararı için uğraşan bir derneğiz.
Video linklerinden sonraki detayları okumanızı tavsiye ederim.
Konunun ilk mesajı belli aralıklarla yeni videolar ile desteklenecektir.
Bu doğrultuda bundan sonra internet üzerinden halkı yanıltarak kasıtlı ve bilinçli olarak yapılan aldatıcı satışlara yönelik bir şikayet ve deşifre platformu da oluşturup bu tarz sakıncalı siteleri bizler de elimizden geldiğince insanları bilgilendirmek adına yayınlayacağız.
Süreç ilerletirken mutlaka ama mutlaka önce firmanın kendisi ile irtibat sağlayarak hata veya haksızlığın düzeltilebilmesinin yollarını arıyor olacağız.
Bu bağlamda takip ettiğim konuları görüp bilmeniz, firmaların yaklaşımına da sizin karar verebilmeniz adına yine ilgili firmaları bilgilendirerek ekran görüntülerini bu mecrada paylaşacağız.
Tüm bu bilgiler ışığında, konu başlığında ismi geçen internet satış sitesinin farklı orijinal sitelerden kopyaladığı görseller ile ancak aynı görselin içeriğine uygun olmayan ürün satışı ve ödeme şeklini de bilerek KAPIDA ÖDEME ye zorlayarak iade sürecinde de tüketicinin elindeki MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ kapsamında olan haklarını gasp etmiş oluyorlar.
1- Farklı orijinal siteden kopyalanan görsel
2- O sitede belirtilen özelliklerin kendi sitelerinde belirtilmemesi
3- Kapıda ödemeye zorlama
4- İade kabul etmeme
5- Şikayetlere cevap vermeme
Ürün orijinal satış sitesinde Panuk Koton olarak belirtiliyor
Modasevda sitesinde ise listelenen ürün şu. Aliexpres ile aynı görsel ancak kumaş bilgisi yok
Orijinal sitesinde Pamuk Koton olarak belirtilip aynı görsel ile satış yapan siteye güvenerek ürün satın alan Tüketici, kendisine gelen ürünün Naylon, Penye karışımı olduğu iddiası ile iade talep etmiş ancak firma kanunların arkasına sığınarak giyilebilir tarzda elbise ve kapıda ödeme seçenekli satış olması gerekçeleri ile ürün iadesi almayı reddetmiştir.
Sadece değişim yapmayı taahhüt eden firma, şikayetler incelendiğinde görülüyor ki iade aldığı ürünlerin yerine yenisini de göndermiyor.
İlgili Şikayet Linkleri
Bu yaşananlara istinaden tüketicinin derneğimize talebi üzerine kendilerine dernek resmi hesabından kendilerine mail atıldı.
Pazartesi bekledik cevap yok, Bu gün baktık yine kimse umursamıyor, Bu sefer İnternet sitelerinin iletişim bölümüne yazdık.
Bundan sonraki diğer adımımız ise bu firma ile ilgili bir Tüketici bilinçlendirme videosu çekmek olacak. Neticede marka karalamıyor, yaşanan mağduriyeti aktarıyor olsak da belli ki hayatımın bundan sonraki bölümünde bu hem suçlu hem güçlü firmaların mahkemelerinde ifade vermekle uğraşacağım.
Biz insanları bu sakıncalı satış siteleri ile ilgili bilgilendirmiş olalım da, varsın mahkemelerde oradan oraya gidelim ne olur
Bildiğiniz üzere aynı zamanda Kamu yararı için uğraşan bir derneğiz.
Video linklerinden sonraki detayları okumanızı tavsiye ederim.
Konunun ilk mesajı belli aralıklarla yeni videolar ile desteklenecektir.
Bu doğrultuda bundan sonra internet üzerinden halkı yanıltarak kasıtlı ve bilinçli olarak yapılan aldatıcı satışlara yönelik bir şikayet ve deşifre platformu da oluşturup bu tarz sakıncalı siteleri bizler de elimizden geldiğince insanları bilgilendirmek adına yayınlayacağız.
Süreç ilerletirken mutlaka ama mutlaka önce firmanın kendisi ile irtibat sağlayarak hata veya haksızlığın düzeltilebilmesinin yollarını arıyor olacağız.
Bu bağlamda takip ettiğim konuları görüp bilmeniz, firmaların yaklaşımına da sizin karar verebilmeniz adına yine ilgili firmaları bilgilendirerek ekran görüntülerini bu mecrada paylaşacağız.
Tüm bu bilgiler ışığında, konu başlığında ismi geçen internet satış sitesinin farklı orijinal sitelerden kopyaladığı görseller ile ancak aynı görselin içeriğine uygun olmayan ürün satışı ve ödeme şeklini de bilerek KAPIDA ÖDEME ye zorlayarak iade sürecinde de tüketicinin elindeki MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ kapsamında olan haklarını gasp etmiş oluyorlar.
1- Farklı orijinal siteden kopyalanan görsel
2- O sitede belirtilen özelliklerin kendi sitelerinde belirtilmemesi
3- Kapıda ödemeye zorlama
4- İade kabul etmeme
5- Şikayetlere cevap vermeme
Ürün orijinal satış sitesinde Panuk Koton olarak belirtiliyor
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Modasevda sitesinde ise listelenen ürün şu. Aliexpres ile aynı görsel ancak kumaş bilgisi yok
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Orijinal sitesinde Pamuk Koton olarak belirtilip aynı görsel ile satış yapan siteye güvenerek ürün satın alan Tüketici, kendisine gelen ürünün Naylon, Penye karışımı olduğu iddiası ile iade talep etmiş ancak firma kanunların arkasına sığınarak giyilebilir tarzda elbise ve kapıda ödeme seçenekli satış olması gerekçeleri ile ürün iadesi almayı reddetmiştir.
Sadece değişim yapmayı taahhüt eden firma, şikayetler incelendiğinde görülüyor ki iade aldığı ürünlerin yerine yenisini de göndermiyor.
İlgili Şikayet Linkleri
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Bu yaşananlara istinaden tüketicinin derneğimize talebi üzerine kendilerine dernek resmi hesabından kendilerine mail atıldı.
Pazartesi bekledik cevap yok, Bu gün baktık yine kimse umursamıyor, Bu sefer İnternet sitelerinin iletişim bölümüne yazdık.
Bundan sonraki diğer adımımız ise bu firma ile ilgili bir Tüketici bilinçlendirme videosu çekmek olacak. Neticede marka karalamıyor, yaşanan mağduriyeti aktarıyor olsak da belli ki hayatımın bundan sonraki bölümünde bu hem suçlu hem güçlü firmaların mahkemelerinde ifade vermekle uğraşacağım.
Biz insanları bu sakıncalı satış siteleri ile ilgili bilgilendirmiş olalım da, varsın mahkemelerde oradan oraya gidelim ne olur
Son düzenleme: