Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Phılıps Markası ile ilgili söylemlerim veya yazılarımdan hareketle değerli bir kardeşimiz kndi görüşlerini ifade etmiş ve beyanlarımın kısmen yanlış olduğunu belirtmiş.
Olabilir belki benim hatalı düşündüğüm yerler vardır diye sizlere de danışmak, objektif görüş almak istedim.
Sizce PHILIPS markası gerçekten ülke ekonomisini mi düşünüyor?
PHILIPS kullanıcısı dostlar veya genel görüş beyan etmek isteyenlerin yorumlarını rica ediyorum.
Dostumuzun Beyanı
Philips ile çalışan biri olarak verilen bilgilerin kısmen yanlış olduğunu belirtmek isterim birincisi yedek parçalar geri dönüşüm olarak tamir edilerek stoklara alınıyor böylelikle ülke ekonomisine katkı sağlanıyor tamirli yedek parçalar test edilerek refrubished olarak yani yenisine yakın durumda oluyor. İkincisi her yeni modelde belirli sayıda yeni yedek parça stoğu tutulur özellikle garanti dışı cihazlarda yeni ve tamirli olarak 2 ayrı fiyat verilir hepimizin bildiği gibi dövizin durumu malum olduğundan yeni kartın fiyatı refrubished kartın 2 katı fiyatı oranındadır buna göre 2 ayrı fiyat verilir tüketici genelde ucuz çıksn yani tamirli yedek parça onarımını tercih eder, ayrıca tamirli kart da kullanılsa yapılan işleme garanti verilir. Bu durum kullanıcı tercihine sunulur.
Kendisine yazdığım cevap
Keşke anlattıklarınız doğru (Veya uygulanıyor) olsaydı.
Phılıps ile çalışan ile Phılıps de çalışan arasında fark olduğunu da belirtmek isterim.
Kendi ellerimle teslim ettiğim kartların bana hangi koşullarda geri döndüğünü, bana kimsenin ''Yeni mi istersin yoksa tamirli mi?'' diye sormadığını gayet iyi biliyorum. Beni bırakın tanıdığım yüzlerce, binlerce PHILIPS kullanıcısına da bu sorunun sorulmadığını size ispat edebilirim.
Merkezinize yolladığımız kart için 3 ay boyunca çözüm üretemedikleri için ''Buna yapacak bir şey yok'' diyerek geri gönderdiklerini de gayet iyi biliyorum, dilerseniz tüketici bilgilerini size paylaşayım madem bağlantılısınız kontrol edin lütfen. Ne tüketicinin yasal hakkından bahseden var, ne de bir çözüm üreten. kartı geri gönder ''Bu olmaz tv hurda'' de çık işin içinden, sonra da ülke ekonomisi dövizin hali vs vs . Vatandaşın ekonomisi ne olacak? Sizin sorunlu 7909 modellerin anakartlarının ceremesini de vatandaş çekiyor siz çözemediğiniz için o ne olacak mesela?
Dilerseniz bu yazdıklarınızı www.tavsiyeforumu.com adresinde de yazın, ben hiç bir şey yazmayayım, sadece PHILIPS tv kullanıcıları sizlere PHILIPS servisleri ile neler yaşadıklarını, Elektronik kartlarının nasıl ne hale getirildiklerini kendileri anlatsınlar. Hatta siz zahmet etmeyin, ben konu açıp sizin görüşlerinizi aktarayım ve ''ben yanlış biliyormuşum, doğrusu buymuş'' diye bilgilendireyim insanları.
Bu arada ''Ülke ekonomisine katkı'' derken sanırım Hollanda ülkesinden bahsediyorsunuz zira bizim ülkemize de, bizim ülkemiz insanına da bu uygulamanın 1 kuruş dahi olumlu yansıması yok. Vatandaştan Sıfır kart parası alıp kendisine çıkma kart takmanın neresi ülke ekonomisine hangi koşullarda katkı sunuyor acaba bunu da açıklarısınız sanırım.
Kaldı ki bu konuyu sadece youtube da video çekerek bırakmadım, Bilinçli Tüketici Derneği olarak Gümrük ve Ticaret bakanlığına da 21.11.2020 tarihinde saat 10:58 yazı olarak yolladım. Cevabı geldiği zamanda resmi kanaldan hukuki işlem de başlatacağım bu konu ile ilgili. Gönül isterdi ki buraya siz veya Phılıps den yetkili birisinin gelip ''Bu konu bizim değerli müşterilerimiz için oldukça üzücü ve haksızlık oluşturan bir durum, derhal konu ile ilgili inceleme başlatıyoruz ve bizim aslında ''Şöyle olacak' dediğimiz (Sizin anlattığınız şekildeki hali) uygulamanın servisler tarafından değerli müşterilerimize yansıtılmamasının önüne geçeceğiz'' diyebilsinler veya diyebilseydiniz. Bunun yerine gelip de zaten var olduğunu bildiğiniz uygulamayı savunmak yerine keşke vatandaştan yana, sorunu çözmek, daha iyi hizmet verebilmek adına bir girişimde bulunmuş olsaydınız.
Olsun, ben sizin bu girişiminizin dahi bir etkileşim olduğuna inanıyor, katkı sunduğunuz için gönülden teşekkür ediyorum. Ayrıca yazı tarzımda kısmen hiddet var ise şahsınız ile ilgili asla değil lütfen yanlış anlamayınız. Sistemi ve işleyişini eleştiriyoruz burada.
