T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
hepsiburada üzerinden xiaomi redmi note 8 telefon aldım yakınlık sensörü iyi çalışmıyordu iade talep ettim sim kart takıldı diye iade talebini kabul etmedi simkart takılınca ambalajı açılınca cep telefonlarında iade olmuyormuş hepsijet kargo geldi aldı telefonu buraya kadar herşey güzel dedim 1-2 gün içinde hepsiburada' alır telefonu 10 sonra teslim edildi hepsiburada'ya telefon aynı gün iadem reddedildi e-posta yollamışlar serviten doa raporu alacakmışım servis iade raporu düzenler ise iade kabul edeceklermiş müşteri hizmetlerini aradım hemen servislik bir durum yok yasal haklarımı biliyorum dedim zaten 14 günlük koşulsuz iade etne hakkım var + cihaz ayıplı çıktı kanuna göre 6 ay içinde ayıplı çıkarsa cihaz bana geldiğinde ayıplı olduğu varsayılır iade hakkı doğar dedim işte o yüzden servis raporu istiyoruz dedi bende kanuna göre malın ayıplı olmadığını ispat etmekle sorumlu olan taraf satıcıdır dedim ben niye servise götürüyorum dedim bize gönderin biz gönderelim dedi o iş geçti artık ya paramı verin yada tüketici hakem heyetine sizi şikayet edeceğim dedim etmekte özgürsünüz edebilirsiniz dedi görüşme sonlandı telefonu elime aldım sim kartımı taktım arama yaptım bozuk olan yakınlık sensörü çalışıyor 10 gün sürmüştü telefonu teslim almaları meğer telefonu servise göndermişler tamir ettirmişler arızayı gidermişler benden servise götürmemi istiyorlar tamir edildiğinin bilgisini dahi söylemediler ayıbı gizlemeye çalıştılar aradım bu bozuktu tamir edilmiş benim iznim bilgim olmadan dedim bazı durumlar,da ufak sorunlarda cihaz kabul bölümündeki teknik ekip kablo vs takarak müdahale ediyormuş kurumsal firma diye güvendik alışveriş yaptık adamlar dolandırıcı çıktı binbir türlü numara alicengiz oyunu zamanı uzatma tüketiciyi caydırma kandırma bıktırma yanlış yönlendirme hakkını kullandırmama biraz uzun oldu kusura bakmayın cep telefonları kutusu ambalajı açılsada sim kart takılsa dahi 14 günlük cayma süremiz geçerli hakkımız var hakkınızı arayın