23.11.2021 tarihinde "Hepsiburada" üzerinden "sanalhangar" satıcısından almış olduğum ve 25.11.2021 tarihinde elime ulaşan onvo OV55F350 televizyonda incelemelerim sonrası aşırı ışık sızması ve kasanın sol alt kısmında, panelin sağ üst kısmında açıklıklar fark ettim (Fotoğrafları mevcut). Bunun üzerine yetkili servis çağırdım. Araya hafta sonu girdiği için 30.11.2021 tarihinde yetkili servis geldi birkaç fotoğraf çekip fabrikaya gönderdi ve gelen cevap neticesinde ürünün kusurlu olduğunu fabrika da teyit ettikten sonra değişim raporu hazırladı. Ayrıca servis elemanı arkadaş,içinden çıkan kumandayı görünce şaşırıp, kutudan bu kumanda mı çıktı diye sordu. Normalde bu tv'nin kumandası farklıdır dedi. Bunun üzerine kumandanın fotoğrafını çekip onu da fabrikaya göndermesini istedim.
Sonuç olarak 30.11.2021 tarihinde fabrikanın onayıyla,yetkili servis değişim raporu hazırladı ve bu raporla birlikte TV'yi geri göndermemi söyledi.
Ben de bunun üzerine Hepsiburada'nın kolay iade kısmından talep oluşturup kargonun gelip ürünü teslim almasını bekledim. Gelmesi gereken Hepsijet kargo bir türlü gelmedi. Hepsiburada'dan baktığımda talebimin iptal edildiğini gördüm. Bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım bu sefer onlar kayıt açtılar,telefonu kapatıp yine beklemeye başladım. Kargo gelmesi gereken günde bir kez daha gelmeyince yeniden aradım bu sefer destek talebi oluşturdular ve nihayetinde Hepsijet belli bir desi üzerinde teslimat yapmadığı için Horoz lojistik firmasına yönlendireceklerini,onların gelip alacağını söylediler. Tamam dedik kapattık.
Nihayet 08.12.2021 tarihinde Horoz lojistik gelip ürünü teslim aldı ve 13.12.2021 tarihinde satıcı firmaya ulaştı.
Bugün 16.12.2021 Hepsiburada'ya ve onvo müşteri hizmetlerine iadeyi kabul etmeyeceğimi, birebir değişim istediğimi defalarca belirtmeme rağmen, elimde fabrikanın onayıyla yetkili servis tarafından hazırlanan değişim raporu olduğu halde bugün para iadesi yapıldı.
Hepsiburada'yı aradığımda dilerseniz yeniden sipariş verebilirsiniz diye dalga geçer gibi cevap veriyorlar. Ben aldığımda 3627 TL olan ürün en son 5188 TL idi. Bunu belirtip, benim mağduriyetimi kim giderecek dediğimde ise size para iadesi yapılmış bir mağduriyet yok ortada diyorlar.
Bu ürün satıcının elinde olmasa bile fabrikanın onayıyla hazırlanmış değişim raporu olduğu için, satıcı benim gönderdiğim tvyi fabrikaya gönderecek ve oradan yenisini temin edip, eski fiyatından sattığı ücreti bana iade edip yeni fiyatından satacak.
Bu ürünün yenisinin gönderilmesi için ne gibi bir yol izlemem gerekiyor?
Sayın adem hocam yardımınızı Rica ediyorum @ Adem Helvacı
Sonuç olarak 30.11.2021 tarihinde fabrikanın onayıyla,yetkili servis değişim raporu hazırladı ve bu raporla birlikte TV'yi geri göndermemi söyledi.
Ben de bunun üzerine Hepsiburada'nın kolay iade kısmından talep oluşturup kargonun gelip ürünü teslim almasını bekledim. Gelmesi gereken Hepsijet kargo bir türlü gelmedi. Hepsiburada'dan baktığımda talebimin iptal edildiğini gördüm. Bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım bu sefer onlar kayıt açtılar,telefonu kapatıp yine beklemeye başladım. Kargo gelmesi gereken günde bir kez daha gelmeyince yeniden aradım bu sefer destek talebi oluşturdular ve nihayetinde Hepsijet belli bir desi üzerinde teslimat yapmadığı için Horoz lojistik firmasına yönlendireceklerini,onların gelip alacağını söylediler. Tamam dedik kapattık.
Nihayet 08.12.2021 tarihinde Horoz lojistik gelip ürünü teslim aldı ve 13.12.2021 tarihinde satıcı firmaya ulaştı.
Bugün 16.12.2021 Hepsiburada'ya ve onvo müşteri hizmetlerine iadeyi kabul etmeyeceğimi, birebir değişim istediğimi defalarca belirtmeme rağmen, elimde fabrikanın onayıyla yetkili servis tarafından hazırlanan değişim raporu olduğu halde bugün para iadesi yapıldı.
Hepsiburada'yı aradığımda dilerseniz yeniden sipariş verebilirsiniz diye dalga geçer gibi cevap veriyorlar. Ben aldığımda 3627 TL olan ürün en son 5188 TL idi. Bunu belirtip, benim mağduriyetimi kim giderecek dediğimde ise size para iadesi yapılmış bir mağduriyet yok ortada diyorlar.
Bu ürün satıcının elinde olmasa bile fabrikanın onayıyla hazırlanmış değişim raporu olduğu için, satıcı benim gönderdiğim tvyi fabrikaya gönderecek ve oradan yenisini temin edip, eski fiyatından sattığı ücreti bana iade edip yeni fiyatından satacak.
Bu ürünün yenisinin gönderilmesi için ne gibi bir yol izlemem gerekiyor?
Sayın adem hocam yardımınızı Rica ediyorum @ Adem Helvacı