Grundig TV

A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
Standart cevap vermişler, umarım sıkıntıdan bahsetmemissinizdir, bence gerekçe göstermeden beğenmedim ,cayma /iade hakkımı kullanıyorum deyip iade edin, Adem Helvacı bu konuda daha net cevap verir bende daha önce 14 gün dolmadan Vestel tv yi iade etmiştim.
Hocam ben sözleşmenin şu maddesi gereği iade hakkımı kullanmak istiyorum diye yazmıştım ama bu şekilde evap geldi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Grundig için bunun özelin den bahsedersem ki bir çok defa yazdım ki ben de şu anda Grundig kullanıyorum
benim ki de "yolcu" THH eksperini bekliyorum yaklaşık 2,5 aydır:hmm

Öncelikle 14 gün cayma hakkını kullanıp geri postalayın paneli!

Arçelik Grubu iyi TV ler üretiyor(resim kalitesi anlamında) Arçelik/Beko/Grundig olarak diğer
market markalarını sallayıp geçin bir kalem onlar uyduruk,ancak heriflerin bir kurusu var,çok fazla
montaj hatalı panelleri çıkıyor!

Özellikle en üst serileri(IPS leri) çok çok iyi,anlamsız şekilde de pahalı ve güyya satıyorlarmış,ülen kim
alıyor bunları anlamış değilim yaw,en çok Almanyaya ihraç ediyorlar bunları!
Resim kalitesi anlamın da çok iyiler:ok
ancak alt serilerini bilmiyorum açıkçası
hocam verdikleri cevap için ne düşünüyorsunuz?
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,232
klasik cevap!

anlamadığım ise şudur;malı nasıl iade alıyorlar o zaman?
14gün cayma nedir?

hileli işmidir yoksa?

ben bir daha alırsam böyle bir yerden almak istiyorum,14gün hakkımı kullanıp
rahatça şutlayacağım bir yer olmalıdır!

Grundig 9800 alacağım uygun bir zamanda tabi bulabilirsem tatlı bir fiyata,herifleri de
iyi bildiğim için sorun çıkma riskleri fazla dolayısıyla rahat şut çekecğeim bir satıcı olmalıdır:kiskis
 
A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
klasik cevap!

anlamadığım ise şudur;malı nasıl iade alıyorlar o zaman?
14gün cayma nedir?

hileli işmidir yoksa?

ben bir daha alırsam böyle bir yerden almak istiyorum,14gün hakkımı kullanıp
rahatça şutlayacağım bir yer olmalıdır!

Grundig 9800 alacağım uygun bir zamanda tabi bulabilirsem tatlı bir fiyata,herifleri de
iyi bildiğim için sorun çıkma riskleri fazla dolayısıyla rahat şut çekecğeim bir satıcı olmalıdır:kiskis
İade koşulları nelerdir?
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler (Bilgisayar sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb. her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler)
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı,mayo,kozmetik,kulaklık vb.).
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
Umarım servis değişim diye rapor tutar. Keşke servşs oradayken detaylı kontrol etseydik. Servisteki arkadaş sorun olursa haber verin dedi. Umarım değişim diye rapor tutar. Yoksa yeniden almaya kalksam 200 TL zamkanmış ürün.
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,232
o zaman biraz sakat iş yaw,çamura yatma durumu inşaallah olmaz
Servisi çağır o zaman ilk etap da,netice de değişim v.s işlerini direk merkez/servis
yapmayacağı için zorluk çıkaracaklarını da sanmıyorum
 
A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
o zaman biraz sakat iş yaw,çamura yatma durumu inşaallah olmaz
Servisi çağır o zaman ilk etap da,netice de değişim v.s işlerini direk merkez/servis
yapmayacağı için zorluk çıkaracaklarını da sanmıyorum
Servisteki arkadaşa dedim ki panel testi yapalım. Adam bir türlü yapamadı, arkadaşını aradı nasıl yapacağı konusunda ama ona da ulaşamadı. Sonra birşey olursa haber verirsiniz sorun olmaz falan dedi. Bugün servisi arayıp randevu aldım yarın gelecekler. Servisteki arkadaşa hatırlatacağım bu konuşmamızı. Umarım değişim diye rapor tutar. Çünkü televizyonu aslında beğendim. İade edip yeniden aynı ürünü alayım desem 200 TL zam gelmiş. O nedenle ilk etapta servisteki arkadaşın değişim diye rapor yazmasını isteyeceğim. Gerçi Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir ibaresi var ama servisteki arkadaş panel testi yapalım talebimi yerine getiremedi sorun olursa haber verin hal ederiz dediği için ben değişim talebinde bulunacağım bakalım ne olacak.
 
eediz Çevrimdışı

eediz 

Aktif Üye
5 Mar 2020
336
İade koşulları nelerdir?
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler (Bilgisayar sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb. her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler)
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı,mayo,kozmetik,kulaklık vb.).
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
Umarım servis değişim diye rapor tutar. Keşke servşs oradayken detaylı kontrol etseydik. Servisteki arkadaş sorun olursa haber verin dedi. Umarım değişim diye rapor tutar. Yoksa yeniden almaya kalksam 200 TL zamkanmış ürün.
hocam iade etmeye çalışın
 
N Çevrimdışı

NoNameO

Yeni Üye
30 Mar 2020
49
36
Tam da bu konuda hep birlikte bir bilgilerimizi tazeleyelim..

Forumlarda o kadar iade ettim yazıları var. Hatta bu konuda da var.

Hepsi de servis kurulumu yapılmış TV'ler.
Onlar nasıl iade ediliyor?

Bir de okuduğum yorumlarda, albanez albanez hocam iadeler konusunda en iyi sorunsuz olarak Amazon'u söylüyorlar. Onda da satıcısı nin Amazon olmasına dikkat edilmesi gerekiyormuş.

Şimdi bir merakım da,
Ben de bir tv alma arefesindeyim, ola ki benim başıma da bir sıkıntı geldi, ben kutudan çıkan tost makinesini bile aynı kutuya yerleştiremem.. ?
Hele ki, böyle TV'yi düşünemiyorum bile..
Mesala içinden çıkan bantlı torbalar ki ekipmanlar o torba yirtildiktan sonra, bunu nasıl kabul ediyorlar?

Bilgisi/tecrübesi olan arkadaşlardan cevaplar gelirse, konu sahibi arkadaşa ve bize faydası olur.
 
A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
kanunlar tüketicinin yanında hep. Ama umarım çok sorun yaşamazsınız en kötü değişim isteyin
Açıkçası hocam benim gönlümde geçen değişim. Çünkü iade yaparsam parayı iade edecekler ama ben o iade edilen parayla aynı televizyonu satın alamıyorum çünkü üstüne 200 TL zam geldi. Aslında TV yi beğendim. Tekrar kullanmak isterim. Ondan değişim talep edeceğim. Hayırlısı olsun. Süreci ve sonucu paylaşırım sizlerle.
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Açıkçası hocam benim gönlümde geçen değişim. Çünkü iade yaparsam parayı iade edecekler ama ben o iade edilen parayla aynı televizyonu satın alamıyorum çünkü üstüne 200 TL zam geldi. Aslında TV yi beğendim. Tekrar kullanmak isterim. Ondan değişim talep edeceğim. Hayırlısı olsun. Süreci ve sonucu paylaşırım sizlerle.
Servis çağırın, değişim talebini de servis üzerinden yürütün bence. Ben Adem ustanın yardımıyla vestel tv mi servis üzerinden değiştirdim.
 
A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
Servis çağırın, değişim talebini de servis üzerinden yürütün bence. Ben Adem ustanın yardımıyla vestel tv mi servis üzerinden değiştirdim.
Aynen hocam, Bu değişim sürecinde servisi doğrudan etkileyen birşey yoktur değil mi? Yani olumsuz yönde etkilenmezler değil mi? Ekranı görüp evet ekranda şöyle sorun var deyip, değişim raporunu gayet rahat alabilir mi?
 
S Çevrimdışı

sungurtekin

Yeni Üye
28 Şub 2020
15
40
O zaman iade etsem iyi olacak değil mi. Hocam iade edersem siz ne tavsiye edersiniz. Teşekkürler yorumunuz için. Sağlıkla kalın
gercekrambo rambo3434
Bende Hepsiburada dan aynı serinin 49 inç ini yani 49gdu7810b aldım . TV nin sol üst köşesinde ekran arkasında boşluk var sizikinde de öylemi acaba Tüketici kanununa göre ilk alti ay için de oluşan arzilar teslim edildiği anda var olduğu kabul edildiğinden ayıplı mal sayılır . Servise rapor tuturarak iade edebilirsiniz.
 
A Çevrimdışı

Arda64

Yeni Üye
15 Nis 2020
16
38
Bende Hepsiburada dan aynı serinin 49 inç ini yani 49gdu7810b aldım . TV nin sol üst köşesinde ekran arkasında boşluk var sizikinde de öylemi acaba Tüketici kanununa göre ilk alti ay için de oluşan arzilar teslim edildiği anda var olduğu kabul edildiğinden ayıplı mal sayılır . Servise rapor tuturarak iade edebilirsiniz.
Cevap için teşekkürler hocam. Ekranın köşelerine dokunmadığım için boşluk olup olmadığı hakkında maalesef bilgim yok.
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,232
yaw bu değişim işi bence sakat o zaman:hmm

ben yine en iyisi gidip çıplak gözle görüp öyle alayım,teşhir panelmi şimdiki Grundig paneli de öyle almıştım:kiskis
sıfır KM takıntım yoktur nasılsa

kafamda bir tane Grundig var ve üreticiye de hiç güvenmiyorum,şimdiden yolunu bulmam lazım
nasıl olacak diye
 
Geri
Üst Alt