Duvar yamuksa ve bunu biliyorlarsa montajı neden yapmışlar o halde?
Bilmiyorlar sonradan farkettiler ise montajı yapacakları alanı duvarı önceden neden kontrol etmemişler?
Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu veya hakikaten yüzey veya montaj kaynaklı kusur artık okadarlık kısmını montajcılar, yetkililer bilecek.
Gaz basılmaması doğru zira fabrikada ürünlere 5 metre boruya kadar yetecek düzeyde gaz şarjı otomatik yapılıyor. Vakum snrası vanalarınaçılması standart uygulama.
Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum.
Kötü doktor Candan, Kötü Hoca İmandan eder misali kötü servis de sizi malınıza olan sevgiden ediyor ne yazık ki.
Ürün ile ilgili yaşadığınız sorunları ispat edebilecek konumda olmanız durumunda yasal süreç başlatıp iade talep edebilirsiniz.
merhaba, öncelikle cevabınız için teşekkür ediyorum.
''Sizin Cross fan balans sorunu var, muhtemel bir cross fanpervanede çatlak, denge sorunu '' bunu cihazı açmadan kendim test edebilir miyim?
'' Küf kokusu ise kutudaki deformasyonun sebebinin makinenin içerisine kadar işlemiş olmasına ilaveten muhtemelen makinenin termostata geçmesi nedeniyle soğutmanın durması ve eşanjördeki terlemenin kokusunu size vermesi diye düşünüyorum. ''
bu kısım iade etmem için yeterli olur mu? aldığım bayi yetkili olsa bile, iş iadeye gelince pek yetkili bayi gibi davranmıyor. sorunsuz ürün sattım, ürün ikinci ele düşecek iade almam diyor.
ayrıca iade işleminde parayı aldıktan sonra cihazı vermem mümkün mü? çünkü kurulumun ertesi günü benden faturadaki satış fiyatı üstüne para istemişlerdi, bende ödemedim o parayı, bayi o zaman cihazı sökücem dedi , bende tamam önce paramı yatırın hesabımda göreyim sonra gelin cihazı alın dedim kabul etmediler. bölge müdürüne kadar aradım çözemedik bu durumu. bölge müdürü önce cihazı alırız, paranızı sonra iade ederiz, biz mitsubishi'yiz paranız bizde kalmaz dedi, sonrasında ise para iadesi sizle bayi arasında biz karışmayız dedi. bende böyle olunca pek güvenemedim. sonra bayi telefonda konuşurken ağzından kaçırdı, para iadesinde kesinti yapacaklarmış. herhalde bu yüzden parayı yatırmadan önce cihazı almak için uğraşıyorlardı.
birde bu telefon trafiğinde hakaret ve argo sözler kullanıldı bana karşı bayi tarafından, bunu iade için neden olarak kullanabilir miyim?
klimanın eksiksiz düzgün çalıştığını servis çağırmadan kendim kontrol edebilir miyim? neyse olan oldu deyip cihaz sorunsuz çalışsa ve kullansam benim için en iyisi olacak, çünkü bayi/servis biraz sorunlu ve belalı çıktı, evimide biliyorlar birazda ondan korkuyorum. ya sopalarla gelirler ya da gece gelip dış üniteye zarar verirler diye düşünmedim değil. iade sonrasıda olaylar olacak diye düşünmüyor değilim.
çok çıkmazdayım, bir tarafta o kadar para verip böyle baştan savma hizmet ve kusurlu olduğunu düşündüğüm cihazı kullanmak diğer tarafta ise can güvenliği. ilk mesajda yazdığımı tekrar edeyim, markasına güvenip kaliteli ve sorunsuz cihaz almak bu kadar zor olmamalı. büyük ihtimal candan gideceğine paradan gitsin diyerek cihazı kullanmaya devam edeceğim. çünkü eminim para iadesi konusunda haklı bulunsam bile, evimi bildiklerinden kesin sorun çıkacaktır. ailemide düşünerekten bu riski almak istemiyorum.
mesajı bitirmeden şunuda sorayım, klimayı temmuz - eylül arası günde 10-15 saat arası çalıştırmayı düşünüyorum. şu an 30-35 ancak bir iki haftaya 35-40 derecelere çıkacak bir ilde hangi ayarlarda kullanmamen en iyi performansı verecektir.
son olarak, tüketici kanununun bazı kısımlarını okudum, orada ''eğer ürün ayıplı ise bu şekilde satıldı sayılır '' şeklinde veya çok benzer bir ifade geçiyordu. buna göre benim iadeyi başlatmam için bir süre sınırı var mı? klimanın geldiği kutu duruyor, ayrıca kurulum günü ne olur ne olmaz diye kutunun fotosunu çekmiştim. kutunun o hali (bir kısmı ıslanmış ve kurumuş belli oluyor ) ve klimadan gelen bu küf kokusu iade için yeterli olur mu?