Özyurt Ticaret ile Uzlaşma Sağlanmıştır.

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Olaylar karşısında tehdit vs. ile değil de iletişim ile sorun çözmeye çalışan tüm esnafa helal olsun diyorum.
Derler ya hani Ben anlarım'' diye, dün esnaf arkadaşımız ile görüşürken anlattıkları ve ifade şekli, duyduğu hayal kırıklığını o kadar güzel ifade ediyordu ve aslında bir esnaf olarak internet satışlarındaki tüketici yaklaşımların ne derece yıldıklarını öyle bir anlattı ki ya kendisi çok çok iyi bir tiyatrocu ve o dükkanda gereksiz heba oluyor, ya da aslında bu konu sadece alıcı değil, satıcı adına da çok ciddi sıkıntılar içeriyor yaşadığımız örnekte olduğu gibi.

Mesela Tüketicinin kafasına göre fiyat belirlemesi
Matkabın kendi elinde olması vs
 
sanko86 Çevrimdışı

sanko86 

Süper Üye
28 Ocak 2020
1,377
38
Derler ya hani Ben anlarım'' diye, dün esnaf arkadaşımız ile görüşürken anlattıkları ve ifade şekli, duyduğu hayal kırıklığını o kadar güzel ifade ediyordu ve aslında bir esnaf olarak internet satışlarındaki tüketici yaklaşımların ne derece yıldıklarını öyle bir anlattı ki ya kendisi çok çok iyi bir tiyatrocu ve o dükkanda gereksiz heba oluyor, ya da aslında bu konu sadece alıcı değil, satıcı adına da çok ciddi sıkıntılar içeriyor yaşadığımız örnekte olduğu gibi.

Mesela Tüketicinin kafasına göre fiyat belirlemesi
Matkabın kendi elinde olması vs

İlkokul öğretmenim hep derdi. İki tarafı dinlemeden, iki tarafa empati kurmadan gerçek haklıyı görmek mümkün değildir diye.
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Mağaza yaklaşık 10 bin ürün satmış bugüne kadar, %97 başarı puanı var, kıstas nedir mesela bir mağazanın başarılı sayılması için ?

N11 özelinde puan sisteminde biraz çakallık var:


Siparişi alıp güzel paketleyip hemen gönderirsen, bir de sorulara hızlı cevap verirsen hoop 100 üzerinden 120 puan alıyorsun. İnsanların çoğu zaten "kullanmadım ama çok iyi görünüyor, kargocu çok güler yüzlüydü, hediye leblebi için teşekkürler" modunda. Normal şartlarda hep 100+ puan geliyor yani. Arada sorun çıkınca müşteriyi hep mağdur ediyorsun ama puan ortalaması hep 100+ olduğu için %100 puanın görünüyor panelinde.

Şahsen %100 puan olsa bile hep yorumlara bakıyorum. Kanımca bu sistemde 99% bile almamak için bir sebep.
 
Geri
Üst Alt