Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Tamam abim sorun yokyok abi ben değilim o kişi
Ben yanlış hatırlamıyorsam menü veya servis menü içerisinde NEGATİF özelliği vardı bu üretimlerde.
Eğer siz kaynaklı bir değişiklik yok ise muhtemelen yazılımsal bir hata ile sistem ayarların değişmiş.
Eğer konu yazılımsal değil ise bu durumda normalde televizyonlarda TCON kartından kaynaklanan adresleme hatası senin monitröde de var olarak kabl edebiliriz.
Monitrölerde paneli yani cell dediğimiz hücreyi kontrol eden elektronik kart zaten TV lerdeki TCON kartını da bünyesinde barındırır o nedenle sorunun kaynağı donanımsal ise önünde sonunda o board üzerinde işlem yapılması gerekecektir.
Sadece kargonuzu karşılamanız koşulu ile dilerseniz yollayın, ücretsiz olarak tüm kontrollerini ve onarımı mümkün ise onarımını yapalım ancak kargo bedellerine değer mi değmez mi sizin karar vermeniz gerekir.
Durum ileri düzeyde acil değil ise, yarın servis olan arkadaşımdan da bilgi isterim sizin için (Belki yazılım ile düzelebilir anlamında)