Saygılarımla.
Olabilir belki benim hatalı düşündüğüm yerler vardır diye sizlere de danışmak, objektif görüş almak istedim.
Sizce PHILIPS markası gerçekten ülke ekonomisini mi düşünüyor?
PHILIPS kullanıcısı dostlar veya genel görüş beyan etmek isteyenlerin yorumlarını rica ediyorum.
Dostumuzun Beyanı
Philips ile çalışan biri olarak verilen bilgilerin kısmen yanlış olduğunu belirtmek isterim birincisi yedek parçalar geri dönüşüm olarak tamir edilerek stoklara alınıyor böylelikle ülke ekonomisine katkı sağlanıyor tamirli yedek parçalar test edilerek refrubished olarak yani yenisine yakın durumda oluyor. İkincisi her yeni modelde belirli sayıda yeni yedek parça stoğu tutulur özellikle garanti dışı cihazlarda yeni ve tamirli olarak 2 ayrı fiyat verilir hepimizin bildiği gibi dövizin durumu malum olduğundan yeni kartın fiyatı refrubished kartın 2 katı fiyatı oranındadır buna göre 2 ayrı fiyat verilir tüketici genelde ucuz çıksn yani tamirli yedek parça onarımını tercih eder, ayrıca tamirli kart da kullanılsa yapılan işleme garanti verilir. Bu durum kullanıcı tercihine sunulur.
Kendisine yazdığım cevap
Keşke anlattıklarınız doğru (Veya uygulanıyor) olsaydı.
Phılıps ile çalışan ile Phılıps de çalışan arasında fark olduğunu da belirtmek isterim.
Kendi ellerimle teslim ettiğim kartların bana hangi koşullarda geri döndüğünü, bana kimsenin ''Yeni mi istersin yoksa tamirli mi?'' diye sormadığını gayet iyi biliyorum. Beni bırakın tanıdığım yüzlerce, binlerce PHILIPS kullanıcısına da bu sorunun sorulmadığını size ispat edebilirim.
Merkezinize yolladığımız kart için 3 ay boyunca çözüm üretemedikleri için ''Buna yapacak bir şey yok'' diyerek geri gönderdiklerini de gayet iyi biliyorum, dilerseniz tüketici bilgilerini size paylaşayım madem bağlantılısınız kontrol edin lütfen. Ne tüketicinin yasal hakkından bahseden var, ne de bir çözüm üreten. kartı geri gönder ''Bu olmaz tv hurda'' de çık işin içinden, sonra da ülke ekonomisi dövizin hali vs vs . Vatandaşın ekonomisi ne olacak? Sizin sorunlu 7909 modellerin anakartlarının ceremesini de vatandaş çekiyor siz çözemediğiniz için o ne olacak mesela?
Dilerseniz bu yazdıklarınızı www.tavsiyeforumu.com adresinde de yazın, ben hiç bir şey yazmayayım, sadece PHILIPS tv kullanıcıları sizlere PHILIPS servisleri ile neler yaşadıklarını, Elektronik kartlarının nasıl ne hale getirildiklerini kendileri anlatsınlar. Hatta siz zahmet etmeyin, ben konu açıp sizin görüşlerinizi aktarayım ve ''ben yanlış biliyormuşum, doğrusu buymuş'' diye bilgilendireyim insanları.
Bu arada ''Ülke ekonomisine katkı'' derken sanırım Hollanda ülkesinden bahsediyorsunuz zira bizim ülkemize de, bizim ülkemiz insanına da bu uygulamanın 1 kuruş dahi olumlu yansıması yok. Vatandaştan Sıfır kart parası alıp kendisine çıkma kart takmanın neresi ülke ekonomisine hangi koşullarda katkı sunuyor acaba bunu da açıklarısınız sanırım.
Kaldı ki bu konuyu sadece youtube da video çekerek bırakmadım, Bilinçli Tüketici Derneği olarak Gümrük ve Ticaret bakanlığına da 21.11.2020 tarihinde saat 10:58 yazı olarak yolladım. Cevabı geldiği zamanda resmi kanaldan hukuki işlem de başlatacağım bu konu ile ilgili. Gönül isterdi ki buraya siz veya Phılıps den yetkili birisinin gelip ''Bu konu bizim değerli müşterilerimiz için oldukça üzücü ve haksızlık oluşturan bir durum, derhal konu ile ilgili inceleme başlatıyoruz ve bizim aslında ''Şöyle olacak' dediğimiz (Sizin anlattığınız şekildeki hali) uygulamanın servisler tarafından değerli müşterilerimize yansıtılmamasının önüne geçeceğiz'' diyebilsinler veya diyebilseydiniz. Bunun yerine gelip de zaten var olduğunu bildiğiniz uygulamayı savunmak yerine keşke vatandaştan yana, sorunu çözmek, daha iyi hizmet verebilmek adına bir girişimde bulunmuş olsaydınız.
Olsun, ben sizin bu girişiminizin dahi bir etkileşim olduğuna inanıyor, katkı sunduğunuz için gönülden teşekkür ediyorum. Ayrıca yazı tarzımda kısmen hiddet var ise şahsınız ile ilgili asla değil lütfen yanlış anlamayınız. Sistemi ve işleyişini eleştiriyoruz burada.
Saygılarımla.