Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ohooo,adem,önce "onursal üye" yapıp ,sonra kenara atıyorlar ,yani aman :)
Çekiliş konusu süper olur,mesela özellikle de uzun yıllar kullananlara bir şeyler çıkarsa süper olur ,hani kendim için yazıyorsam namerd olayım :hihi
Abi daha çekilişi yapmadan kazananı ilan ettin sen :kop


Ben firmanın yerinde olsam, 25 Yıl çalışmış bir MİDEA marka klimayı tüketicinin evinden söker, ONUR ve GURUR adı altında temizlik ve bakımını yapıp şirket merkezine müzelik anlamda montaj yapar, markanın kalitesini vurgular, size de CİDDİ bir indirimle yeni MİDEA klima verirdim.


Ama ben firma değilim :kas
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Abi daha çekilişi yapmadan kazananı ilan ettin sen :kop


Ben firmanın yerinde olsam, 25 Yıl çalışmış bir MİDEA marka klimayı tüketicinin evinden söker, ONUR ve GURUR adı altında temizlik ve bakımını yapıp şirket merkezine müzelik anlamda montaj yapar, markanın kalitesini vurgular, size de CİDDİ bir indirimle yeni MİDEA klima verirdim.


Ama ben firma değilim :kas
Yıl konusunda hanıma sordum bugün tekrar,acaba alalı kaç yıl oldu diye,genelde evrakları atmam hiç ,bir dosyam vardır hepsi içinde durur,ama klimaların ve buzdolabının evrakları yok,ama en az 20 yıllık varlar klimalar,çünkü berkantın sünnetinden sonra aldım ikisini de,aynı yerden,yanlış yıl bilgisi de vermeyeyim ,neme lazımmmmm :)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Yıl konusunda hanıma sordum bugün tekrar,acaba alalı kaç yıl oldu diye,genelde evrakları atmam hiç ,bir dosyam vardır hepsi içinde durur,ama klimaların ve buzdolabının evrakları yok,ama en az 20 yıllık varlar klimalar,çünkü berkantın sünnetinden sonra aldım ikisini de,aynı yerden,yanlış yıl bilgisi de vermeyeyim ,neme lazımmmmm :)
Aaaaaaaaaaaaaa

25 değilse olmaz :kop
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sonunda hanımla kapışacağız :) ,bana "bu saatte yıl hesabı mı yapayım,nerden hatırlayayım be alo" dedi iyimi...
Tamam tamam,çekiliş hakkımdan "zorla" feragat ediyorum,bari kumanda çıksaydı (o da çalışıyor daha ama, hani dedim) :hihi
Merak etme abi çekilişten sana bir paket Karşıyaka kuru kahvesi çıkartacağım :kiskis
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Merak etme abi çekilişten sana bir paket Karşıyaka kuru kahvesi çıkartacağım :kiskis
Ya ben kumanda falan yazdım,sen kahve diye cevapladın,kumanda nereeeee,kahve nere,hanım diyor ki "kahveyi almak için Karşıyaka'ya mı gidecekmişiz,ne zaman gidecekmişiz,gittiğimizde kod verecekmiymişiz ,bir sürü soru(emekli olup,bir de laptop alınca böyle olduk ailecek,izban bilet ücreti hesabı falan :haha ) ...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ya ben kumanda falan yazdım,sen kahve diye cevapladın,kumanda nereeeee,kahve nere,hanım diyor ki "kahveyi almak için Karşıyaka'ya mı gidecekmişiz,ne zaman gidecekmişiz,gittiğimizde kod verecekmiymişiz ,bir sürü soru(emekli olup,bir de laptop alınca böyle olduk ailecek,izban bilet ücreti hesabı falan :haha ) ...
Abi kahve adresine teslim olur sen merak etme :kiskis
 
G Çevrimdışı

gokselm

Yeni Üye
21 Tem 2021
5
48
selam arkadalar bende bir midea alıcısı aday adayı olarak 1-17 Ye kadar her sayfayı tek tek okudum. Öncesinde de Adem beyin youtube de ki videolarını izleyip ilgimi çeken bir marka oldu. Diğer markalar ile karşılaştırdım ve adını vermeyeceğim 3 ü ile arasında seçim yapacaktım. Ne kadar Midea dan yana tercihim olsa da yeğenimin arkadaşı X markanın servisi olduğu için onu hemde bu kadar kaliteli olmadığını bilmeme rağmen tercih edecektim. Diğer alıcılarında Sorunu hızlı ve güvenli çözeceklerini düşündükleri için tercih olacaktı. Şimdiden itibaren 17 sayfada gördüm ki Adem bey ve midea ailesi de arkadaşımız. Sayfalarda güven servis satış sonrası destek gibi bi çok konuda yardımcı olduklarını gördüm.Bence marka ya da teknoloji ne kadar büyük olsa da şirketin sattığı ürünün arkasında olması onu geleceğe taşır. Midea nın geleceği burada atılan adımlarla daha hızlı güvenli ve lider herkesin dilinde bir marka olarak karşımıza çıkacak. Bunun olması gerekenden çok kısa zamanda gerçekleşeceğine eminim.
Bu sattetn sonra kararım Midea dan yana...
Hava çok sıcak yazarken terledim. Bu yazının telif hakkı yoktur kaynak gösterebilirsiniz :))
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada benim kahve orta olsun klimamız olmasa da...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
selam arkadalar bende bir midea alıcısı aday adayı olarak 1-17 Ye kadar her sayfayı tek tek okudum. Öncesinde de Adem beyin youtube de ki videolarını izleyip ilgimi çeken bir marka oldu. Diğer markalar ile karşılaştırdım ve adını vermeyeceğim 3 ü ile arasında seçim yapacaktım. Ne kadar Midea dan yana tercihim olsa da yeğenimin arkadaşı X markanın servisi olduğu için onu hemde bu kadar kaliteli olmadığını bilmeme rağmen tercih edecektim. Diğer alıcılarında Sorunu hızlı ve güvenli çözeceklerini düşündükleri için tercih olacaktı. Şimdiden itibaren 17 sayfada gördüm ki Adem bey ve midea ailesi de arkadaşımız. Sayfalarda güven servis satış sonrası destek gibi bi çok konuda yardımcı olduklarını gördüm.Bence marka ya da teknoloji ne kadar büyük olsa da şirketin sattığı ürünün arkasında olması onu geleceğe taşır. Midea nın geleceği burada atılan adımlarla daha hızlı güvenli ve lider herkesin dilinde bir marka olarak karşımıza çıkacak. Bunun olması gerekenden çok kısa zamanda gerçekleşeceğine eminim.
Bu sattetn sonra kararım Midea dan yana...
Hava çok sıcak yazarken terledim. Bu yazının telif hakkı yoktur kaynak gösterebilirsiniz :))
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada benim kahve orta olsun klimamız olmasa da...

Bizim forumun en sevdiğim yanı, paraya göre değil duruma göre tavır almasıdır.

Şöyle ki; Ne mecralar görüyoruz, parayı bastıran firmanın ürünleri şöyle güzel böyle kral böyle akıl almaz vs vs.

Ben de isim vermeyeyim muhteremin bir tanesi, kendisine GÜZELLENSİN DİYE yollanan ürünlerden birisini incelerken ''Waaaooowww kumandada netflix butonu var, basıyorum, ooowww Netflix açıldı inanılmaaaaazz'' diye tanıtırken, Koca koca yaşını başını almış adamlar Phılıps Oled tv yi ''Phılıps mühendisleri oled yanığı sorununu çözdüleeerrrr'' diye utanmadan lanse edebildiler ne yazık ki. Halbuki 1 senede oled yanığı ile dökülen tv lerin defalarca videolarını çektik yayınladık.

Bu firmalardan alacağınız 3 kuruşluk mal için attığınız 5 taklaya yazıklar olsun..

Neyse, diyeceğim o ki MİDEA markası ile resmi veya gizli kapılar arkasında yapılmış bir ticari anlaşmamız yok.

Sevgili Erinç Erinç sayesinde (Onunla da Linkedin den beni eklediğinde tanıştık) FG EUROPE firması ile tanıştık, onlar deli, ben onlardan deli yaktık gemileri ve ortaya tamamen doğal olan bu durum çıktı.

Bence bir ajansla anlaşılıp senaryosu yazılsa bu derece iyi gitmezdi bir iş lakin ortada bir senaryo değil, Halk faydası olsun diye çabalayan bir forum ve kişi ile, Vatandaşa mal satsın, ticaretini yapsın ancak karşılığını da hakkıyla tüketicisine sunsun diye mücadele eden bir firma var.

Ben şimdi öncelikle MİDEA kalitesini test etmiş ve test sonuçlarını halen yayınlayan birisi olarak vatandaşın bu ürün ile tanışmasından yanayım. Dolayısı ile adamlar istemese de ben gönüllü bir şekilde ürünü burada bir şekilde reklam etmiş oluyorum farkındayım.

Lakin TV dünyasında yıllarca yine karşılıksız SAMSUNG markasını da reklam ettik.

Bir dönem kafasına saksı düşmüş olacak ki İYİ bir klima üreten veysel efendi üretimi Flora klima bile reklam ettik biz bu forumda zira ilk seri üretimleri gerçekten çok iyiydi.

Lakin kabul etmek gereken bir gerçek var ki , bir firma kendisini eğer bozarsa, aynı reklam ettiğimiz gibi kara propaganda da gayet rahatlıkla yürütebiliyoruz aynen yukarıdaki iki marka olan Zamzung ve veysel efendi gibi.


Diyeceğim o ki, arkadaşınızın servisi olduğu marka hangisiydi bilmiyorum lakin, eğer bir Daıkın veya Mitsubishi Electric, Panasonic vs değilse maceraya girmenize hiç gerek yok.

Yaşadığınız bölgeyi söyleyin Erinç Erinç kardeşimiz firma yetkililerinin sizinle irtibat kurmasını sağlasınlar ve mutlu mesut klimanızı kullanın, en ufak sorun yaşarsanız gelin burada birlikte ifşa edelim derim :ok


Vatandaşa faydası olan markaları sever ve destekleriz lakin tersimiz çok pistir :kiskis


Kahve konusunu düşüniciiiiz :kas
 
Geri
Üst Alt