LG Yetkili Servisi Bile İsyan Etmiş, Vatandaş Ne Yapsın?

A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
geri bildirimi kabul etmek niye bu kadar zor? Adem helvacı'nın eleştirirken aslında firmalara bedavaya ne kadar da faydalı bir hizmet sunduğunu neden göremiyorlar?

Bakın anlamamız gereken bir nokta var; sistemlerin feed backlere ihtiyacı vardır ve bu iyidir iyi. Her şey yolunda gidecek diye bir şey yok ama sistemin denetlenmeye ve geri bildirime ihtiyacı var. Siz bu geri bildirim üzerine aksiyon almıyorsanız bu geri bildirimi verenin suçu mu olur?

Kültürümüze uymuyor demek ki. Eleştirilmeyi sevmiyoruz. Çocukluğumuza filan mı insek nasıl çözülür bu bilemedim.

Bir not: Midea markasında da bu yaz sorunlar yaşandı. Ben tüketici olarak ne gördüm? Firma yetkilisi sorunları çözmek için uğraştı, mağduriyetler giderildi. En azından bir muhatap bulundu. Yahu bundan daha iyi bir marka algısı nasıl olabilir? Sorunun sosyal medyada dile getirildiğine takılmayın, çözün. Bize çözülen sorun olarak yansıyor bu.
Çok güzel tespitler, teşekkür ediyorum.

Ben bu firmanın (FG Europe Midea) satışların artsın istiyor ve gönüllü mücadele ediyorum açık açık yazdım defalarca çünkü tüketici adına cidden bir uğraş veriyorlar.

Tamam abi adamlar vakıf değil elbette para kazanacaklar ve onun için yapıyorlar doğru da, FG Europe firmasının kazandığı para da, diğerlerinin ki tavuk pohu mu? Onlar da ticari kazanç için çalışıyor ve olması gereken de elbette bu.

Sorun şu ki FG de verdiğiniz paranın karşılığını kaliteli mal ve hizmet olarak alırken LG de durum çok farklı yerlere geliyor.

Düzeltilmesi için adım atılsın dediğimizde önyargılı oluyoruz.

Tekrar ediyorum abi bu artık önyargı değil bu bildiğin durum tespiti.

Şu Videoyu izleyin ve siz karar verin abi, FG Europe davetlisi olarak gittiğim toplantının özeti ve benim izlenimlerin bunlar. Tanıştığım insanları görün, beni karşıladıkları ve benimle ilgisi ok kendileri için her sene oluşturdukları ortamı ve içtenliği görün.



Yani şu tarz etkinlikleri ve tüketici odaklı hizmet bakış açısını LG sağladı da biz mi yayınlamadık veya biz mi ''Helal olsun, tebrik ve teşekkür ediyoruz'' demedik?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt