Kusura bakmayın forumu ve konuyu tekrardan meşgul ediyorum ama. Hem kendim için rapor/günlük hem de başına gelebilecek kişiler için en azından benim neler yaşadığımı öğrenip ona göre hareket edebilirler.
Bugün tekrardan konuştum. Halen testteymiş. İlginç geliyor teste gittiğinde ortaya çıkmaması. Daha önceki konuşmaya göre de kabloları kontrol etmişler. Tam yerine oturmamış kablo var mıdır görmüşler midir bilemiyorum.
Bir tüketici olarak sorun yaşandığı gün önce buraya sordum ve sonrasında serviste randevu oluşturdum. Sorun yaşadığım anda çektiğim fotoğraflar ve videolar mevcut.
Satış sonrası hizmetler yönetmeliğine göre ve elimde bulunan servis raporuna göre altı ay garantisi var.
"Madde 10 (7) Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi veya satılması durumunda, değişen veya satılan parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilir."
Yine satış sonrası hizmetler yönetmeliğine göre
"Madde 10 (6) Malın garanti süresi dışında, servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altında ücret istenemez. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu fıkra kapsamı dışındadır."
Servis geldiğinde "Bunda sorun yok bizi boşuna yordun bundan dolayı servis ücreti xTL ödemelisin" diyebilir mi?