LG Markasına Açık Mektup

LG markasının Satış Sonrası Hizmetlerinden Memnunmusunuz?

  • Evet

    Oy: 1 5.0%
  • Hayır

    Oy: 12 60.0%
  • Ben sorun yaşamadım

    Oy: 4 20.0%
  • İyi ama geliştirilebilir

    Oy: 0 0.0%
  • Müşteri hizmetleri ilgisiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler yetersiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler Yedek parçaları çok yüksek fiyata satıyor

    Oy: 8 40.0%
  • Televizyonlar erken bozuluyor

    Oy: 2 10.0%
  • Samsung markasından iyidir

    Oy: 0 0.0%
  • Yerli ürün almaktan iyidir

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Herkese Merhaba;

Aşağıda linkini paylaştığım konudaki sohbete istinaden artık bu konu başlığının açılması gerektiğine kanaat getirdim :ok

Konumuza gelirsek;

Malumunuz, forumumuzda ev teknolojileri konusunda ileri düzey teknik bilgi ve tecrübelerimizi sizlerle paylaşmanın yanı sıra, bu bilgi birikimini aynı zamanda sizlerin yeni almayı planladıkları elektrikli ev teknolojileri konusunda öneri ve tavsiyelerde bulunarak bilgilendirmeyi, doğru ürüne yönlendirmeyi Misyon edindik.

Tamamen çıkarsız, Menfaat gözetmeyen, gelir elde etmeyen ve hatta cebinden para harcayan, kişisel zamanlarından feragat eden birkaç arkadaşın kişisel katkıları ve bizlere destek veren siz değerli üyelerimiz, kardeşlerimiz, arkadaşlarımız, abilerimiz ile birlikte ağır ama emin adımlarla büyük bir aile olma yolunda ilerliyoruz.

Büyümek, kontrollü olmak şartı ile mutlaka ki bizlere belli avantajlar sağlayacaktır. İşte bu konu başlığı altında asıl hedeflediğim, kalabalık bir kitle olmanın avantajlarından birisi olan SESİMİZİ DUYURMA özelliğini kullanabilmektir.

Bir süredir Televizyon Tavsiyesi Ana Konu Başlığı altında gerçekleştirdiğimiz sohbetlerimizde, markalar ile ilgili düşüncelerimizi, tecrübelerimizi dile getirirken LG markası konusunda sürekli negatif yorumlar yazıp, negatif içerikler paylaşıyorduk ve ben halen bu negatif söylemlerime devam ediyorum.

Buradaki ana amacın, bir markayı kötülemek, karalamak, satış adetlerine engel olmak veya o markayı hedef gösterip başka markaya yönlendirmek olmadığını üstüne basarak belirtmek isterim.

Bu forumda eleştirdiğimiz tüm markalar ile ilgili tek hedefimiz ve tek amacımız, Negatif ve Pozitif her şekilde eleştirerek HALK ağzından onları daha doğruya, daha iyiye, daha kaliteliye, daha ekonomik üretimlere yöneltmektir.

Bu bağlamda bir süredir LG markası ile ilgili sürekli olarak LG TÜRKİYE ayağına hakim olan yönetim anlayışını, TÜRK insanına LG markasını sattıktan sonra sorun yaşayan müşterilerini, servislerin acımasızlıklarına terk etmeleri yönde ağır eleştiri bombardımanına tuttum.

Bu eleştirilerimizde tek ve en büyük dayanağımız yine LG markasının sorun yaşayan müşterileriydi.

Yetkili servislerin montaj yapmak yerine tüketiciyi garanti ile tehdit ederek korkutup yan ürün satmaya çalışması (Akım korumalı priz vs)
2000TL değeri olan bir tv için anakart fiyatının 1300TL olması ve Müşteri hizmetleri arandığında ''Servislerin iç politikalarına karışamayız'' cevabının alınması.
Aşağıda linkini paylaştığım arkadaşımızın 2 yılda bozulan ekranı için (Ledlerin şapkaları düşmüş belli ki) hemen garanti dışı bırakılması ve linklerde görülebilecek buna benzer yüzlerce, binlerce şikayetin bu yönetim anlayışı tarafından görmezden gelinmesi kabul edilebilir bir durum değildir.

Bu doğrultuda bu konu başlığı altında sesimizi duyurabilecek çoğunluğu oluşturmak, LG Genel Merkezin, LG TÜRKİYE direktörü ile temas sağlamasını tetikleyebilecek bir hareket başlatabilmek istiyorum.

Konu münferit algılanmamalı zira evimde tek bir tane LG ürün yok, benim bu hareketim, sorun yaşayan tüm LG mağdurları adına başlatılmış bir harekettir.

Buradan daha önce defalarca LG TÜRKİYE yetkililerine açık çağrıda bulundum, Bu sefer kendilerine özel konu başlığı açtım ve bu başlığı LG Genel Merkeze mutlaka ulaştıracağım.




Şimdi şu yukarıdaki birkaç örnek ve istesek buraya ekleyebileceğimiz 10000 tane linki sizce LG TÜRKİYE yetkilileri görmüyor mu?

Adamların memnuniyet düzeyi %12, sizce koca bir milletin bu memnuniyetsizliğinden bu adamların haberi yok mudur?

Tamam farkındayım, ''Koskoca şirket kurmuş Şikayetvar gibi sitelerde binlerce şikayet zaten var iken biz burada 50-100 kişi bir araya gelsek yazsak ne olacak?'' Dediğinizi duyar gibiyim.

Öyle demeyin arkadaşlar Ateşe su taşıyan karınca misali, Hiç olmazsa safımız belli, amacımız belli olsun :ok

Konuya katkılarınızı bekliyorum :ok

Ankete çoklu oy kullanabilirsiniz :ok
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
ağzınıza sağlık hocam tv lerini özellikle lg panellerde bol miktarda ışık sızması ,ghosting olmasından dolayı hiç sevmiyorum.

Arkadaş ucuz yollu tv istedi sunny aldık kasa tasarım yeterliydi ancak tv yi kutudan bir çıkardık test ettik bir sürü ölü piksel vardı servis menüsünde girdiğimde ise panelin lg olduğunu gördüm.Tabi ki ilk lg olduğuna seviniyor çoğu kişi adı bilinmemiş çin markaları yerine lg yazısını görünce ister istemez bir güven geliyor insana ancak işin sonu öyle olmuyor.Tabi tv yi geri gönderdik haliyle arkadaşta başta lg olmak üzere sunny markasına da bir antipati gelişti.

Kendi tecrübem 5 tane lg android telefon kullanıp her seferinde kronik ghost screen olması anakartlarının bootloop olmasından dolayı servis lerle kavga gürültü laf dalaşına gir , defalarca ara sor en sonunda tüketici haklarına yolu tuttum.

Kısaca bir yerde lg varsa ben yokum artık?

lg den tırnak makası bile almamaya söz vermişken lg chem firmasının ürettiği arıtıcı membran filtreleri epey dikkatimi çekti.

Kısacs firma olarak çok geniş yelpazede inovatif ürünleri olsa da pazarlama , satış sonrası hizmetlerinde ciddi sıkıntılar var.Üstelik bunun global çapta olduğunu düşünüyorum.Hal böyle olunca da afedersiniz istediğiniz gibi at koşturulan malasef ki ülkemizde de durum çok daha kötü oluyor .Bedelini tabiki kullanıcılar ödüyor ,çeremesini çekiyor.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
duyumlarıma göre lg ve diğer koreli marka türkiye deki tüm satış ve servis gruplarını distiribütörlere devrediyor.buda hem yedek parça hemde yeni ürünlere ekstra fiyat farkı yansıtılacağı anlamına geliyor. ilerleyen günlerde bunu görebiliriz. malesef türkiyede orjinal kore üretimli ürünler bulmak zor. gelenlerde çek ve macar tesislerinde üretiliyor
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Lg tam bir bela ya geçen bir komşumuzda durup dururken bazı kanalların sinyali gitti neyse gittim baktım tarama yaptım gelmedi bişey en son da tv yi sıfırladım Vesteldeki gibi deyil tabi kendi hafızasında kanal yok TKGS Kurulumu yaptım gel kanal değiştir değişmiyor 0 layıp baştan kurulum yaptım kanal kurmadan daha sonradan Kanal kurulumu yapmadan Kanal Tablosu attım tv ye bazı kanalların yine sinyali yok En sonda TKGS Esnek Kurulum yaptım kanallar çorba gibi oldu kanalları dizene kadar canım çıktı Yazılım mühendisliği tam bir çöp iğrenç beş para değmez bişeye tıklıyosun 2 saatte geliyor ? kırcaktım aşırı sinir oldum dakika başıda abi oldumu tv koray yaptınmı koray böyle derken peygamber sabrını devreye geçirdim işimi bitirdim çıktım 1 hafta geçmeden gene bi kaç kanalda sorun olmuş aynı arıza şimdi aslında sizlerinde tavsiyesine ihtiyacım var ne yapsam bu tv ye yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teyzem gilde de eski Lg lerden var flaştan video açalım dedik desteklediği formatı koydum flaşa ama nafile desteklenmiyen dosya dedi
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
duyumlarıma göre lg ve diğer koreli marka türkiye deki tüm satış ve servis gruplarını distiribütörlere devrediyor.buda hem yedek parça hemde yeni ürünlere ekstra fiyat farkı yansıtılacağı anlamına geliyor. ilerleyen günlerde bunu görebiliriz. malesef türkiyede orjinal kore üretimli ürünler bulmak zor. gelenlerde çek ve macar tesislerinde üretiliyor
Diğer Korelinin de servis yöneticileri parmak ısırtan tipte değiller bu konuda da insanları uyarmak lazım elbette. Ancak en azından servislerin şimdilik de olsa halen sorgulanabilir ve hesap verebilir durumda olması geçici güven veriyor.

Ülkemizin genel durumu nedeniyle son dönemlerde;

HOTPOİNT komple
HONDA Komple
CHEWROLET komple (Ancak o tüm Avrupadan çekilme kararı idi)
LG Beyaz Eşya grubunda

Olmak üzere ve bu örnekler çoğaltılabilecek şekilde çekilmeye başladılar.

Bir çok KALİTELİ fabrikalara üretim yaptıran markalar, daha az kaliteli üretim yapan fabrikalara üretim yaptırmaya başladı.

Forumumuzun amacı da zaten tüm bu gelişmeleri yakından takip edip tüketicileri uyarmak, bilgilendirmek.

Bu anlamda sağladın katkıdan dolayı teşekkür ederim ustacım :ok
 
B Çevrimdışı

Buskerhaund 

Aktif Üye
7 Haz 2019
64
Elleriniz dert görmesin hocam
hem forumu geriye dönük tarayıp okuduğumda hem de nette bu sorunlar ciddi seviyede maalesef, hatta acaba ülkemize özgü bir şey mi acaba deyip, yabancı forumlara da dünden beri bir göz atıyorum ama servis durumu büyük oranda bize özgü, diğer teknik problemler ortalama yakın görünüyor.
Saygılar
 
F Çevrimdışı

Fet1735

Süper Üye
25 Ağu 2018
780
Her şeylerinden memnunum.
32 inc Televizyon aldım kuruluma geldiler. A dan Z ye her soruya yanıt verdiler.
İşleri olmadığı halde logitech klavye kurulumu yapıp kullanımını gösterdiler.
Kanal arama konusunda sorun yaşadım mail gönderiler.
Beceremedik telefondan satır satır yardımcı oldular.
Lg dvix player aldım bozdum yazılım ile düzelttiler.
Blu-ray player aldım iade için yardımcı oldular.
Telefonda bir sorun yaşadım servise gönderdim telefonu yenileyip gönderdiler.
Lg çamaşır makinesi aldım 3 gün sonra sorgusuz sualsiz geri aldılar.
Tanrıdan daha başka ne isterim ki.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Her şeylerinden memnunum.
32 inc Televizyon aldım kuruluma geldiler. A dan Z ye her soruya yanıt verdiler.
İşleri olmadığı halde logitech klavye kurulumu yapıp kullanımını gösterdiler.
Kanal arama konusunda sorun yaşadım mail gönderiler.
Beceremedik telefondan satır satır yardımcı oldular.
Lg dvix player aldım bozdum yazılım ile düzelttiler.
Blu-ray player aldım iade için yardımcı oldular.
Telefonda bir sorun yaşadım servise gönderdim telefonu yenileyip gönderdiler.
Lg çamaşır makinesi aldım 3 gün sonra sorgusuz sualsiz geri aldılar.
Tanrıdan daha başka ne isterim ki.


ürünleri niçin geri iade ettin orası önemli ?

yoksa tüketici hakları gereği yanılmıyorsam 30 gün içersinde almak zorundalar.
 
oXyGeN Çevrimdışı

oXyGeN

Aktif Üye
25 May 2018
364
Lg telefon kullanıcısı olarak kesinlikle lg almayın aldırmayın derim. Ancak uyarılarınıza rağmen illaha alacam diyenler varsa bırakın acı çeksin :hihi
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Tüketicileri Bu duruma getiren tüm servisleri kınıyorum yok arkadaş herşey para bu devirde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gine LG Tesadüfün Bu Kadarı ?
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Tüketicileri Bu duruma getiren tüm servisleri kınıyorum yok arkadaş herşey para bu devirde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gine LG Tesadüfün Bu Kadarı ?

yazık çok yazık.Tabi herkes bizim gibi değil .Ben olsam asla peşini bırakmazdım. Adem Helvacı Ado hocam bilir gerekirse 1 yıl uğraşırım halkımı alırım.Ki uğraşmışlığımda vardır.
 
yolgezer Çevrimdışı

yolgezer

Aktif Üye
2 Haz 2019
398
Tüketicileri Bu duruma getiren tüm servisleri kınıyorum yok arkadaş herşey para bu devirde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gine LG Tesadüfün Bu Kadarı ?

hep diyorum o aşırı akım prizlerine güvenmeyin. onlarda szaten tv nin içindeki varistor var çoğunda.
hoş bunda bence servis sallamış ama :)
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Söz konusu LG olunca hangi şık/şıkları isaretleyecegimi şaşırdım:alala

En iyisi E şıkkı hepsi:kiskis Ancak bu kadar objektif olabiliyorum. Benim kullandığım bir marka ürün değil, dolayısı ile sizlerin belirtmiş olduğunuz sıkıntılara istinaden işaretledim.
 
Geri
Üst Alt