Mitsubishi electric bayileri

G Çevrimdışı

ghostkiller1

Aktif Üye
8 Tem 2016
941
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

normal şartlarda bir sıkıntı olmaz.yani hem bayi hem servis olmasının bir önemi yok tam tersine sadece bayi olması daha iyi olur.ilk bakışta hizmet olarak cezbetsede bayi-servis in aynı yer olması şahsi görüşüm iyi değildir.bu me ye göre değil genel olarakta böyle olması iyidir.

atıyorum montajda bir hata yapıldı ve bu hatalarından dolayı sorunlar oluştu.servisleride kendileri olduğu için ayıplarını rahat örterler.gerçi kolay kolay birbirlerini satmazlar ama genede ayrı olması iyidir diyorum.me de zaten istediğiniz servisi çağırabilme özgürlüğünüz var.çok sıkıntılı durumlarda diğer servislerin çözemediği olayları me nin her ilde olan başservislerini yönlendiriyorlar.

şuda bir gerçektirki me den servislik almak öyle kolay bir iş değil.bayilik demiyorum servislik almak.işini adam gibi yapamayanları abbas yolcu yapıyor firma.yaptırımları diğer firmalara göre çok farklı ve tüketici aleyhine.çok firma ile sorunlar yaşamış birisi olarak me yi tek geçerim birde arçeliği.arçelikte çok sorun yaşayan olupta derdime çare bulmuyorlar diyenler bence işi bilmiyorlar.doğru yaklaşım,bilinçli hareketle yaklaşılırsa sorunlar gideriliyor.me dede sıkıntı yok o konuda.yeterki yaklaşım tarzınızı bilinçli ve düzeyli sergileyin.

şunu çok iyi anladımki isterseniz dünyadaki tek ve kaliteli olanı alın yarın sorunlar karşısında karşınızda bir tüketici yaklaşımı sergilemeyen firma yoksa boş.iyi mal almak kadar arkasındaki firmanın iyiliği önemli.ana firma-bayi-servis-hizmet zincirinde işleyiş gerektiği olmalı ve bu işleyişi malesef bir iki firmanın dışındakiler veremiyor vermek istemiyor.

konu uzadı gene orası burası derken.sonuç olarak me yi nerden alırsanız alın arkasında mitsubishi elektirik var.aldıktan sonra isterseniz hiç ne bayilerle nede servislerle muatap olmayın direk firmadan işinizi çözersiniz.garantisi mitsubishi elektiriktir.
 
T Çevrimdışı

t.taha

Yeni Üye
30 Haz 2017
141
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Haklısınız çoğu marka ürünü satana kadar marka ondan sonra ürünün üzerinden bir anda logo düşüyor resmen, takke düşüyor kel göründü oluyor, ama benim gibi bazu kullanıcılar ikinci kere o tuzağa düşmüyor, ürün kusurlu olabilir önemli olan ürünün arkasında durmaları bu konuda herkesin geri dönüşü iyi yönde mitsubishi electric insanlarda iyi intiba bırakmış tercihimde bu görüşler büyük rol oynadı.
 
B Çevrimdışı

bozdem

Yeni Üye
20 Ağu 2017
204
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

ghostkiller1' Alıntı:
normal şartlarda bir sıkıntı olmaz.yani hem bayi hem servis olmasının bir önemi yok tam tersine sadece bayi olması daha iyi olur.ilk bakışta hizmet olarak cezbetsede bayi-servis in aynı yer olması şahsi görüşüm iyi değildir.bu me ye göre değil genel olarakta böyle olması iyidir.

atıyorum montajda bir hata yapıldı ve bu hatalarından dolayı sorunlar oluştu.servisleride kendileri olduğu için ayıplarını rahat örterler.gerçi kolay kolay birbirlerini satmazlar ama genede ayrı olması iyidir diyorum.me de zaten istediğiniz servisi çağırabilme özgürlüğünüz var.çok sıkıntılı durumlarda diğer servislerin çözemediği olayları me nin her ilde olan başservislerini yönlendiriyorlar.

şuda bir gerçektirki me den servislik almak öyle kolay bir iş değil.bayilik demiyorum servislik almak.işini adam gibi yapamayanları abbas yolcu yapıyor firma.yaptırımları diğer firmalara göre çok farklı ve tüketici aleyhine.çok firma ile sorunlar yaşamış birisi olarak me yi tek geçerim birde arçeliği.arçelikte çok sorun yaşayan olupta derdime çare bulmuyorlar diyenler bence işi bilmiyorlar.doğru yaklaşım,bilinçli hareketle yaklaşılırsa sorunlar gideriliyor.me dede sıkıntı yok o konuda.yeterki yaklaşım tarzınızı bilinçli ve düzeyli sergileyin.

şunu çok iyi anladımki isterseniz dünyadaki tek ve kaliteli olanı alın yarın sorunlar karşısında karşınızda bir tüketici yaklaşımı sergilemeyen firma yoksa boş.iyi mal almak kadar arkasındaki firmanın iyiliği önemli.ana firma-bayi-servis-hizmet zincirinde işleyiş gerektiği olmalı ve bu işleyişi malesef bir iki firmanın dışındakiler veremiyor vermek istemiyor.

konu uzadı gene orası burası derken.sonuç olarak me yi nerden alırsanız alın arkasında mitsubishi elektirik var.aldıktan sonra isterseniz hiç ne bayilerle nede servislerle muatap olmayın direk firmadan işinizi çözersiniz.garantisi mitsubishi elektiriktir.

ME çoğu konuda servisine acımaz bunu çok yaşadım. Her müşteride klima değişimine kadar hep servisin cebinden çıktı. 
Ben bir kampa 750 adet HJ montajı yaptım. 2 tanesinde sıkıntı çıktı ne yapalım o kadar klimadan olsun o kadar rekorlarından kaçırmış sıkmayı mı unuttuk ne yaptık? İş verene söyledim abi o kadar klimadan olsun artık ne olcak diye oda bana mitsubishi electric bize 1000 de 1 hata yapma payı veriyo her seferinde bize sokuyo dedi :) 1000'de 1 ne demek adam resmen hata yapmayacaksınız diyor.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,554
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Ben olsam aynisini yapardim

Egitimi verecem kaliteli urunu verecem

Sen yanlis montaj yapacaksin sonra fatura bana olsun

Tabiki servise yikarim
 
B Çevrimdışı

bozdem

Yeni Üye
20 Ağu 2017
204
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Sota' Alıntı:
Ben olsam aynisini yapardim

Egitimi verecem kaliteli urunu verecem

Sen yanlis montaj yapacaksin sonra fatura bana olsun

Tabiki servise yikarim

Hayır servise yıktığı konularda klimada birşey yoktu müşteri kararını değiştirmiş daikın alcakmış ama bize GF60 taktırdı. Sonra 1 ay uğraştı geri vermek için orasına bahane burasına bahane. Bir gün evde yaşadım klimada sorun bulmak için ama yok yine yok ölçüm yapıyorum dereceyi yakalıyorum düşürüyorum oda düşüyor. Merkezden geldiler onların rapordada birşey yok yazıyodu. Yinede o klimayı bize geri aldırttılar parada geri verildi e burda servisin suçu ne? Foça da oradan geçtiğimde yerine Daikın takılmış acaba amacı neydi?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,554
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Öküzün biri aklına girmistir ne olacak başka

ME klimami Daikin Varken vss

Bu durumda siz sonuna  kadar haklisiniz
 
9 Çevrimdışı

9köy

Süper Üye
18 May 2016
547
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

bozdem' Alıntı:
Sota' Alıntı:
Ben olsam aynisini yapardim

Egitimi verecem kaliteli urunu verecem

Sen yanlis montaj yapacaksin sonra fatura bana olsun

Tabiki servise yikarim

Hayır servise yıktığı konularda klimada birşey yoktu müşteri kararını değiştirmiş daikın alcakmış ama bize GF60 taktırdı. Sonra 1 ay uğraştı geri vermek için orasına bahane burasına bahane. Bir gün evde yaşadım klimada sorun bulmak için ama yok yine yok ölçüm yapıyorum dereceyi yakalıyorum düşürüyorum oda düşüyor. Merkezden geldiler onların rapordada birşey yok yazıyodu. Yinede o klimayı bize geri aldırttılar parada geri verildi e burda servisin suçu ne? Foça da oradan geçtiğimde yerine Daikın takılmış acaba amacı neydi?

bazan gerçekten iyi niyetlide olsa sonrası için sonuçları yanlış anlaşılmaya yol açacak çok gereksiz müsteri memnuniyeti diye işlemler yapılıyor. ama bayi tarafndan ama genel markez tarafından. geçmiş zamanda adamın birisi 12lik FH almış sesli diye iade edip (tabi bu genel merkezle alakalı değil bayi alakalı durum. ama sonuçta bu tür işlemler bazı değiştirme meraklı yok iade almak mecburiyetleri var gibi beyni karıncalı insanlarca kötü olarak kullanıla biliyor) FH ye dönersek sesliymiş bayi iade almıi SF veya EF almış hala değiştireceğim diyor. dedim ya FH iade edilirde bu alınırmı ama dinleyen kim birde sanki benden almış gibi bozuk çalma aşamasıan geçmey eçalıutı he sen haklsının dedim kestim.

bakın bşraz daha detay yapayım dhde bir aralar toshibalar carrierler baya sesli şikayetleri vardı yanısıra mideadada. sonuçta mideanın alt yapısıda bir tür toshiba knohow da toshiba carrierden yüksek oranda finansta toshiba carrierden.

Türkiye temsilcisi Alarko bir çok kişinin klimasını değiltirdi iade aldı bu yüzden ama ben şahsen vakum yapılması harici bu klimalarıniadesine karşıydım eleştirde aldım bu yüzden yahu kendim dah beter seslisi traktör gibi midea kullanıyorum benim klimanın yanında ses mes yoktu o klimalın çoğunda.

işte böyle bir ortamda birisi carrier almış baştanda uyardık ozmanlar börülle aramız iyi (hoş gene aynı sataşmalarımız fealn devam ediyor o hiç bitmezddie =) neyse adam birde ozaman birola bir bozuk çaldı bende tuttum konuşmadan çıktım ne mecburiyetim var sanki peşinden tabi banada vay ne çıkıyor vs ver yansın. her neyse iade edilmeyecek klimayı alarko idade almış. ama midea vs vey aiklimsa falan olsa asla almazlar.

ge zaman git zaman bu adam me sf almış sen tut klima ısıtmıyor diye konu aç. alıştı ya kafası kaşınınca değiştirecek (bimden yoğrut alırlar peynir alırlar yarısını yerler bozuk diye getiriler kaç kez şahit oldum. elemanlar bim benim olsa kovarım bunları diyorlar. tabi onların değiştirme zararları üretici firmalarca karşılanıyor sonrası bakkal Mehmet efendi zort olur yobaz bakkalara dediğim yokta.)

neyse bu adam bizim birola ortak olduğumuz forumada geldi yazdı bende tuttum eski yazışmaları çıkardım dedim istanbuldaysan ben gelip ıstayım ortamı şehir dıiındaysan kes biletimi otel paramı vs adam bir kaçış bizm forumdan.

neyse sonra dh ye yazdı bu servsi gelmiş demiş klimada bişe yok.. ama o arada anlayamadığım bir şey yaptı ısıtmayan klima ısıtmaya başladı yazmış.

La havle Vela Kuvevte sen şuan artık değiştiremyeceğimi anladım desene.

Bozden sende servis gidnce hokuspokus yapıyormusun ısıtmayan klimalara. :kıskıs:

işte böyle insalar yüzünden firmalar müşteri hizmetlerinde personel çalıştırmıyor basit bir eğitimle danışma merkezlerine yıkıyorlar bu işleri ajans elmanları çeneyle millati ya pıstıryor yada saçmalıyorlar.
ne oluyor kurunun yanında yaşta yanıyor.

bir ara duydum sony belli bölümlerini çekmiş bu yğzden Türkiyeden ne kadar doğruysa.

hnş birde adidas puma vs ayakkabılar var ya bir tanıdığım var aldığı ayakkabıda kusur olmasa bile bulurum değiştirirm diyor değiltiriyorda ya hayret ediyorum çenesi düşük olmasa beceremezde. ben alsam ayıplı ürün olsada elimde kalır.
 
B Çevrimdışı

bozdem

Yeni Üye
20 Ağu 2017
204
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

9köy' Alıntı:
bozdem' Alıntı:
Hayır servise yıktığı konularda klimada birşey yoktu müşteri kararını değiştirmiş daikın alcakmış ama bize GF60 taktırdı. Sonra 1 ay uğraştı geri vermek için orasına bahane burasına bahane. Bir gün evde yaşadım klimada sorun bulmak için ama yok yine yok ölçüm yapıyorum dereceyi yakalıyorum düşürüyorum oda düşüyor. Merkezden geldiler onların rapordada birşey yok yazıyodu. Yinede o klimayı bize geri aldırttılar parada geri verildi e burda servisin suçu ne? Foça da oradan geçtiğimde yerine Daikın takılmış acaba amacı neydi?

bazan gerçekten iyi niyetlide olsa sonrası için sonuçları yanlış anlaşılmaya yol açacak çok gereksiz müsteri memnuniyeti diye işlemler yapılıyor. ama bayi tarafndan ama genel markez tarafından. geçmiş zamanda adamın birisi 12lik FH almış sesli diye iade edip (tabi bu genel merkezle alakalı değil bayi alakalı durum. ama sonuçta bu tür işlemler bazı değiştirme meraklı yok iade almak mecburiyetleri var gibi beyni karıncalı insanlarca kötü olarak kullanıla biliyor) FH ye dönersek sesliymiş bayi iade almıi SF veya EF almış hala değiştireceğim diyor. dedim ya FH iade edilirde bu alınırmı ama dinleyen kim birde sanki benden almış gibi bozuk çalma aşamasıan geçmey eçalıutı he sen haklsının dedim kestim.

bakın bşraz daha detay yapayım dhde bir aralar toshibalar carrierler baya sesli şikayetleri vardı yanısıra mideadada. sonuçta mideanın alt yapısıda bir tür toshiba knohow da toshiba carrierden yüksek oranda finansta toshiba carrierden.

Türkiye temsilcisi Alarko bir çok kişinin klimasını değiltirdi iade aldı bu yüzden ama ben şahsen vakum yapılması harici bu klimalarıniadesine karşıydım eleştirde aldım bu yüzden yahu kendim dah beter seslisi traktör gibi midea kullanıyorum benim klimanın yanında ses mes yoktu o klimalın çoğunda.

işte böyle bir ortamda birisi carrier almış baştanda uyardık ozmanlar börülle aramız iyi (hoş gene aynı sataşmalarımız fealn devam ediyor o hiç bitmezddie =) neyse adam birde ozaman birola bir bozuk çaldı bende tuttum konuşmadan çıktım ne mecburiyetim var sanki peşinden tabi banada vay ne çıkıyor vs ver yansın. her neyse iade edilmeyecek klimayı alarko idade almış. ama midea vs vey aiklimsa falan olsa asla almazlar.

ge zaman git zaman bu adam me sf almış sen tut klima ısıtmıyor diye konu aç. alıştı ya kafası kaşınınca değiştirecek (bimden yoğrut alırlar peynir alırlar yarısını yerler bozuk diye getiriler kaç kez şahit oldum. elemanlar bim benim olsa kovarım bunları diyorlar. tabi onların değiştirme zararları üretici firmalarca karşılanıyor sonrası bakkal Mehmet efendi zort olur yobaz bakkalara dediğim yokta.)

neyse bu adam bizim birola ortak olduğumuz forumada geldi yazdı bende tuttum eski yazışmaları çıkardım dedim istanbuldaysan ben gelip ıstayım ortamı şehir dıiındaysan kes biletimi otel paramı vs adam bir kaçış bizm forumdan.

neyse sonra dh ye yazdı bu servsi gelmiş demiş klimada bişe yok.. ama o arada anlayamadığım bir şey yaptı ısıtmayan klima ısıtmaya başladı yazmış.

La havle Vela Kuvevte sen şuan artık değiştiremyeceğimi anladım desene.

Bozden sende servis gidnce hokuspokus yapıyormusun ısıtmayan klimalara. :kıskıs:

işte böyle insalar yüzünden firmalar müşteri hizmetlerinde personel çalıştırmıyor basit bir eğitimle danışma merkezlerine yıkıyorlar bu işleri ajans elmanları çeneyle millati ya pıstıryor yada saçmalıyorlar.
ne oluyor kurunun yanında yaşta yanıyor.

bir ara duydum sony belli bölümlerini çekmiş bu yğzden Türkiyeden ne kadar doğruysa.

hnş birde adidas puma vs ayakkabılar var ya bir tanıdığım var aldığı ayakkabıda kusur olmasa bile bulurum değiştirirm diyor değiltiriyorda ya hayret ediyorum çenesi düşük olmasa beceremezde. ben alsam ayıplı ürün olsada elimde kalır.

Biraz dua ediyorum ısıtmaya başlıyordu  :sırıtma2: 

Sanırım bu işler için biraz çirkeflik biraz cingenlik ve birazda çene lazım. 

Ya benim babam çok uğraşırdı böyle işlerle. 1 kere kinetixle 2 kere motorolayla mahkemelik oldu hepsini kazandı hep yeni telefonlar ayakkabılar geldi ailece. En son Kanal 7 de bir bitki satışı yapıyolar tv de HER DERDA DEVA BİTKİ diye yazıyor. Babam bir aradı burayı her derde deva bitki mi olur siz insanları kandırıyomusunuz bu bitki her derde devaysa Allah diğer bitkileri niye yarattı diye bi kalayladı adamlar o yazıyı kaldırdı sonra :)
 
9 Çevrimdışı

9köy

Süper Üye
18 May 2016
547
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

bozdem' Alıntı:
9köy' Alıntı:
bazan gerçekten iyi niyetlide olsa sonrası için sonuçları yanlış anlaşılmaya yol açacak çok gereksiz müsteri memnuniyeti diye işlemler yapılıyor. ama bayi tarafndan ama genel markez tarafından. geçmiş zamanda adamın birisi 12lik FH almış sesli diye iade edip (tabi bu genel merkezle alakalı değil bayi alakalı durum. ama sonuçta bu tür işlemler bazı değiştirme meraklı yok iade almak mecburiyetleri var gibi beyni karıncalı insanlarca kötü olarak kullanıla biliyor) FH ye dönersek sesliymiş bayi iade almıi SF veya EF almış hala değiştireceğim diyor. dedim ya FH iade edilirde bu alınırmı ama dinleyen kim birde sanki benden almış gibi bozuk çalma aşamasıan geçmey eçalıutı he sen haklsının dedim kestim.

bakın bşraz daha detay yapayım dhde bir aralar toshibalar carrierler baya sesli şikayetleri vardı yanısıra mideadada. sonuçta mideanın alt yapısıda bir tür toshiba knohow da toshiba carrierden yüksek oranda finansta toshiba carrierden.

Türkiye temsilcisi Alarko bir çok kişinin klimasını değiltirdi iade aldı bu yüzden ama ben şahsen vakum yapılması harici bu klimalarıniadesine karşıydım eleştirde aldım bu yüzden yahu kendim dah beter seslisi traktör gibi midea kullanıyorum benim klimanın yanında ses mes yoktu o klimalın çoğunda.

işte böyle bir ortamda birisi carrier almış baştanda uyardık ozmanlar börülle aramız iyi (hoş gene aynı sataşmalarımız fealn devam ediyor o hiç bitmezddie =) neyse adam birde ozaman birola bir bozuk çaldı bende tuttum konuşmadan çıktım ne mecburiyetim var sanki peşinden tabi banada vay ne çıkıyor vs ver yansın. her neyse iade edilmeyecek klimayı alarko idade almış. ama midea vs vey aiklimsa falan olsa asla almazlar.

ge zaman git zaman bu adam me sf almış sen tut klima ısıtmıyor diye konu aç. alıştı ya kafası kaşınınca değiştirecek (bimden yoğrut alırlar peynir alırlar yarısını yerler bozuk diye getiriler kaç kez şahit oldum. elemanlar bim benim olsa kovarım bunları diyorlar. tabi onların değiştirme zararları üretici firmalarca karşılanıyor sonrası bakkal Mehmet efendi zort olur yobaz bakkalara dediğim yokta.)

neyse bu adam bizim birola ortak olduğumuz forumada geldi yazdı bende tuttum eski yazışmaları çıkardım dedim istanbuldaysan ben gelip ıstayım ortamı şehir dıiındaysan kes biletimi otel paramı vs adam bir kaçış bizm forumdan.

neyse sonra dh ye yazdı bu servsi gelmiş demiş klimada bişe yok.. ama o arada anlayamadığım bir şey yaptı ısıtmayan klima ısıtmaya başladı yazmış.

La havle Vela Kuvevte sen şuan artık değiştiremyeceğimi anladım desene.

