Erinç
Aktif Üye
- 25 Kas 2020
- 261
- 40
Markalar her segment müşteri için farklı şekillerde kendi gerçek kalitelerinden feragat etmektedir. Marka algısının korunması ve yönetilmesi de tam bu yazdığınız yorumla başlıyor. Meslektaşlarımda bu yazdığınız algının oluşması için emek verip çalışıyor. Daiken Sarara serisi 20 000 TL den başlıyor ve marka adından anlaşılacağı üzere aslında çöl iklimi koşulları için üretilmiş bir cihaz olduğunu düşünüyorum, Midea'nın onun çok ilerisinde Türkiye'ye girmeyen ürünü var, keza kutup soğukları koşullarına uygun başka modeli de. Diğer forum üyeleri düşük segment marka ürünler için çok daha açıklayıcı yorumlarını okudum. Onlar teknik olarak daha güzel açıklaycaktır. Daiken güçlü önemli bir markadır evet üründen ötede bir marka değeri vardır. Ama pazar koşulları gereği farklı modelllerde farklı kaliteler müşterilerine sunmak zorundadır.
Bence aynı firmanın ucuz olan segmenti kötüdür diye bişey yok ucuzluk kaliteye göre değil özelliklere göre değişiyor örneğin daikin sensira ile daikin sarara arasında kalite farkı yoktur kalite aynı daikin kalitesidir fark sadece sunduğu özellik farkıdır bu fark da fiyatlara yansır koskoca uluslararası firmalar bunu göze alarak kaliteyi düşürmez kanımca