Kettle (su ısıtıcı) Tavsiyesi

TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
İlk başlarda 1.5 litre ve üzeri su koyunca aşrı ısı emniyeti elektriği kesiyordu. Şimdi max kapasite koysak bile düzgün çalışıyor. Sorun neydi anlamadım. Önemli olan düzeldi ve çalışıyor. Bir daha servisi olmayan bir ürün almam.
servisi olan üründe alsanız kea ların büyükbir çoğunluğu tamir edilmiyor. garantili ise değişim. garantisi yoksa ücretli değişim oluyor. işin doğrusu ben kea tamiri için eleman çalıştırmaya kalksam elemanın ne maaşı çıkar nede sigortası.bu ürünlerin maliyeti çok ama çok ucuz firmalar bile servisleri bu cihazlarla uğraştırmıyor. bende felix çaycı vardı 3.yılında arızalandı. şimdi bunu tamir peşinde koşsam zaman kaybı bimden aldım geçtim bozulana kadar kullan dedim hanıma
 
E Çevrimdışı

e.nar

Süper Üye
1 Haz 2018
514
Marka model olarak sordum.
Karaca 2203 inox kettle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

servisi olan üründe alsanız kea ların büyükbir çoğunluğu tamir edilmiyor. garantili ise değişim. garantisi yoksa ücretli değişim oluyor. işin doğrusu ben kea tamiri için eleman çalıştırmaya kalksam elemanın ne maaşı çıkar nede sigortası.bu ürünlerin maliyeti çok ama çok ucuz firmalar bile servisleri bu cihazlarla uğraştırmıyor. bende felix çaycı vardı 3.yılında arızalandı. şimdi bunu tamir peşinde koşsam zaman kaybı bimden aldım geçtim bozulana kadar kullan dedim hanıma
Haklısınız. Hele su ısıtıcılar tamir bile olmuyor. Önceki kullandıklarımızı yaptırmıştım kısa sürede yine arıza vermişti. Yeni aldığım ketılda sorun çıkınca değişim veya iade istemiştim, bana ürünün İstanbul genel merkeze gönderileceğini en az 15 günde sonuç çıkacağını söylemişlerdi. Bu şekilde bir uygulama müşteriyi bir daha o markaya yöneltmez.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Karaca 2203 inox kettle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Haklısınız. Hele su ısıtıcılar tamir bile olmuyor. Önceki kullandıklarımızı yaptırmıştım kısa sürede yine arıza vermişti. Yeni aldığım ketılda sorun çıkınca değişim veya iade istemiştim, bana ürünün İstanbul genel merkeze gönderileceğini en az 15 günde sonuç çıkacağını söylemişlerdi. Bu şekilde bir uygulama müşteriyi bir daha o markaya yöneltmez.
4-5 yıl önce Sunny marka çaycı almıştım, altını kettle olarak kullanıyorduk, bir yıl içinde su kaçırmaya başladı servisini arayıp buldum, gençten bir delikanlı bakıyor, "ne zaman alırım" dedim.

"abi firma bunları tamir ettirmiyor, doğrudan fabrikaya gönderiyoruz, onlar bakıyor, sen telefonumu al 15-20 gün sonra ara sor, o zamana kadar gelmiş olur" dedi...

15 gün sonra geldi, baktım ürün aynı su sızdıran bölümü değiştirmişler, muhtemelen çıkma başka bir ürünün o parçasıydı değiştirdikleri... Garanti bitti bu seferde kettle komple yandı... Attım.
 
Geri
Üst Alt