S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Sizlerin rahatsız olduğu konular, konusunda ben de ilgili arkadaşlara gerekli bildirimleri yapıyorum. Ayrıca ben firmanın sadece dışarıdan bir danışmanıyım,, fiyatlar konusunda bir müdahale yetkim yok, sadece indirim mesajımda yazdığım gibi, bu konuda elimden desteği yaparak forum indiriminin bu yaz da devam etmesini sağladım. Ve size bayilerin kendi insiyatifleri ile yaptıkları ekstra indirimin nedenlerini size sıraladım. Bazı bayiler sizleri oldukça yakın takip etmekteler, örn; Antalya Özdallar klima bir çok forum takipçisi ile özel olarak ilgilendi ve bunu örnek alan başka bayilerde oldu.
Firma her zaman ürünlerinin arkasında durduğunu, sorumluluk alanı dışında dahi yardımcı olduğunu gördük, özel olarak Adem abi ile mesajlaştığınıza göre oda size belki bunları belirtmiştir.
Açıkçası bir tüketici gözüylede tüm şikayetlerinizde yanınızda olduğumu da bilmenizi isterim, amacım polemik yaratmak değil durumu izah etmekti sadece saygılarımla


Merhaba aslında bir karmaşa yok , firma bayiler arasında adil şekilde bir liste fiyatı yayınlıyor. Ancak indirim konusu firmanın belirlediği limitlerin ötesinde bayilerin o günkü koşulları ve gücüne bağlı olarak değişiyor. ayrıca dilerim sizler klimanızdan istediğiniz sonucu alıyorsunuzdur saygılarımla iyi günler dilerim
Ben her iki klimasan da oldukca memnunum. Servislere her an ulasabiliyorum. Benim bahsettigim surum fgeurope bunyesinde. İnsanlar bir musteri temsilcisi ister. Muhatap bulmak ister. En kötü firma bile bir muhatap koyar. Bahsettigim buydu. Bu problemi cozebilecek tek durum bence bu
 
B Çevrimdışı

birkullanıcı

Yeni Üye
27 Haz 2022
3
34
başka bir foruma yazdığım mesajı burayada kopyalıyorum. belki burada yardımcı olan çıkar.

merhaba, mitsubish heavy industries srk35zsx-w modelini birkaç gün önce aldım. kuruluma gelen teknik servisi beğenmedim. kurulumda iyi geçti denilemez.

mesela cihaz açılıp kapanınca üst kapaktan ses geliyor, sanki sürtüyor ve plastik kısım tak tak yapıyor, fazla ses yapmıyor ama bu normal mi emin değilim (servis bu normal kullanınca düzelir dedi ama pek inanmadım ). yine cihaz çalışırken alttaki flap ile açılan üst kapak titriyor, servise ve aldığım bayiye göre bu normalmiş, çok sorun eder isem fanı düşürerek kullanmamı söylediler. fanı düşürünce titreme gidiyor ama fan son hızdaykende titreme yapmadan çalışması gerekmiyor mu? birde sizin cihaz çalışırken açılan üst kapağın orta kısmına çok hafif dokunca titreme oluyor mu? çünkü kurulum esnasında üst kapak cihaz çalıştırılınca kapalı kalıyordu, servis zorlaya zorlaya taktı üst kapağı çat diye ses geldi, sonra kapak klima kumandasına göre çalıştırılınca açılıp kapanmaya başladı. klima boşta durunca yani çalıştırmayınca alt kapağın ortası tam kapanmıyor çok çok hafif bir boşluk var, bence çalışırken titremeside bundan dolayı. bana söylenen ise cihazın takılı olduğu duvar düz olmadığından titremenin kaynağı duvar. cihaz kurulumu yapılırken güç kablosu direk duvardaki kabloya bağlanacak şekilde monte edildi. prize takılabilen fişli kablo kurulumu yapmıyorlarmış. birde bu cihazlarda gazı sonradan basmıyorlar mı? kurulum esnasında, önce dış üniteye 13 dk vakum yapıldı, sonra vakumun bağlantısını söküp dış ünitenin vanasını açınca cihaza gaz verilmiş olduğunu söyledi servis kurulum esnasında. yeni cihazlarda böyle oluyormuş doğru mudur?
birde kuruluma getirilen kutunun hali kötüydü, aradım sordum neden böyle diye, depoda nemlenmiş diyorlar ama kutunun su hasarlı olabileceğini düşünüyorum, karton sanki ıslanmış ve kurumuş gibi izi vardı. cihaz şimdi çalışıyor ama ileride sorun çıkarır mı? cihazın sorunlu olduğunu düşünüyorum ama aldığım yer iadeyi kabul etmiyor biz sıfır cihaz satıyoruz, yetkili bayiyiz diyorlar. cihazda kusur yok iade almayız diyorlar.


fazla klimalardan anlamam, uguler üyesinin konularını ve videolarını gördüm cihaz güzel çalışıyordu. bir tanıdığımda kullanıyor cihazdan memnun ama o başka ilden aldı. mitsubishi'de japon markası olduğundan kalitelidir diyerek cihazı aldım ama aldığıma bin pişman oldum. sanki önceden başkasının alıp sonra iade ettiği ya da su hasarı görmüş cihazı bana sattılar diye düşünmüyor değilim.

aslında mitsubishi electric'ten klima alıcaktım ama stokta yoktu, gelmeside uzun sürecek denince bu sıcaklarda klimasız kalacağıma mitsubishi heavy alayım ne kadar kötü olabilir dedim. mitsubishi electric stoğunu bekleseydim bu mesajı yazmıyor olurdum. markasına güvenip kaliteli ve sorunsuz cihaz almak bu kadar zor olmamalı. bence mitsubishi heavy ve electric arasında kalanlar ne yapsın etsin m.electric stoğunu beklesinler.

uguler hocam, sen bu klimayı kullanıyor ve bu işlerden anlayan birisin gördüğüm kadarıyla. yukarıdaki yazdıklarım hakkında düşüncelerini paylaşır mısın? bu cihazın her özelliğinin düzgün çalıştığını, bir eksiği ve kusuru olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

video çekip buraya eklemeyi düşündüm ama videoda pek belli olmuyor nedense.

görünüşe göre bu cihazı istemeyerekte olsa kullanmak zorunda kalacağım, bana tavsiyesi ya da önerisi olan varsa dinliyorum. bu durumda başka ne yapabilirim bilmiyorum.

buraya kadar ki kısmı dün yazmıştım. bugün ekleme olarak aşağıdaki kısmı yazıyorum.

ayrıca bugün cihazı 25 derece soğukta çalıştırdıktan 1.5 saat sonra klimadan çok kötü bir koku gelmeye başladı (küf kokusu gibi) buda yukarıda yazdığım, cihazın su hasarlı olmuş olabileceğini destekliyor . ben bu cihazla ilgili ne yapabilirim? perşembe günü kuruldu daha 1 hafta bile olmadı.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
başka bir foruma yazdığım mesajı burayada kopyalıyorum. belki burada yardımcı olan çıkar.

merhaba, mitsubish heavy industries srk35zsx-w modelini birkaç gün önce aldım. kuruluma gelen teknik servisi beğenmedim. kurulumda iyi geçti denilemez.

mesela cihaz açılıp kapanınca üst kapaktan ses geliyor, sanki sürtüyor ve plastik kısım tak tak yapıyor, fazla ses yapmıyor ama bu normal mi emin değilim (servis bu normal kullanınca düzelir dedi ama pek inanmadım ). yine cihaz çalışırken alttaki flap ile açılan üst kapak titriyor, servise ve aldığım bayiye göre bu normalmiş, çok sorun eder isem fanı düşürerek kullanmamı söylediler. fanı düşürünce titreme gidiyor ama fan son hızdaykende titreme yapmadan çalışması gerekmiyor mu? birde sizin cihaz çalışırken açılan üst kapağın orta kısmına çok hafif dokunca titreme oluyor mu? çünkü kurulum esnasında üst kapak cihaz çalıştırılınca kapalı kalıyordu, servis zorlaya zorlaya taktı üst kapağı çat diye ses geldi, sonra kapak klima kumandasına göre çalıştırılınca açılıp kapanmaya başladı. klima boşta durunca yani çalıştırmayınca alt kapağın ortası tam kapanmıyor çok çok hafif bir boşluk var, bence çalışırken titremeside bundan dolayı. bana söylenen ise cihazın takılı olduğu duvar düz olmadığından titremenin kaynağı duvar. cihaz kurulumu yapılırken güç kablosu direk duvardaki kabloya bağlanacak şekilde monte edildi. prize takılabilen fişli kablo kurulumu yapmıyorlarmış. birde bu cihazlarda gazı sonradan basmıyorlar mı? kurulum esnasında, önce dış üniteye 13 dk vakum yapıldı, sonra vakumun bağlantısını söküp dış ünitenin vanasını açınca cihaza gaz verilmiş olduğunu söyledi servis kurulum esnasında. yeni cihazlarda böyle oluyormuş doğru mudur?
birde kuruluma getirilen kutunun hali kötüydü, aradım sordum neden böyle diye, depoda nemlenmiş diyorlar ama kutunun su hasarlı olabileceğini düşünüyorum, karton sanki ıslanmış ve kurumuş gibi izi vardı. cihaz şimdi çalışıyor ama ileride sorun çıkarır mı? cihazın sorunlu olduğunu düşünüyorum ama aldığım yer iadeyi kabul etmiyor biz sıfır cihaz satıyoruz, yetkili bayiyiz diyorlar. cihazda kusur yok iade almayız diyorlar.


fazla klimalardan anlamam, uguler üyesinin konularını ve videolarını gördüm cihaz güzel çalışıyordu. bir tanıdığımda kullanıyor cihazdan memnun ama o başka ilden aldı. mitsubishi'de japon markası olduğundan kalitelidir diyerek cihazı aldım ama aldığıma bin pişman oldum. sanki önceden başkasının alıp sonra iade ettiği ya da su hasarı görmüş cihazı bana sattılar diye düşünmüyor değilim.

aslında mitsubishi electric'ten klima alıcaktım ama stokta yoktu, gelmeside uzun sürecek denince bu sıcaklarda klimasız kalacağıma mitsubishi heavy alayım ne kadar kötü olabilir dedim. mitsubishi electric stoğunu bekleseydim bu mesajı yazmıyor olurdum. markasına güvenip kaliteli ve sorunsuz cihaz almak bu kadar zor olmamalı. bence mitsubishi heavy ve electric arasında kalanlar ne yapsın etsin m.electric stoğunu beklesinler.

uguler hocam, sen bu klimayı kullanıyor ve bu işlerden anlayan birisin gördüğüm kadarıyla. yukarıdaki yazdıklarım hakkında düşüncelerini paylaşır mısın? bu cihazın her özelliğinin düzgün çalıştığını, bir eksiği ve kusuru olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

video çekip buraya eklemeyi düşündüm ama videoda pek belli olmuyor nedense.

görünüşe göre bu cihazı istemeyerekte olsa kullanmak zorunda kalacağım, bana tavsiyesi ya da önerisi olan varsa dinliyorum. bu durumda başka ne yapabilirim bilmiyorum.

buraya kadar ki kısmı dün yazmıştım. bugün ekleme olarak aşağıdaki kısmı yazıyorum.

ayrıca bugün cihazı 25 derece soğukta çalıştırdıktan 1.5 saat sonra klimadan çok kötü bir koku gelmeye başladı (küf kokusu gibi) buda yukarıda yazdığım, cihazın su hasarlı olmuş olabileceğini destekliyor . ben bu cihazla ilgili ne yapabilirim? perşembe günü kuruldu daha 1 hafta bile olmadı.


Duvar yamuksa ve bunu biliyorlarsa montajı neden yapmışlar o halde?
Bilmiyorlar sonradan farkettiler ise montajı yapacakları alanı duvarı önceden neden kontrol etmemişler?

Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu veya hakikaten yüzey veya montaj kaynaklı kusur artık okadarlık kısmını montajcılar, yetkililer bilecek.

Gaz basılmaması doğru zira fabrikada ürünlere 5 metre boruya kadar yetecek düzeyde gaz şarjı otomatik yapılıyor. Vakum snrası vanalarınaçılması standart uygulama.

Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum.

Kötü doktor Candan, Kötü Hoca İmandan eder misali kötü servis de sizi malınıza olan sevgiden ediyor ne yazık ki.

Ürün ile ilgili yaşadığınız sorunları ispat edebilecek konumda olmanız durumunda yasal süreç başlatıp iade talep edebilirsiniz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu üretimlerin hepsi midea ama şahsen kumtel klimadan ne kadar anlayabilir düşüncesi ile başka markalara yönelirdim. Airfel daikin güvencesinde mesela.
Buna katılmamak elde değil. Mal kalitesi ile birlikte hizmet kalitesi diye bu nednele ısrarla belirtiyoruz. :ok
Hoover de iyi marka mesela ama servis altyapısı halen oturmuş değil, nasıl güvenip alalım meselabeyaz eşyasını?
 
B Çevrimdışı

birkullanıcı

Yeni Üye
27 Haz 2022
3
34
Duvar yamuksa ve bunu biliyorlarsa montajı neden yapmışlar o halde?
Bilmiyorlar sonradan farkettiler ise montajı yapacakları alanı duvarı önceden neden kontrol etmemişler?

Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu veya hakikaten yüzey veya montaj kaynaklı kusur artık okadarlık kısmını montajcılar, yetkililer bilecek.

Gaz basılmaması doğru zira fabrikada ürünlere 5 metre boruya kadar yetecek düzeyde gaz şarjı otomatik yapılıyor. Vakum snrası vanalarınaçılması standart uygulama.

Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum.

Kötü doktor Candan, Kötü Hoca İmandan eder misali kötü servis de sizi malınıza olan sevgiden ediyor ne yazık ki.

Ürün ile ilgili yaşadığınız sorunları ispat edebilecek konumda olmanız durumunda yasal süreç başlatıp iade talep edebilirsiniz.
merhaba, öncelikle cevabınız için teşekkür ediyorum.

''Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu '' bunu cihazı açmadan kendim test edebilir miyim?


'' Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum. ''

bu kısım iade etmem için yeterli olur mu? aldığım bayi yetkili olsa bile, iş iadeye gelince pek yetkili bayi gibi davranmıyor. sorunsuz ürün sattım, ürün ikinci ele düşecek iade almam diyor.

ayrıca iade işleminde parayı aldıktan sonra cihazı vermem mümkün mü? çünkü kurulumun ertesi günü benden faturadaki satış fiyatı üstüne para istemişlerdi, bende ödemedim o parayı, bayi o zaman cihazı sökücem dedi , bende tamam önce paramı yatırın hesabımda göreyim sonra gelin cihazı alın dedim kabul etmediler. bölge müdürüne kadar aradım çözemedik bu durumu. bölge müdürü önce cihazı alırız, paranızı sonra iade ederiz, biz mitsubishi'yiz paranız bizde kalmaz dedi, sonrasında ise para iadesi sizle bayi arasında biz karışmayız dedi. bende böyle olunca pek güvenemedim. sonra bayi telefonda konuşurken ağzından kaçırdı, para iadesinde kesinti yapacaklarmış. herhalde bu yüzden parayı yatırmadan önce cihazı almak için uğraşıyorlardı.
birde bu telefon trafiğinde hakaret ve argo sözler kullanıldı bana karşı bayi tarafından, bunu iade için neden olarak kullanabilir miyim?

klimanın eksiksiz düzgün çalıştığını servis çağırmadan kendim kontrol edebilir miyim? neyse olan oldu deyip cihaz sorunsuz çalışsa ve kullansam benim için en iyisi olacak, çünkü bayi/servis biraz sorunlu ve belalı çıktı, evimide biliyorlar birazda ondan korkuyorum. ya sopalarla gelirler ya da gece gelip dış üniteye zarar verirler diye düşünmedim değil. iade sonrasıda olaylar olacak diye düşünmüyor değilim.

çok çıkmazdayım, bir tarafta o kadar para verip böyle baştan savma hizmet ve kusurlu olduğunu düşündüğüm cihazı kullanmak diğer tarafta ise can güvenliği. ilk mesajda yazdığımı tekrar edeyim, markasına güvenip kaliteli ve sorunsuz cihaz almak bu kadar zor olmamalı. büyük ihtimal candan gideceğine paradan gitsin diyerek cihazı kullanmaya devam edeceğim. çünkü eminim para iadesi konusunda haklı bulunsam bile, evimi bildiklerinden kesin sorun çıkacaktır. ailemide düşünerekten bu riski almak istemiyorum.

mesajı bitirmeden şunuda sorayım, klimayı temmuz - eylül arası günde 10-15 saat arası çalıştırmayı düşünüyorum. şu an 30-35 ancak bir iki haftaya 35-40 derecelere çıkacak bir ilde hangi ayarlarda kullanmamen en iyi performansı verecektir.

son olarak, tüketici kanununun bazı kısımlarını okudum, orada ''eğer ürün ayıplı ise bu şekilde satıldı sayılır '' şeklinde veya çok benzer bir ifade geçiyordu. buna göre benim iadeyi başlatmam için bir süre sınırı var mı? klimanın geldiği kutu duruyor, ayrıca kurulum günü ne olur ne olmaz diye kutunun fotosunu çekmiştim. kutunun o hali (bir kısmı ıslanmış ve kurumuş belli oluyor ) ve klimadan gelen bu küf kokusu iade için yeterli olur mu?
 
A Çevrimdışı

atlas07 

Aktif Üye
7 Kas 2021
116
38
vestel flora 2022 serisi cihaz kullanan var mı başka bir forumda 2022 serisi alıp çok memnun olanlar var özellikle iç ünitenin çok sessiz olduğu ayrıca dış ünite sesi sıkıntısının giderildiği söyleniyor acaba şans işi mi yoksa gerçekten sorunu çözmüşler midir? yeni seri alıp sorun yaşayanlar var mı? Adem Helvacı Adem Helvacı
 
S Çevrimdışı

skywalkermrt

Yeni Üye
18 Haz 2021
27
vestel flora 2022 serisi cihaz kullanan var mı başka bir forumda 2022 serisi alıp çok memnun olanlar var özellikle iç ünitenin çok sessiz olduğu ayrıca dış ünite sesi sıkıntısının giderildiği söyleniyor acaba şans işi mi yoksa gerçekten sorunu çözmüşler midir? yeni seri alıp sorun yaşayanlar var mı? Adem Helvacı Adem Helvacı
ben geçen yıl aldım ses sorunu kesinlikle yok ya da bana sorunsuz denk geldi bilemiyorum..
çalışması güzel fakat tüketim verileri ve konfor açısından lg nin yanından geçemez .
 
A Çevrimdışı

atlas07 

Aktif Üye
7 Kas 2021
116
38
ben geçen yıl aldım ses sorunu kesinlikle yok ya da bana sorunsuz denk geldi bilemiyorum..
çalışması güzel fakat tüketim verileri ve konfor açısından lg nin yanından geçemez .
hangi lg modeline göre değerlendirme yapıyorsunuz bir de siz de lg klima var mı karşılaştırmayı nasıl yaptınız merak ettim
 
S Çevrimdışı

skywalkermrt

Yeni Üye
18 Haz 2021
27
hangi lg modeline göre değerlendirme yapıyorsunuz bir de siz de lg klima var mı karşılaştırmayı nasıl yaptınız merak ettim
lg dual eco modeli de var bende iki cihazı da eş zamanlı kullanıyorum lg tüketim verileri cihazda görünüyor anlık takip yapılabiliyor vestel ise uygulama üzerinden takip ediyorsun sana saatlik ortalama tüketim olarak gösteriyor.
her açıdan lg çok daha iyi..
 
A Çevrimdışı

atlas07 

Aktif Üye
7 Kas 2021
116
38
lg dual eco modeli de var bende iki cihazı da eş zamanlı kullanıyorum lg tüketim verileri cihazda görünüyor anlık takip yapılabiliyor vestel ise uygulama üzerinden takip ediyorsun sana saatlik ortalama tüketim olarak gösteriyor.
her açıdan lg çok daha iyi..
ısıtmada kullandınız mı peki kullandıysanız nerede yaşıyorsunuz ne kadarlık bir alanı ısıtıyorsunuz
 
K Çevrimdışı

Karaca57

Yeni Üye
20 May 2022
20
29
Vestel 12000 BTU Flora üretimlerinde bu kompresörü kullanıyor. En azından benim cihazımda bu kompresör var, başka cihazlarda bu kompresör mü kullanılıyor bilmiyorum.

AE3773A8-2DA6-4DF9-BAEE-3EDB43477A81.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
merhaba, öncelikle cevabınız için teşekkür ediyorum.

''Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu '' bunu cihazı açmadan kendim test edebilir miyim?


'' Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum. ''

bu kısım iade etmem için yeterli olur mu? aldığım bayi yetkili olsa bile, iş iadeye gelince pek yetkili bayi gibi davranmıyor. sorunsuz ürün sattım, ürün ikinci ele düşecek iade almam diyor.

ayrıca iade işleminde parayı aldıktan sonra cihazı vermem mümkün mü? çünkü kurulumun ertesi günü benden faturadaki satış fiyatı üstüne para istemişlerdi, bende ödemedim o parayı, bayi o zaman cihazı sökücem dedi , bende tamam önce paramı yatırın hesabımda göreyim sonra gelin cihazı alın dedim kabul etmediler. bölge müdürüne kadar aradım çözemedik bu durumu. bölge müdürü önce cihazı alırız, paranızı sonra iade ederiz, biz mitsubishi'yiz paranız bizde kalmaz dedi, sonrasında ise para iadesi sizle bayi arasında biz karışmayız dedi. bende böyle olunca pek güvenemedim. sonra bayi telefonda konuşurken ağzından kaçırdı, para iadesinde kesinti yapacaklarmış. herhalde bu yüzden parayı yatırmadan önce cihazı almak için uğraşıyorlardı.
birde bu telefon trafiğinde hakaret ve argo sözler kullanıldı bana karşı bayi tarafından, bunu iade için neden olarak kullanabilir miyim?

klimanın eksiksiz düzgün çalıştığını servis çağırmadan kendim kontrol edebilir miyim? neyse olan oldu deyip cihaz sorunsuz çalışsa ve kullansam benim için en iyisi olacak, çünkü bayi/servis biraz sorunlu ve belalı çıktı, evimide biliyorlar birazda ondan korkuyorum. ya sopalarla gelirler ya da gece gelip dış üniteye zarar verirler diye düşünmedim değil. iade sonrasıda olaylar olacak diye düşünmüyor değilim.

çok çıkmazdayım, bir tarafta o kadar para verip böyle baştan savma hizmet ve kusurlu olduğunu düşündüğüm cihazı kullanmak diğer tarafta ise can güvenliği. ilk mesajda yazdığımı tekrar edeyim, markasına güvenip kaliteli ve sorunsuz cihaz almak bu kadar zor olmamalı. büyük ihtimal candan gideceğine paradan gitsin diyerek cihazı kullanmaya devam edeceğim. çünkü eminim para iadesi konusunda haklı bulunsam bile, evimi bildiklerinden kesin sorun çıkacaktır. ailemide düşünerekten bu riski almak istemiyorum.

mesajı bitirmeden şunuda sorayım, klimayı temmuz - eylül arası günde 10-15 saat arası çalıştırmayı düşünüyorum. şu an 30-35 ancak bir iki haftaya 35-40 derecelere çıkacak bir ilde hangi ayarlarda kullanmamen en iyi performansı verecektir.

son olarak, tüketici kanununun bazı kısımlarını okudum, orada ''eğer ürün ayıplı ise bu şekilde satıldı sayılır '' şeklinde veya çok benzer bir ifade geçiyordu. buna göre benim iadeyi başlatmam için bir süre sınırı var mı? klimanın geldiği kutu duruyor, ayrıca kurulum günü ne olur ne olmaz diye kutunun fotosunu çekmiştim. kutunun o hali (bir kısmı ıslanmış ve kurumuş belli oluyor ) ve klimadan gelen bu küf kokusu iade için yeterli olur mu?
İlk sorunun cevabı= Bu biraz zor, dışarıdan bakınca CF görürsünüz ancak tek yapabileceğiniz parmakla çevirip tek tek bakmak ki sanmıyorum o derece görünür olacağını

İkinci Sorunun Cevabı= Mal size vaat ettiği faydayı sağlamadığı ve bunu ispat ettiğiniz sürece malın ayıpsız misli ile değişimi veya ücret iadesi talep edebilirisniz.

3- Heyetin kararı nasıl finale bağladığı burada belirleyici etkendir.

4- Hayır Tüketici Hukuku ile bağlantısı yok, bu konu şikayete bağlı suç kapsamındadır ve Savcılık suç duyurusu neticesi Asliye Ceza Mahkemelerinin yetki alanındadır.

5- Bu konu artık adli bir vak-a olur buna yorum yapabilmemiz mümkün değil ancak gidip 300-500tl ye Xiomi Security 360 kamera alıp kamerayı görecek yuere çevirip kayıtta bırakmanız her türlü tedirginliğinize derman, dediğiniz şey olursa da suç duyurusu için dayanak olur ki Kurumsal bir markanın dahil olduğu mevzuda olayların bu boyutlara gelmesi pek mümkün değil.

6- Ayar kavramı görecedir, Dışarısı 40 45 dereceyken içerisi 29 derece olsa cennet dersiniz. Dışarısı 34 iken 29 a ayarlı olsa bunalırsınız zira Sıcaklık basıncı denen bir kavram var, nem etkisi var vs o nedenle en ideal ayarı tüketici kendisi bulmalıdır. Kişisel olarak evdeki tüm klimalarım sürekli olarak 27 ye ayarlıdır.

7- 180 gün içerisinde üründe çıkan her kusur ürün ilk satıldığınd avar olarak kabul edilir ve AYIPLI MAL sayılır bu da size seçimlik haklarınızı verir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
vestel flora 2022 serisi cihaz kullanan var mı başka bir forumda 2022 serisi alıp çok memnun olanlar var özellikle iç ünitenin çok sessiz olduğu ayrıca dış ünite sesi sıkıntısının giderildiği söyleniyor acaba şans işi mi yoksa gerçekten sorunu çözmüşler midir? yeni seri alıp sorun yaşayanlar var mı? Adem Helvacı Adem Helvacı
Floranın nesini düzeltirlerse düzetsinler, Kullandıkları LG kompresör nedeniyle bütün LG klimalarda olduğu gibi Flora klimalar da Innn layarak çalışır ve bu konu düzelmez. O sesi duyan işi bilen klimacılar ''Klasik LG sesi'' derler.

Flora 2022 olarak incelediniz mi deseniz yalan söyleyemem incelemedim. Ancak dediğiniz gibi bir iyileştirme yapıldı ise kısa sürede bunu teyit edebilirim 2022 montajlı bir Flora ziyareti gerçekleştirerek :)

Bu arada bir dip not ekleyelim.

Tekrar hayırlatmak isterimki Flora klima ilk çıktığında veryansın edip insanlara ''Bu klima alınır, Vestel bu sefer yapmış'' diyen ilk kişilerdik biz. Sonra üzerindeki oynamaları ile düzeni bozdukları için taır aldık. Umarım düzeltmişlerid ve ekomokik FP ürün olarak önerebilmeye devam edebiliriz.
 
Geri
Üst Alt