JVC 65'' 165 ekran 4K UHD 65VU83T 8 Haziranda Bimde 4245tl

A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
Servis geldi kutuyu açtı ve sürpriz. Panel kırık çıktı. Kutunun üzerinde yırtık bir yer var, oradan almış darbeyi. Yanlarında tutanak kağıdı yoktu yarın tekrar gelip tutanak verecekler. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Servis elemanları aldığın bim şubesine götür diyorlar, ben izmitteyim ama tv'yi sakaryadan aldım.

20180827_122105.jpg
 
tahir40 Çevrimdışı

tahir40 

Aktif Üye
7 Haz 2018
96
41
Servis geldi kutuyu açtı ve sürpriz. Panel kırık çıktı. Kutunun üzerinde yırtık bir yer var, oradan almış darbeyi. Yanlarında tutanak kağıdı yoktu yarın tekrar gelip tutanak verecekler. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Servis elemanları aldığın bim şubesine götür diyorlar, ben izmitteyim ama tv'yi sakaryadan aldım.

20180827_122105.jpg

Ben de izmitteyim, burda msjı görünce atlayıp gidip alacaktım işim çıktı, sana nasipmiş. Umarım servis yenisiyle değiştirir ama genelde böyle kelepir bişi alıp sıkıntı yaşayınca genelde paranı iade ediyorlar, değişim işine pek girmiyorlar.
 
A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
Belki paneli değiştirerek çözerler sorunu. Şuan muhattap kim önce onu bi çözmem lazım, bim'mi vestel mi?
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
kargo ile geldise çok normal çünkü geçen gün gene kargo şirketinin birine gittim(sattığım 2 el ürünü kargoya vermek için).milyarlık kutular havada uçuşuyor hiç dikkat etmiyorlar şahsen ben bunları gördükten sonra kargodan gelen sağlam malzemeleri görünce şaşırıyorum.
 
A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
kargo ile geldise çok normal çünkü geçen gün gene kargo şirketinin birine gittim(sattığım 2 el ürünü kargoya vermek için).milyarlık kutular havada uçuşuyor hiç dikkat etmiyorlar şahsen ben bunları gördükten sonra kargodan gelen sağlam malzemeleri görünce şaşırıyorum.

Yok hocam kargo ile gelmedi. Aracımla alıp getirdim izmite.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Belki paneli değiştirerek çözerler sorunu. Şuan muhattap kim önce onu bi çözmem lazım, bim'mi vestel mi?

Nakliyeli hizmet olmaması nedeniyle muhatap sartış noktasıdır, ancak satış noktasının muhatabı da VESTEL dir.

Yani siz konuyu BİM ile çözeceksiniz, BİM ise konuyu VESTEL ile çözecek. Bu kırık panel ise lojistik firmasına fatura edilecek zira kargo kaynaklı olduğu raporlara yansıyacak vs vs :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Yok hocam kargo ile gelmedi. Aracımla alıp getirdim izmite.


Aslında bu tarz satışlarda özellikle mağazada görevli önünde kutuyu açıp panel kontrolü yaptırmanızı istediğimi çok yazmıştım azizim sizde eski üyelerdensiniz bilirsiniz aslında bunu, neden açmadınız ki :alala
 
A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
Nakliyeli hizmet olmaması nedeniyle muhatap sartış noktasıdır, ancak satış noktasının muhatabı da VESTEL dir.

Yani siz konuyu BİM ile çözeceksiniz, BİM ise konuyu VESTEL ile çözecek. Bu kırık panel ise lojistik firmasına fatura edilecek zira kargo kaynaklı olduğu raporlara yansıyacak vs vs :ok

Cevap için teşekkürler hocam. Bana TV'yi tekrar Sakarya'ya götür demezler inşallah. BİM'in 850'li numarasını aradım ama arıza varmış, düzelteceklermiş falan bende mail attım ama dönüş yok henüz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aslında bu tarz satışlarda özellikle mağazada görevli önünde kutuyu açıp panel kontrolü yaptırmanızı istediğimi çok yazmıştım azizim sizde eski üyelerdensiniz bilirsiniz aslında bunu, neden açmadınız ki :alala

Hocam dikkat etmemişim sanırım. DH'den hep "servis açsın yoksa garanti dışı kalır" olayı kalmış aklımda.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cevap için teşekkürler hocam. Bana TV'yi tekrar Sakarya'ya götür demezler inşallah. BİM'in 850'li numarasını aradım ama arıza varmış, düzelteceklermiş falan bende mail attım ama dönüş yok henüz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Hocam dikkat etmemişim sanırım. DH'den hep "servis açsın yoksa garanti dışı kalır" olayı kalmış aklımda.
Tamam ikinci şık kesinlikle doğru ve bu da bizim önerileirmiz arasındadır. Asıl faica, hem kendiniz taşıyıp hem de kendiniz açsaydınız o zaan olurdu :ok

Geçmiş olsun, merak etmeyin BİM size yakın şubeden iade ve/veya değişim sürecini takip edecek ve yardımcı olacaktır :ok
 
A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
Tamam ikinci şık kesinlikle doğru ve bu da bizim önerileirmiz arasındadır. Asıl faica, hem kendiniz taşıyıp hem de kendiniz açsaydınız o zaan olurdu :ok

Geçmiş olsun, merak etmeyin BİM size yakın şubeden iade ve/veya değişim sürecini takip edecek ve yardımcı olacaktır :ok

Çok teşekkürler hocam. Şimdilik bekleyeyim o halde bim'in benle iletişim kurmasını.
 
Geri
Üst Alt