Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Oooooo Allah mesut bahtiyar eylesin kardeşimHaftaya bugün evleniyorum hocam
Oooooo Allah mesut bahtiyar eylesin kardeşimHaftaya bugün evleniyorum hocam
Allah mesut bahtiyar etsin. Ömrünüz bir mutluluğunuz daim olsun...Haftaya bugün evleniyorum hocam
Servis geldi kutuyu açtı ve sürpriz. Panel kırık çıktı. Kutunun üzerinde yırtık bir yer var, oradan almış darbeyi. Yanlarında tutanak kağıdı yoktu yarın tekrar gelip tutanak verecekler. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Servis elemanları aldığın bim şubesine götür diyorlar, ben izmitteyim ama tv'yi sakaryadan aldım.
kargo ile geldise çok normal çünkü geçen gün gene kargo şirketinin birine gittim(sattığım 2 el ürünü kargoya vermek için).milyarlık kutular havada uçuşuyor hiç dikkat etmiyorlar şahsen ben bunları gördükten sonra kargodan gelen sağlam malzemeleri görünce şaşırıyorum.
Belki paneli değiştirerek çözerler sorunu. Şuan muhattap kim önce onu bi çözmem lazım, bim'mi vestel mi?
Yok hocam kargo ile gelmedi. Aracımla alıp getirdim izmite.
Tamam sizin eve kargo ile gelmedi ama mağazaya kargo ile geldi, Ataseven kardeşim bundan bahsetmiştir muhtemelenYok hocam kargo ile gelmedi. Aracımla alıp getirdim izmite.
Nakliyeli hizmet olmaması nedeniyle muhatap sartış noktasıdır, ancak satış noktasının muhatabı da VESTEL dir.
Yani siz konuyu BİM ile çözeceksiniz, BİM ise konuyu VESTEL ile çözecek. Bu kırık panel ise lojistik firmasına fatura edilecek zira kargo kaynaklı olduğu raporlara yansıyacak vs vs
Aslında bu tarz satışlarda özellikle mağazada görevli önünde kutuyu açıp panel kontrolü yaptırmanızı istediğimi çok yazmıştım azizim sizde eski üyelerdensiniz bilirsiniz aslında bunu, neden açmadınız ki
Tamam ikinci şık kesinlikle doğru ve bu da bizim önerileirmiz arasındadır. Asıl faica, hem kendiniz taşıyıp hem de kendiniz açsaydınız o zaan olurduCevap için teşekkürler hocam. Bana TV'yi tekrar Sakarya'ya götür demezler inşallah. BİM'in 850'li numarasını aradım ama arıza varmış, düzelteceklermiş falan bende mail attım ama dönüş yok henüz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam dikkat etmemişim sanırım. DH'den hep "servis açsın yoksa garanti dışı kalır" olayı kalmış aklımda.
Tamam ikinci şık kesinlikle doğru ve bu da bizim önerileirmiz arasındadır. Asıl faica, hem kendiniz taşıyıp hem de kendiniz açsaydınız o zaan olurdu
Geçmiş olsun, merak etmeyin BİM size yakın şubeden iade ve/veya değişim sürecini takip edecek ve yardımcı olacaktır