Hoover 14102 D3-S çamaşır makinesi kurulumundan itibaren su kaçırıyor.

Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
06/11/2020 tarihinde Hepsi burada'dan yukarıda ismi yazılı olan makineyi aldım. 09/11/2020 tarihinde Horoz lojistik teslim etti buraya kadar sorun yok. 12/11/2020 Tarihinde Ankara/Etimesgut servis geldi kurulumunu yaptı ve cihaz tanıtımını yaparak gitti. Biz hemen yeni makine sevinci ile çamaşır yıkadık sorun yok gibi geldi fakat makine yanındaki paspas ıslak olduğunu gördük herhalde el ve ayaklarımızı sık sık yıkadığımız için ıslanmıştır diye düşündük fakat daha sonra bu kadar fazla ıslanmaması lazım diyerek 14/11/2020 tarihinde yine çamaşır yıkaması yaptığımızda makinenin altından su tahliyesi ve sıkmaya geçince aşırı su boşaldığını gördük ve hemen servisi aradık servis 16/11/2020 tarihine randevu verdi ve o gün geldi makineye çamaşır atmadan su tahliye ve sıkma programında denedi ve su kaçağı olmadı ve servis görevlisi arıza yok diye bana forum vermeden gitti. Ben hayret içinde tekrar çamaşırla deneyince yine su attı altından meğer çamaşır olmayınca su kaçağı olmuyormuş hemen servise gittim ve durumu anlattım makinenin değişimini istedim. Servis değişim için evrak düzenleyemeyeceğini söyledi ve firma ile görüşmem gerektiğini söyledi. Bende firma ile görüştüm ve makinenin nasıl su kaçırdığını belirtir şekilde 17/11/2020 tarihinde video çekerek ve de şikayet başvurusu şeklinde e-mail olarak firmaya gönderdim. Firma 18/11/2020 tarihinde beni arayarak 19/11/2020 tarihinde servis gelerek video çekeceğini söyledi. 19/11/2020 Tarihinde servis gelerek su kaçağını video ile tespit etti ve firmaya göndereceğini söyleyerek gitti. 12/11/2020 tarihinden bu yana firma ile değişim konusunda defalarca telefon ve e-mail yazılarıma karşılık makinenin değişim için çözüm bulamadım. 23/11/2020 tarihinde servis beni arayarak 26/11/2020 tarihinde tamiri için servise alacaklarını söyledi ben ilk günden arızalı olan makinenin tamirini değil değişimini istiyorum. Siz sayın forumdaşlarım makinenin değişimi için ne yapmalıyım THH başvursam aylar sürecek. Yardımlarınızı bekliyorum. Su kaçağı videosunu ekleyemedim nasıl eklerim acaba. Adem Helvacı bey yardım lütfen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

20201122_121214_HDR-5_LI.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

24sn_Moment2.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba; Elimizin kolumuzun bağlı olduğu ve nalet bu tarz firmaların da sistemdeki bu açığı bilmelerinden dolayı umursamaz davrandığı ve hatta tabiri caiz ise ''Nereye istersen şikayet et'' moduna girdiklerini bildiğimiz bir süreç yaşıyorsunuz şu an .

Her zaman yazdığım üzere satın aldığımız markalar konusunda markanın büyüklüğünden ziyade satış sonrası hizmet kalitesinin çok önemli olduğunu sorf bu nedenle ısrarla her fırsatta dile getiriyorum.

Burada belli ki siz firma ile sorunu çözemeyeceksiniz. Yasa gereği malın satışı tarihi itibari ile 2 sene boyunca satıcı tarafın o maldan mesul olması nedeniyle sizin öncelikle bu değişim talebini satın aldığınız firmaya iletmeniz, yasal haklarınızı kullanmanız konusunda sıkıntı çıkarmaları durumunda gerekirse aylarca bekleyip, hakem heyetinden değişim kararını çıkartmakla kalmayıp, beklediğiniz süre içerisinde makineniz çalışmadığı için kirlilerinizi gerekirse bu süre boyunca SÜREKLİ olarak kuru teizlemeye verip, faturaları biriktirip, YASLA HAKKINIZI ISRARLA kullandırmadıkları gerekçesi ile kendilerinden tazmin edilmesi için hukuku kullanacağınızı belirtmeniz gerekir.

Bu bir kuru tehdit değil, Komisyonda birlikte görev aldığım Baro temsilcisi Avukatın beyanıdır. Bu sizin yasal hakkınızdır, Satıcının yükümlülüğünü yerine getirmemesinden kaynaklanan tüm mağduriyetlerinizi (Ödediğiniz taksi parası dahil olmak üzere) belgelenmek şartı ile THH den talep dilekçenizde ibraz edilip, karşı taraftan tazmin talep edilebilir, THH den evrkın çıkmasına rağmen satıcı yükümlülüğünü yerine getirmiyor ise elinizdeki karar yazısı ile sulh hukuktan icra kararı çıkartıp mağazasına gidip dilediğiniz makineyi icra yolu ile alabilrisiniz.

Eğer o mağaza iCRA TAKSİSİ ile kapısına kadar gidip sizin onlara bu rezilliği yaşatmanıza razı bir firma ise zaten siz yanmışsınız demektir (Affınıza sığınarak yazdım)

Anlattıklarım çok ütopik gelebilir, Kalkıp da Bulunduğunuz yerden Hepsiburadada malı satan mağazaya taksi ile gidecek değilsiniz, Sadece ufkunuzu genişletmeye çalışıyorum. Yasalar sizin yanınızda, sadece bunu ne denli kullanacağınıza ve karşı tarafa EĞER İSTERSENİZ şu an bir makine olan asrfalarını iki makine boyutlarına kadar çıkartıp çatır çatır da alabileceğinize dair olan BİLİNÇLİ tavrınızı sergilemeniz ve dik durmanız, gerekeni de yapmanız gerektiğini ifade etmeye çalışıyorum.


Kaldı ki yanlış anlamayınız, en büyük hata sizin olmuş zira daha bu sorun yalanır yalanmaz hemen 14 günlük yasal CAYMA HAKKINIZI kullanmanız ve işlem başlatmanız gerekirdi.

kaldı ki sizin gibi bilgili, forumumuzu takip eden ve ülkemizde servis işlerinin nasıl yürüdüğünü bilen birisi bu sisteme nasıl olur da güvenir?
Ve tekrar yazıyorum ki sizin gibi bilinçli birisi nasıl olur da bu süreçte evine hem de PROBLEM için gelen servisten bir servis formu almaz?

Üzerinde ''Sorun görülmemiştir'' dahi yazsa mutlaka servis formu almalıydınız.

Yine de şunu yapabilirsiniz bu konuda size ayak diretemezler.

Sizin evinize geldikleri tarihe dair, üründe sorun olmadığını da yazsalar farketmez bir servis formu alın ve bu form aracılığı ile cayma hakkınızı kullanmayı talep edin HB den, zira servisin evinize gelip de sorun yok dediği tarih halen 14 günlük yasal sınır içerisinde.

Sizin makineniz her şekilde değişir ondan yana tereddüttüm yok, Tek derdim bunun THH aracılığıyla olmaması, malum süre uzun.

Yoksa zaten arızadan dolayı da değişim hakkınız çıkar.

Satıcı ile çözmeye çalışmanız, Tatlı dilden anlamıyorlarsa Demokles'in kılıcı ile tehdit etmeniz gerekecek ne yazık ki.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Merhaba; Elimizin kolumuzun bağlı olduğu ve nalet bu tarz firmaların da sistemdeki bu açığı bilmelerinden dolayı umursamaz davrandığı ve hatta tabiri caiz ise ''Nereye istersen şikayet et'' moduna girdiklerini bildiğimiz bir süreç yaşıyorsunuz şu an .

Her zaman yazdığım üzere satın aldığımız markalar konusunda markanın büyüklüğünden ziyade satış sonrası hizmet kalitesinin çok önemli olduğunu sorf bu nedenle ısrarla her fırsatta dile getiriyorum.

Burada belli ki siz firma ile sorunu çözemeyeceksiniz. Yasa gereği malın satışı tarihi itibari ile 2 sene boyunca satıcı tarafın o maldan mesul olması nedeniyle sizin öncelikle bu değişim talebini satın aldığınız firmaya iletmeniz, yasal haklarınızı kullanmanız konusunda sıkıntı çıkarmaları durumunda gerekirse aylarca bekleyip, hakem heyetinden değişim kararını çıkartmakla kalmayıp, beklediğiniz süre içerisinde makineniz çalışmadığı için kirlilerinizi gerekirse bu süre boyunca SÜREKLİ olarak kuru teizlemeye verip, faturaları biriktirip, YASLA HAKKINIZI ISRARLA kullandırmadıkları gerekçesi ile kendilerinden tazmin edilmesi için hukuku kullanacağınızı belirtmeniz gerekir.

Bu bir kuru tehdit değil, Komisyonda birlikte görev aldığım Baro temsilcisi Avukatın beyanıdır. Bu sizin yasal hakkınızdır, Satıcının yükümlülüğünü yerine getirmemesinden kaynaklanan tüm mağduriyetlerinizi (Ödediğiniz taksi parası dahil olmak üzere) belgelenmek şartı ile THH den talep dilekçenizde ibraz edilip, karşı taraftan tazmin talep edilebilir, THH den evrkın çıkmasına rağmen satıcı yükümlülüğünü yerine getirmiyor ise elinizdeki karar yazısı ile sulh hukuktan icra kararı çıkartıp mağazasına gidip dilediğiniz makineyi icra yolu ile alabilrisiniz.

Eğer o mağaza iCRA TAKSİSİ ile kapısına kadar gidip sizin onlara bu rezilliği yaşatmanıza razı bir firma ise zaten siz yanmışsınız demektir (Affınıza sığınarak yazdım)

Anlattıklarım çok ütopik gelebilir, Kalkıp da Bulunduğunuz yerden Hepsiburadada malı satan mağazaya taksi ile gidecek değilsiniz, Sadece ufkunuzu genişletmeye çalışıyorum. Yasalar sizin yanınızda, sadece bunu ne denli kullanacağınıza ve karşı tarafa EĞER İSTERSENİZ şu an bir makine olan asrfalarını iki makine boyutlarına kadar çıkartıp çatır çatır da alabileceğinize dair olan BİLİNÇLİ tavrınızı sergilemeniz ve dik durmanız, gerekeni de yapmanız gerektiğini ifade etmeye çalışıyorum.


Kaldı ki yanlış anlamayınız, en büyük hata sizin olmuş zira daha bu sorun yalanır yalanmaz hemen 14 günlük yasal CAYMA HAKKINIZI kullanmanız ve işlem başlatmanız gerekirdi.

kaldı ki sizin gibi bilgili, forumumuzu takip eden ve ülkemizde servis işlerinin nasıl yürüdüğünü bilen birisi bu sisteme nasıl olur da güvenir?
Ve tekrar yazıyorum ki sizin gibi bilinçli birisi nasıl olur da bu süreçte evine hem de PROBLEM için gelen servisten bir servis formu almaz?

Üzerinde ''Sorun görülmemiştir'' dahi yazsa mutlaka servis formu almalıydınız.

Yine de şunu yapabilirsiniz bu konuda size ayak diretemezler.

Sizin evinize geldikleri tarihe dair, üründe sorun olmadığını da yazsalar farketmez bir servis formu alın ve bu form aracılığı ile cayma hakkınızı kullanmayı talep edin HB den, zira servisin evinize gelip de sorun yok dediği tarih halen 14 günlük yasal sınır içerisinde.

Sizin makineniz her şekilde değişir ondan yana tereddüttüm yok, Tek derdim bunun THH aracılığıyla olmaması, malum süre uzun.

Yoksa zaten arızadan dolayı da değişim hakkınız çıkar.

Satıcı ile çözmeye çalışmanız, Tatlı dilden anlamıyorlarsa Demokles'in kılıcı ile tehdit etmeniz gerekecek ne yazık ki.
Sağ olun ALLAH razı olsun H.B ile görüşeyim şimdi teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba; Elimizin kolumuzun bağlı olduğu ve nalet bu tarz firmaların da sistemdeki bu açığı bilmelerinden dolayı umursamaz davrandığı ve hatta tabiri caiz ise ''Nereye istersen şikayet et'' moduna girdiklerini bildiğimiz bir süreç yaşıyorsunuz şu an .

Her zaman yazdığım üzere satın aldığımız markalar konusunda markanın büyüklüğünden ziyade satış sonrası hizmet kalitesinin çok önemli olduğunu sorf bu nedenle ısrarla her fırsatta dile getiriyorum.

Burada belli ki siz firma ile sorunu çözemeyeceksiniz. Yasa gereği malın satışı tarihi itibari ile 2 sene boyunca satıcı tarafın o maldan mesul olması nedeniyle sizin öncelikle bu değişim talebini satın aldığınız firmaya iletmeniz, yasal haklarınızı kullanmanız konusunda sıkıntı çıkarmaları durumunda gerekirse aylarca bekleyip, hakem heyetinden değişim kararını çıkartmakla kalmayıp, beklediğiniz süre içerisinde makineniz çalışmadığı için kirlilerinizi gerekirse bu süre boyunca SÜREKLİ olarak kuru teizlemeye verip, faturaları biriktirip, YASLA HAKKINIZI ISRARLA kullandırmadıkları gerekçesi ile kendilerinden tazmin edilmesi için hukuku kullanacağınızı belirtmeniz gerekir.

Bu bir kuru tehdit değil, Komisyonda birlikte görev aldığım Baro temsilcisi Avukatın beyanıdır. Bu sizin yasal hakkınızdır, Satıcının yükümlülüğünü yerine getirmemesinden kaynaklanan tüm mağduriyetlerinizi (Ödediğiniz taksi parası dahil olmak üzere) belgelenmek şartı ile THH den talep dilekçenizde ibraz edilip, karşı taraftan tazmin talep edilebilir, THH den evrkın çıkmasına rağmen satıcı yükümlülüğünü yerine getirmiyor ise elinizdeki karar yazısı ile sulh hukuktan icra kararı çıkartıp mağazasına gidip dilediğiniz makineyi icra yolu ile alabilrisiniz.

Eğer o mağaza iCRA TAKSİSİ ile kapısına kadar gidip sizin onlara bu rezilliği yaşatmanıza razı bir firma ise zaten siz yanmışsınız demektir (Affınıza sığınarak yazdım)

Anlattıklarım çok ütopik gelebilir, Kalkıp da Bulunduğunuz yerden Hepsiburadada malı satan mağazaya taksi ile gidecek değilsiniz, Sadece ufkunuzu genişletmeye çalışıyorum. Yasalar sizin yanınızda, sadece bunu ne denli kullanacağınıza ve karşı tarafa EĞER İSTERSENİZ şu an bir makine olan asrfalarını iki makine boyutlarına kadar çıkartıp çatır çatır da alabileceğinize dair olan BİLİNÇLİ tavrınızı sergilemeniz ve dik durmanız, gerekeni de yapmanız gerektiğini ifade etmeye çalışıyorum.


Kaldı ki yanlış anlamayınız, en büyük hata sizin olmuş zira daha bu sorun yalanır yalanmaz hemen 14 günlük yasal CAYMA HAKKINIZI kullanmanız ve işlem başlatmanız gerekirdi.

kaldı ki sizin gibi bilgili, forumumuzu takip eden ve ülkemizde servis işlerinin nasıl yürüdüğünü bilen birisi bu sisteme nasıl olur da güvenir?
Ve tekrar yazıyorum ki sizin gibi bilinçli birisi nasıl olur da bu süreçte evine hem de PROBLEM için gelen servisten bir servis formu almaz?

Üzerinde ''Sorun görülmemiştir'' dahi yazsa mutlaka servis formu almalıydınız.

Yine de şunu yapabilirsiniz bu konuda size ayak diretemezler.

Sizin evinize geldikleri tarihe dair, üründe sorun olmadığını da yazsalar farketmez bir servis formu alın ve bu form aracılığı ile cayma hakkınızı kullanmayı talep edin HB den, zira servisin evinize gelip de sorun yok dediği tarih halen 14 günlük yasal sınır içerisinde.

Sizin makineniz her şekilde değişir ondan yana tereddüttüm yok, Tek derdim bunun THH aracılığıyla olmaması, malum süre uzun.

Yoksa zaten arızadan dolayı da değişim hakkınız çıkar.

Satıcı ile çözmeye çalışmanız, Tatlı dilden anlamıyorlarsa Demokles'in kılıcı ile tehdit etmeniz gerekecek ne yazık ki.
Sayın Adem Helvacı bey H.B ile görüştüm şikayetimi dilim döndüğünce anlattım şikayet dosyası oluşturulduğunu söyledi 3 iş günü içinde tarafıma dönüş yapacaklarını söylediler. ALLAH'tan hayırlısı bakalım vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sağ olun ALLAH razı olsun H.B ile görüşeyim şimdi teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sayın Adem Helvacı bey H.B ile görüştüm şikayetimi dilim döndüğünce anlattım şikayet dosyası oluşturulduğunu söyledi 3 iş günü içinde tarafıma dönüş yapacaklarını söylediler. ALLAH'tan hayırlısı bakalım vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adem Helvacı Adem Helvacı
Güzel haberlerinizi bekliyoruz. Eğer sorunu HB çözmez ise dilekçe örneği vs konusunda elimden geldiğince yardımcı olurum size.

Bu noktada HB nin satıcıya baskı kurması gerekir bana göre.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Güzel haberlerinizi bekliyoruz. Eğer sorunu HB çözmez ise dilekçe örneği vs konusunda elimden geldiğince yardımcı olurum size.

Bu noktada HB nin satıcıya baskı kurması gerekir bana göre.
Tamam HB den gelen habere göre sizi tekrar rahatsız ederim. ALLAH razı olsun. Buradan bilgi veririm size.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam HB den gelen habere göre sizi tekrar rahatsız ederim. ALLAH razı olsun. Buradan bilgi veririm size.
Video ekleyemedim buraya da video eklemek isterim. Video ekleyebilirmiyim ekleyebiliyorsam nasıl.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam HB den gelen habere göre sizi tekrar rahatsız ederim. ALLAH razı olsun. Buradan bilgi veririm size.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Video ekleyemedim buraya da video eklemek isterim. Video ekleyebilirmiyim ekleyebiliyorsam nasıl.
Sayın Adem Helvacı bey HB hatalı teslimat olarak çözüm merkezi kayıt oluşturmuş.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
HB hatalı teslimat olarak çözüm merkezi kayıt oluşturmuş.
Bu iyi bir gelişme.

Süreci takip edelim, eğer HB bu işi sizin lehinize kısa vadede çözerse tüketicisinin mağdur edilmesine müsaade etmediği için bir teşekkür yazısı da seve seve yazarım.

Hep şikayet edecek değiliz, Vatandaşın derdine derman olana teşekkür etmeyi de biliriz :)
 
A Çevrimdışı

Alonzo 

Aktif Üye
31 Tem 2019
134
Tamam HB den gelen habere göre sizi tekrar rahatsız ederim. ALLAH razı olsun. Buradan bilgi veririm size.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Video ekleyemedim buraya da video eklemek isterim. Video ekleyebilirmiyim ekleyebiliyorsam nasıl.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sayın Adem Helvacı bey HB hatalı teslimat olarak çözüm merkezi kayıt oluşturmuş.
Üründen bende aldım 13kg lik olması lazım bendeki 2 sene once muazzam bir makine benim icin tavsiye ederim.
Bende baska 1 üründe sorun yasamıstım HB ye ( tatlı dil yılanı deliginden cıkarır derlerya oyle konustum ) sorunumu cok hızlı cozdukleri gibi
üstüne birde çek yolladılar ürün iadesiz sekilde.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
6 ay içerisinde çıkan arıza ayıp ilk gün var sayıldığı için ayıplı ürün 14 günlük cayma hakkına tabi değilsiniz haklarınız var kullanın

a) Satın alınan malın ayıplı olması durumunda Tüketici;
1) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
2) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
3) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
4) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme
Haklarına sahiptir.
Tüketici bu haklardan dilediğini kullanabilir.
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Bu iyi bir gelişme.

Süreci takip edelim, eğer HB bu işi sizin lehinize kısa vadede çözerse tüketicisinin mağdur edilmesine müsaade etmediği için bir teşekkür yazısı da seve seve yazarım.

Hep şikayet edecek değiliz, Vatandaşın derdine derman olana teşekkür etmeyi de biliriz :)
Mutlaka çözüm üreten bir firmayı övmek ve teşekkür etmek kadar doğal bir şey olmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

6 ay içerisinde çıkan arıza ayıp ilk gün var sayıldığı için ayıplı ürün 14 günlük cayma hakkına tabi değilsiniz haklarınız var kullanın

a) Satın alınan malın ayıplı olması durumunda Tüketici;
1) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
2) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
3) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
4) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme
Haklarına sahiptir.
Tüketici bu haklardan dilediğini kullanabilir.
Sayın @denysmih6 ben ürünü 06/11/2020 de 12/11/2020 kurulumu yapıldı aklıma arızalı çıkacağı veya iade etmek gibi düşüncem olmadığı için ürün ambalajını attım iade edemem diye araştırma yapmadığım için doğrudan Hoover firma ile görüşmelere başladığım için de aradan15 gün kadar zaman geçti keşke ilk günden buradan fikir istemiş olsa idim ilk zamanda sorunum çözülecekmiş çok büyük hata yaptığımın farkına vardım iyi siz forumdaşlar yardımcı oluyorsunuz ALLAH'ın izni ve de sizlerin yardımları ile ürünün değişimi gerçekleşir inşALLAH. Değerli arkadaşlar servis 26/11/2020 yani bu gün gelip alacak ve tamiri yönüne gidecek tamir edilirse değiştirme hakkım olurmu yinede. Saygılarımı sunuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@denysmih6,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Konuyu bu bölüme taşıdım ,sevgili Vedatank Vedatank abim :ok
Kafam 14 günden bu yana bu makine uğraştığım için allak bullak geceleri uykularım kaçtı konuyu nereye açacağımı bilemediğim için beyaz eşyaya açmışım kusura bakma Hakkını helal et.
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Kafam 14 günden bu yana bu makine uğraştığım için allak bullak geceleri uykularım kaçtı konuyu nereye açacağımı bilemediğim için beyaz eşyaya açmışım kusura bakma Hakkını helal et.
Helal olsun vedat abi,ne demek ,keşke herkes senin gibi duyarlı olsa .
Bu arada çoktandır görünmüyordun,umarım bir sıkıntı yoktur inşallah :ok
 
Vedatank Çevrimdışı

Vedatank 

Aktif Üye
15 Ocak 2020
380
66
Helal olsun vedat abi,ne demek ,keşke herkes senin gibi duyarlı olsa .
Bu arada çoktandır görünmüyordun,umarım bir sıkıntı yoktur inşallah :ok
Şükür çok iyiyiz. Konuları takip ediyorum her hangi bir sorun ile karşılaşmadığım için yazmıyordum anlayacağın işim düşünce yazmaya başladım kusura bakmayın.
 
Geri
Üst Alt