LG Markasına Açık Mektup

LG markasının Satış Sonrası Hizmetlerinden Memnunmusunuz?

  • Evet

    Oy: 1 5.0%
  • Hayır

    Oy: 12 60.0%
  • Ben sorun yaşamadım

    Oy: 4 20.0%
  • İyi ama geliştirilebilir

    Oy: 0 0.0%
  • Müşteri hizmetleri ilgisiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler yetersiz

    Oy: 7 35.0%
  • Servisler Yedek parçaları çok yüksek fiyata satıyor

    Oy: 8 40.0%
  • Televizyonlar erken bozuluyor

    Oy: 2 10.0%
  • Samsung markasından iyidir

    Oy: 0 0.0%
  • Yerli ürün almaktan iyidir

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
Aslında ucundaki kararma ve yanma gibi işaretler, taktığın duvardaki prizin, fiş ucundaki pine basma tansiyonunun düşük olduğunu gösterir. Bu da elektrik iletimi esnasında sürekli SPARK atımı olduğunun işaretidir. Bu aynı zamanda kullandığınız elektrikli ev aletlerinin arıza olasılığını da yükseltmektedir :ok
Abi bilgisayar o prizde 3 sene kullanıldı. 6lı uzatma taktık kasa monitör modem hoparlör yazıcı hep takılı kaldı hiçbirinde sorun yok
 
Jeopol Çevrimdışı

Jeopol

Aktif Üye
6 Ocak 2018
432
35
Bir firmayı marka yapan müşteriye olduğu destek, malının arkasında durabilmesidir.

Ben bu konuda lg için pek olumlu duyamıyorum.

Abdde filan gayet iyiler. Ancak iş Türkiye yönetiminde bitiyor.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bir firmayı marka yapan müşteriye olduğu destek, malının arkasında durabilmesidir.

Ben bu konuda lg için pek olumlu duyamıyorum.

Abdde filan gayet iyiler. Ancak iş Türkiye yönetiminde bitiyor.

Hah işte tam da ısrarla ve aylardır anlatmaya çalıştığım konu bu

Buradaki tavır LG markasına değil. Onu TÜRKİYE de temsil eden, daha doğrusu EDEMEYEN yönetim anlayışına.

Bizim sorunumuz LG değil, LG TÜRKİYE. :ok


Erdem, bu adamların twitter adresleri vs olmuyor mu? Buradaki konu başlığı bu adamlara ulaştırılamaz mı bir şekilde. Ben çok anlamıyorum twitter dan maalesef. :alala
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
lg den 1 adet televizyon 1 adet çamaşır makinası almıştım(4-5 yıl önce).servisleri çok uyanık bana dil dökerek tv yi kuran servis film dolu harici harddiski (500 gb)ve akım korumalı prizi sattı.çamaşır makinasını kurmaya gelenlerde bana kireç önleyici(araya takılan musluk) sattı. sanki servis değiller gezen satış elemanları.daha sonra samsungtan tv aldım onlar direkt gelip tvyi kurdular hiç bir şey satmakla uğraşmadılar.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
lg den 1 adet televizyon 1 adet çamaşır makinası almıştım(4-5 yıl önce).servisleri çok uyanık bana dil dökerek tv yi kuran servis film dolu harici harddiski (500 gb)ve akım korumalı prizi sattı.çamaşır makinasını kurmaya gelenlerde bana kireç önleyici(araya takılan musluk) sattı. sanki servis değiller gezen satış elemanları.daha sonra samsungtan tv aldım onlar direkt gelip tvyi kurdular hiç bir şey satmakla uğraşmadılar.
Aslında marka fark etmeksizin yeni düzen bu.

Neden biliyormusunuz?

Fabrika veya distribütör firma hangisi olursa olsun sormadan dayatma usulü koli koli bu malzemelerden servislere yolluyor ve cart diye carilerinden kesiyor.

Servislerin bir şekilde bunları erimesi lazım o nedenle satış için ekiplerini teşvik etmesi lazım.

Satılan her bir parçadan 20 30tl pay veriyor ekibe. Ekip 2 kişi. Kazanç daha yüksek olsun diye onlar da 10 20 üstüne ekliyor.

Fabrikadan 30 a çıkan kireç önleyici ekip için 60tl ye mal oluyor. Ekip de üstüne 30 eklediğinde 90tl oluyor.

Tüm bunlar bölgeye, markaya, satana, satanın o gün içinde bulunduğu ruh haline göre değişiklik gösterir.

Ben satın alınmasına da satılmasına da karşı değilim zira bu bir nevi kültürel bir yaklaşım ve vicdani bir rahatlatma mekanizması olarak da görülebilir.

Şöyle ki;
Malum evinize sıfır ürün aldığınızda onu kurmaya gelen ekip de bir bahşişi hak eder diye düşünüyorsunuz. Boşa para vermek de istemiyorsunuz.

Bu durumlarda bir akım korumalı priz alarak hem evinize bir grup priz almış, hem kültürel gerekliliği yerine getirmiş, hem de vicdan yükünüzü hafifletmiş oluyorsunuz.

Sorun şu ki oransal anlamda konu saçma boyutlara geliyor ve bu iş bahşiş ten çıkıp, örtülü ürkütme ile gaspa giriyor artık.

Evinize gelen LG servisi "ya bu prizi alırsın ya da ürün bozulursa garanti dışı" baskısı kurmaktan utanmayacak hale geliyor.

Akım korumalı priz tabi ki alınır. Ama 100 150tl ye değil.

:ok
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
ben bunu bir lg de gördüm samsungtanda kaç tane ürün aldım hiç bir şey satmakla uğraşmadılar.lg servisleri ise ayaklı satış elemanı olmuşlar.
 
Jeopol Çevrimdışı

Jeopol

Aktif Üye
6 Ocak 2018
432
35
Hah işte tam da ısrarla ve aylardır anlatmaya çalıştığım konu bu

Buradaki tavır LG markasına değil. Onu TÜRKİYE de temsil eden, daha doğrusu EDEMEYEN yönetim anlayışına.

Bizim sorunumuz LG değil, LG TÜRKİYE. :ok


Erdem, bu adamların twitter adresleri vs olmuyor mu? Buradaki konu başlığı bu adamlara ulaştırılamaz mı bir şekilde. Ben çok anlamıyorum twitter dan maalesef. :alala

şu LG Türkiye twitter adresiymiş. Ancak destekten çok reklam amaçlı gibi duruyor.

Konuyu kendilerine mesaj attım. Bakalım dönerler mi?
 
oXyGeN Çevrimdışı

oXyGeN

Aktif Üye
25 May 2018
364
şu LG Türkiye twitter adresiymiş. Ancak destekten çok reklam amaçlı gibi duruyor.

Konuyu kendilerine mesaj attım. Bakalım dönerler mi?
Sosyal medya hesaplarınıda servisteki yetkililer gibi kişiler yönetiyorsa dönmezler, dönerlersede en fazla görüşleriniz bizim için değerli ama sallamıyoruz bik bik bik tarzında bir dönüş olur sanırım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt