emin616' Alıntı:
Aşağıdaki linkteki şikayeti biraz değişik olmuş. İnternet üzerinden Midea klima almış servis 10 gün sonraya eandevu vermiş. Sonrasında modern klima açıklama yapıyor.
Midea Klima Temsilcisi 04 Temmuz
Değerli Müşterimiz; Şikayetiniz incelenmiştir.Ürünümüzü internet üzerinden satın aldığınız tespit edilmiştir.İnternet üzerinden ürün satışları durdurulmuştur.Lütfen klimayı internet üzerinden aldığınız yere iade ediniz.Siz en yakın bayimizden
tuhaf bir durum.böyle birşey olduysa yeni olmuştur.yoksa sıkıntı yaşayan olmadı hiç.yada bayi dışı şatış yapan bir satıcıdan da almış olabilir.sonuçta bayi hertürlü işini yürütür.
geçen sene x bir firma internet üzerinden satış yapıyordu.fakat sattığı klima modelleri modern klimanın sitesinde yoktu.ama midea olarak satıyor satıcı.durumu öğrenmek için modern klimayı aradım.öyle bir modelin olmadığını ve satan sitenin edresini istedi verdim.ve sonuç olarak site satışı durdurdu hatta bir iki site daha varmış bu şekilde satan.
gerçi bu durum farklı.böyle birşey varsa gerçekten midea kendi ayağına sıkmış olur başkada birşey olmaz.fiyatları cazip kılan net satışları zaten.bayilere kaldınızmı iş çok zor.adamların gözlerinde direkt dolar işareti beliriyor :yerlerde: