Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Gönüllere dokunmayı başarınca, gerisi bir şekilde halloluyor ?Ne denir hayırlısı olsun, geçmiş olsun Adem abi eline sağlık herkese dokunmaya devam ediyorsun
Gönüllere dokunmayı başarınca, gerisi bir şekilde halloluyor ?Ne denir hayırlısı olsun, geçmiş olsun Adem abi eline sağlık herkese dokunmaya devam ediyorsun
Firmanın konuyu çözmesi neticesi teşekkür videosu yayınlanmıştır.
Derler ya hani Ben anlarım'' diye, dün esnaf arkadaşımız ile görüşürken anlattıkları ve ifade şekli, duyduğu hayal kırıklığını o kadar güzel ifade ediyordu ve aslında bir esnaf olarak internet satışlarındaki tüketici yaklaşımların ne derece yıldıklarını öyle bir anlattı ki ya kendisi çok çok iyi bir tiyatrocu ve o dükkanda gereksiz heba oluyor, ya da aslında bu konu sadece alıcı değil, satıcı adına da çok ciddi sıkıntılar içeriyor yaşadığımız örnekte olduğu gibi.Olaylar karşısında tehdit vs. ile değil de iletişim ile sorun çözmeye çalışan tüm esnafa helal olsun diyorum.
Derler ya hani Ben anlarım'' diye, dün esnaf arkadaşımız ile görüşürken anlattıkları ve ifade şekli, duyduğu hayal kırıklığını o kadar güzel ifade ediyordu ve aslında bir esnaf olarak internet satışlarındaki tüketici yaklaşımların ne derece yıldıklarını öyle bir anlattı ki ya kendisi çok çok iyi bir tiyatrocu ve o dükkanda gereksiz heba oluyor, ya da aslında bu konu sadece alıcı değil, satıcı adına da çok ciddi sıkıntılar içeriyor yaşadığımız örnekte olduğu gibi.
Mesela Tüketicinin kafasına göre fiyat belirlemesi
Matkabın kendi elinde olması vs
Mağaza yaklaşık 10 bin ürün satmış bugüne kadar, %97 başarı puanı var, kıstas nedir mesela bir mağazanın başarılı sayılması için ?