Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
internetten tv aldım kargonun hasarlı tv si elimde patladı
Sana katılmıyorum Adem hocam.
Eğer dış hasarlı TV kolilerini kargolardan teslim almasaydık,Türkiye'de internetten tv satılamazdı. Bunu sende kabul ediyorsun sonraki yorumlarında dolaylı olarak. Kimsenin teslim almaması gerekirdi. Bana gelen kolinin fotolarını paylaşmıştım forumda. Ama içinden tv sağlam çıktı. Birçok kutu hasarlarında da iç koruma köpük ve plakalar sayesinde ürünler zarar görmemiş oluyor çoğunlukla.
Servisi bekledim. Teslim alırken kargo görevlisinin yanında foto çektim. Öyle teslim aldım. Şayet kırık çıksaydı, "kargo hasarlı" diye tutanağı servise tutturacaktım. Kargocular kutu hasarlı bile teslim etseler ürüne birşey olmadıysa süreçleri uzatmanın anlamı olmamalı. Hasar çıkarsa da servis yanında şahit ile birlikte açıyoruz. Kargo firmasının servis tutanağına itiraz hakkı olmamalı. Neticede kargocunun yanında, sokakta hasarı ispat edecek foto çektim. Eve girmeden önce hasarlı olduğu görünüyor. Bunu yapmak yeterli olmalı kanısındayım.
Biz ne ürünler görüyoruz. Ne sıkıntılar yaşıyoruz anlatamam 2 ay önce Adem abiden gelirken önünde o kadar koruma olmasına rağmen baskıdan kaynaklı kırılan TV elimde patladı 2 aydır çözüm arıyorum. Üretici hiç bir zaman kargo hasarlı ürüne karışmaz. Siz üretici olsanız gönderdiğiniz kargo kutusu ezik veya yırtık olsa ve içinden kırık çıksa sen dermisin abi ben üstleniyorum kargo kötü taşımış ama ben öderim ?
*Demez
Peki ya servis ? Servis olsanız eve gitmişsin ve bu durumla karşılaştın ?
*Abi ben cebimden öderim servisi benim sen kutusu yırtık almışsın ama sorun yok ben karşılarım der misin ?
Kargo hasarlı ise raporunuz varsa bu tarz ürünlerde kendi başınızdan atarsınız üretici ile kargocu yada satıcı ile kargo arasında çözüm aranır sana yeni TV gelir.
Ama dediğiniz gibi bu günlerde hasarsız kargo görmek zor. Bu durumda hepsi kırık demek ye zor. Ama işte bu hasar raporu şart.
yahu ben .çok kanunu bilmiyorum ama mesela bende bir adet lg aldım kırık falan yoktu servis geldi kurulum yaptı fişe taktı çalışmadı beslemede sorun var dediler ve rapor yazıp toplayıp alıp götürdüler.
2. olarak regal aldım servis geldi kurulum için açtı baktı kırık servis formu doldurdu geri gitti ve her iki olayda da paramızı aldık
benim anlamadıgım konu garanti zaten bu yuzden degil mi? kutusunu servisin actıgı urunde sorun varsa rapor tutulur diye biliyorum.
Benzer bir sıkıntıyı yaşadım 3yil önce, GittiGidiyor üzerinden 48" bir vestel TV aldım, kargoya verildi, kargo şubeye geldi ne hikmetse 3gun durdu eve gelmedi, şubeye gittim kargoyu niye bekletiyorsunuz diye, kutusu ıslak gelmiş bu şekilde teslim edemezler miş! Satıcının haberi var mı dedim yok, hemen satıcıyı aradım ürünü geri çekip yenisini yolladılar, bu seferde ben evde yokken getirmişler (yurtiçi kargo) eşimde alırken dikkat etmemiş, neyse servis çağırdık kurulum için gelen eleman kutudan çıkarmış ve eşime üründe hasar var demiş fişe takmışlar ve ekran kırık, servis görevlisi tutanak tuttu, ürün kutudan hasarlı çıktı diye. Zorda olsa o tutanak ile iade ettik.
Benim tv nin kutusu delikti . Servisi ve kargo müdürünü eş zamanlı bilgilendirdim. Kargo müdürü açıp bakın gün içinde tutanak tutarım dedi servis te yarım saat içinde geldi ve kutuyu açtı . Sağlam çıktı. Karşılıklı anlayış ile çözülüyor bazen. Yanlız kutu çok yıpranmış ise teslim almamak gerekir
Beko'dan ankastre ocak ve fırın aldık. Kargo eve gelecek kutusu ve diğer etmenler kontrol edilip teslim alacağız diye beklerken servisten telefon geldi.Ürünleriniz ulaştı ne zaman kurulum yapalım diye.
Gerçekten çok hoşuma gitti.Tüm sorumluluk servis ve taşıyan tarafında eve gelip kurmalarını bekliyoruz.
Bence bu tür ürünlerin hepsi bu şekilde servis tarafına teslim edilip öyle müşteriye yönlendirilmeli.
Bundan 4-5 yıl önce sunny Axen 32 tv almıştım. Yurtiçi ile gelmişti. Panel kırık çıktı. Kargoya tutanak tutturup iade etmiştim.
Gelen kargoları özellikle tv gibi olan kargoları teslim almadan kontrol etmek gerekiyor.
Forum bu konularda tecrübe oluyor işte. Annem bile diyor bak bakalım foruma ne demişler bu ürünle ilgili diye. Kargo vs haklar neler sor bakalım diyor.
koli açılırken servis evimizdeydi. ben işte olduğum için kutu açılımında bulunamadım lakin resimlerini eşim çekmiş video çekecek sağlam düşünür evde olmadığından elimiz de kutu ve cihaz mevcut faturayı e devletten tüketici hakları mahkemesine sundum resim veya video isteseydi platform göndericektim ama olur da mahkemeye çağrılırsam elimde delil olarak sunarım
para istemiyorum onarımı yapsınlar yeter bir ürün alıyorsunuz evinize geliyor bir heyecan bakıyorsunuz tv gelmiş ve görüş açınızda sağlam duruyor yani aslında bir şey olabileceğini farketmiyorsunuz biz fark etmedik edemedik kutuyu içeriye aldığımızda fark ettik siz bile bile yırtık çorap giyermisiniz. görseydin o an her halde almazdık yani burada bizi mi yargılıyorsunuz
Bundan 4-5 yıl önce sunny Axen 32 tv almıştım. Yurtiçi ile gelmişti. Panel kırık çıktı. Kargoya tutanak tutturup iade etmiştim.
Gelen kargoları özellikle tv gibi olan kargoları teslim almadan kontrol etmek gerekiyor.
büyük bir ders oldu zaten bu saatten sonra değil bakmamak internetten bedava versinler almam tv kesinlikle almam 200 tl fazla olsun bulunduğum şehirden alırım. ilk günü tutanak tutulsaydı bi ihtimal iade olmuştu fakat kovit salgını var eksik çalışıyoruz iş yerimizde kargonun geldiği vakit ben işe gidiyordum. yani bu tutanak ile ilgilenecek insanım da yok tu evden dışarı çıksın çok ters zaman da ters işler oldu. allah tan komple kırık değil masa üstü bilgisayara monitör yaparım artık tüketici hakları mahkemesinden bişey çıkmassa eğer bi zaman sonra da paneli değiştiririm 1600 cihaza verdim panelin değişme fiyatı 1.150 tl en azından paneli değiştirsinler başka bişey istemem
Benim tv nin kutusu delikti . Servisi ve kargo müdürünü eş zamanlı bilgilendirdim. Kargo müdürü açıp bakın gün içinde tutanak tutarım dedi servis te yarım saat içinde geldi ve kutuyu açtı . Sağlam çıktı. Karşılıklı anlayış ile çözülüyor bazen. Yanlız kutu çok yıpranmış ise teslim almamak gerekir
valla aslında kontrol edecektik ama kutu açılımında garanti dışı kalacağını satıcı belirtti o yüzden de bekledik ve zaman geçti servisin eve gelmesi de 3.5 gün oldu ee eee diyecek bir şey yok allaha havale ettik allah büyüktür
Benzer bir sıkıntıyı yaşadım 3yil önce, GittiGidiyor üzerinden 48" bir vestel TV aldım, kargoya verildi, kargo şubeye geldi ne hikmetse 3gun durdu eve gelmedi, şubeye gittim kargoyu niye bekletiyorsunuz diye, kutusu ıslak gelmiş bu şekilde teslim edemezler miş! Satıcının haberi var mı dedim yok, hemen satıcıyı aradım ürünü geri çekip yenisini yolladılar, bu seferde ben evde yokken getirmişler (yurtiçi kargo) eşimde alırken dikkat etmemiş, neyse servis çağırdık kurulum için gelen eleman kutudan çıkarmış ve eşime üründe hasar var demiş fişe takmışlar ve ekran kırık, servis görevlisi tutanak tuttu, ürün kutudan hasarlı çıktı diye. Zorda olsa o tutanak ile iade ettik.
evet ama bu salgın dolayısı ile hiç bu işlerle uğraşacak zamanım olmadı olduğunda da resmi kurum ve kargolar kapalı olduğundan elimizde patladı muhattap bulamadık
yahu ben .çok kanunu bilmiyorum ama mesela bende bir adet lg aldım kırık falan yoktu servis geldi kurulum yaptı fişe taktı çalışmadı beslemede sorun var dediler ve rapor yazıp toplayıp alıp götürdüler.
2. olarak regal aldım servis geldi kurulum için açtı baktı kırık servis formu doldurdu geri gitti ve her iki olayda da paramızı aldık
benim anlamadıgım konu garanti zaten bu yuzden degil mi? kutusunu servisin actıgı urunde sorun varsa rapor tutulur diye biliyorum.
sonsuz katılıyorum ama işte bilemiyorum hocam ne servis bir yol verdi nede satıcı servis zaten kurulum için 70 tl alacaktı kurulumu bende yaparım dediğim de o zaman garanti dışı kalır dediler mecbursun parayı vermeye. bu yüzden yabancı markalar rabet görüyor ülkemizde
Biz ne ürünler görüyoruz. Ne sıkıntılar yaşıyoruz anlatamam 2 ay önce Adem abiden gelirken önünde o kadar koruma olmasına rağmen baskıdan kaynaklı kırılan TV elimde patladı 2 aydır çözüm arıyorum. Üretici hiç bir zaman kargo hasarlı ürüne karışmaz. Siz üretici olsanız gönderdiğiniz kargo kutusu ezik veya yırtık olsa ve içinden kırık çıksa sen dermisin abi ben üstleniyorum kargo kötü taşımış ama ben öderim ?
*Demez
Peki ya servis ? Servis olsanız eve gitmişsin ve bu durumla karşılaştın ?
*Abi ben cebimden öderim servisi benim sen kutusu yırtık almışsın ama sorun yok ben karşılarım der misin ?
Kargo hasarlı ise raporunuz varsa bu tarz ürünlerde kendi başınızdan atarsınız üretici ile kargocu yada satıcı ile kargo arasında çözüm aranır sana yeni TV gelir.
Ama dediğiniz gibi bu günlerde hasarsız kargo görmek zor. Bu durumda hepsi kırık demek ye zor. Ama işte bu hasar raporu şart.
valla ben üretici olsam önce benim malımı satandan hesap sorarım sen benim markamı nasıl bu şekilde satarsın diye ve mağdurların hasarını gideririm. benim malımı satan firmalara sitelere satıcılara da ceza keserim benim markamı kirletiyorsunuz diye çünkü fabrika marka kendi malına ismine sahip çıkmassa başkası niye çıksın etrafımda iphone telefonu olan az android telefonu olan çok 1 yıllık veya 6 yıllık bir iphone kullanıcısı en basit bir hatadan cihaz kendini kapatıyorsa ve garantiye veya servise verdiğinde marka değeri kaybolmasın diye müşteriye sıfır iphone veriyorsa o üretici kalite dir güvendir. android kullanıcısı telefonunda en basit bir arızadan servise veriyorsa günlerce bekliyorsa hatta oldu deyip teslim ediliyorsa ve bi zaman sonra da başka bir hata alıyorsa telefonun dan derki nerden de aldım bu markayı bi tarafı olurken diğer tarafı bozuluyor kesşke servise vermeseydi de böyle kullansaydım der. Bence fikoloji bence siz farklısınız burada bir şekilde kargoyu teslim alana yıkıyorsunuz herşeyi çözüm odakllı bir fikir üretmiyorsunuz adeta suçlar gibisiniz temin bir arkadaş yazmış aynen yazıyorum; en anlaşılır yorum bu olmuş bence,
yahu ben .çok kanunu bilmiyorum ama mesela bende bir adet lg aldım kırık falan yoktu servis geldi kurulum yaptı fişe taktı çalışmadı beslemede sorun var dediler ve rapor yazıp toplayıp alıp götürdüler.
2. olarak regal aldım servis geldi kurulum için açtı baktı kırık servis formu doldurdu geri gitti ve her iki olayda da paramızı aldık
benim anlamadıgım konu garanti zaten bu yuzden degil mi? kutusunu servisin actıgı urunde sorun varsa rapor tutulur diye biliyorum
herkeze teşekkürler ama en iyi cevap bence ckoca48 vermiş teşekkürler ama burası türkiye ne yazıkki filler tepinir karıncalar ezilir
ARKADAŞLAR HAKKIMI ARADIM HER TÜRLÜ İNCE HESAP IN SOSYAL MEDYA HESAPLARİNDA YAZDİM TÜKETİCİ HAKLARI MAHKEMESİ NE DURUMUMU İLETTİM E DEVLET ÜZERİNDEN VE LİNKEDIN DA YAZDİM VİDEOLU VE RESİMLİ PAYLAŞTIM BU HAFTANIN BAŞINDA 14.12.2020 tarihinde bu ince hesabın departman şefi aradı size müjdeli bir haberim var dediler durumu degerlendirdik ve sizin mağdur olduğunuzun kanaatine vardik. Degisim veya iade için bize geri gönderin dediler geri gönderdim şimdi bekliyorum ya değişim ya para iadesi olacak
ARKADAŞLAR HAKKIMI ARADIM HER TÜRLÜ İNCE HESAP IN SOSYAL MEDYA HESAPLARİNDA YAZDİM TÜKETİCİ HAKLARI MAHKEMESİ NE DURUMUMU İLETTİM E DEVLET ÜZERİNDEN VE LİNKEDIN DA YAZDİM VİDEOLU VE RESİMLİ PAYLAŞTIM BU HAFTANIN BAŞINDA 14.12.2020 tarihinde bu ince hesabın departman şefi aradı size müjdeli bir haberim var dediler durumu degerlendirdik ve sizin mağdur olduğunuzun kanaatine vardik. Degisim veya iade için bize geri gönderin dediler geri gönderdim şimdi bekliyorum ya değişim ya para iadesi olacak