Kanunen hakkın olsa da Logitech'in elinde ürün var mı o önemli.Arkadaşlar şimdi şöyle bir sıkıntı çıktı . Benim garantiye gönderdiğim mouse logitech g102 prodigy. Bana gelen mouse ise logitech g102 lightsync. Arasında hiçbir fark yok aynı mousun güncellenmiş versiyonu. Logitech 2019 dan sonrası çıkan tüm mouselar ghub yazılımı zorunlu tutuyor . Yani logitech gaming software yazılımını 2019 sonrası çıkan mouselar artık görmüyor. Benim senelerce kullandığım macrolar eski yazılımda kullanılıyor. Yeni gelen mouse eski yazılımda çalışmıyor dolayısıyla eski g102 ile kullandığım hiçbir makroları ne açabiliyorum ne de kullanabiliyorum . Yeniden yapma şansı da yok. Garantiden tekrar eski mouse isteme şansım yok mu. Benim daha önce satın aldığım ürün ile garantiden bana gönderilen ürünler farklı yazılımlar kullanıyorlar kanunen bir hakkım yok mu ?
Logitech bence yazılım konusunda berbat.evet kimine çok saçma gelebilir fakat 10 sene önce yaptığım bazı macroları hala kullanıyorum. eskiden farklı Logitech mouselar vardı fakat hepside macrolar çalışıyordu sorun olmuyordu. 2019 dan sonra işler değişmiş. Nasıl yaptığım vs hiçbirşey hatırlamıyorum . Sadece yedekleri var elimde . Logitech neden böyle saçma birşey yapmış onu da anlamak zor. Bu ghub yazılımını bir tane beğenen adam yok . Hiç olmazsa makroları diğer yazılıma aktarmak için bir yöntem yapsaymış.
Kanunen hakkın olsa da Logitech'in elinde ürün var mı o önemli.
Bunu Logitech'e sormalısın.
Çok spesifik bir konu, THH bile buna bir şey yapar mı & anlayabilirler mi bilmiyorum.![]()
Katılıyorum ,firmada ürün olabilir ,satışı var çünkü ,en azından "denedim ama olmadı" dersin,ben şahsen denerdimKanun, tüketici lehine der ki, ürünün aynısı yoksa, muadil olanı veya aynı değerde en yeni versiyonu ile değişim yapılır.
Senin durumun çok farklı olduğu için tüketici lehine işleyiş sana uymamış maalesef. Talepte bulunman bir şey kaybettirmez şansını dene istersen, umarım sonuç alırsın.