Hepsiburada sim kart takıldı diye iade talebini kabul etmedi THH Şikayet ettim ve kazandım

  • Konbuyu başlatan TC Yıldırım
  • Başlangıç tarihi
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
hepsiburada üzerinden xiaomi redmi note 8 telefon aldım yakınlık sensörü iyi çalışmıyordu iade talep ettim sim kart takıldı diye iade talebini kabul etmedi simkart takılınca ambalajı açılınca cep telefonlarında iade olmuyormuş hepsijet kargo geldi aldı telefonu buraya kadar herşey güzel dedim 1-2 gün içinde hepsiburada' alır telefonu 10 sonra teslim edildi hepsiburada'ya telefon aynı gün iadem reddedildi e-posta yollamışlar serviten doa raporu alacakmışım servis iade raporu düzenler ise iade kabul edeceklermiş müşteri hizmetlerini aradım hemen servislik bir durum yok yasal haklarımı biliyorum dedim zaten 14 günlük koşulsuz iade etne hakkım var + cihaz ayıplı çıktı kanuna göre 6 ay içinde ayıplı çıkarsa cihaz bana geldiğinde ayıplı olduğu varsayılır iade hakkı doğar dedim işte o yüzden servis raporu istiyoruz dedi bende kanuna göre malın ayıplı olmadığını ispat etmekle sorumlu olan taraf satıcıdır dedim ben niye servise götürüyorum dedim bize gönderin biz gönderelim dedi o iş geçti artık ya paramı verin yada tüketici hakem heyetine sizi şikayet edeceğim dedim etmekte özgürsünüz edebilirsiniz dedi görüşme sonlandı telefonu elime aldım sim kartımı taktım arama yaptım bozuk olan yakınlık sensörü çalışıyor 10 gün sürmüştü telefonu teslim almaları meğer telefonu servise göndermişler tamir ettirmişler arızayı gidermişler benden servise götürmemi istiyorlar tamir edildiğinin bilgisini dahi söylemediler ayıbı gizlemeye çalıştılar aradım bu bozuktu tamir edilmiş benim iznim bilgim olmadan dedim bazı durumlar,da ufak sorunlarda cihaz kabul bölümündeki teknik ekip kablo vs takarak müdahale ediyormuş kurumsal firma diye güvendik alışveriş yaptık adamlar dolandırıcı çıktı binbir türlü numara alicengiz oyunu zamanı uzatma tüketiciyi caydırma kandırma bıktırma yanlış yönlendirme hakkını kullandırmama biraz uzun oldu kusura bakmayın cep telefonları kutusu ambalajı açılsada sim kart takılsa dahi 14 günlük cayma süremiz geçerli hakkımız var hakkınızı arayın

HBBBBBBBB.png
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,105
43
Satıcı hepsiburada değil galiba. Ben satıcı hepsiburada olan Redmi 7 aldım telefonu 2 gün kullandım, pubg oynadım hat taktım telefonla görüşme dahi yaptım 4. gün telefonu beğenmediğim için iade ettim. 2 gün sonra param iade edildi. Telefonu geri gönderirken ekran jelatinini fabrikanınki ile aynı şekilde yapıştırıp telefonu sıfırladım. Her zaman ilk tercihim HB.



Screenshot_20200717-225749.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Telefonun tamire gönderildiğini nasıl anladınız?
çalışmayan yakınlık sensörü çalışıyordu ben iki kere fabrika ayarına geri döndürdüm rom yükledim yakınlık sensörü çalışmadı arızalı gitti sağlam geldi telefon bursa istanbul arası 10 gün sonra teslim aldılar telefonu en fazla 2 günde teslim almaları lazımdı kayıp sürede serviste imiş tel demek oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Satıcı hepsiburada değil galiba. Ben satıcı hepsiburada olan Redmi 7 aldım telefonu 2 gün kullandım, pubg oynadım hat taktım telefonla görüşme dahi yaptım 4. gün telefonu beğenmediğim için iade ettim. 2 gün sonra param iade edildi. Telefonu geri gönderirken ekran jelatinini fabrikanınki ile aynı şekilde yapıştırıp telefonu sıfırladım. Her zaman ilk tercihim HB.



Screenshot_20200717-225749.jpg
Ben yalanmı söylüyorum kabul etmediler

HBBBDDDDDD.png
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,105
43
Bu da demek oluyorki iade telefonu satın alma ihtimalimiz yüksek....
Onlar teşhir olarak satılıyor cep telefonlarında öyle bir sorun yaşamazsınız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çalışmayan yakınlık sensörü çalışıyordu ben iki kere fabrika ayarına geri döndürdüm rom yükledim yakınlık sensörü çalışmadı arızalı gitti sağlam geldi telefon bursa istanbul arası 10 gün sonra teslim aldılar telefonu en fazla 2 günde teslim almaları lazımdı kayıp sürede serviste imiş tel demek oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben yalanmı söylüyorum kabul etmediler

HBBBDDDDDD.png
Mesajımda size yalan söylüyorsunuz mu yazdım? Bu şekilde hitap edemezsiniz.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
çalışmayan yakınlık sensörü çalışıyordu ben iki kere fabrika ayarına geri döndürdüm rom yükledim yakınlık sensörü çalışmadı arızalı gitti sağlam geldi telefon bursa istanbul arası 10 gün sonra teslim aldılar telefonu en fazla 2 günde teslim almaları lazımdı kayıp sürede serviste imiş tel demek oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben yalanmı söylüyorum kabul etmediler

HBBBDDDDDD.png

Ben harddisk almıştım, arızalı çıkmıştı.
Ben HB'ye gönderdim, HB doğrudan servise gönderdi, servis değişim için onay verdi.
Sonra HB diskin yenisini daha iyi biçimde paketleyerek gönderdi.

İade de prosedür nasıl oluyor, kanun nedir bilmiyorum. A Adem Helvacı belki bilir.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Önemli olan, çalışmayan sensörün çalıştırılmış olması değil mi?

* * *

Konu içerisinde anlatılan olay çoğu kişi için yanlış yönlendirme yapabilir dikkat edin. İyi araştırın lütfen.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ben harddisk almıştım, arızalı çıkmıştı.
Ben HB'ye gönderdim, HB doğrudan servise gönderdi, servis değişim için onay verdi.
Sonra HB diskin yenisini daha iyi biçimde paketleyerek gönderdi.

İade de prosedür nasıl oluyor, kanun nedir bilmiyorum. A Adem Helvacı belki bilir.
Ben HB satıcılı HB ye güvenerek aldım başıma bu geldi 1700 aldım şimdi aynı telefon 2500 oldu çalışan faktörü var o zaman iyi bir HB çalışanına denk gelirsek kabul edilecek iademiz ben kötü çalışana denk gelmişim kabul edilmedi HB nin savunmasını okudunuz mu jelatini açılmış simkart takılmış cihazı iade almıyoruz cihaz arızalı servise göndersin arızalı servis raporu ile alıyoruz kem küm demişler soruyorum şimdi HB kurumsal bir firma mı?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Önemli olan, çalışmayan sensörün çalıştırılmış olması değil mi?

* * *

Konu içerisinde anlatılan olay çoğu kişi için yanlış yönlendirme yapabilir dikkat edin. İyi araştırın lütfen.
sensör çalıştırılmış bana neden bu bilgi verilmedi iade talebim neden reddedildi telefonda şu sorun varmış şu şekilde çözdük çalışıyor sorun kalmadı söylemediler hala iade talebiniz varmı diye sormadılar iadeyi red ettiler servise götürüp rapor almamı istediler sorunsuz cihaza servis rapor vermez onlarda biliyor bunu herşeyi geçtim kanunen 14 günlük sorgusuz iade hakkım var HB kim oluyorda yasal Hakkımı kullandırmıyor
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
sensör çalıştırılmış bana neden bu bilgi verilmedi iade talebim neden reddedildi telefonda şu sorun varmış şu şekilde çözdük çalışıyor sorun kalmadı söylemediler hala iade talebiniz varmı diye sormadılar iadeyi red ettiler servise götürüp rapor almamı istediler sorunsuz cihaza servis rapor vermez onlarda biliyor bunu herşeyi geçtim kanunen 14 günlük sorgusuz iade hakkım var HB kim oluyorda yasal Hakkımı kullandırmıyor
Sen haklısın... Pardon. :bye
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bu tür cihazlarda iade prosedürü böyle zaten.
koskoca tüketici hakem heyeti 14 gün içerisinde iade hakkın var diyor sim kart jelatin olayı tamamen hikaye firmaların tüketiciye para iadesi vermemek için izlediği bir yol internet üzerinden yapılan alışverişlerde mesafeli satış sözleşmesi kanunu geçerli aldığımız ürünü beğenmez isek 14 içinde çayma hakkımız var
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt