T Çevrimdışı

Tugi136 

Süper Üye
20 Nis 2020
500
30
Biliyorum kardeşim sıkıntı yok için rahat olsun ?

Alçı vs haricinde ürünü beğendin mi sen onu söyle bana?

Anlattığım kadar var mıymış senin gözünle durum nasıl?
Abi ürünle ilgili bir sıkıntım yok. Aslında çokta fazla klima kullanmadığım için değerlendiremiyorum. Burada eşimin ailesinin evlerinde en az 1 klima var buralı olsaydım anlardım ?
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Söz konusu montaj fotoğrafları ilk geldiğinde başarılı montajdan dolayı kendinizin de memnun olduğunu yazmıştınız ki fotolarda kocaman delikler açıkça görünüyordu.
Söz konusu mesajınız şudur.

Bu montaj hatasını savunmak ya da görmezden gelmek firmaya iyilik değil kötülük olur. Ne zaman ki Adem abi şu mesajı attıktan sonra

konuyla ilgilenmek yerine direk ilk fotoları görür görmez siz müdahale ederseniz işte o zaman doğru bir hareket olacaktır.
Selamlar sanırım biraz yanlış bir anlaşılma var, burada kurumsal üye gözükmemden de kaynaklanıyor. Ben sizler için sorumluluk alanım dışında da sorumluluk alarak iki taraf adına aksiyon alıyorum. Karşılıklı iyi niyetle yaklaşan arkadaşlara daha da bir özen gösteriyorum.

Ancak bir hizmet kalitesinin artması her firma için, çok değerlidir ve bu tüm firmalarda bir tüketici talebi ile doğmuştur. Ben de sizlerin geri dönüşleri ile birlikte bu konuda yeni bir değer üretmeye çalışmaktayım.

Dilerim bu konularda daha güzel şeyler başarılacak, Ancak size garanti ediyorum kişiye bağlı olumlu ve olumsuz durumlar yarında olacaktır.
 
M Çevrimdışı

MuratHanoglu

Yeni Üye
30 Ağu 2021
3
39
Adem abiye video ile verdiği cevap için öncelikle teşekkür ederim. Video linktedir.
Kod:
https://www.instagram.com/p/CTK4jw0A8RS

fgeurope adını da burada görmem üzerine linkindeki klimayı almayı düşündüm. ₺6,128.00 fiyatı gördükten sonra araştırdığımda aynı klimayı 4.131,00 TL ye Hepsiburada da buldum. Fiyat farkı biraz fazla geldi. 6128 yerine 1200 daha koyup 24000 btu lg mi alsam diye düşünmeye başladım.
Adem abinin videosunu izledikten sonra Arçelik servisine gittim. Abi 24 çok yakar sen 18 al faturan çok gelir diyip 18000 btu satmak istediler.
Ayrıca Hepsiburada da airfel 18000 btu 5736 tl ye buldum.
Size sormak istediklerim şunlar:
Arçelikdeki satış elemanının dediği 24 lük çok yakar 18 al teorisi gerçek midir?
6128 tl fceurope dan 12000 btu midea almak yerine gidip üzerine para koyuo 7357 tl ye lg dualcool 24000 alsam veya daha az paraya hepsiburada dan airfel 18000 btu klimayı 5.736,16 tl alsam daha mı mantıklı olur?
illaki midea al kardeşim diyorsanız nedenleri nelerdir? fceurope biraz fiyatları yükseltmiş, başka yerden alsam problem çıkar mı?
LG al derseniz dual eco mu yoksa dualcool mu hangisinin 24000 btu olanını alayım?
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Adem abiye video ile verdiği cevap için öncelikle teşekkür ederim. Video linktedir.
Kod:
https://www.instagram.com/p/CTK4jw0A8RS

fgeurope adını da burada görmem üzerine linkindeki klimayı almayı düşündüm. ₺6,128.00 fiyatı gördükten sonra araştırdığımda aynı klimayı 4.131,00 TL ye Hepsiburada da buldum. Fiyat farkı biraz fazla geldi. 6128 yerine 1200 daha koyup 24000 btu lg mi alsam diye düşünmeye başladım.
Adem abinin videosunu izledikten sonra Arçelik servisine gittim. Abi 24 çok yakar sen 18 al faturan çok gelir diyip 18000 btu satmak istediler.
Ayrıca Hepsiburada da airfel 18000 btu 5736 tl ye buldum.
Size sormak istediklerim şunlar:
Arçelikdeki satış elemanının dediği 24 lük çok yakar 18 al teorisi gerçek midir?
6128 tl fceurope dan 12000 btu midea almak yerine gidip üzerine para koyuo 7357 tl ye lg dualcool 24000 alsam veya daha az paraya hepsiburada dan airfel 18000 btu klimayı 5.736,16 tl alsam daha mı mantıklı olur?
illaki midea al kardeşim diyorsanız nedenleri nelerdir? fceurope biraz fiyatları yükseltmiş, başka yerden alsam problem çıkar mı?
LG al derseniz dual eco mu yoksa dualcool mu hangisinin 24000 btu olanını alayım?
Öncelikle , şunu yazayım forum indirimimiz ile birlikte 5200. - 300 gibi montaj dahil bir fiyata geliyor, bazı özel durumlarda bayiler yine size yardımcı olmaya çalışıyorlar. Performans sonuçları zaten ortada. Bu noktada gerçek teknik koşullarınız kaç btu gerektirdiği, önemli. Bu birinden 12 lik diğeri 18 lik durumu firmaların 12 btu ya anca yetecek kompresörle size 18 lik satması veya min max btu yanıltmacalarından kaynaklanıyor.

( Midea 12 BTU max BTU değeri 14000 BTU civarinda olduğunu hatırlıyorum)

Ben bu çalışmaya aracı olduğum kadar, öncesin de de 2 Bosch 12,24 btu ve bir 9 btu Midea kullanıcısıyım. Şuan Evdeki 9 BTU Midea , yine Bosch un Midea ya ücrettirdiği cihazları cidden dövmekte, gelen iki misafir ve annemlere nedenini açıklamaya çalışmaktayım. Bu şuan ki evdeki kişisel deneyimim.
Ayrıca şuan piyasa araştırması için konuştuğum, başka çok değerli markaları ve yine FGeurope un distribütörü olduğu Genaral klimayı da satan bayilerin müşterilerine daha çok Midea önerdiğini öğrendim.

Ancak herşeyin sonunda tüketici olarak sizlerin koşulları ve ihtiyaçları önemli önemli. Bu noktada kendiniz için en doğru ürünü seçmelisiniz. Adem abinin tüm videolarını izlediğseniz neden bu kadar uzun yazdığımı anlarsınız. Amacım reklam değil bu noktada.

Eğer tercihiniz Midea olucak olursa da bana erincmark@gmail.com üzerinden ulaşmanız yeterli olacaktır, yetkili bölge müdürü ve bayilerin size indirim ile birlikte yardımcı olmaları için bilgilendirebilirim.
Saygılarımla kolaylıklar, TV almaktan zor iş işmiş sizi anlıyorum ?
 
