Adam haklı beylerAracınızda "pozitif kamber açısı" denen durum söz konusu. Düzgün aşınma için kamber açısının sıfır olması gerekir. Bunu rot-balans işi değil de yürüyene bakan yerler yapabilir. En doğrusunu ise servis yapabilir.
Aracınızda "pozitif kamber açısı" denen durum söz konusu. Düzgün aşınma için kamber açısının sıfır olması gerekir. Bunu rot-balans işi değil de yürüyene bakan yerler yapabilir. En doğrusunu ise servis yapabilir.
sorun zaten iyi bir ustayi bulmak simdiki "tamirciler" sök degistir yapiyor baska biseyden anladiklariİyi bir usta rot ayarını yaparken gereken başka şeyler varsa söyler zaten.
internetten buldugum bilgilerde sorunun bu sekilde oldugunu ima ediyor rot&balans isini ayrica yapan yer alamanyada yok genelde "tamirciler" bir kac isi birden yapiyor ayrim daha cok mekanik veya kaporta&boya seklinde örnegin türkiyede insanlar tüvtürk ün kendi yerine gidiyor fakat burada tamircilere haftanin belirli günlerinde tüv yetkilisi kisi geliyor ve muayne islemini yapiyor 120-150 euro gibi bir ücreti varAracınızda "pozitif kamber açısı" denen durum söz konusu. Düzgün aşınma için kamber açısının sıfır olması gerekir. Bunu rot-balans işi değil de yürüyene bakan yerler yapabilir. En doğrusunu ise servis yapabilir.
almanyanin yollari her yerde iyi degil sehir icinde özellikle bir cok yerde bozuk asfalt mevcutAlmanya'nın yollarından olmuş olmasın sakın... <--- Der ve gülümser
Dur dur ,sen yanlış yerden bahsediyor olmayasın mübarek ,o yol Almanya caddesi değil de sanki benim ortaokulumun caddesi (70ler)almanyanin yollari her yerde iyi degil sehir icinde özellikle bir cok yerde bozuk asfalt mevcut
bir cok yerde belediye bu yollari düzeltmiyor en iyi ihtimalle yama yapiyorlar kürekle deliklere asfalt döküp pürmüzle isitip üzerini düzlüyorlar
genellikle sadece caddede zemin hasari oldugunu gösteren tabelalar koyuyorlar
yolda zemin hasari, kaldirimda zemin hasari ve bisiklet yolunda zemin hasari gibi
otobanlar zaten genelde insaat halinde almanyada hiz siniri yok ama 2-3 dk dan daha fazla son gaz gidemiyorsun en azindan bizim kuzey bölgesi böyle
tabiki bunun en büyük sebebi almanyadaki agir isleyen bürokrasi ve özellikle kuzey almanyanin sanayi ve lojistik merkezi olmasi sebebiyle olusan yogun kamyon trafigine bagli asfalt hasarlari
onu diyen yalan demistir dünyanin hic bir yerinde tamamen düzgün yol bulamazsin elbet bi yerlerde insaati cukuru vs vardir sonucta bu malzemenin bir ömrü var arac ve özellikle agir arac trafigiyle hasar görüyor vs.Dur dur ,sen yanlış yerden bahsediyor olmayasın mübarek ,o yol Almanya caddesi değil de sanki benim ortaokulumun caddesi (70ler)
Şaka bir yana bize hep "Almanya'nın yolları cillop gibidir,hiç yama yoktur" demişlerdi
Bu arada lastiğe baktırmayı ihmal etme sakın
İnan diyorlardıonu diyen yalan demistir dünyanin hic bir yerinde tamamen düzgün yol bulamazsin elbet bi yerlerde insaati cukuru vs vardir sonucta bu malzemenin bir ömrü var arac ve özellikle agir arac trafigiyle hasar görüyor vs.
artik teknoloji gelisti kendiniz zaten dolasabilirsiniz
kuzey bölgesinin baskenti bütce olarak en zengin sehirlerinden birisi olan düsseldorf ve 2008 yilindan google sokak manzarasi linki
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
dememistir yada sana inanmiyorum demedim onu diyen yalan demistir dedim almanyada yol insaati bitmiyor bir sokagin ilk yarisini aciyorlar yapana kadar 1 sene geciyor kapatiyorlar bu sefer diger yarisina basliyorlar 2. yariyi bitirne kadar yeni yapilan 1. yarisi tekrar eskiyor sonra tekrar 1. yariyi yapmaya basliyorlar dedigim gibi bunun sebebi bürokrasi ve birde alman devletini sögüsleyen taseron firmalar ( genelde türkler ve yabancilar)İnan diyorlardı
O yıllar inşaat yıllarıydı sanırım
Biliyorum demediğinidememistir yada sana inanmiyorum demedim onu diyen yalan demistir dedim almanyada yol insaati bitmiyor bir sokagin ilk yarisini aciyorlar yapana kadar 1 sene geciyor kapatiyorlar bu sefer diger yarisina basliyorlar 2. yariyi bitirne kadar yeni yapilan 1. yarisi tekrar eskiyor sonra tekrar 1. yariyi yapmaya basliyorlar dedigim gibi bunun sebebi bürokrasi ve birde alman devletini sögüsleyen taseron firmalar ( genelde türkler ve yabancilar)