Konuyla ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim
Evet konuya bir güncelleme getiriyorum
En son servis bana onvo genel merkezin numarasını verdi. Ben genel merkezi aradım durumu tekrar izah ettim, sonra genel merkez bana biz buradan birşey yapamayız siz servisi getirin dediler. Ben de hanımefendi tek ölü piksel için gelmiyorlar diye tekrar söyledim isim soyisim sordular , kontrol ettiklerinde herhangi bir kayıt bulamadık dediler bende elimde servis kurduğuna dair garanti kağıdımın olduğunu söyledim. Tamam ben sizin bilgilerinizi aldım dönüş yapacaklar size diyerek telefonu kapattı bakalım yapacaklar mı? Eğer bir dönüş gelmezse tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım. Bugün bu konuşmalardan sonra 175 ticaret bakanlığını aradım ve tek ölü piksel değişim ve iade sebebi olur mu diye sordum. Cevap evet isterseniz değişim isterseniz iade edebilirsiniz dediler.