M Çevrimdışı

milliulku

Yeni Üye
1 Eyl 2021
2
36
Erinç Erinç ve Adem Helvacı Adem Helvacı bey. Midea Prime 12.000 BTU'luk klimayı almaya karar verdim. Akşam Adem Hocam size konu hakkında bir şeyler sormak için instagramdan yazdım, Erinç beye de sabah erken mail attım. Çağrı merkezine whatsapp üzerinden yazdım, ayrıca 2-3 kez çağrı merkezini aradım ama telefonlarımı açan olmadı. Whatsapp'tan saatler sonra birisi dönüş yaptı ancak cevap yazdığımda yine meramı mı anlatamadım. İstanbul Bahçelievler, Bakırköy, Bağcılar'da bulunan FGEurope'nin bayilerini aradım doğru düzgün hiç birinden bilgi alamadım. Adem beyin ballandıra ballandıra anlatması ile Demirdöküm A5, Alarko Flair Plus, Bosch Climate 3000I ve Sigma Comfort marka ve modellerini almaktan vazgeçip midea prime alacaktım. Ancak daha ürünü almadan kimseye ulaşamıyorum. Ürünü aldıktan sonra sorun çıksa, yedek parçaya veya tamire ihtiyaç duysam nasıl olur orasını hiç düşünemiyorum. Çağrı merkezine ulaşılınamayan bir firma olur mu bu zamanda ALLAH aşkına.
Saat 12.30 civarında FGEurope çağre merkezinden Ahmet Yusuf bey aradı sağolsun yardımcı oldu. Bir önceki mesajımda yazmış olduğum kısımları firma özellikle irdelemesi gerektiğini de halen düşünüyorum.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Erinç Erinç ve Adem Helvacı Adem Helvacı bey. Midea Prime 12.000 BTU'luk klimayı almaya karar verdim. Akşam Adem Hocam size konu hakkında bir şeyler sormak için instagramdan yazdım, Erinç beye de sabah erken mail attım. Çağrı merkezine whatsapp üzerinden yazdım, ayrıca 2-3 kez çağrı merkezini aradım ama telefonlarımı açan olmadı. Whatsapp'tan saatler sonra birisi dönüş yaptı ancak cevap yazdığımda yine meramı mı anlatamadım. İstanbul Bahçelievler, Bakırköy, Bağcılar'da bulunan FGEurope'nin bayilerini aradım doğru düzgün hiç birinden bilgi alamadım. Adem beyin ballandıra ballandıra anlatması ile Demirdöküm A5, Alarko Flair Plus, Bosch Climate 3000I ve Sigma Comfort marka ve modellerini almaktan vazgeçip midea prime alacaktım. Ancak daha ürünü almadan kimseye ulaşamıyorum. Ürünü aldıktan sonra sorun çıksa, yedek parçaya veya tamire ihtiyaç duysam nasıl olur orasını hiç düşünemiyorum. Çağrı merkezine ulaşılınamayan bir firma olur mu bu zamanda ALLAH aşkına.
Saat 12.30 civarında FGEurope çağre merkezinden Ahmet Yusuf bey aradı sağolsun yardımcı oldu. Bir önceki mesajımda yazmış olduğum kısımları firma özellikle irdelemesi gerektiğini de halen düşünüyorum.

Selamlar bir tüketici olarak hemen dönüş istemekte elbette haklısınız, bu yorumunuzda bizler için çok değerli. Ancak günün sonunda size mutlaka geri dönüş yapılmış. Ancak mesai saatleri için arandığınızda mutlaka ulaşmanız gerekmekte, ve siz yazdığınız zamanda size mutlaka geri dönüş yapılmakta. Ancak her süreç daha iyi tabiki olabilir, bunun içinde çalışılmaktadır. Açıkçası ileriki zaman da her zaman kendinize bir FGeurope yetkilisine her zaman ulaşabiliyor olcaksınız size bunu garanti edebilirim. FGeurope tüm tüketicilere karşı hem de bayilerine karşı tüm hizmetlerinde eşit ve adil olarak, çözüm odaklı çalışmaktadır. Yeniden geri bildriminiz için teşekkür ederim. Midea Klimanızı güle güle kullanmanızı dilerim. Veriler ve tüketici deneyimim olarak üst düzey kalitede bir seçim yaptığınız konusunda içiniz rahat olabilir. En başta tüm segment ürünlerinde tüketici için azemi önemli tüm konularıntasarruf, teknik parça kalitesi ve İnverter Quatro tasarımının, tüm serilerinde sabit olduğu bir klima aldınız. Güzel günlerde kullanmanız dileyiğle
 
M Çevrimdışı

milliulku

Yeni Üye
1 Eyl 2021
2
36
Selamlar bir tüketici olarak hemen dönüş istemekte elbette haklısınız, bu yorumunuzda bizler için çok değerli. Ancak günün sonunda size mutlaka geri dönüş yapılmış. Ancak mesai saatleri için arandığınızda mutlaka ulaşmanız gerekmekte, ve siz yazdığınız zamanda size mutlaka geri dönüş yapılmakta. Ancak her süreç daha iyi tabiki olabilir, bunun içinde çalışılmaktadır. Açıkçası ileriki zaman da her zaman kendinize bir FGeurope yetkilisine her zaman ulaşabiliyor olcaksınız size bunu garanti edebilirim. FGeurope tüm tüketicilere karşı hem de bayilerine karşı tüm hizmetlerinde eşit ve adil olarak, çözüm odaklı çalışmaktadır. Yeniden geri bildriminiz için teşekkür ederim. Midea Klimanızı güle güle kullanmanızı dilerim. Veriler ve tüketici deneyimim olarak üst düzey kalitede bir seçim yaptığınız konusunda içiniz rahat olabilir. En başta tüm segment ürünlerinde tüketici için azemi önemli tüm konularıntasarruf, teknik parça kalitesi ve İnverter Quatro tasarımının, tüm serilerinde sabit olduğu bir klima aldınız. Güzel günlerde kullanmanız dileyiğle
Erinç Erinç bey sağ olsun tarafıma dönüş yaptı. Ayrıca çağrı merkezi görevlisi Ahmet bey ile de görüştüm. Tarafıma bir bayi yönlendirdi bugün evime ürünü takacaklar inşALLAH.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Selamlar bir tüketici olarak hemen dönüş istemekte elbette haklısınız, bu yorumunuzda bizler için çok değerli. Ancak günün sonunda size mutlaka geri dönüş yapılmış. Ancak mesai saatleri için arandığınızda mutlaka ulaşmanız gerekmekte, ve siz yazdığınız zamanda size mutlaka geri dönüş yapılmakta. Ancak her süreç daha iyi tabiki olabilir, bunun içinde çalışılmaktadır. Açıkçası ileriki zaman da her zaman kendinize bir FGeurope yetkilisine her zaman ulaşabiliyor olcaksınız size bunu garanti edebilirim. FGeurope tüm tüketicilere karşı hem de bayilerine karşı tüm hizmetlerinde eşit ve adil olarak, çözüm odaklı çalışmaktadır. Yeniden geri bildriminiz için teşekkür ederim. Midea Klimanızı güle güle kullanmanızı dilerim. Veriler ve tüketici deneyimim olarak üst düzey kalitede bir seçim yaptığınız konusunda içiniz rahat olabilir. En başta tüm segment ürünlerinde tüketici için azemi önemli tüm konularıntasarruf, teknik parça kalitesi ve İnverter Quatro tasarımının, tüm serilerinde sabit olduğu bir klima aldınız. Güzel günlerde kullanmanız dileyiğle
Erinç bunlar çok önemli ve aslında çok hassas olduğumuz konulardaki dönüşler ve bu sitem yüklü dönüşleri ilk defa almıyoruz biliyorsun.

Biz sanki günah keçisi gibi sürekli sana çemkiriyoruz burada lakin benim firma ile direkt bağlantı halinde olmayı doğru bulmadığımı biliyorsun. Biz sana çemkiriyoruz ki sen ilgilen bu işlerle.

Dışarıdan bir göz ile bakıyorum ve ister istemez taraf oluyorsun, yadırgamıyorum da bu durumu neticede firma adına buradasın lakin M milliulku çok ciddi anlamda haklı ve boş sitemler de değil bunlar.

Günün sonunda tüketiciyi mutlu ediyorsunuz herkesin yüzü gülüyor harika da be kardeşim hakikaten BÜYÜK olarak kabul edilen bir firmanın biz genel müdürüne ulaşmak istemiyoruz ki yahu altı üstü müşteri hizmetlerinden birisi karşımıza çıksın da aklımıza takılan soruları cevaplasın istiyoruz.

Bu gerçekten çok büyük eksik abi samimiyetle yazıyorum ki benim gibi tüketiciye denk gelseniz vallahi ürün satamazsınız ben kılkuyruk adamım almam yani.

Dün oto yıkatmak için bir yere gittim sıra var mı diye sordum ve ''Elimdeki araba bitiyor abi'' cevabını aldım.
Tamam dedim bekledim, oraya buraya bakın bakın araba bitmiyor bir türlü. Eleman arada bırakıyor gidip arkadaşı ile telefonda bir şeyler bakıyor gülüyorlar vs.
Araba bitti elemanla göz teması kurmaya çalışıyorum yahu 25 dakika ayakta bekledim kapıda. Herif hiç bir şey demeden gitti oturdu yaktı bir sigara vs

Yahu abi, dinlenecektir, mola verecektir en doğal hakkıdır fakat buradaki en büyük problem ne biliyor musun?

İLETİŞİM!!!

Basit bir göz teması sağlarsın, el hareketi ile hemen bir çakmak işareti yapar ve ''Abi bitti, sigara içip geliyorum'' bilgisi verirsin oturup bekleyeyim ama sen beni umursamazsan ben seni neden umursayayım?

Hoooop arabaya yükledim çıkarttığım eşyaları, kapattım bagajı, anladılar gidiyor olduğumu arkamdan sesleniyorlar gel bitti diye.

Doğru söylüyorlar. BİTTİ.

bende o firma bitti abi beni ıslak odunla dövsünler bir daha gitmem oraya.

''Adem Helvacı ne kaprisli adamsın'' der gibi olabilirsiniz lakin haklı olduğumu siz de biliyorsunuz.

Günümüzde en çok ihtiyaç duyduğumuz ve eksikliğini hissettiğimiz unsur kesinlikle SAYGI

Tüketiciye saygı
insana saygı
ulaşabilmek isteme hakkına saygı
Kaliteli mal kullanma isteğine saygı

vs vs

Senden beklentimiz büyük sevgili Erinç

FG Europe yetkililerine de seslenmek lazım. Erinç burada Gönüllülük esası doğrultusunda hareket ediyor ama elinden gelen de belli.

Peki abi bu işin resmi bir adı sanı etkisi yetkisi yok mu? Olamaz mı?
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Erinç bunlar çok önemli ve aslında çok hassas olduğumuz konulardaki dönüşler ve bu sitem yüklü dönüşleri ilk defa almıyoruz biliyorsun.

Biz sanki günah keçisi gibi sürekli sana çemkiriyoruz burada lakin benim firma ile direkt bağlantı halinde olmayı doğru bulmadığımı biliyorsun. Biz sana çemkiriyoruz ki sen ilgilen bu işlerle.

Dışarıdan bir göz ile bakıyorum ve ister istemez taraf oluyorsun, yadırgamıyorum da bu durumu neticede firma adına buradasın lakin M milliulku çok ciddi anlamda haklı ve boş sitemler de değil bunlar.

Günün sonunda tüketiciyi mutlu ediyorsunuz herkesin yüzü gülüyor harika da be kardeşim hakikaten BÜYÜK olarak kabul edilen bir firmanın biz genel müdürüne ulaşmak istemiyoruz ki yahu altı üstü müşteri hizmetlerinden birisi karşımıza çıksın da aklımıza takılan soruları cevaplasın istiyoruz.

Bu gerçekten çok büyük eksik abi samimiyetle yazıyorum ki benim gibi tüketiciye denk gelseniz vallahi ürün satamazsınız ben kılkuyruk adamım almam yani.

Dün oto yıkatmak için bir yere gittim sıra var mı diye sordum ve ''Elimdeki araba bitiyor abi'' cevabını aldım.
Tamam dedim bekledim, oraya buraya bakın bakın araba bitmiyor bir türlü. Eleman arada bırakıyor gidip arkadaşı ile telefonda bir şeyler bakıyor gülüyorlar vs.
Araba bitti elemanla göz teması kurmaya çalışıyorum yahu 25 dakika ayakta bekledim kapıda. Herif hiç bir şey demeden gitti oturdu yaktı bir sigara vs

Yahu abi, dinlenecektir, mola verecektir en doğal hakkıdır fakat buradaki en büyük problem ne biliyor musun?

İLETİŞİM!!!

Basit bir göz teması sağlarsın, el hareketi ile hemen bir çakmak işareti yapar ve ''Abi bitti, sigara içip geliyorum'' bilgisi verirsin oturup bekleyeyim ama sen beni umursamazsan ben seni neden umursayayım?

Hoooop arabaya yükledim çıkarttığım eşyaları, kapattım bagajı, anladılar gidiyor olduğumu arkamdan sesleniyorlar gel bitti diye.

Doğru söylüyorlar. BİTTİ.

bende o firma bitti abi beni ıslak odunla dövsünler bir daha gitmem oraya.

''Adem Helvacı ne kaprisli adamsın'' der gibi olabilirsiniz lakin haklı olduğumu siz de biliyorsunuz.

Günümüzde en çok ihtiyaç duyduğumuz ve eksikliğini hissettiğimiz unsur kesinlikle SAYGI

Tüketiciye saygı
insana saygı
ulaşabilmek isteme hakkına saygı
Kaliteli mal kullanma isteğine saygı

vs vs

Senden beklentimiz büyük sevgili Erinç

FG Europe yetkililerine de seslenmek lazım. Erinç burada Gönüllülük esası doğrultusunda hareket ediyor ama elinden gelen de belli.

Peki abi bu işin resmi bir adı sanı etkisi yetkisi yok mu? Olamaz mı?
Adem abi selamlar , bugün ilgili konu ile özellikle ilgilenildi, resmi olarak yetkili arkadaşımızda ilgilendi. İletişim konusunda ne kadar hassas olunduğunu sen de biliyorsun.
Bugün M milliulku arkadaş ile bizde telefonda uzun uzadıya konuştuk, şirket içindeki hatlarda Turkcell den kaynaklı bir sıkıntı oluşmuş. Bugün onun sayesinde güzel bir süreç yaşadık kendisine ben özel olarakta teşekkür ettim. Ve oda bugün olumsuz gibi başlayan güzel bir müşteri deneyimi yaşadı.

O yorumdada yazdım sayılır bu bizim içinde diğer firmalar için en hayati kısım İLETİŞİM. Bu konuda istenmeyen teknik sıkıntı dışında güzel karşılıklı faydalı bir süreç yaşadık.

Benim üstüme gelme konusuna gelince bir şikayetim yok. Ben tarafsızlığımı koruyarak senin ve benim emeklerimi korumaya çalışıyorum. Tüm yorumlar benim için ve firma için çok değerlli. Ve hepsinin geliştirilmesi için büyük bir emek veriliyor, verilmeye devam edecek.

Ek olarak forum üzerinden iletişim noktasında tabiki resmi sorumlu benim ve en ufak şeyde dahi merkez ekiple iletişime gerekli aksiyonların alınmasını sağlıyorum. Yorumları ile bugüne kadar destek veren, eleştiren herkese hem firma adına hem de kendi adıma yeniden teşekkür ederim. Her konu iletildiği gibi, geniş bir rapor olarakta ilgili yöneticilere sunacağım. Saygı ve sevgilerimle.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem abi selamlar , bugün ilgili konu ile özellikle ilgilenildi, resmi olarak yetkili arkadaşımızda ilgilendi. İletişim konusunda ne kadar hassas olunduğunu sen de biliyorsun.
Bugün M milliulku arkadaş ile bizde telefonda uzun uzadıya konuştuk, şirket içindeki hatlarda Turkcell den kaynaklı bir sıkıntı oluşmuş. Bugün onun sayesinde güzel bir süreç yaşadık kendisine ben özel olarakta teşekkür ettim. Ve oda bugün olumsuz gibi başlayan güzel bir müşteri deneyimi yaşadı.

O yorumdada yazdım sayılır bu bizim içinde diğer firmalar için en hayati kısım İLETİŞİM. Bu konuda istenmeyen teknik sıkıntı dışında güzel karşılıklı faydalı bir süreç yaşadık.

Benim üstüme gelme konusuna gelince bir şikayetim yok. Ben tarafsızlığımı koruyarak senin ve benim emeklerimi korumaya çalışıyorum. Tüm yorumlar benim için ve firma için çok değerlli. Ve hepsinin geliştirilmesi için büyük bir emek veriliyor, verilmeye devam edecek.

Amacımız tarafların eşit bir dengede ve hiç bir tarafın hak kaybına uğramadan bir araya gelebilmelerini sağlamak.

Emeklerin için teşekkür ediyorum kardeşim.
 
Geri
Üst Alt