Biz ne ürünler görüyoruz. Ne sıkıntılar yaşıyoruz anlatamam 2 ay önce Adem abiden gelirken önünde o kadar koruma olmasına rağmen baskıdan kaynaklı kırılan TV elimde patladı 2 aydır çözüm arıyorum. Üretici hiç bir zaman kargo hasarlı ürüne karışmaz. Siz üretici olsanız gönderdiğiniz kargo kutusu ezik veya yırtık olsa ve içinden kırık çıksa sen dermisin abi ben üstleniyorum kargo kötü taşımış ama ben öderim ?
*Demez
Peki ya servis ? Servis olsanız eve gitmişsin ve bu durumla karşılaştın ?
*Abi ben cebimden öderim servisi benim sen kutusu yırtık almışsın ama sorun yok ben karşılarım der misin ?
Kargo hasarlı ise raporunuz varsa bu tarz ürünlerde kendi başınızdan atarsınız üretici ile kargocu yada satıcı ile kargo arasında çözüm aranır sana yeni TV gelir.
Ama dediğiniz gibi bu günlerde hasarsız kargo görmek zor. Bu durumda hepsi kırık demek ye zor. Ama işte bu hasar raporu şart.