T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
Arkadaşlar, merhaba
Herkes iyidir umarım. Geçen hafta klima çalışırken elektrik kesilmesi azizliğine uğradık ve bir müddet sonrada evi terk ettik. Tabi enerji geri gelince Midea 12000 btu klimam 30 derece non stop 5 gün çalışıp durmuş. Bu süre içinde buz dolabı dahil toplam sarfiyat 120 KW seviyeleri. Neyse işin bu tarafında değilim :)
Bana 12000 midea ve 18000 LG için kaç amperlik klima yanına montajı yapılacak aç-kapa şalter almam gerekli. Bilgi verebilirseniz sevinirim.

Selamlar.

Merhaba, bahsi geçen ses KASA GENLEŞME SESİ olarak geçer.
Yaz modunda yani soğutma yaparken de aslında vardır lakin saniyelerle ifade edilir ve çok düşük seslidir o nedenle farkedilmez.
Kış modunda ise süre ilk çalışma ve kapanışta daha belirgin duyulur, süre daha uzundur. Kış modunun dezavantajı ise ısıtmada termostata girince ani bir soğuma yapar üfleme nedeniyle, bu da ani sıcak ani soğuk nedeniyle plastik olan kasanın, metal olan eşanjör ile eklem yerlerindeki genleşme hareketine bağlı olarak ses çıkmasına neden olur.

Genel anlamda bu sesi, kış modunda ilk kullanmaya başladığım zaman farkedip vatandaşı bilgilendirmiştim.

Teknik bir arıza değildir ama keyfe keder kattığı da bir gerçektir.
Keder tanımı cuk oturmuş üstad :)
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Arkadaşlar, merhaba
Herkes iyidir umarım. Geçen hafta klima çalışırken elektrik kesilmesi azizliğine uğradık ve bir müddet sonrada evi terk ettik. Tabi enerji geri gelince Midea 12000 btu klimam 30 derece non stop 5 gün çalışıp durmuş. Bu süre içinde buz dolabı dahil toplam sarfiyat 120 KW seviyeleri. Neyse işin bu tarafında değilim :)
Bana 12000 midea ve 18000 LG için kaç amperlik klima yanına montajı yapılacak aç-kapa şalter almam gerekli. Bilgi verebilirseniz sevinirim.

Selamlar.


Keder tanımı cuk oturmuş üstad :)
Hocam doğrusu ne ise o :)

Özellikle termostat yaptığı için kış koşulunda kendisini çok belli ediyor.

Durun bakalım, Yeni gelecek olan (Modeli belli ancak şimdilik açıklamıyorum) modeli de oldukça detaylı bir incelemeye tabi tutacağız.

Prime modelinden edindiğimiz tecrübeler elbette ki kıyas noktamız olacak.

Bu arada minik bir spoiler vereyim. Bu yaz için yeni bir klima markamız daha olacak, test için gönüllü ürün yollayacak olan bir firmamız var ?
 
T Çevrimdışı

tonat 

Aktif Üye
30 Eyl 2018
104
62
Golge46 Çevrimdışı

Golge46 

Aktif Üye
6 Ağu 2021
128
35
Hocam doğrusu ne ise o :)

Özellikle termostat yaptığı için kış koşulunda kendisini çok belli ediyor.

Durun bakalım, Yeni gelecek olan (Modeli belli ancak şimdilik açıklamıyorum) modeli de oldukça detaylı bir incelemeye tabi tutacağız.

Prime modelinden edindiğimiz tecrübeler elbette ki kıyas noktamız olacak.

Bu arada minik bir spoiler vereyim. Bu yaz için yeni bir klima markamız daha olacak, test için gönüllü ürün yollayacak olan bir firmamız var ?
Adem Helvacı Adem Helvacı keşke kışın geleydi makinanın yiğitliği ni görürdük primeler yazı çerez gibi atlatır aha kışın babası bitti sayılır abi ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı keşke kışın geleydi makinanın yiğitliği ni görürdük primeler yazı çerez gibi atlatır aha kışın babası bitti sayılır abi ?
Abi dünkü görüşmemizde değerli yetkili hanımefendi ''Size ulaşmakta çok geç kaldık'' ifadesini kullanınca anladım ki kendileri de farkında ancak olsun.

Biz tüketiciler için en iyi ve DOĞRU olanı bu zira ÖN PLANA ÇIKAN markaların çoğalması demek, hizmette kalitenin yarışması anlamına gelir.
Ürün kalitesi konusunda MİDEA markası bizlere PRİME modeli ile KALİTE nedir ve nasıl olur onu gösterdi ama biz bu üründe kış modunda kasa genleşme sesinden rahatsız olduğumuzu belirttik mesela. Demek ki bundan sonra gelecek olan modeller (ki geçen yaz sizlere söz verdim ve dedim ki ''Bu ürünlerin devamı gelirse mutlaka yine söker, yine komperesöründen cıvatasına her şeyini kontrol ederim'' demişltim biliyorsunuz) üzerinde yapacağımız incelemelerde PRİME modelini referans alacağız.

Bu ne getirir?

Bu da ÜRÜNDE REKABET getirir.

Şimdi hakkını yiyemeyiz ki FG Europe yetkilileri bu Ülke insanına Satış Sonrası Hizmet kalitesi ve Ürün kalitesi konu8sunda unuttuğu bazı şeyleri hatırlattı.

Şu montajalara bir bakın lütfen. Kimse bu kardeşimizi yani İZMİR de MİDEA BAYİSİ olan MARKA KLİMA sahibi TOLGA kardeşimizi ''Böyle montaj yapacaksın'' diye zorlamıyor ama kendisi bu işi severek yaptığı için ortaya bu sonuçlar çıkıyor.

Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf12bb6f954a460720f.jpg
Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf2baf3f246ac29fa08.jpg
Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf5c5178480b907783.jpg


Allah Aşkına dostlar hangimizin evinde (Ben dahil) klima montajlarımız böyle yapılmış?

MİDEA prosedürlerinde ''Montaj Böyle yapılacak'' diye bir talimat var mı? Hayır yok
MARKA KLİMA TOLGA kardeşimiz bunu yapıyor mu? Yapıyor.
Bunu gören Morka Klima Rüstem kardeşimiz ''Ulan o yapıyorsa ben daha iyisini yaparım'' derse kendisinin kazanacağını biliyor mu? biliyor.

Demek ki neymiş? Rekabet aslında iyi bir şeymiş.

Sonuç olarak biz geçen sene bir HODRİ MEYDAN çektik. Bu sene bir firmanın BİZ VARIZ minvalinde (Kesinlikle firma benimle böyle bir niyetle irtibat kurmadı onu belirteyim) bizim gibi kılkuyruk insanlara inceleyelim diye ürün gönderme cesareti göstermiş mi? Evet göstermiş.

O halde dostlar bizlere düşen de gelen ürünü HER ÜRÜNDE OLDUĞU GİBİ eşit koşullarda ve tarafsız şekilde inceleyip, görüşlerimizi, fotoları, kısa videoları, tüketim verilerini vs vs sizlere paylaşıp sonra da takdiri sizlere bırakmak olacak.

Bir kulüp de o klima için kurarız. O klimayı satın alan dostlarımız aynen MİDEA KULÜP konumuzda olduğu gibi bizlere dönüşlerini paylaşır ve böylece kim hangi ürünü satın almak isterse ona karar verir.

İşte forumumuzun en güzel yanlarından birisi de bu.

İyi firmayı
İyi markayı
İyi esnafı
Temiz işçiliği ön plana çıkarıp GÖNÜLLÜ reklamlarını yapmaya devam edeceğiz.

Ancak elbette ki HERKESİN seçme hakkı olması adına da GELEN HER ÜRÜNE kapılarımızı açık tutacağız :ok

Bu Vesile ile, İZMİR ilinde faaliyet gösteren MARKA KLİMA sahibi sevgili TOLGA kardeşime gönülden teşekkürlerimi de sunuyorum.
 
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
Değerli Forum Üyeleri ve Midea Klima Kullanıcıları Merhaba;

Wifi Kit ile ilgili beklenen forum indirimi çalışmasını Adem abinin sizler için emekleri ile tamamladık.

27.09.2021 - 28.10.2021 Tarihleri arasında bu konunun ilk mesajında ve aşağıdaki linkte bulunan talep formundan Foruma özel %40 indirim ile formu doldurup, form üzerinde TF - Kullanıcı adı (Örnek TF - Adem Helvacı) yazarak doldurup yollamanız yeterli olacaktır. Wi-Kit son tüketici fiyatı resmi talep formunda belirtilmiş ve indirim bu fiyat üzerinden sizlere özel olarak yapılacaktır. Formlar ulaştıkça yetkili arkadaşlar size ulaşarak wi-kit'e ulaşmanızı sağlayacaklardır.

Gösterdiğiniz İlgi İçin Teşekkür Ederiz.


3156dd4cd01c36f76.jpg
4ae369a32b8b24a5a.jpg
5289b5d550e6d2bc9.jpg
6bc15e0ea2683452d.jpg
164feb398bf9ad12b.jpg
266f95e671bc8ab2c.jpg


Her bir klima için bir adet wifi kit indirimli alma hakkınız mevcuttur.
Şimdi bu fırsatı kaçırdık mı? Benim yeni haberim oldu, değerlendirilecek olursa fiyat ne olur?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Şimdi bu fırsatı kaçırdık mı? Benim yeni haberim oldu, değerlendirilecek olursa fiyat ne olur?
Geçen gün bir tüketifci bana söyleyince bilgin oldu, Mesela ANTALYA ÖZDALLAR KLİMA tüketici eğer benim aracılığım ile gitmiş ise wifi kit hediye ediyormuş.

Yani firmaların kendilerinin inisiyatif almaları çok hoşuma gitti gerçekten.

Sevgili Erinç Erinç de belki Hasan bey veya Turgut bey ile görüşüp sizin konuyu bir sorabilir. :ok
 
Ç Çevrimdışı

Çağatay Cihan 

Aktif Üye
22 Ara 2021
79
33
Abi dünkü görüşmemizde değerli yetkili hanımefendi ''Size ulaşmakta çok geç kaldık'' ifadesini kullanınca anladım ki kendileri de farkında ancak olsun.

Biz tüketiciler için en iyi ve DOĞRU olanı bu zira ÖN PLANA ÇIKAN markaların çoğalması demek, hizmette kalitenin yarışması anlamına gelir.
Ürün kalitesi konusunda MİDEA markası bizlere PRİME modeli ile KALİTE nedir ve nasıl olur onu gösterdi ama biz bu üründe kış modunda kasa genleşme sesinden rahatsız olduğumuzu belirttik mesela. Demek ki bundan sonra gelecek olan modeller (ki geçen yaz sizlere söz verdim ve dedim ki ''Bu ürünlerin devamı gelirse mutlaka yine söker, yine komperesöründen cıvatasına her şeyini kontrol ederim'' demişltim biliyorsunuz) üzerinde yapacağımız incelemelerde PRİME modelini referans alacağız.

Bu ne getirir?

Bu da ÜRÜNDE REKABET getirir.

Şimdi hakkını yiyemeyiz ki FG Europe yetkilileri bu Ülke insanına Satış Sonrası Hizmet kalitesi ve Ürün kalitesi konu8sunda unuttuğu bazı şeyleri hatırlattı.

Şu montajalara bir bakın lütfen. Kimse bu kardeşimizi yani İZMİR de MİDEA BAYİSİ olan MARKA KLİMA sahibi TOLGA kardeşimizi ''Böyle montaj yapacaksın'' diye zorlamıyor ama kendisi bu işi severek yaptığı için ortaya bu sonuçlar çıkıyor.

Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf12bb6f954a460720f.jpg
Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf2baf3f246ac29fa08.jpg
Adem-Helvaci-kisisinden-fotograf5c5178480b907783.jpg


Allah Aşkına dostlar hangimizin evinde (Ben dahil) klima montajlarımız böyle yapılmış?

MİDEA prosedürlerinde ''Montaj Böyle yapılacak'' diye bir talimat var mı? Hayır yok
MARKA KLİMA TOLGA kardeşimiz bunu yapıyor mu? Yapıyor.
Bunu gören Morka Klima Rüstem kardeşimiz ''Ulan o yapıyorsa ben daha iyisini yaparım'' derse kendisinin kazanacağını biliyor mu? biliyor.

Demek ki neymiş? Rekabet aslında iyi bir şeymiş.

Sonuç olarak biz geçen sene bir HODRİ MEYDAN çektik. Bu sene bir firmanın BİZ VARIZ minvalinde (Kesinlikle firma benimle böyle bir niyetle irtibat kurmadı onu belirteyim) bizim gibi kılkuyruk insanlara inceleyelim diye ürün gönderme cesareti göstermiş mi? Evet göstermiş.

O halde dostlar bizlere düşen de gelen ürünü HER ÜRÜNDE OLDUĞU GİBİ eşit koşullarda ve tarafsız şekilde inceleyip, görüşlerimizi, fotoları, kısa videoları, tüketim verilerini vs vs sizlere paylaşıp sonra da takdiri sizlere bırakmak olacak.

Bir kulüp de o klima için kurarız. O klimayı satın alan dostlarımız aynen MİDEA KULÜP konumuzda olduğu gibi bizlere dönüşlerini paylaşır ve böylece kim hangi ürünü satın almak isterse ona karar verir.

İşte forumumuzun en güzel yanlarından birisi de bu.

İyi firmayı
İyi markayı
İyi esnafı
Temiz işçiliği ön plana çıkarıp GÖNÜLLÜ reklamlarını yapmaya devam edeceğiz.

Ancak elbette ki HERKESİN seçme hakkı olması adına da GELEN HER ÜRÜNE kapılarımızı açık tutacağız :ok

Bu Vesile ile, İZMİR ilinde faaliyet gösteren MARKA KLİMA sahibi sevgili TOLGA kardeşime gönülden teşekkürlerimi de sunuyorum.
Montajı görünce yazıyı okuyana kadar amerika yada avrupada bir yer zannettim. Ustayı bulup tebrik etmek lazım. Kablo kanalıyla mı yapılmış bu uygulama.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Şimdi bu fırsatı kaçırdık mı? Benim yeni haberim oldu, değerlendirilecek olursa fiyat ne olur?

Geçen gün bir tüketifci bana söyleyince bilgin oldu, Mesela ANTALYA ÖZDALLAR KLİMA tüketici eğer benim aracılığım ile gitmiş ise wifi kit hediye ediyormuş.

Yani firmaların kendilerinin inisiyatif almaları çok hoşuma gitti gerçekten.

Sevgili Erinç Erinç de belki Hasan bey veya Turgut bey ile görüşüp sizin konuyu bir sorabilir. :ok
G Göksel bey merhaba, keşke bu fırsatı o zaman kullanabilseydik, şuan için yeni bir kampanya ihtimali mevcut durum nedeniyle gözükmüyor. Ancak
üzerinden talep oluşturup, montaj hariç alabilirsiniz. Adem abi wifi kit kurulumunu videoda anlatmıştı. Böylelikle birazdaha uyguna gelebilir size.

Adem Helvacı Adem Helvacı Adem abi Sultan hanımla biz geçen konuşmuştuk, durum biraz onlara özel, çok öncesinde wifi kit aldıkları için onlarda şuan sınırlı sayıdaki adet için bunu yapabiliyor. Ancak aldıkları insiyatif her durumda takdirlik.
 
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
G Göksel bey merhaba, keşke bu fırsatı o zaman kullanabilseydik, şuan için yeni bir kampanya ihtimali mevcut durum nedeniyle gözükmüyor. Ancak
üzerinden talep oluşturup, montaj hariç alabilirsiniz. Adem abi wifi kit kurulumunu videoda anlatmıştı. Böylelikle birazdaha uyguna gelebilir size.

Adem Helvacı Adem Helvacı Adem abi Sultan hanımla biz geçen konuşmuştuk, durum biraz onlara özel, çok öncesinde wifi kit aldıkları için onlarda şuan sınırlı sayıdaki adet için bunu yapabiliyor. Ancak aldıkları insiyatif her durumda takdirlik.
Erinç Erinç bey bu dediğiniz herhâlde indirimsiz (400 TL) hali değil mi, yani şu anlık bir esprisi olmuyor.
 
Ömer Çolak Çevrimdışı

Ömer Çolak 

Süper Üye
17 Tem 2021
957
29
Selm n11 de 350 ye satan bir klima firması var
Bu tür konularda hep bir “taban fiyat uygulaması” olduğunu seziyorum ve bu tip uyguna veya ücretsiz satan firmalara da şamar atıldığını düşünüyorum. Sözüm meclisten dışarı ama ortada doğru gözükmeyen bir şeyler var. Eski iş ortağımın çalışma tarzı da bu şekildeydi.
 
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
Bu tür konularda hep bir “taban fiyat uygulaması” olduğunu seziyorum ve bu tip uyguna veya ücretsiz satan firmalara da şamar atıldığını düşünüyorum. Sözüm meclisten dışarı ama ortada doğru gözükmeyen bir şeyler var. Eski iş ortağımın çalışma tarzı da bu şekildeydi.
Geçen yıl temmuz ayında midea 18.000 BTU klimayı aldığımda da bu bluetooth kitinin fiyatı 400 TL idi. Ama 150 TL'ye verebileceğini söylemişti bana bayi. Yani madem indirim o zaman da söz konusu ise, pahalı alanların hakkı yenmiyor mu?. Şimdi denecek ki, bayinin kendi insiyatifi veya daha önceden alınmış, stokda vardı falan filan. O zaman bayi değil ama FGeurope kendi bünyesinde bu veya bu tür konulara el atabilir, bir düzene kavuşturabilir. Tabii bu benim düşüncem.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Geçen yıl temmuz ayında midea 18.000 BTU klimayı aldığımda da bu bluetooth kitinin fiyatı 400 TL idi. Ama 150 TL'ye verebileceğini söylemişti bana bayi. Yani madem indirim o zaman da söz konusu ise, pahalı alanların hakkı yenmiyor mu?. Şimdi denecek ki, bayinin kendi insiyatifi veya daha önceden alınmış, stokda vardı falan filan. O zaman bayi değil ama FGeurope kendi bünyesinde bu veya bu tür konulara el atabilir, bir düzene kavuşturabilir. Tabii bu benim düşüncem.
Bu şekilde olunca da inisiyatif almış olan bayileri cezalandırmış oluyoruz bana göre.

Hibir firma kâr marjı olmadan ürün satmaz ve satmak zorunda da değil takdir edersiniz lakin TEK BAŞINA wifi kit satarken indirim yapmamak ile bir klima satış anlaşması esnasında wifi kit üzerinde indirim-etkili indirim veya ücretsiz sunum durumları birbirinden farlıdır bana göre.

Klima satış adetini yükseltmek, elindekimalı bitirmek, depodan mal azaltmak adına satışı cazip kılmak adına bir wifi kitten feragat edilebilir amja sadece wifi kit satışı üzerinde bunlar geçerli olmaz.

Satış ve servis noktalarının ikili ilişkiler esnasında (Bunu yıllar boyunca defalarca yaptım) ortaya çıkan bazı durumlarda inisiyatif alması bilinen durumdur.

Çamaşır makinesi kirel önleyici ürünü ücretli satılan ürün olmasına rağmen montaja gittiğim o evde gördüğüm özel bir durum nedeniyle tarafımdan defalarca hediye edilmiştir mesela.

Bu durumda parası ile satın alana haksızlık olmuş mudur? Bu bence hangi göz ile baktığımıza göre değişir.

Zira bana göre bu bakış açısı ile bir noktadan sonrası tüm ürünlerin herkese bedava verilmesi, bu da kesmedi ürünü bizden alın üstüne para verelim boyutuna gelir eğer sorgulama şeklimiz bu olursa.

Bu da tüketici tepkisi ile şekillenenbir durum o nedenle firmaların eylemlerini buna göre organize etmesi adına sizlerin bu konu başlığıaltında veya herhangi bir sosyal mecrada bu fikirlerinizi dile getirmeniz çok kıymetli.

Bana kalsa bir standart olmalı, ancak hangi firma standart belirlerse belirseniz alt bayiler veya satış noktaları ANA HEDEF olan satış için bir şekilde bu sınırları ya zorluyor ya aşıyorlar.

Örneğin Digiturk firmasının bana göre çok rezil bir uygulaması vardı. XX tl karşılığı izlediğim paketin aynısını başkası YY bedel ile izliyordu, ''NEDEN?'' diye sorduğumda ''Arayıp indirim yapmazsanız iptal ettiririm dedim ondan'' dedi.

Yahu tehdit edene indirim, sesi çıkmayana bindirim. Böyle mantık mı olur?
Sonra bir baktım bu bildiğin bir sektör halini almış yahu benim o yıllara 49.90a izlediğm paketin aynısını kimisi 39.90, kimisi 29.90 ve az sayıda da olsa 19.90 a izleyenler vardı.

Kardeşim benim günahım ne? yıllarca ses çıkarmadan kuzu kuzu fatura ödemek mi?
Madem indirim yapılabiliyor herkese yap.
Bu durumda ben o 19.90 ödeyenin farkını kapatmış oluyorum aynı bizim şu çok başarılı politika ile geçmediğimiz köprüye ödediğimiz paralar gibi.

Ben arayıp indirim için tehdit edeceğime direkt olarak gidip aboneliği iptal ettirdim oldu bitti.

Bu bağlamda sizi anlıyorum ve hak da veriyorum ancak bizim bakış açımızın dışında ilerleyen durumlar olduğunu da unutmamak gerektiğini hatırlatmak istiyorum :ok
 
Geri
Üst Alt