Sota
Root
- 6 Mar 2016
- 19,791
Son zamanlarda ülkemizin gündemini ciddi sekilde mesgul eden , mevcut sorunların ötelendiği, görmezden gelındıgı sürecin tam ortasındayız.
Kanal İstanbul Projesini ulkemıze zararı, yararı,getirisi,götürüsünü enıne boyuna tartısalım. ( Mondrö bogozlar sözleşmesi , deprem , barajın, golun ortadan kaldırılması , tarım alanları yok edılmesi, nufus hareketı vb )
Ben yapılabılırlıgının sorgulamak ıstıyorum
Harfıyat kısmıc 4 yıl surecek
Toplamda 1.500.000.000 m3 harfıyatın cıkaralacagı konulusuluyor.
1 Kamyon 20m3 harfıyat alır.
basıt hesapla 1 gunde 1.000.000 m3 harfıyatın tasınması gerekmekte.
1 arac gunde 10 sortı atsa ( sanmıyorum ) , 1.000.000 / (20 araç bbasına tasınan mıktar * 5000 araç sayısı * 10 sorti )
yani 5000 kamyon yapar. olusacak ekstra trafıgı ıstanbul kaldırabılır mı.
Konuyu parti,siyaset alanına cevirenı uzaklastırırım.
Kanal İstanbul Projesini ulkemıze zararı, yararı,getirisi,götürüsünü enıne boyuna tartısalım. ( Mondrö bogozlar sözleşmesi , deprem , barajın, golun ortadan kaldırılması , tarım alanları yok edılmesi, nufus hareketı vb )
Ben yapılabılırlıgının sorgulamak ıstıyorum
Harfıyat kısmıc 4 yıl surecek
Toplamda 1.500.000.000 m3 harfıyatın cıkaralacagı konulusuluyor.
1 Kamyon 20m3 harfıyat alır.
basıt hesapla 1 gunde 1.000.000 m3 harfıyatın tasınması gerekmekte.
1 arac gunde 10 sortı atsa ( sanmıyorum ) , 1.000.000 / (20 araç bbasına tasınan mıktar * 5000 araç sayısı * 10 sorti )
yani 5000 kamyon yapar. olusacak ekstra trafıgı ıstanbul kaldırabılır mı.
Konuyu parti,siyaset alanına cevirenı uzaklastırırım.