Yetkili arkadaşlarle Burhan beyde bende hemen iletişime geçtik hemen ilgilendiler yine. En merkezden tüketici kendine muhattap bulabilmesi de önemli. Bazen fiziki koşullar bazen insana bağlı sorunların çıkmsı işin doğasında var. 1000 tane iş yaparsınız 1 -2 sorunda çıkar. Ana hedef başından beri tüketicinin yanında olmak. Geçen gün uzun üsredir bayileri olan firma tüketiciyi yanılttığı için anında bayiliği iptal edildi mesela. Bunu çoğu firma yapamaz. Ben resmi yetkili değilsemde forum üyeleri için özellikle tüm süreçleri takip ediyorum. Saygularımlafujıplus klima montajından sonra bütün gaz benimde kaçmıştı fujıplus servisi çok kötüydü . midea gibi kaliteli bir firmaya bu sorun yakışmamış.
hayırlı olsun. wifi aparatını devreye alabildiniz mi? bu konuda da bir video bekliyoruz Adem beyden ?
Dün aldığım Mide Prime MA-24N8D0-O model klimam az önce takıldı. Adem beyin tavsiye ettiği gibi şu an full çalıştırıyorum. Hatay Midea yok zannediyordum, sağ olsun Erinç bey sayesinde olduğunu öğrendim. FGeurope Bölge müdürü İlhan beyde çok yardımcı oldu. Servis Hizmeti veren Çekmen Ticaret'te ertesi gün hemen güzelce montajını yaptı. Çok şükür şimdilik sıkıntı yok. Vakumlama da yapıldı. Adem bey yardımcı olsa da 1 aylık tüketim değerlerini nasıl ölçebilirim bir söylese süper olacak
Valla ne yalan söyleyeyim bayağı sabırlı ve iyimser biriymişsin hocam, şu yaşadığın süreci ben yaşasam ne yapardım kestirmekte zorlanıyorum.Arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın. Ne ürün ne de servis konusunda bir şikayetim olmadı. Gayet olabilecek olumsuzluklar oldu.
Servis ve yetkili arkadaşlar konuyla gayet de alakadar. Bugün 17,00 sonrasına randevu alındı. Gelip yapılacak. Bu kadar. Herkese şimdiden teşekkürler.
İşler bitsin, kendimize gelelim klimanın güzelliklerinden de bahsedeceğim
Kesinlikle çok doğru ve yerinde yaklaşımlar.Günaydın,
Bir şekilde şanssız başladık öyle devam ediyoruz
Biliyorsunuz 18000 BTU için gaz akış sesinin yoğunluğundan ( klima fan sesini bastıran bir yoğunluk ) bahsetmiştim. Sağ olsun teknik servis yeniden gelerek gerekli düzeltmeyi yaptı. Ses azalsa da kaybolmadı ancak benim de acilen İzmir'i terk etme durumum olunca yeteri kadar değerlendirme yapamadık.
Neyse Cumartesi gecesi oğlum eve döndü ve bingo klima soğutmuyor. Ne dış ünitede, ne de iç yeni çekilen boru tesisatında en ufak soğutma yok.
Tamam Garanti bu günler için var dedim ve gayet makul karşıladım yaşanan bu durumu. Orkun beyle hemen temas kurdum ve anında bana dönüş yaparak bu gün için problemi çözdüreceğini beyan etti. Kendisine teşekkür ediyorum. Masalesef yöneticilerin kaderi bu. Alt teknik servisin yaptığı bir hata/olumsuzluk yöneticiye aksettirilir. Kusura bakmasın bende aynı şeyleri yaşıyorum.
Şimdi işin teknik tarafına dönecek olursak ihtimal gaz kaçağı var ve evim açık mutfak. R32 yeni nesil gazın yanıcı olduğundan bahsediliyor. Gaz iç ünite, boru bağlantılardan mı, dış üniteden mi kaçtı bilemiyorum. Zaten şu anda varsayım üzerinden konuşuyoruz. Olaki iç ünite olsaydı ve ilk iş ocak açılsaydı içeride olacakları düşünmek bile istemiyorum.
Gaz kokusuz ve havadan ağır. Tespiti zor. Allahtan konuyu bildiğim için hemen müdahil olarak tüm evi havalandırma yaptırdım .
Şimdi serzenişte bulunma zamanı. Tesisat döşendikten sonra gaz kaçağı kontrolü istedim ve hatta sabun köpüğü hazırlayayım mı diyede sordum. Gerek yok dendi. Bağlantı yöntemi nedeniyle gaz kaçışı olmaz , işin sonunda zaten vakum cihazı ile zaten kaçak kontrolü yapılacağı belirtildi ve yapıldı da. Acaba servislerde neden LPG li araçlarda ki gibi bir gaz kaçak dedektörü bulunmaz. Hele bu R32 gazın yanıcı olduğu tehlikesinin bilindiği halde.
Tekrar söylüyorum buraya kadar hep varsayım üzerinden yazıyorum. Belki de çok farklı bir şey var.
Bunları neden buradan yazıyorum. Bu forumda Adem beyin önderliğinde güzel bir sinerji yakalandı. Firma temsilcileri ürüne tam güveniyor ve 3.taraf incelemesi yaptırıyor. ( Herkesin harcı değildir bu ) Ama maalesef iş ürünle bitmiyor. Servis ve montaj kalitesi çoğu zaman ürünün önüne geçer biliyorsunuz.
Yinede başında belirttiğim gibi arıza olur ve hep olacaktır. Garanti bunun için.
Lütfen bena söyler misiniz bu durumda yeni gaz dolumu söz konusu ise önden tekrar vakum yapılacak mı? Vakum üzerine süpürge denen işlem yapılır mı ( ne demekse ) Birde gaz dolum miktarı ne olmalı.
İnşallah sıcaklar geçmeden klimayı kullanma fırsatı buluruz ( Bu son cümle eşim tarafından söylenmiştir )
Herkese çok selam.
Yahu biliyoruz kılız da adımız kılçığa çıkacak.
Dün aldığım Mide Prime MA-24N8D0-O model klimam az önce takıldı. Adem beyin tavsiye ettiği gibi şu an full çalıştırıyorum. Hatay Midea yok zannediyordum, sağ olsun Erinç bey sayesinde olduğunu öğrendim. FGeurope Bölge müdürü İlhan beyde çok yardımcı oldu. Servis Hizmeti veren Çekmen Ticaret'te ertesi gün hemen güzelce montajını yaptı. Çok şükür şimdilik sıkıntı yok. Vakumlama da yapıldı. Adem bey yardımcı olsa da 1 aylık tüketim değerlerini nasıl ölçebilirim bir söylese süper olacak
Görmemiştim ama buradan cevap verebilirim olmadığına dairYok ben yamuk resim çektim. Ünite takılırken terazi kullanıldı, vibrasyon takozu kullanıldı. Ayrıca epeyi sessiz çalışıyor. Adem bey tv yedek parça kısmında bir soru sormuştum. Sony kd xf9005 tvim için parça elinizde var mı?
EC hatası , gaz kaçağı, gaz basıncı veya boru hattı ile ilgili bir uygunsuzluk olabilir.İyi akşamlar 2017 yılında aldığım midea mission klimam EC hatası veriyor. Bu ne anlama geliyor?