internetten tv aldım kargonun hasarlı tv si elimde patladı

S Çevrimdışı

sdere39

Yeni Üye
11 Ara 2020
6
40
Merhaba 2.12.2020 de incehesap.com dan 1547 tl ye aldığım bu tv aras kargoda hasar olmus kutudaki hasari alırken gormedik tc mizi istedi verdik kucagimiza bombayı aldik simdi servis bana 50 km uzak oldugu icin benim bölgeme sali ve cuma geldigi icin biz 3,5 gun bekledik garanti dışı kalmasın diye servis gelince eşime panelin kırık olduğunu bildirmişler aynen böyle bir sey satici kutu hasarindan dolayi almasaydiniz deyip geri almadi yaptirayim dedim servis 1,150 tl çekti. Usta tv den izledim acaba merak ediyorum kaç para olur .. Kırklareli Lüleburgaz dan selamlar. kesinlikle pişmanlık aldığım güne lanet olsun. elinde sağlam panel olan varsa benimle iletişime geçebilirmi

WhatsApp-Image-2020-12-10-at-23.12.44-2.jpg
WhatsApp-Image-2020-12-10-at-23.12.44-3.jpg
WhatsApp-Image-2020-12-10-at-23.12.44-1.jpg
WhatsApp-Image-2020-12-10-at-23.12.44.jpg
 
S Çevrimdışı

sshad33

Yeni Üye
15 Kas 2020
6
26
geçmiş olsun hocam ben de aynı siteden alışveriş yaptım benim 3 günlük kutusunda sorun olmayan servis raporlu ürünü tamir etmeye kalktılar :)) n11 üzerinden aldım Allahtan fazla uğraştıramadılar hepsiburada gibi sitelerden alsaydınız daha önce okuduğuma göre bizzat kargo görevlisini arayıp gönderip tutanak tutturuyorlarmış.. sağlık olsun
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yanlış anlaşılmasın lakin bu konunun satıcı ile ilgisi yok
Yine yanlış anlaşılmasın lakin bu tv kutusunu bu şekilde nasıl olur da teslim alırsınız?
İşten bıkmış, Hayatlarından bezmiş kargo elemanlarının ''Lanet olsun'' mantığı ile ürün taşıdığı günümüzde tüketiciler kesinlikle koli hasarlı ürünleri teslim almamalıdır.

Şimdi herkes elini sağlama almış.

Satıcıda sorun yok çünkü adam sattığı malı sevk etmiş
Serviste sorun yok zira ürün tesliminden onlar sorumlu değil
Kargoda (Şu koşullarda) sorun yok çünkü ellerinde kapı gibi imzanız var teslim aldığınıza dair (Veya TC niz)


Bu senaryonun aynısı bizim önümüze geldi, komisyondaki arkadaşlar reddedecekken ben itiraz ettim ve koli görsellerini istedim. Yetkili servisin HASARLI diye rapor tuttuğu ürün kolisinde tüketicinin dışarıdan bakıldığında anlamasının mümkün olmayacağı noktaya hasar dediklerini anlayınca komisyondaki diğer arkadaşlar da hak verdi ve OY BİRLİĞİ ile tüketiciyi haklı bulduk, tüketici ürününün tazminine dair karar aldık.

Sizde sorun şu ki bariz bir hasar söz konusu.

Dünya alem bilir hasarlı kolilerin teslim alınmaması gerektiğini.

Yetkili servisi beklemekle doğru yapmış olsanız da, ürünü teslim almakla hata etmişsiniz bunun olumlu sonuçlanma olasılığı zor fakat yine de kutu açılışını yetkili servis yapmış olması nedeniyle hakem heyetinde şansınızı bir denemenizi tavsiye ederim.


Siz teslim almasaydınız bu tv nin bedelini paşa paşa karpuzcular ödeyecektir (Kargocular yani)
 
K Çevrimdışı

kabus22

Kayıtsız / Doğrulanmamış
tavsiyem böyle hassas ürünleri mağzadan gidip almanızdır:ciks ve eve gelip teknik servisin açmasının beklenmesi tavsiye ederim ,geçmiş olsun
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Yanlış anlaşılmasın lakin bu konunun satıcı ile ilgisi yok
Yine yanlış anlaşılmasın lakin bu tv kutusunu bu şekilde nasıl olur da teslim alırsınız?
İşten bıkmış, Hayatlarından bezmiş kargo elemanlarının ''Lanet olsun'' mantığı ile ürün taşıdığı günümüzde tüketiciler kesinlikle koli hasarlı ürünleri teslim almamalıdır.

Şimdi herkes elini sağlama almış.

Satıcıda sorun yok çünkü adam sattığı malı sevk etmiş
Serviste sorun yok zira ürün tesliminden onlar sorumlu değil
Kargoda (Şu koşullarda) sorun yok çünkü ellerinde kapı gibi imzanız var teslim aldığınıza dair (Veya TC niz)


Bu senaryonun aynısı bizim önümüze geldi, komisyondaki arkadaşlar reddedecekken ben itiraz ettim ve koli görsellerini istedim. Yetkili servisin HASARLI diye rapor tuttuğu ürün kolisinde tüketicinin dışarıdan bakıldığında anlamasının mümkün olmayacağı noktaya hasar dediklerini anlayınca komisyondaki diğer arkadaşlar da hak verdi ve OY BİRLİĞİ ile tüketiciyi haklı bulduk, tüketici ürününün tazminine dair karar aldık.

Sizde sorun şu ki bariz bir hasar söz konusu.

Dünya alem bilir hasarlı kolilerin teslim alınmaması gerektiğini.

Yetkili servisi beklemekle doğru yapmış olsanız da, ürünü teslim almakla hata etmişsiniz bunun olumlu sonuçlanma olasılığı zor fakat yine de kutu açılışını yetkili servis yapmış olması nedeniyle hakem heyetinde şansınızı bir denemenizi tavsiye ederim.


Siz teslim almasaydınız bu tv nin bedelini paşa paşa karpuzcular ödeyecektir (Kargocular yani)
İşin ilginç yanı İncehesap kutunun etrafına baloncuklu poşet saramamış mı?
Amazon en basit kargoya 50 ton kağıt harcıyor, hadi onu beklemiyorum ama, insan en azından paketin etrafına bir baloncuklu naylon sarar yani. :alala

Tabi suç Axen cephesinde de olabilir.
TV'yi nasıl paketliyorlar bilmiyorum.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Tüketicinin haklı olduğu her konuda yanlarındayız lakin burada ürünü üreten ve satan firmaların bir sorumluluğu olmadığı aşikar.

Taşıyıcı taraf kusurlu, Teslim alan taraf ürünü o halde aldığı için hatalı.

Bu koşullarda üretici ve satıcıyı karalayıcı içerikleri silmek durumunda kalıyorum bilginiz olsun.

Kimsenin hakkına sebep olmayalım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
İşin ilginç yanı İncehesap kutunun etrafına baloncuklu poşet saramamış mı?
Amazon en basit kargoya 50 ton kağıt harcıyor, hadi onu beklemiyorum ama, insan en azından paketin etrafına bir baloncuklu naylon sarar yani. :alala

Tabi suç Axen cephesinde de olabilir.
TV'yi nasıl paketliyorlar bilmiyorum.


Umutum Bu adamların mal taşıma mantığına bakarsan, istediğini yap koruyamıyorsun ürünler.

Yurtiçi,Aras,Sürat,PTT,MNG vs aklına gelecek tüm kargo firmaları ile çalışıyor ve hepsinin müdüründen taşıyanına, sekreterine kadar hepsi ile görüşüyorum.

Kargo firmalarının altyapısı halen 2000 li yılların başındaki zihinsel seviyede olduğu için bu güne adapte olamadıkları sürece bu sorunlar düzelmez.

Taşıyan kardeşlerden, o malları alanlara ''Ulan bebek bezi de internetten mi alınır'' yedi sülale küfür edenlerini de görüyorum, Hayvan gibi kutuyu canla başla özenle taşıyanını da.
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Sana katılmıyorum Adem hocam.
Eğer dış hasarlı TV kolilerini kargolardan teslim almasaydık,Türkiye'de internetten tv satılamazdı. Bunu sende kabul ediyorsun sonraki yorumlarında dolaylı olarak. Kimsenin teslim almaması gerekirdi. Bana gelen kolinin fotolarını paylaşmıştım forumda. Ama içinden tv sağlam çıktı. Birçok kutu hasarlarında da iç koruma köpük ve plakalar sayesinde ürünler zarar görmemiş oluyor çoğunlukla.

Servisi bekledim. Teslim alırken kargo görevlisinin yanında foto çektim. Öyle teslim aldım. Şayet kırık çıksaydı, "kargo hasarlı" diye tutanağı servise tutturacaktım. Kargocular kutu hasarlı bile teslim etseler ürüne birşey olmadıysa süreçleri uzatmanın anlamı olmamalı. Hasar çıkarsa da servis yanında şahit ile birlikte açıyoruz. Kargo firmasının servis tutanağına itiraz hakkı olmamalı. Neticede kargocunun yanında, sokakta hasarı ispat edecek foto çektim. Eve girmeden önce hasarlı olduğu görünüyor. Bunu yapmak yeterli olmalı kanısındayım.

Yine yanlış anlaşılmasın lakin bu tv kutusunu bu şekilde nasıl olur da teslim alırsınız?
İşten bıkmış, Hayatlarından bezmiş kargo elemanlarının ''Lanet olsun'' mantığı ile ürün taşıdığı günümüzde tüketiciler kesinlikle koli hasarlı ürünleri teslim almamalıdır.
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Sana katılmıyorum Adem hocam.
Eğer dış hasarlı TV kolilerini kargolardan teslim almasaydık,Türkiye'de internetten tv satılamazdı. Bunu sende kabul ediyorsun sonraki yorumlarında dolaylı olarak. Kimsenin teslim almaması gerekirdi. Bana gelen kolinin fotolarını paylaşmıştım forumda. Ama içinden tv sağlam çıktı. Birçok kutu hasarlarında da iç koruma köpük ve plakalar sayesinde ürünler zarar görmemiş oluyor çoğunlukla.

Servisi bekledim. Teslim alırken kargo görevlisinin yanında foto çektim. Öyle teslim aldım. Şayet kırık çıksaydı, "kargo hasarlı" diye tutanağı servise tutturacaktım. Kargocular kutu hasarlı bile teslim etseler ürüne birşey olmadıysa süreçleri uzatmanın anlamı olmamalı. Hasar çıkarsa da servis yanında şahit ile birlikte açıyoruz. Kargo firmasının servis tutanağına itiraz hakkı olmamalı. Neticede kargocunun yanında, sokakta hasarı ispat edecek foto çektim. Eve girmeden önce hasarlı olduğu görünüyor. Bunu yapmak yeterli olmalı kanısındayım.

Dediğiniz şekilde bunu ispat etme gibi bir ihtimal olabilir. Ama bu yol bir anda hem sıkıntılı hemde uzun bir yola dönüşebilir (Tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesi). Bence bunu göze almaktansa hiç almayarak iade etme seçeneğini daha uygun görüyorum. En azından kargodan teslim alma sonra tekrar ürünü al kısmı 10 gün bilemedin 15 günü geçmez. Diğer seçenek gereksiz risk almak bana göre. Çünkü dediğiniz şekilde servis tutanağını kargo kabul etmez (en azından büyük bölümü). Çünkü kargocu görevini tamamlamış sizde ürünü eksiksiz ve hasarsız olduğuna dair imza atmışsınız. O durumda satıcı ve servisi bağlayan hiç bir durum yok zaten. O yüzden bence risk almaya gerek yok. Geri gönderin gitsin.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Sana katılmıyorum Adem hocam.
Eğer dış hasarlı TV kolilerini kargolardan teslim almasaydık,Türkiye'de internetten tv satılamazdı. Bunu sende kabul ediyorsun sonraki yorumlarında dolaylı olarak. Kimsenin teslim almaması gerekirdi. Bana gelen kolinin fotolarını paylaşmıştım forumda. Ama içinden tv sağlam çıktı. Birçok kutu hasarlarında da iç koruma köpük ve plakalar sayesinde ürünler zarar görmemiş oluyor çoğunlukla.

Servisi bekledim. Teslim alırken kargo görevlisinin yanında foto çektim. Öyle teslim aldım. Şayet kırık çıksaydı, "kargo hasarlı" diye tutanağı servise tutturacaktım. Kargocular kutu hasarlı bile teslim etseler ürüne birşey olmadıysa süreçleri uzatmanın anlamı olmamalı. Hasar çıkarsa da servis yanında şahit ile birlikte açıyoruz. Kargo firmasının servis tutanağına itiraz hakkı olmamalı. Neticede kargocunun yanında, sokakta hasarı ispat edecek foto çektim. Eve girmeden önce hasarlı olduğu görünüyor. Bunu yapmak yeterli olmalı kanısındayım.
Haklısınız :ok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt