Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
UZLAŞMA SAĞLANMIŞTIR, FİRMA YAPICI YAKLAŞMIŞ VE SORUNU ÇÖZMÜŞTÜR
Youtube videomdaki çağrım üzerine Özyurt Firmasının yetkilisi aradı, kendisi ile 25 dakikalık bir görüşme sağladık.
Yaşanan sorundan dolayı üzüntüsünü dile getirmekle birlikte ürünün tüketicide olduğunu beyan etti. Tüketicinin bahsi geçen ürün için sadece 149tl ödeme yaptığını, tüketicinin ise güncel bedel üzerinden ücret talep ettiğini belirtti.
Mevcut ürünün tüketicinin kendisinde kalması yanısıra ücret iade talimatını benimle telefonda iken hemen sağladı.
Görüşme detaylarını uzun uzun anlatırım kaldı ki bununla ilgili bir teşekkür videosu da yayınlayacağım kendileri için.
Akabinde tüketici ile irtibat sağladım, kendisi ile iletişime geçildiği ve ücret iade bilgisinin paylaşıldığını teyit etti.
Muhtemelen ödeme hesabına yarın geçer, tüketici bilgilendirmesi neticesi konu tam anlamıyla tatlıya bağlanmış olur.
Bu vesile ile ÖZYURT TİCARET yetkilisi Sn Muhammet Arslantaş'a yapıcı yuaklaşımı ve paylaştığı bilgilerden dolayı teşekkürlerimi iletiyorum..
Detayları videoda görüşmek üzere.
Aslında youtube da bu tarz videoları çok yayınlıyorum fakat forumda yayınlayıp yayınlamama konusunda kararsız kalıyorum
vatandaşı dolandıran firmaları ifşa etmeden belli ki yüce devletimiz kendisi etkili bir çözüm bulamayacak.
Bu çakal Gittigidiyor trendyol n11 hepsiburada gibi firmalar da devletimizden YER SAĞLAYICI statüsünü aldı çekildiler artık kenara.
Hiç birisi sorun olduğunda etliye sütlüye karışmıyo rolan yine vatandaşa oluyor.
Telefonlara bakmıyor
Google Maps den dahi kapatmışlar işletmeyi (İşletmenin eski adresiymiş)
Muhatap yok
GG ilgilenmiyor
Ortada mal yok
Olan vatandaşın parasına oluyor.
E biz bu firmaları ifşa etmeyelim de ne yapalım şimdi?
Hem de mağazanın GG puanı 9600 alışverişte 100 üzerinden 97.
Vatandaş ne yapsın?
Youtube videomdaki çağrım üzerine Özyurt Firmasının yetkilisi aradı, kendisi ile 25 dakikalık bir görüşme sağladık.
Yaşanan sorundan dolayı üzüntüsünü dile getirmekle birlikte ürünün tüketicide olduğunu beyan etti. Tüketicinin bahsi geçen ürün için sadece 149tl ödeme yaptığını, tüketicinin ise güncel bedel üzerinden ücret talep ettiğini belirtti.
Mevcut ürünün tüketicinin kendisinde kalması yanısıra ücret iade talimatını benimle telefonda iken hemen sağladı.
Görüşme detaylarını uzun uzun anlatırım kaldı ki bununla ilgili bir teşekkür videosu da yayınlayacağım kendileri için.
Akabinde tüketici ile irtibat sağladım, kendisi ile iletişime geçildiği ve ücret iade bilgisinin paylaşıldığını teyit etti.
Muhtemelen ödeme hesabına yarın geçer, tüketici bilgilendirmesi neticesi konu tam anlamıyla tatlıya bağlanmış olur.
Bu vesile ile ÖZYURT TİCARET yetkilisi Sn Muhammet Arslantaş'a yapıcı yuaklaşımı ve paylaştığı bilgilerden dolayı teşekkürlerimi iletiyorum..
Detayları videoda görüşmek üzere.
Aslında youtube da bu tarz videoları çok yayınlıyorum fakat forumda yayınlayıp yayınlamama konusunda kararsız kalıyorum
vatandaşı dolandıran firmaları ifşa etmeden belli ki yüce devletimiz kendisi etkili bir çözüm bulamayacak.
Bu çakal Gittigidiyor trendyol n11 hepsiburada gibi firmalar da devletimizden YER SAĞLAYICI statüsünü aldı çekildiler artık kenara.
Hiç birisi sorun olduğunda etliye sütlüye karışmıyo rolan yine vatandaşa oluyor.
Telefonlara bakmıyor
Google Maps den dahi kapatmışlar işletmeyi (İşletmenin eski adresiymiş)
Muhatap yok
GG ilgilenmiyor
Ortada mal yok
Olan vatandaşın parasına oluyor.
E biz bu firmaları ifşa etmeyelim de ne yapalım şimdi?
Hem de mağazanın GG puanı 9600 alışverişte 100 üzerinden 97.
Vatandaş ne yapsın?
Son düzenleme: