N
Çevrimdışı
Nimetullah
Aktif Üye
- 18 Mar 2022
- 50
- 37
tam klima alıcam fiyatı ucup gidiyor her defasında yine buraya dönüyorum özür dileyerek Panasonic KIT-FZ-60-UKE 24000 BTU hakkında yorumunuz nedir ?
Cihazın datalarına bakınca o paraya vermeyin derim.tam klima alıcam fiyatı ucup gidiyor her defasında yine buraya dönüyorum özür dileyerek Panasonic KIT-FZ-60-UKE 24000 BTU hakkında yorumunuz nedir ?
Hatırladığım kadarıyla hala kendi kompresörlerini üretip takıyorlar.Zamanının ölmeyen panasonic kompresörleri hala var mı? Yoksa artık onlar da fason üretimci mi?
Odanız kaç m2 büyüklüğünde ve hangi cephede? Bir de ne zaman aldınız cihazı bilmiyorum ama zamanla ses sorunu olduğu söyleniyor sizde böyle bir durum oldu mu?Gece 12’den sabah 9’a. 9 saat çalıştı, SET değeri 25, fan en düşüğün bir üstü. Yer Hatay oda 23m2. Kaç watt’a kadar kıstı, kaç kere dur kalk yaptı bilmiyorum 9 saatte tüketim tam 1 KW. Cihaz Vestel Flora 12000 BTU.
Merhaba, oda 23m2. Yer Hatay, yaz sert geçiyor. Oda öğlen 2’den güneş batana dek pencereden içeri güneş alıyor. Dış ünite ses sorunu bende yaşadım, Vestel dış ünitemi sıfırı ile değiştirdi. Maşallah gayet sessiz çalışıyor şimdilik dış ünite. İç ünite zaten çok sessiz. Soğutma çok iyi, WİFİ çok stabil çalışıyor. 2.5 ay önce 7700 liraya almıştım.Odanız kaç m2 büyüklüğünde ve hangi cephede? Bir de ne zaman aldınız cihazı bilmiyorum ama zamanla ses sorunu olduğu söyleniyor sizde böyle bir durum oldu mu?
LG Bosch vs özelinde de olsa fark etmeksizin Ülkemizde şikayet edilmeyen marka ve firm ayok.Adem Bey Merhaba,
Yardımlarınız için teşekkürler. Sizin de başınızı ağrıtıyorum kusura bakmayın.
Sizin yorumlarınız ve incelediğim kadarıyla ilk önce yeni seri midea almaya karar vermiştim. Ancak ürün nerde satılıyor gerçekten bilmiyorum !!! İstanbul da ürünü görebileceğim yer yok. İnternet sitesine koydukları satış bayileri ben ürün satmıyorum diyor. Daha ürünü alacakken muhattap bulamıyorum servis konusunda ALLAHA EMANET olur gibime geliyor. Ayrıca fiyatı taksitli 12000 btu için 15 binlere çıkıyor. Artık neredeyse bu ürünü sildim kafamdan.
Bana daha önce önerilen Bosch ve Lg kafa kafaya benim için. Her ikisinin de servisi sorunlu. Dünya kadar olumsuz yorum var. Lg ve arçeliğin aynı ürün olması kafa karıştırıyor. Ancak ürün bazında Sota nın tavsiyesi beni LG DualCool ürününe sıcak baktırıyor. Bosch ise fiyatına nazaran çok basic bir ürün gibi.
Tüm bunlar olurken dün bir avm de Mitsubishi Electric bayisine denk geldim. Hare ürünü 12000 btu olanı montaj dahil 15200 kampanyada. Ücretsiz keşif için yarın gelecekler (Bu arada diğer tüm firmaları ücretsiz keşif için arayıp kayıt oluşturmama rağmen umursanmadım). Donanım olarak boş bir cihaz gördüğüm kadarıyla ama marka ve geri dönüşleri beni cezbetti.
Velhasıl kelam Mitsubishi almak istiyorum ama düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum. Mitsubishi de olsa o fiyata giriş seviyesi boş bir klima alma der misiniz?
Sadece kendi merakımı gidermek ve yaşanan aksaklıkta süreçte ne sorunlar olduğunu öğrenebilmek adına bir araştırma yapmak istiyorum.Erinç Bey’e destekleri için teşekkürler ancak ben şu an keşif ve satış için İstanbul da reel bir muhattap bulamıyorum. Günü kurtarmak için bugün forumdan Erinç Bey’e ulaştım ilerde kime ulaşacağım? Servis lazım olunca kimi çağıracağım? Yapılan indirim çok güzel ama gerçekten markanın iletişim becerileri satış stratejisi yada servis ağı enteresan. Çok büyük soru işareti bende.
İstisna ürün örnek verebilecek var mı bilemiyorum ancak bütün üretimlerde serpantinler zaten alm dir.Ayrıca tüm ürünlerde şöyle bir ayrım var. Evaporatör ve Kondenser Bakır, kanatçıklar alüminyum bu önemli bir veri mi?
size şöyle bir örnek vereyim evde iki tane mitsubishi electric cihazım var geçen gün oğlan klimanın içine bir şey attı cihazın fanı kırıldı garantisi bitmişti ama yıllık temizlik işlemlerini yaptırıyordum ücretsiz olarak fan motoru değiştirildi. servis hizmetlerinden ben hep memnun kaldımAdem Helvacı Fiyat perofrmans bandında Midea ilk önceliğimdi ancak satın alma aşamasında yaşadıklarım, tekrar gibi olacak ama, bende biraz soru işaretleri bıraktı . Aslında fiyat olarak biraz makul noktalara gelebilseler acaba diyeceğim ama hem bu olumsuzluklar hem fiyat farkı malesef Midea dan uzaklaştırıyor insanı. Size özelde de belirttiğim gibi ben tüketiciyim menfaatime olan şeyi değerlendiririm. Daha önce geçen sene servis konusunda iyi işler başardılar dediyseniz demek ki serviste düzgün bir iletişim kurabiliyorlar diye düşünmek istiyorum.
Fakat şu an için LG markasına sıcak bakıyorum. Ancak o hiç sevilmeyen Arçelik ile aynı ürün olması sıkıntı değil mi sizce de? Sadece montaj kitlerinin farklı olduğu belirtilen ürünlerde birinin yanına yanaşılmazken diğeri neden öneriliyor? Biraz kafam karıştı açıkcası.
Buna rağmen LG nin Dual cool - UV Sirius ve Artcool modelleri kağıt üzerindeki teknik özellik karşılaştırmasına baktım tüm mekanik aksam aynı teknik veriler aynı kasalar farklı ve Wi-fi modül farkı var. Tüm seriler 10 yıl komprasör 2 yıl ürün garantili. Bu bence dezavantaj. Dual Cool modeli 10 bin lira fiyatıyla ilgi çekici ama wi-fi yok. UV-Sirius Wi-fi var ama 3500 lira daha pahalı. Bilmediğim bir farkları var mı?
Ayrıca tüm ürünlerde şöyle bir ayrım var. Evaporatör ve Kondenser Bakır, kanatçıklar alüminyum bu önemli bir veri mi?
"Evaporatör - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"
"Kondenser - Malzeme, Tüp / Kanatçık = Cu / Al"
Sevgili Sota belki yardımcı olabilir bana bu konuda. Zamanında çok LG aldırmışlığı varmış nasıl olsa
Konu dışı olacak ama belirtmek istiyorum. LG marka televizyonum var. Klasik bulutlanma ve ışık sızması ilk aldığım günden beri var. Bir kez panel değişti ama sorun değişmedi. Kronik sıkıntılı demek ki diye bıraktım. LG ile papaz olmadık ama servis önce normal dedi sonra ekranı değiştirdi. Bugün, klimasına da öyle gönülden tamam diyemiyorum biraz korkutuyor.
Firmalar müşteri üzerinde kolaylıkla pozitif etki yakalayabilirler. Mesela bahsettiğim Mitsubishi. Pazar günü keşif için kayıt açtırdım. Salı günü 4 te gelicez dediler ve gerçekten 4 te geldiler. Bu olay bu ülkede kolay kolay bulunan birşey değil. Alın size marka itibarı. Ben artık ister istemez şöyle de düşünüyorum. "Mitsubishi alsam işim servise düşse sıkıntı çekmem heralde"
Temel arzumuz, Ülke genelinde tüketicilerden bu mutlu geri dönüşlerin alınabilmesine katkı sunmaksize şöyle bir örnek vereyim evde iki tane mitsubishi electric cihazım var geçen gün oğlan klimanın içine bir şey attı cihazın fanı kırıldı garantisi bitmişti ama yıllık temizlik işlemlerini yaptırıyordum ücretsiz olarak fan motoru değiştirildi. servis hizmetlerinden ben hep memnun kaldım