ONVO OV55F350 İADE MAĞDURİYETİ

istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,072
İşin ilginç yanı şu, Faturada satıcı ismi "Fatih toptan bakım ürünleri" diye geçerken, adres kısmı ise Mehmet atmaca elektronik adresi.

Screenshot_20211223_112028_cn.wps.moffice_i18n.jpg

?


v.png
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,072
Satıcı firma, vergi numarasıyla teyit ettiğiniz üzere "Fatih toptan..." peki adres neden Mehmet Atmaca elektronik? Mail adresi de "onvo". Mehmet atmaca elektroniğin,Fatih toptan bakım ürünleri adıyla perakende olarak satış yaptığı anlamına mı geliyor bu?

Bilgim yok. Olabilir ?
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
48
Tüketici hakem heyeti kararı aleyhime çıktı. Başvurumda "fabrika onaylı değişim raporu" dahil bütün belgeleri sunmama ve ürünü gönderirken değişim talep ettiğimi, para iadesi istemediğimi belirttiğim halde para iadesi yapıldığını yazmama rağmen çıkan karar ve açıklaması aşağıdaki şekilde. Başvuru için gittiğimde THH başkanı benim haklı olduğumu belirttiği halde aleyhime çıkan kararda başkanın da imzası bulunuyor. A Adem Helvacı


Screenshot_20220131_200114.jpg
 
Son düzenleme:
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,138
Uyuşmazlığın konusuz kalması ne demek yahu, bşr karar vermişler anla anlaya bilirsen. Okudum, okudum hiç birşey anlamadım. Kararda oy birliği ile değil oy çokluğu ile verilmiş. Bence peşini bırakmayın itiraz edin.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Tüketici hakem heyeti kararı aleyhime çıktı. Başvurumda "fabrika onaylı değişim raporu" dahil bütün belgeleri sunmama ve ürünü gönderirken değişim talep ettiğimi, para iadesi istemediğimi belirttiğim halde para iadesi yapıldığını yazmama rağmen çıkan karar ve açıklaması aşağıdaki şekilde. Başvuru için gittiğimde THH başkanı benim haklı olduğumu belirttiği halde aleyhime çıkan kararda başkanın da imzası bulunuyor.


Screenshot_20220131_200114.jpg
Ürün bedeli tarafınıza iade edildiği için işlem yapılamıyor servis fabrikaya tv'yi gönderip size yeni tv teslim etseydi,
Bu durum yaşanmazdı satıcı tekrar kargo parası birde ürüne gelen zamdan dolayı para iadesi yapmış para iadesi yapıldığı için konu çözümlenmiş olarak ele alınıyor sistem böyle çalışıyor yapacak birşey yok isterseniz tüketici mahkemesine 15 içerisinde karara itiraz edebilirsiniz.
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
48
Yani başvuru yaparken herhangi muğlak bir yer bırakmadığımız halde ve THH başkanının bizi haklı bulmasına rağmen bu karar oy çokluğuyla nasıl çıkıyor inanılır gibi değil. İtiraz edeceğiz bakalım.
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
48
Bugün Tüketici Hakem Heyetine gidip bu kararı nasıl verebildiklerini sordum. Verdikleri cevaplar karşısında çıldırmamak elde değil. Aramızda geçen diyalog şu şekilde

+Merhaba, açmış olduğum davayı aleyhime olacak şekilde karara bağlamışsınız sebebini öğrenebilir miyim?
-Ürünü göndermişsiniz ve para iadeniz yapılmış bu sebeple karar bu şekilde çıkmış
+Beyefendi ben ürünün para iadesini değil, değişim raporuyla birlikte göndererek yenisiyle değiştirilmesini istedim.
-Satıcı parayı hesabınıza yatırmış ortada bir mağduriyet yok.
+Beyefendi ben mi anlatamıyorum siz m anlamıyorsunuz? Ben para iadesi istemedim diyorum. Servis raporu doğrultusunda değişim için gönderdiğim televizyonun yenisinin gelmesini beklerken para iadesi yapıldı. Ortada nasıl mağduriyet yok diyebiyorsunuz?
"Konuşmada yeni aşamaya geçilir ve beyin yakan söylemler devam eder."
-Para kartınıza yatırılmış parayı çekmişsiniz
+Bu para kredi kartına, satın almış olduğum vade süresi boyunca taksit taksit yatıyor ve otomatikman düşen bakiyenin yerine geçiyor. Benim bu para üzerinde herhangi bir tasarrufum nasıl mümkün olabilir bana anlatır mısınız? Bu para ayrı bir hesaba yatırılmış olur ve ben o parayı çekerim o zaman dediğinizde haklı olursunuz ama böyle bir durum yok.
-Biz sizi arayıp paranın hesabınıza yatıp yatmadığını sorduk siz de yattı dediniz
+Evet ama cümlenin devamında ben para iadesi istemedim, hakkım olan değişim talebinde bulundum dedim.
-Karar bu şekilde çıkmış burada yapabileceğimiz bir şey yok.
+............

Bu konuşma sonrası bu karara imza atan başkanın odasına çıktım o beyefendi de yerinde değildi. Zıvanadan çıkıp geri döndüm.

A Adem Helvacı Hocam bu iş bitmiş mi yoksa buradan döner mi sizce?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bugün Tüketici Hakem Heyetine gidip bu kararı nasıl verebildiklerini sordum. Verdikleri cevaplar karşısında çıldırmamak elde değil. Aramızda geçen diyalog şu şekilde

+Merhaba, açmış olduğum davayı aleyhime olacak şekilde karara bağlamışsınız sebebini öğrenebilir miyim?
-Ürünü göndermişsiniz ve para iadeniz yapılmış bu sebeple karar bu şekilde çıkmış
+Beyefendi ben ürünün para iadesini değil, değişim raporuyla birlikte göndererek yenisiyle değiştirilmesini istedim.
-Satıcı parayı hesabınıza yatırmış ortada bir mağduriyet yok.
+Beyefendi ben mi anlatamıyorum siz m anlamıyorsunuz? Ben para iadesi istemedim diyorum. Servis raporu doğrultusunda değişim için gönderdiğim televizyonun yenisinin gelmesini beklerken para iadesi yapıldı. Ortada nasıl mağduriyet yok diyebiyorsunuz?
"Konuşmada yeni aşamaya geçilir ve beyin yakan söylemler devam eder."
-Para kartınıza yatırılmış parayı çekmişsiniz
+Bu para kredi kartına, satın almış olduğum vade süresi boyunca taksit taksit yatıyor ve otomatikman düşen bakiyenin yerine geçiyor. Benim bu para üzerinde herhangi bir tasarrufum nasıl mümkün olabilir bana anlatır mısınız? Bu para ayrı bir hesaba yatırılmış olur ve ben o parayı çekerim o zaman dediğinizde haklı olursunuz ama böyle bir durum yok.
-Biz sizi arayıp paranın hesabınıza yatıp yatmadığını sorduk siz de yattı dediniz
+Evet ama cümlenin devamında ben para iadesi istemedim, hakkım olan değişim talebinde bulundum dedim.
-Karar bu şekilde çıkmış burada yapabileceğimiz bir şey yok.
+............

Bu konuşma sonrası bu karara imza atan başkanın odasına çıktım o beyefendi de yerinde değildi. Zıvanadan çıkıp geri döndüm.

A Adem Helvacı Hocam bu iş bitmiş mi yoksa buradan döner mi sizce?
Sistem böyle çalışıyor para iade edilince ortada satış kalmıyor değişim kararı bile çıksa satıcı firma stok yok deyip para iadesi yapar .

İşin. özü satıcı firma işini düzgün yapan bir firma değilse sinirlendiğinizle kalırsınız tüketici mahkemesine gidip karara itiraz edebilirsiniz.
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
48
Sistem böyle çalışıyor para iade edilince ortada satış kalmıyor değişim kararı bile çıksa satıcı firma stok yok deyip para iadesi yapar .

İşin. özü satıcı firma işini düzgün yapan bir firma değilse sinirlendiğinizle kalırsınız tüketici mahkemesine gidip karara itiraz edebilirsiniz.
Tüketici mahkemesinden sonuç çıkacağı kesin olsa gideceğim. Ben tv'den geçtim de bu satıcının yanına kâr kalmasını istemiyorum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Tüketici mahkemesinden sonuç çıkacağı kesin olsa gideceğim. Ben tv'den geçtim de bu satıcının yanına kâr kalmasını istemiyorum.
Diyorum ya tüketici mahkemesi kararı bozdu değişim kararı verdi diyelim satıcı firma stok yok o neden ile tüketiciye para iadesi yaptık diyecek.

Sonuç değişmeyecek yine aynı yere geleceksiniz sistem böyle çalışıyor satıcı isterse değişim yapar kanunda açıklar var .
 
M Çevrimdışı

metin1975 

Aktif Üye
15 Nis 2019
131
48
Diyorum ya tüketici mahkemesi kararı bozdu değişim kararı verdi diyelim satıcı firma stok yok o neden ile tüketiciye para iadesi yaptık diyecek.

Sonuç değişmeyecek yine aynı yere geleceksiniz sistem böyle çalışıyor satıcı isterse değişim yapar kanunda açıklar var .
O halde satıcının yanına kâr kaldı. Teşekkürler.
 
T Çevrimdışı

Thegardi

Yeni Üye
28 Şub 2022
7
36
Bende de aynı sorunla birlikte ekranda pikselleşme gibi anlık ışık patlamaları oluyor. Servisle iletişime geçtim resim gönder bakayım dedi. Resim ve video gönderdim o da merkeze İstanbul a göndermiş. İstanbul'da ki arkadaşlar inceleyip bunda birşey yok demişler. Serviste beni arayıp bişey yok dedi. Benim ısrarım üzerine servis gelip baktı ve ışık sızması normal dedi parasına göre mal dedi ve dediğim ışık patlamaları servis varken yapmadı servis TV nin ışık ve resim modunu değiştirip gitti. Gittikten bir saat sonra yine yapmaya başladı. Hemen servisi aradım abi yine yaptı dedim ben varken yapmadı raporumu ona göre tuttum dedi. Ama çektiğim videlolarda var dediğim olay. Bende İstanbul merkezini aradım biraz sert çıktım beni Serdar beye bağladılar bana servis gelip alacak TV yi dedi. 10 gün geçti servis gelmedi. Bende Serdar beye ulaşmak için İstanbul u aradım kendisinin hasta olduğunu söylediler. Numaramı aldılar 1 kaç defa farklı günlerde ulaşmaya çalıştım hep numaramı aldılar. Baktım ki çözüm için birşeyler yapmıyorlar bende tüketici hakem heyeti ne başvuru yaptım. Sonuç ne çıkar bu olaydan. Resimler ve videolar var ekliyorum hemen. Video eklenmiyormuş bende o anı gösteren ekranın üst tarafındaki görüntüyü çektim.

Screenshot_2022-03-23-15-35-38-885_com.whatsapp.jpg
Screenshot_2022-03-23-15-01-59-443_com.miui.gallery080de3c6e485616f.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt