N Çevrimdışı

Nimetullah 

Aktif Üye
18 Mar 2022
50
37
tam klima alıcam fiyatı ucup gidiyor her defasında yine buraya dönüyorum özür dileyerek Panasonic KIT-FZ-60-UKE 24000 BTU hakkında yorumunuz nedir ?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
tam klima alıcam fiyatı ucup gidiyor her defasında yine buraya dönüyorum özür dileyerek Panasonic KIT-FZ-60-UKE 24000 BTU hakkında yorumunuz nedir ?
Cihazın datalarına bakınca o paraya vermeyin derim.
Aman aman makina değil hatta diğer giriş sınıfı makinalara göre verimliliği bir tik daha düşük.

Kur sürekli yükselme eğiliminde yaz ayıyla beraber talepte üzerine eklenince fiyatlar katlanarak gidiyor.
 
Fair Play Çevrimdışı

Fair Play 

Süper Üye
4 Şub 2021
567
Zamanının ölmeyen panasonic kompresörleri hala var mı? Yoksa artık onlar da fason üretimci mi?
 
K Çevrimdışı

Karaca57

Yeni Üye
20 May 2022
20
29
Gece 12’den sabah 9’a. 9 saat çalıştı, SET değeri 25, fan en düşüğün bir üstü. Yer Hatay oda 23m2. Kaç watt’a kadar kıstı, kaç kere dur kalk yaptı bilmiyorum 9 saatte tüketim tam 1 KW. Cihaz Vestel Flora 12000 BTU.


F7F7F4E2-DAD2-41E2-AA42-5B97B38BB847.jpg
 
A Çevrimdışı

atlas07 

Aktif Üye
7 Kas 2021
116
38
Gece 12’den sabah 9’a. 9 saat çalıştı, SET değeri 25, fan en düşüğün bir üstü. Yer Hatay oda 23m2. Kaç watt’a kadar kıstı, kaç kere dur kalk yaptı bilmiyorum 9 saatte tüketim tam 1 KW. Cihaz Vestel Flora 12000 BTU.


F7F7F4E2-DAD2-41E2-AA42-5B97B38BB847.jpg
Odanız kaç m2 büyüklüğünde ve hangi cephede? Bir de ne zaman aldınız cihazı bilmiyorum ama zamanla ses sorunu olduğu söyleniyor sizde böyle bir durum oldu mu?
 
K Çevrimdışı

Karaca57

Yeni Üye
20 May 2022
20
29
Odanız kaç m2 büyüklüğünde ve hangi cephede? Bir de ne zaman aldınız cihazı bilmiyorum ama zamanla ses sorunu olduğu söyleniyor sizde böyle bir durum oldu mu?
Merhaba, oda 23m2. Yer Hatay, yaz sert geçiyor. Oda öğlen 2’den güneş batana dek pencereden içeri güneş alıyor. Dış ünite ses sorunu bende yaşadım, Vestel dış ünitemi sıfırı ile değiştirdi. Maşallah gayet sessiz çalışıyor şimdilik dış ünite. İç ünite zaten çok sessiz. Soğutma çok iyi, WİFİ çok stabil çalışıyor. 2.5 ay önce 7700 liraya almıştım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Bey Merhaba,

Yardımlarınız için teşekkürler. Sizin de başınızı ağrıtıyorum kusura bakmayın.

Sizin yorumlarınız ve incelediğim kadarıyla ilk önce yeni seri midea almaya karar vermiştim. Ancak ürün nerde satılıyor gerçekten bilmiyorum !!! İstanbul da ürünü görebileceğim yer yok. İnternet sitesine koydukları satış bayileri ben ürün satmıyorum diyor. Daha ürünü alacakken muhattap bulamıyorum servis konusunda ALLAHA EMANET olur gibime geliyor. Ayrıca fiyatı taksitli 12000 btu için 15 binlere çıkıyor. Artık neredeyse bu ürünü sildim kafamdan.

Bana daha önce önerilen Bosch ve Lg kafa kafaya benim için. Her ikisinin de servisi sorunlu. Dünya kadar olumsuz yorum var. Lg ve arçeliğin aynı ürün olması kafa karıştırıyor. Ancak ürün bazında Sota Sota nın tavsiyesi beni LG DualCool ürününe sıcak baktırıyor. Bosch ise fiyatına nazaran çok basic bir ürün gibi.

Tüm bunlar olurken dün bir avm de Mitsubishi Electric bayisine denk geldim. Hare ürünü 12000 btu olanı montaj dahil 15200 kampanyada. Ücretsiz keşif için yarın gelecekler (Bu arada diğer tüm firmaları ücretsiz keşif için arayıp kayıt oluşturmama rağmen umursanmadım). Donanım olarak boş bir cihaz gördüğüm kadarıyla ama marka ve geri dönüşleri beni cezbetti.

Velhasıl kelam Mitsubishi almak istiyorum ama düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum. Mitsubishi de olsa o fiyata giriş seviyesi boş bir klima alma der misiniz?
LG Bosch vs özelinde de olsa fark etmeksizin Ülkemizde şikayet edilmeyen marka ve firm ayok.
Daha önce sosyal kanallarımda da forumda da bu konuyu çok işledim zira şikayetlerin özeline inildiğinde şikayet Ş si dahi ortada olmadığı, oturduğu yerden yazılan kapris yüklü cümleler olduğu gayet net anlaşılıyor.

Adam Elektrik tesisatını çektirmemiş, klima firmasını şikayet etmiş
Adamın Ev sahibi klimanın takılması gereken yere montaj izni vermemiş estetik açıdan sorun olur diye, kendi istediği yere montaj yapılmadı diye markayı servisi şikayet etmiş
Kadın 4 üncü kata klima montajı istiyor Vinç desteği gereken bir nokta, vinç parası neden kendi cebinden çıkıyor diye firmayı servisi şikayet etmiş vs

daha neler neler.

Evet bize bir referans olsun ancak karar alma noktamızda tek kaynağımız olmasın lütfen şikayet siteleri


LG servislerini bu Ülkede benim kadar gömen yoktur ki aslında klimadan ziyade TV grubu benim hedefimde, ancak yine de bunların servis değil kurum kaynaklı olduğunu ve şikayetlerin birçoğunun da hakikaten SAÇMA SAPAN şeyler olduğunu unutmamak lazım.

Midea konusunda her zaman belirttiğim üzere aslında beni ilgilendiren bir durum yok, firmanın ürün satıp satmaması veya tüketicilerin bu markadan ürün alıp almaması bizi ilgilendirmiyor.

Benim Heyecanlandığım tek konu ÜRÜN konusuydu ve FG Europe firmasının GEÇENE SENE bizleri hizmet kalitesi anlamında çok şaşırtmış olmasıydı.

Ancak bu sene FG Europe iletişim becerileri ve ulaşılabilirlik anlamında tüketicilerden yoğun şikayet aldığı da ortada.

Biz yine de firmanın, markanın zarar görmemesi adına kendilerine bu dönüşlerinizi aktarıyoruz ve hatta açık açık ifade ediyorum ki en azından haziran temmuz Ağustos gibi yoğun dönemlerde neden 7/24 mantığı ile bir çağrı merkezi yetkilisine ulaşılamıyor olmasına biz de anlam veremiyoruz fakat bunlar yukarıda da belirttiğimiz üzere bizi ilgilendiren hususlar değil.

Zira burada bir sebep sonuç ilişkisi olduğu gayet ortada, Firma tüketicinin bu yaklaşımlarına sebep oluyorsa sonuçlarına da katlanacağını biliyordur sanırım :)

Beni şaşırtan ise İSTANBUL gibi bir yerde muhatap bulamamış olmanız.

Tabi burada MİDEA markasın ageçmiş yıllarda eski distribütör zamanında hizmet verip sonra adamlar iflas edip konkordato ilan edince bırakan işletmelerin tavrı ile de karşı karşıya kaldığınızı düşünüyorum. Her ne olursa olsun güveniniz yıkılmış ise bu konuları da tartışmaya gerek yok diye düşünüyorum.

Mitsubishi Electric konusunda daha önceki yorumlarım halen açık ve okunur durumda lakin DAIKIN markasında SHIRA ne ise ME nin de HARE si bana göre o.

Aslında bu model alım gücü düşük tüketicilere de hitap edebilmek adına sunulmuş ürün. Dacia motorlu Mercedes ile Hare arasında ister istemez bir fikirsel bağlantı kuruyorum.

Nasıl ki Adı Daikin olup Modeli Shira olan klimada GREE kompresör kullanılmıoş olması nedeniyle biz ister iztemez ''İyi de bu klima ne kadar Daikin ki artık?'' diye sorguluyorsak, Sırf önüne Mitsubishi Electric yazdılar diye Hare model adı altında satılan standart piyasa tipi bir klimanın da yeterliliğini sorgulamak gerekir diye düşünüyorum.

Öte yandan ''Yahu adamların mühendisliği yeter'' demek de istiyorum. Yine de elimde verileri olmayan bir ürün ile ilgili de burada size negatif yorum yapmayacağım elbette.

SONY markası da panelini kendisi üretmeyip LG den Samsung dan alıyori kendi mühendisliği ile işleyip SONY diye satıyor, ama bu o SONY tv nin 3 senede panelinin arıza yapması nedeniyle devre dışı kaldığı gerçeğini de ortadan kaldırmıyor.

Ben yine de HARE den ziyade Dual Cool modeline daha yakın hissederim kendimi.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Erinç Bey’e destekleri için teşekkürler ancak ben şu an keşif ve satış için İstanbul da reel bir muhattap bulamıyorum. Günü kurtarmak için bugün forumdan Erinç Bey’e ulaştım ilerde kime ulaşacağım? Servis lazım olunca kimi çağıracağım? Yapılan indirim çok güzel ama gerçekten markanın iletişim becerileri satış stratejisi yada servis ağı enteresan. Çok büyük soru işareti bende.
Sadece kendi merakımı gidermek ve yaşanan aksaklıkta süreçte ne sorunlar olduğunu öğrenebilmek adına bir araştırma yapmak istiyorum.
Rica etsem hangi firmalar ile irtibat kurduğunuzu bana yazabilirmisiniz?
Veya size iletişim kanalı açıyorum özelden, Dilerseniz numaranızı paylaşın konuyu takip edeyim seve seve.
 
M Çevrimdışı

MrZubalve

Yeni Üye
14 Haz 2022
12
37
Adem Helvacı Adem Helvacı Fiyat perofrmans bandında Midea ilk önceliğimdi ancak satın alma aşamasında yaşadıklarım, tekrar gibi olacak ama, bende biraz soru işaretleri bıraktı . Aslında fiyat olarak biraz makul noktalara gelebilseler acaba diyeceğim ama hem bu olumsuzluklar hem fiyat farkı malesef Midea dan uzaklaştırıyor insanı. Size özelde de belirttiğim gibi ben tüketiciyim menfaatime olan şeyi değerlendiririm. Daha önce geçen sene servis konusunda iyi işler başardılar dediyseniz demek ki serviste düzgün bir iletişim kurabiliyorlar diye düşünmek istiyorum.

Fakat şu an için LG markasına sıcak bakıyorum. Ancak o hiç sevilmeyen Arçelik ile aynı ürün olması sıkıntı değil mi sizce de? Sadece montaj kitlerinin farklı olduğu belirtilen ürünlerde birinin yanına yanaşılmazken diğeri neden öneriliyor? Biraz kafam karıştı açıkcası.

Buna rağmen LG nin Dual cool - UV Sirius ve Artcool modelleri kağıt üzerindeki teknik özellik karşılaştırmasına baktım tüm mekanik aksam aynı teknik veriler aynı kasalar farklı ve Wi-fi modül farkı var. Tüm seriler 10 yıl komprasör 2 yıl ürün garantili. Bu bence dezavantaj. Dual Cool modeli 10 bin lira fiyatıyla ilgi çekici ama wi-fi yok. UV-Sirius Wi-fi var ama 3500 lira daha pahalı. Bilmediğim bir farkları var mı?

Ayrıca tüm ürünlerde şöyle bir ayrım var. Evaporatör ve Kondenser Bakır, kanatçıklar alüminyum bu önemli bir veri mi?
"Evaporatör - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"
"Kondenser - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"

Sevgili Sota Sota belki yardımcı olabilir bana bu konuda. Zamanında çok LG aldırmışlığı varmış nasıl olsa :)

Konu dışı olacak ama belirtmek istiyorum. LG marka televizyonum var. Klasik bulutlanma ve ışık sızması ilk aldığım günden beri var. Bir kez panel değişti ama sorun değişmedi. Kronik sıkıntılı demek ki diye bıraktım. LG ile papaz olmadık ama servis önce normal dedi sonra ekranı değiştirdi. Bugün, klimasına da öyle gönülden tamam diyemiyorum biraz korkutuyor.

Firmalar müşteri üzerinde kolaylıkla pozitif etki yakalayabilirler. Mesela bahsettiğim Mitsubishi. Pazar günü keşif için kayıt açtırdım. Salı günü 4 te gelicez dediler ve gerçekten 4 te geldiler. Bu olay bu ülkede kolay kolay bulunan birşey değil. Alın size marka itibarı. Ben artık ister istemez şöyle de düşünüyorum. "Mitsubishi alsam işim servise düşse sıkıntı çekmem heralde"
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

atlas07 

Aktif Üye
7 Kas 2021
116
38
Adem Helvacı Adem Helvacı Fiyat perofrmans bandında Midea ilk önceliğimdi ancak satın alma aşamasında yaşadıklarım, tekrar gibi olacak ama, bende biraz soru işaretleri bıraktı . Aslında fiyat olarak biraz makul noktalara gelebilseler acaba diyeceğim ama hem bu olumsuzluklar hem fiyat farkı malesef Midea dan uzaklaştırıyor insanı. Size özelde de belirttiğim gibi ben tüketiciyim menfaatime olan şeyi değerlendiririm. Daha önce geçen sene servis konusunda iyi işler başardılar dediyseniz demek ki serviste düzgün bir iletişim kurabiliyorlar diye düşünmek istiyorum.

Fakat şu an için LG markasına sıcak bakıyorum. Ancak o hiç sevilmeyen Arçelik ile aynı ürün olması sıkıntı değil mi sizce de? Sadece montaj kitlerinin farklı olduğu belirtilen ürünlerde birinin yanına yanaşılmazken diğeri neden öneriliyor? Biraz kafam karıştı açıkcası.

Buna rağmen LG nin Dual cool - UV Sirius ve Artcool modelleri kağıt üzerindeki teknik özellik karşılaştırmasına baktım tüm mekanik aksam aynı teknik veriler aynı kasalar farklı ve Wi-fi modül farkı var. Tüm seriler 10 yıl komprasör 2 yıl ürün garantili. Bu bence dezavantaj. Dual Cool modeli 10 bin lira fiyatıyla ilgi çekici ama wi-fi yok. UV-Sirius Wi-fi var ama 3500 lira daha pahalı. Bilmediğim bir farkları var mı?

Ayrıca tüm ürünlerde şöyle bir ayrım var. Evaporatör ve Kondenser Bakır, kanatçıklar alüminyum bu önemli bir veri mi?
"Evaporatör - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"
"Kondenser - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"

Sevgili Sota Sota belki yardımcı olabilir bana bu konuda. Zamanında çok LG aldırmışlığı varmış nasıl olsa :)

Konu dışı olacak ama belirtmek istiyorum. LG marka televizyonum var. Klasik bulutlanma ve ışık sızması ilk aldığım günden beri var. Bir kez panel değişti ama sorun değişmedi. Kronik sıkıntılı demek ki diye bıraktım. LG ile papaz olmadık ama servis önce normal dedi sonra ekranı değiştirdi. Bugün, klimasına da öyle gönülden tamam diyemiyorum biraz korkutuyor.

Firmalar müşteri üzerinde kolaylıkla pozitif etki yakalayabilirler. Mesela bahsettiğim Mitsubishi. Pazar günü keşif için kayıt açtırdım. Salı günü 4 te gelicez dediler ve gerçekten 4 te geldiler. Bu olay bu ülkede kolay kolay bulunan birşey değil. Alın size marka itibarı. Ben artık ister istemez şöyle de düşünüyorum. "Mitsubishi alsam işim servise düşse sıkıntı çekmem heralde"
size şöyle bir örnek vereyim evde iki tane mitsubishi electric cihazım var geçen gün oğlan klimanın içine bir şey attı cihazın fanı kırıldı garantisi bitmişti ama yıllık temizlik işlemlerini yaptırıyordum ücretsiz olarak fan motoru değiştirildi. servis hizmetlerinden ben hep memnun kaldım
 
S Çevrimdışı

siirtfatih056 

Yeni Üye
9 Haz 2019
6
34
Adem Helvacı Adem Helvacı Merhaba üstadım, Uzun zamandır takip ediyorum sizi özellikle sizden tavsiye almak istiyorum.
İzmir karşıyada 1. Kat 110 mt kare ısı yalıtımlı aydınlık çok fazla güneş görmeyen 25 mt salonuma klima almak istiyorum . Salonda oturuyor günümüzün çoğu salonda geçiyor. Doğalgaz olduğu için ağırlıklı olarak soğutma amaçlı kullanacağız.
rica etsem tavsiyede bulunur musunuz 🤌
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
size şöyle bir örnek vereyim evde iki tane mitsubishi electric cihazım var geçen gün oğlan klimanın içine bir şey attı cihazın fanı kırıldı garantisi bitmişti ama yıllık temizlik işlemlerini yaptırıyordum ücretsiz olarak fan motoru değiştirildi. servis hizmetlerinden ben hep memnun kaldım
Temel arzumuz, Ülke genelinde tüketicilerden bu mutlu geri dönüşlerin alınabilmesine katkı sunmak :ok
 
Geri
Üst Alt