LG Markasına Açık Mektup

LG markasının Satış Sonrası Hizmetlerinden Memnunmusunuz?

  • Evet

    Oy: 1 5.0%
  • Hayır

    Oy: 12 60.0%
  • Ben sorun yaşamadım

    Oy: 4 20.0%
  • İyi ama geliştirilebilir

    Oy: 0 0.0%
  • Müşteri hizmetleri ilgisiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler yetersiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler Yedek parçaları çok yüksek fiyata satıyor

    Oy: 8 40.0%
  • Televizyonlar erken bozuluyor

    Oy: 2 10.0%
  • Samsung markasından iyidir

    Oy: 0 0.0%
  • Yerli ürün almaktan iyidir

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Tüketicileri Bu duruma getiren tüm servisleri kınıyorum yok arkadaş herşey para bu devirde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gine LG Tesadüfün Bu Kadarı ?


Hayatımın hemen her aşamasında şiddet ve aşırı tepki içeren eylemlerden haz etmemişimdir.
Vatandaş haklıdır veya değildir onu tartışmıyorum, sadece benim tarzım değil bu.

Ben sessiz ve derinden ilerlemeyi tercih ediyorum her daim :kiskis
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Hayatımın hemen her aşamasında şiddet ve aşırı tepki içeren eylemlerden haz etmemişimdir.
Vatandaş haklıdır veya değildir onu tartışmıyorum, sadece benim tarzım değil bu.

Ben sessiz ve derinden ilerlemeyi tercih ediyorum her daim :kiskis
Fırtına öncesi ses sizlik :sirit
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
LG olarak önceden g3 beat model cep telefonum vardı. Aşırı kasma vardı Servise gönderdim. Servis yazılım atıp geri gönderdi. Fakat sorun çözülmedi tabiki.. Burda gıcık olduğum konu kargo ücretini bana ödettiler.. Anlaşmalı kargosu dahi yoktu..
 
F Çevrimdışı

Fet1735

Süper Üye
25 Ağu 2018
780
ürünleri niçin geri iade ettin orası önemli ?

yoksa tüketici hakları gereği yanılmıyorsam 30 gün içersinde almak zorundalar.
Peki bu kanunu sorgusuz sualsiz uygulayan kaç marka var.
Kanunu ciddiye alan kaç marka var.
Tüketici yanlı kaç marka var.
Ürünler bana hitap etmedi iade ettim.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Peki bu kanunu sorgusuz sualsiz uygulayan kaç marka var.
Kanunu ciddiye alan kaç marka var.
Tüketici yanlı kaç marka var.
Ürünler bana hitap etmedi iade ettim.


o iş biraz şansa duruma göre değişiyor hocam . Misal bende g4 telefonda değişim yapmadılar.Biraz yerel servislerin tutumu da önemli.Neticede raporları yerel servisler tutuyor.Ayrıca bende vestel de değişim yaptırdım . Ama değişim yaptıramayan tonla tüketici var aynısı lg içinde geçerli.
 
F Çevrimdışı

Fet1735

Süper Üye
25 Ağu 2018
780
o iş biraz şansa duruma göre değişiyor hocam . Misal bende g4 telefonda değişim yapmadılar.Biraz yerel servislerin tutumu da önemli.Neticede raporları yerel servisler tutuyor.Ayrıca bende vestel de değişim yaptırdım . Ama değişim yaptıramayan tonla tüketici var aynısı lg içinde geçerli.
Mahkemeye gidiyorum, vaktim bol.
Tüketici kanunu ne derse onu yaparım, milim şaşmam.
Uydu taraması yapılacak şimdi servisi aradım gelecekler. ?
 
sidar2000 Çevrimdışı

sidar2000 

Aktif Üye
3 Ocak 2019
311
38
LG hiç kullanmadim. Yorum yapmak yada ankete katılmak objektiflige gölge düşürür . :bilmiyom
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
Benim ki tv değil ama yarın sıkıntı çıkmazsa telefonumu garantiye vereceğim. Sorunum: telefonu aldığımdan beri kısa devre sesi geliyordu şarj aletinden. Geçen hafta şarja taktım telefonu 10 dk sonra yanık kokusu geldi şarjdan çektim baktım şarj aletinin prize giren ucu biraz yanmıştı. Aradım ankara yenimahalle servisini getirin bakalım dedi. Bide cihazın şarjı aldığım zaman ki gibi gitmemeye başladı bataryasının değişmesini rica edeceğim. Adem Helvacı Ado bu şarj aleti garantiden değişir mi? Kullanıcı hatası derler mi?
 
B Çevrimdışı

B-ROY7

Yeni Üye
1 May 2018
19
38
2011 yılında çalışmaya başladığımda medimarkttan teşhir ürünü lg tv almıştım. teknolojiye o zamanlarda da en az şimdiki kadar düşkündüm ama çok daha az teknik bilgi sahibiydim teşhir ürünü tv satın almamdan anlayacağınız üzere. 2017 yılında hdmi girişi bozuldu ana kartı söküp fırında ısıtarak bir yıl daha kullandım. diğer lg marka ürünüm de lg v30+ telefon oldu. sorunsuz şekilde 1 yıl kullandım ve sattım daha sonra. fakat hem çevremde hem de forumlarda mağduriyet yaşayan bir çok tüketiciyle karşılaştım. aslında sorunun temeli ülkemizdeki hukuk sistemine dayanıyor maalesef. tüketiciler haklarını aramayı bilmiyorlar veya aramaktan korkuyorlar/üşeniyorlar/çekiniyorlar. başvurular hem çok geç sonuçlanıyor hem de yerleşmiş ortak bir karar mekanizması bulunmuyor. aynı konuyla ilgili farklı illerdeki mahkeme veya heyetlere başvurularda bambaşka kararlara tanık olabiliyorsunuz. küçük yerlerde hakem heyetinde çalışan insanların tanıdıkları kişilerin başvurularını anında kabul edip/ettirip aynı durumdaki diğer tüketicilerin taleplerinin reddedildiğine/bekletildiğine şahit oldum. yetkili servisler de aynı şekilde bayiden bayiye farklılık gösteriyor. istisnai olarak işini avrupa standardında yürüten yetkili servisler de var. ankara-çankayada 20 iş gününün geçilmesi nedeniyle para iadesi istemiştim 4-5 yıl önce. başvuruyu alan memur telefonu bilirkişiye göndereceğini telefonu teslim etmem gerektiğini söyledi. mavi ekran verdim. telefon serviste diyorum adam anlamıyor. böyle niteliksiz insanlarla da oldukça sık muhatap olmak zorunda kalınıyor maalesef. kısacası sorunun ana kaynağı hukuk devleti olmayı becerememiz ve insan kalitesinin yetersizliği. benim naçizane önerim şu; hakkınızı aramaktan çekinmeyin ve sonuna kadar gidin imkanlarınız el verdiği müddetçe.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Benim ki tv değil ama yarın sıkıntı çıkmazsa telefonumu garantiye vereceğim. Sorunum: telefonu aldığımdan beri kısa devre sesi geliyordu şarj aletinden. Geçen hafta şarja taktım telefonu 10 dk sonra yanık kokusu geldi şarjdan çektim baktım şarj aletinin prize giren ucu biraz yanmıştı. Aradım ankara yenimahalle servisini getirin bakalım dedi. Bide cihazın şarjı aldığım zaman ki gibi gitmemeye başladı bataryasının değişmesini rica edeceğim. Adem Helvacı Ado bu şarj aleti garantiden değişir mi? Kullanıcı hatası derler mi?

Aslında ucundaki kararma ve yanma gibi işaretler, taktığın duvardaki prizin, fiş ucundaki pine basma tansiyonunun düşük olduğunu gösterir. Bu da elektrik iletimi esnasında sürekli SPARK atımı olduğunun işaretidir. Bu aynı zamanda kullandığınız elektrikli ev aletlerinin arıza olasılığını da yükseltmektedir :ok
 
Geri
Üst Alt