M
Çevrimdışı
mehmetozdemir
Yeni Üye
- 29 Tem 2021
- 6
- 55
2009 yılında aldığım Bosch çamaşır makinesinden ses gelmeye başladı. Bosch müşteri hizmetlerini arayarak teknik servis randevusu aldım.
Gelen teknik eleman gerekli kontrolleri yaptıktan sonra amortisör takımının değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyatını sordum, "makinem garanti kapsamında olmadığından
3'lü AMORTİSÖR TAMİR KİTİ'nin 435 TL+servis ücreti 85TL ile toplamda 520TL olduğunu" söyledi. "Olur değiştir" dedim. Malzemeyi almak için aracına gittiğinde merak edip internette fiyat araştırması yapayım dedim. Şok oldum.
Tamir kiti dediği 3'lü parça N11 ve Hepsiburada gibi sitelerde sadece 37 ila 40TL olduğunu gördüm. Satıştaki ürün resimleri ile teknik elemanın getirdiği malzemeler aynıydı. Telefondaki ürün bilgilerini elemana gösterdiğimde GAYET NORMAL karşıladı ve "Bizim ürünlerimiz garantili abi" dedi. Değişimi iptal edip, teknikeri gönderdim.
Konuyu Bosch Müşteri hizmetlerine aktardım. Size döneceğiz dediler, Yaklaşık 1saat sonra döndüler. Telefondaki bayan "bu fiyatların normal olduğunu ve ürünlerinin garantili ürün olduğunu" söyledi. Yani 12 yıldır çalışan amortisör değiştirdiğimde en az 5 yıl daha görev yapar. Sonuçta 40TL ürünün garantisi 395TL olur mu? Serbest piyasa ekonomisindeyiz ancak Ayıp denen birşey var, Ahlak herşeyden önce gelir. Birkaç yıl önce bu BOSCH reklamlarında "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" diyen bosch artık paraya önem verir olmuş. İnsanlar önemli değil...... SAygılarımla....
Ürünün N11 linki :
Gelen teknik eleman gerekli kontrolleri yaptıktan sonra amortisör takımının değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyatını sordum, "makinem garanti kapsamında olmadığından
3'lü AMORTİSÖR TAMİR KİTİ'nin 435 TL+servis ücreti 85TL ile toplamda 520TL olduğunu" söyledi. "Olur değiştir" dedim. Malzemeyi almak için aracına gittiğinde merak edip internette fiyat araştırması yapayım dedim. Şok oldum.
Tamir kiti dediği 3'lü parça N11 ve Hepsiburada gibi sitelerde sadece 37 ila 40TL olduğunu gördüm. Satıştaki ürün resimleri ile teknik elemanın getirdiği malzemeler aynıydı. Telefondaki ürün bilgilerini elemana gösterdiğimde GAYET NORMAL karşıladı ve "Bizim ürünlerimiz garantili abi" dedi. Değişimi iptal edip, teknikeri gönderdim.
Konuyu Bosch Müşteri hizmetlerine aktardım. Size döneceğiz dediler, Yaklaşık 1saat sonra döndüler. Telefondaki bayan "bu fiyatların normal olduğunu ve ürünlerinin garantili ürün olduğunu" söyledi. Yani 12 yıldır çalışan amortisör değiştirdiğimde en az 5 yıl daha görev yapar. Sonuçta 40TL ürünün garantisi 395TL olur mu? Serbest piyasa ekonomisindeyiz ancak Ayıp denen birşey var, Ahlak herşeyden önce gelir. Birkaç yıl önce bu BOSCH reklamlarında "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" diyen bosch artık paraya önem verir olmuş. İnsanlar önemli değil...... SAygılarımla....
Ürünün N11 linki :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
[/URL]
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: