Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 52
Olabilir.
Kullanma klavuzuna bakar mısın rica etsem abi, nerdenmiş, kimlerdenmiş?![]()
Ado
Tabii yazıyorsa.
Sitede .pdf bulamadım.![]()
O kılavuzda ne yazıyor ki üretim yeri yazsın

Klima %98 HİSENSE üretim
)Olabilir.
Kullanma klavuzuna bakar mısın rica etsem abi, nerdenmiş, kimlerdenmiş?![]()
Ado
Tabii yazıyorsa.
Sitede .pdf bulamadım.![]()

)Bak bu daha mantıklı.O kılavuzda ne yazıyor ki üretim yeri yazsın
Klima %98 HİSENSE üretim)

GMCC idi sonradan TOSHİBA ile değiştirdiler. kodu tam hatırlamıyorum ama inceleme konusunda vardı sanırım bir bakayım resmi bulursam aşağı eklerim.Ado Hocam Kompresor Marka Modelı Nedır.

Arkadaşlar merhaba;
Konuyu hatırlamayanlar için belirteyim, HOTPOİNT 9.000BTU inverter klimamda düşük frekansta piston vurma şikayetimne istinaden 2 aylık uğraş sonucu HOTPOİNT müşteri hizmetlerini klimanın bozuk olduğuna ikna edebilmiş ve Servisin arkadaşım olması nedeniyle kompresör değişimine onay vermiştim (Klima yeni ve sorun 1 aylıkken ortaya çıktı)
Kompresör değişikliğinden sonra genel durum aşağıdaki gibidir.
Hatırlamak isteyenler için ise kompresör değişmeden önceki sesi de şuraya ekleyeyim
Evet arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere bizler mümkün olduğunca değişik markaları satın alıp kullanıcı deneyimlerine de sahip olduktan sonra sizlere tavsiyelerde bulunmaya çalışıyoruz. @Sota Ahmet kardeşim de ben de bu anlamda bu güne kadar oldukça ürün satın aldık. Bildiğiniz üzere daha ekonomik koşullarda VESTEL üretimi ürünler alabilecekken sırf sizlere deneyimleyebilmek adına satın almıştım bu klimayı da.
Eleştirilerimi daha önce de dile getirmiştim. Kurum oldukça enteresan, Onarım ekipleri yerine ikna timleri kurmuş gibiler.
Yetkili servis kendisi arıza kaydı açamıyor ki bu bence çok saçma. İlla ki önce müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırmanız gerekiyor.
Aradığınızda hemen açtıklarını mı sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz
Önce sizi ürünün arızalı olmadığına ikna etmeye uğraşıyorlar.
Ben diyorum ki ''Klimam sesli çalışıyor''
O diyor ki ''kedidir kedi''
İkna operasyonu başarılı olursa servis hizmetini yine de alabiliyorsunuz. Servisi arkadaşımdır, kardeşimdir ama darılmasın bildiğiniz üzere biz eş dost akraba marka kayırmıyoruz. Arkadaşımın personelinden birisi klimaya bakıp ''Haaaa 20 de çalıştırıyorsunuz da ondan'' cümlesini dahi kurabiliyor düşünün
Sonra devam edeceğim..
Selamlar,
Adem Bey, hotpoint 9000btu klimanin sesli calisma sorununu cozebildiniz mi?
Ben bu gun montajini yaptirdim ayni urunun aksam oda 26 derece de iken devreye girip cikmaya basladiginda ayni sesi yapmaya basladigini gordum. Sorun cozumu ile ilgili bir ilerleme kaydedebildiniz mi?


Selamlar değerli kardeşim;
Sorun çözülmemekle birlikte HOTPOİNT deki bu kafa yapısı ile de düzelmez.
Ben mühendis değilim ama adamlara insan gibi çok çok detaylı bir rapor yazdım ve sorunun IPM kartlarının kodlama teknolojisinden kaynaklandığını yazdım.
Sorunu çözmeyi bırakın nezaketen cevap dahi dönmediler.
Buna paralel bana hizmet veren servis ile (Arkadaşımdır ama onu da gömmüşümdür bu forumda yeri geldiğinde) görüşmemde benden sonra bu sorunlardan 6-7 geri dönüş daha aldıklarını ve kendisinin de bunun bir kompresör sorunu olmadığını merkeze ilettiğini fakat Mühendislerin bunun yazılım sorunu olduğunu kabul etmediklerini ifade etmiştir.
Yaşadığım yer itibari ile ben kafama takmadım geçen kışı böyle geçirdim lakin bir sonraki kışa bu klima ile girermiyim bilmiyorum
Ancak bu sorunlar sosyal mecrada ne kadar çok yaygınlaşır, yetkililer ancak o zaman ''haaaaa yazılımdan olabilir'' diyeceklerdir![]()

Kendilerimi uretiyor ki cozecek sorunu cozecekler ???O sorunu yeni üretimlerde sessiz sedasız çözecekler bana kalırsa, belli ki teşekkür etmek firmanın zihniyetinde yok.![]()
Kendilerimi uretiyor ki cozecek sorunu cozecekler ???

Turkiyedeki Fason Uretim CihazlarıBu hata ile bir yere kadar gidebilirler.![]()
O sorunu yeni üretimlerde sessiz sedasız çözecekler bana kalırsa, belli ki teşekkür etmek firmanın zihniyetinde yok.![]()

Turkiyedeki Fason Uretim Cihazları
Satan Firmalar Sorunlari
Uretici Firmaya
Geri Bildirim Yapmayi Birak
Seni Suclamak icin Mucadele icindeler
O Yuzden Burda Yirtiniyoruz
Ureticinin Kendi Mali Dururken
Ayni Uretici Firmanin Fason Uretilmini Almayin Diye
Cunku Turk Firmalarinda Sorunu Cozme Gayesi Yok.

Turkiyedeki Fason Uretim Cihazları
Satan Firmalar Sorunlari
Uretici Firmaya
Geri Bildirim Yapmayi Birak
Seni Suclamak icin Mucadele icindeler
O Yuzden Burda Yirtiniyoruz
Ureticinin Kendi Mali Dururken
Ayni Uretici Firmanin Fason Uretilmini Almayin Diye
Cunku Turk Firmalarinda Sorunu Cozme Gayesi Yok.
