Ben burada konusu yoktur belki diyordum ama varmış. Ben de Adem Abi 'ye instadan sormuştum durum ne olur diye. Çünkü ben de şikayette bulundum. Bugün karara bağlanmış ama henüz bir tebliğ ulaşmadı sistemde de gözükmüyor. Bakalım Eskişehir Odunpazarı THH'nden ne karar çıkacak.
Ama lehime çıkarsa %100 migros dava açacak gözüküyor. Bundan sonra ne yapmam lazım bilemiyorum. Mutlaka bir avukatla mı savunma yapmalıyım ?
Dava migrosun lehine sonuçlanırsa masrafım ne olacak ? Hem benim avukat ücretim hem karşı tarafın falan filan ?
O geceyi biliyorum ben de, sabaha kadar satışı sürdü ürünün. Sipariş iptali ise pat diye oldu. Hiç bir açıklama dahi yoktu. Ve görsellerde eski fiyat çizilip yeni fiyat yazılmış, üstüne de % bilmem kaç indirim diye belirtilmişti.
Rafa bu ürünü böyle koymuşsan ve satın alma aşamasına kadar getiriyorsan müşteri haklıdır. 3 tane değişken var zaten. Normal fiyat, % de indirim ve final fiyat. Bu üçünden biri elle girilir ve oraya yazılır. Hiç mi bir kontrol mekanizmanız yok, sabaha kadar insanları oyaladınız ?
Üstelik muhteşem indirim diye kampanya gününe özel yapılmış bir indirim diye alındı. Normalde görülse hatalı fiyattır herhalde der ve almazsın ama migrosa güveniyorsun. Sipariş veirp başka ürünü almaktan vaz geçiyorsun. Migrosu da diğerini de kaybediyırsun alamııyorsun. Müşteri burada tamamen zararda. Bu hata kabul edilemez.