Umut Barış
VIP
- 23 Kas 2017
- 21,006
Marka model olarak sordum.Kettle almıştım. 1,5 litre üstü su koyunca emniyet devreye giriyordu.
Marka model olarak sordum.Kettle almıştım. 1,5 litre üstü su koyunca emniyet devreye giriyordu.
servisi olan üründe alsanız kea ların büyükbir çoğunluğu tamir edilmiyor. garantili ise değişim. garantisi yoksa ücretli değişim oluyor. işin doğrusu ben kea tamiri için eleman çalıştırmaya kalksam elemanın ne maaşı çıkar nede sigortası.bu ürünlerin maliyeti çok ama çok ucuz firmalar bile servisleri bu cihazlarla uğraştırmıyor. bende felix çaycı vardı 3.yılında arızalandı. şimdi bunu tamir peşinde koşsam zaman kaybı bimden aldım geçtim bozulana kadar kullan dedim hanımaİlk başlarda 1.5 litre ve üzeri su koyunca aşrı ısı emniyeti elektriği kesiyordu. Şimdi max kapasite koysak bile düzgün çalışıyor. Sorun neydi anlamadım. Önemli olan düzeldi ve çalışıyor. Bir daha servisi olmayan bir ürün almam.
Karaca 2203 inox kettleMarka model olarak sordum.
Haklısınız. Hele su ısıtıcılar tamir bile olmuyor. Önceki kullandıklarımızı yaptırmıştım kısa sürede yine arıza vermişti. Yeni aldığım ketılda sorun çıkınca değişim veya iade istemiştim, bana ürünün İstanbul genel merkeze gönderileceğini en az 15 günde sonuç çıkacağını söylemişlerdi. Bu şekilde bir uygulama müşteriyi bir daha o markaya yöneltmez.servisi olan üründe alsanız kea ların büyükbir çoğunluğu tamir edilmiyor. garantili ise değişim. garantisi yoksa ücretli değişim oluyor. işin doğrusu ben kea tamiri için eleman çalıştırmaya kalksam elemanın ne maaşı çıkar nede sigortası.bu ürünlerin maliyeti çok ama çok ucuz firmalar bile servisleri bu cihazlarla uğraştırmıyor. bende felix çaycı vardı 3.yılında arızalandı. şimdi bunu tamir peşinde koşsam zaman kaybı bimden aldım geçtim bozulana kadar kullan dedim hanıma
4-5 yıl önce Sunny marka çaycı almıştım, altını kettle olarak kullanıyorduk, bir yıl içinde su kaçırmaya başladı servisini arayıp buldum, gençten bir delikanlı bakıyor, "ne zaman alırım" dedim.Karaca 2203 inox kettle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Haklısınız. Hele su ısıtıcılar tamir bile olmuyor. Önceki kullandıklarımızı yaptırmıştım kısa sürede yine arıza vermişti. Yeni aldığım ketılda sorun çıkınca değişim veya iade istemiştim, bana ürünün İstanbul genel merkeze gönderileceğini en az 15 günde sonuç çıkacağını söylemişlerdi. Bu şekilde bir uygulama müşteriyi bir daha o markaya yöneltmez.