Bozden sende servis gidnce hokuspokus yapıyormusun ısıtmayan klimalara. :kıskıs:

işte böyle insalar yüzünden firmalar müşteri hizmetlerinde personel çalıştırmıyor basit bir eğitimle danışma merkezlerine yıkıyorlar bu işleri ajans elmanları çeneyle millati ya pıstıryor yada saçmalıyorlar.
ne oluyor kurunun yanında yaşta yanıyor.

bir ara duydum sony belli bölümlerini çekmiş bu yğzden Türkiyeden ne kadar doğruysa.

hnş birde adidas puma vs ayakkabılar var ya bir tanıdığım var aldığı ayakkabıda kusur olmasa bile bulurum değiştirirm diyor değiltiriyorda ya hayret ediyorum çenesi düşük olmasa beceremezde. ben alsam ayıplı ürün olsada elimde kalır.

Biraz dua ediyorum ısıtmaya başlıyordu  :sırıtma2: 

Sanırım bu işler için biraz çirkeflik biraz cingenlik ve birazda çene lazım. 

Ya benim babam çok uğraşırdı böyle işlerle. 1 kere kinetixle 2 kere motorolayla mahkemelik oldu hepsini kazandı hep yeni telefonlar ayakkabılar geldi ailece. En son Kanal 7 de bir bitki satışı yapıyolar tv de HER DERDA DEVA BİTKİ diye yazıyor. Babam bir aradı burayı her derde deva bitki mi olur siz insanları kandırıyomusunuz bu bitki her derde devaysa Allah diğer bitkileri niye yarattı diye bi kalayladı adamlar o yazıyı kaldırdı sonra :)

ha haha. tövbe yarabbim ya. dua diyince bir gün dhde  birisi ikşde bir carrierle toshibanın en üst serisi ozamanlar pkvp  olarak geçiyordu. pkvp serisyle carrier aynı diye tutturuyordu .

bende dedim carrier alıp birde nefesi kuvvetli hoca getirp okutacaksın aynı olacak.

mesela bizim sota çok çirkeftir bu konuda :kıskıs: öylelikle samsungu alt ediyor başka birisi samsungun eline düşse yandı Vallahi.

ya kardeşim insan bıkıyor uğraşmaktan pederinize helal olsun uğraşıyorsa.

ben nekadar tüketici derneği vardıysa hepsinde mimliydim okadar diyeyim artık uğraşmıyorum uğraşamıyorum ufak tefekleri sineye çekyorum dua ediyorum büyük matrahlarla Allah uğraştırmasın beni ve herkesi.

bari şu bitkinin adınıda yazsaydınız hesaplıysa sadece o bitkiden alıp salata çaya çorbaya kullanırdık. :)eh:

balık çok olduktan sonra tutması kolay olur.

geçmiş gün bir gün o kanladan evimi  aramışlardı sms mi gelmişti benm sms üzerine dönüş yapmıştım unuttum temizlikle ilgili ürün satya çalışıyorlar dedim bu numarayı nerden aldınız .. kem küm. dedim numarayı silin hemen Allah yemin olsun bir dah ararsanız kfürü yersiniz sesinizde kayıtta youtubede yayınlarım.

bu ahlaksız telekom çok numara sattı bu reklam şirketlerine gerçi hepsi yaptı bunu ama en başı avea ile telekom.

çünkü eve gelen telefonlara numarayı nereen aldını dediğimde telekom havuzu var diyen şirketlerde olmuştu.
 
B Çevrimdışı

bozdem

Yeni Üye
20 Ağu 2017
204
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

9köy' Alıntı:
bozdem' Alıntı:
Biraz dua ediyorum ısıtmaya başlıyordu  :sırıtma2: 

Sanırım bu işler için biraz çirkeflik biraz cingenlik ve birazda çene lazım. 

Ya benim babam çok uğraşırdı böyle işlerle. 1 kere kinetixle 2 kere motorolayla mahkemelik oldu hepsini kazandı hep yeni telefonlar ayakkabılar geldi ailece. En son Kanal 7 de bir bitki satışı yapıyolar tv de HER DERDA DEVA BİTKİ diye yazıyor. Babam bir aradı burayı her derde deva bitki mi olur siz insanları kandırıyomusunuz bu bitki her derde devaysa Allah diğer bitkileri niye yarattı diye bi kalayladı adamlar o yazıyı kaldırdı sonra :)

ha haha. tövbe yarabbim ya.  dua diyince bir gün dhde  birisi ikşde bir carrierle toshibanın en üst serisi ozamanlar pkvp  olarak geçiyordu. pkvp serisyle carrier aynı diye tutturuyordu .

bende dedim carrier alıp birde nefesi kuvvetli hoca getirp okutacaksın aynı olacak.

mesela bizim sota çok çirkeftir bu konuda :kıskıs: öylelikle samsungu alt ediyor başka birisi samsungun eline düşse yandı Vallahi.

ya kardeşim insan bıkıyor uğraşmaktan pederinize helal olsun uğraşıyorsa.

ben nekadar tüketici derneği vardıysa hepsinde mimliydim okadar diyeyim artık uğraşmıyorum uğraşamıyorum ufak tefekleri sineye çekyorum dua ediyorum büyük matrahlarla Allah uğraştırmasın beni ve herkesi.

bari şu bitkinin adınıda yazsaydınız hesaplıysa sadece o bitkiden alıp salata çaya çorbaya kullanırdık. :)eh:

balık çok olduktan sonra tutması kolay olur.

geçmiş gün bir gün o kanladan evimi  aramışlardı sms mi gelmişti benm sms üzerine dönüş yapmıştım unuttum temizlikle ilgili ürün satya çalışıyorlar dedim bu numarayı nerden aldınız .. kem küm. dedim numarayı silin hemen Allah yemin olsun bir dah ararsanız kfürü yersiniz sesinizde kayıtta youtubede yayınlarım.

bu ahlaksız telekom çok numara sattı bu reklam şirketlerine gerçi hepsi yaptı bunu ama en başı avea ile telekom.

çünkü eve gelen telefonlara numarayı nereen aldını dediğimde telekom havuzu var diyen şirketlerde olmuştu.

Bana telekom demeyin günde 6 kere aradıklarını biliyorum abartmıyorum her gün arıyolardı en az 2 kere en fazla 6 kere internet bağlatın internet bağlatın bende vodafone net kullanıyorum çok memnunum bana hem daha az kotayla daha çok para tekli ediyo hemde türk telekoma geçin diyo bir kere kızdım karşıdaki kadında bana bağırdı bide yüzsüzler o yüzden ayarım türk telekoma.
 
R Çevrimdışı

ruzgar

Yeni Üye
30 Tem 2017
221
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Bu işlerde kimse benim elime su dökemez
En son savcıyı savcılığa şikayet ettiydim dilekçeyle.Ondan önce resmi gazete göstermeme rağmen umursamayan kanun bilmeyen hastane doktor memur personeline sorusturma geçirttirdim..Genelde böyle işler beni bulur.Çözme kuvvetim olduğu için şükür..Şimdi de şu klima işiyle uğraşıyorum..Olay biraz daha genişledi servis elemanlarına sirayet etti.  :)eh:
 
G Çevrimdışı

ghostkiller1

Aktif Üye
8 Tem 2016
941
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

ruzgar' Alıntı:
Bu işlerde kimse benim elime su dökemez
En son savcıyı savcılığa şikayet ettiydim dilekçeyle.Ondan önce resmi gazete göstermeme rağmen umursamayan kanun bilmeyen hastane doktor memur personeline sorusturma geçirttirdim..Genelde böyle işler beni bulur.Çözme kuvvetim olduğu için şükür..Şimdi de şu klima işiyle uğraşıyorum..Olay biraz daha genişledi servis elemanlarına sirayet etti.  :)eh:

savcıyı savcıya şikayet he gerçekten enteresan bir durum olmuş :lol:
 
0 Çevrimdışı

0derece

Yeni Üye
13 Eyl 2017
8
Cvp: Mitsubishi electric bayileri

Arkadaşlar selamlar, üstadlarımın (9köy) da önerisiyle ME almaya karar verdim. Ancak şöyle bir şeyle karşı karşıyayım; Forumu baya bir takip ettim arkadaşlar her zaman ME için fiyat listesinden 300 - 500 tl uyguna alıyorlar. Çoğu da anladığım kadarıyla İzmir'de. Ben Ankara'dayım hiçbir bayii 1 kuruş liste fiyatı üzerinden oynamıyor. Nedendir sizce? Ya da tanıdığınız bir Ankara Bayiisi var mı? Biraz indirim yapabilecek.

Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt