Duyuru Fuarlar

osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60
Online'a Özel Ücretsiz Davetiyenizi Alın.
Sektördeki en son trendleri ve gelişen ticareti yakından takip edeceğiniz, kentsel dönüşüm ve ihracat fırsatlarına sahip olacağınız Kapı, Pencere ve Aksesuarları Fuarı KAPEX, 13-16 Eylül 2023 tarihleri arasında üretim ve ihracat şehri Kayseri OSB Uluslararası Fuar Merkezi’nde kapılarını açıyor!
13-16 Eylül 2023
Kayseri OSB Uluslararası Fuar Merkezi


 
osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60

·

Mobilya sektörünün global iş platformu, !
Alım Heyeti Programı kapsamında 30’dan fazla ülkeden gelen profesyonel alıcılarla yeni işbirliklerine adım atmanın tam zamanı!
Türk Mobilya Sektörünün uluslararası alanda adını duyurmak ve yeni iş birlikleri kurmak için heyecanla beklediği büyük buluşma 4 Ekim’de Kayseri OSB Uluslararası Fuar Merkezi’nde başlıyor!…
Daha fazlasını gör


 
osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60
25. Uluslararası Mobilya Yan Sanayi, Aksesuarları, Orman Ürünleri ve Ahşap Teknolojileri Fuarı, 30 Eylül - 3 Ekim tarihleri arasında İstanbul’da!
Ücretsiz online biletinizi almayı unutmayın!
Detaylı bilgi için web sitemizi ziyaret edebilir, ücretsiz online biletinizi şimdiden profil linkinden alabilirsiniz.




 
osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60







Ev ve mutfak eşyaları endüstrisinin bölgedeki en büyük fuarı Zuchex 2023 yılında 650'den fazla üretici firma ile işinizi büyütmek için hazır! Binlerce yeni ürünü bir arada sunan Zuchex Eylül ayında kapılarını açacak.


Zuchex

14-17 EYLÜL 2023
33. ULUSLARARASI
EV VE MUTFAK EŞYALARI FUARI
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi
Büyükçekmece - İstanbul / Türkiye


Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı​



×













Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı​

Züccaciyeciler Derneği'nin (ZÜCDER) desteğiyle düzenlenen 33. Züchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde başladı.​

Duygu Doğan |14.09.2023 - Güncelleme : 14.09.2023

Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı
Fotoğraf: Hakan Akgün/AA


İstanbul​

Sektörünün dünyadaki 3'üncü, Avrupa'daki 2. büyük fuarı olan etkinlikte, 150'den fazla ülkeden 1200 marka ile 45 bin kişi bir araya gelecek.
Züchex'te, 100 bin metrekarelik bir kapalı alana sahip 14 salonun tamamı dolarken, fuarın bahçesine açılacak stantların tamamı da tükendi.
Fuarın açılış törenine, İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçıları Birliği (İDDMİB) Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Tecdelioğlu, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Türkiye Züccaciye Meclisi Başkanı Murat Kolbaşı katıldı.
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148026.jpg

ZÜCDER Başkanı Mesut Öksüz, açıl töreninde yaptığı konuşmada, 2022'de toplam 6,12 milyar dolar ihracata karşılık 1,47 milyar dolar ithalat yaparak sektörün 4,65 milyar dolar dış ticaret fazlası verdiğini belirtti.
Öksüz, Türkiye ekonomisine ciddi katkılar sunduklarını, bu yıl da hedeflerinin 7 milyar dolar ihracat gerçekleştirmek olduğunu dile getirerek, şunları kaydetti:
"Yaşadığımız felaketler neticesinde ihracatımızda düşüşler meydana gelse de ihracatımızda geçen yılın üzerinde bir performans sergiliyoruz. Züchex ile de en az 2 milyar dolarlık bir iş hacminin gerçekleşmesini bekliyoruz. Züccaciye ve mutfak eşyaları sektörümüzde Türk üreticisi ürün kalitesi ve hizmet anlamında güzel bir noktaya ulaşmıştır. Bugün 'Made in Türkiye' birçok pazarda tercih edilen bir marka haline gelmiştir. Hedefimiz ise Türkiye'yi dünyanın ilk 5 züccaciye ihracatçısı ülke konumuna getirmek."
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148031.jpg

"Türkiye, ABD'nin 14. tedarikçisi"​

ABD pazarından daha fazla pay alınmasına dikkati çeken Öksüz, dünya züccaciye ithalatının yüzde 28'inin elinde olduğu Amerika pazarında Türkiye'nin payının yüzde 1'in altında olmasının ABD'yi hedef pazar yaptığını söyledi.
Öksüz, ayrıca Kanada, Hong Kong ve Japonya gibi dünyanın en büyük ithalatçılarına yüzde 1'in altında kalan ihracat payının, bu ülkelere ihracatta ağırlık verilmesi gerektiğinin göstergesi olduğunu vurgulayarak, şöyle devam etti:
"Dünya ithalatçıları listesinde ilk sırada yer alan ABD, Türkiye ihracat pazarları içerisinde ortalama mesafenin en uzak olduğu ülkelerden biridir. 160 milyon dolar seviyelerinden kademeli olarak artan ihracat, en yüksek değer olan 298 milyon dolar seviyesine 2021'de ulaşmıştır. 2018-2022 yılları arasındaki yıllık ortalama değişim oranı yüzde 16 olurken, 2021-2022 yılları arasındaki değer yüzde 4 azalarak, ihracatımız 286,3 milyon dolar seviyesine gerilemiştir. Türkiye, Avrupa'daki rakiplerden İtalya, Almanya ve Fransa'dan sonra ABD'nin 14. sıradaki tedarikçisidir."
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148027.jpg

"Dış ticaret fazlası hedefi yaklaşık 5 milyar dolar"​

Geçen yıl 226 ülkeye yapılan 6,12 milyar dolar ihracatın yüzde 8,25 pay ve 505,6 milyon dolarının Birleşik Krallık'a gerçekleştirildiğini ve Almanya, İtalya, Fransa ve İsrail'in de önemli ihracat yapılan ülkeler olduğunu aktaran Mesut Öksüz, 139 ülkeden toplamda 1,4 milyar dolar değerindeki ithalatta, Çin'in yüzde 49,63 pay ve 731,4 milyon dolar ile ilk sırada yer aldığını kaydetti.
Öksüz, "Almanya, Malezya, Romanya ve İtalya da önemli ithalat yaptığımız ülkeler arasındadır. 2023 Ocak-Haziran döneminde TÜİK verilerine göre 1,74 milyar dolar dış ticaret fazlası vermiştir. Yıl sonuna kadar ise dış ticaret fazlasının yaklaşık 5 milyar dolar olması hedefleniyor." diye konuştu.
Mesut Öksüz, düzenlenen fuarın hedefleri için katkı sunacağını ifade ederek, "Yine dünyanın en büyük ihracatçısı Çin de hedef pazarlarımızdan biri. Kaliteli ürünlerimizde bu pazarı da büyütme hedefimiz var. Yıl içerisinde Çin'de sektörümüze yönelik yapılan fuarda ilk kez Türkiye adına ayrı bir alanda yer almamız, sektörümüzün bu pazardaki çabalarını gösteriyor." görüşlerini bildirdi.
Fuar, 17 Eylül Pazar gününe kadar sürecek.
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148030.jpg
 
Son düzenleme:
osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60

·

Hediyelik Eşya Tedariği Kolaylaştı!
Souvenir Expo Türkiye’ye bugün kaydolun!
Souvenir Expo Türkiye’de benzersiz hediyelik eşyaların dünyasını bir arada keşfedin.
Kaynak bulma sürecinizi kolaylaştırmak ve çok çeşitli B2B katılımcılarına erişmek için şimdi kaydolun.
İşletmenizin başarı öyküsü burada başlıyor. Bugün yerinizi ayırtın!
14-17 Aralık 2023
İstanbul Fuar Merkezi/Türkiye
























 
osmanke Çevrimdışı

osmanke 

Süper Üye
13 Tem 2021
3,137
60

Yaklaşan Fuarlar​



Messe Frankfurt İstanbul Uluslararası Fuarcılık Ltd. Şti.​

Motobike İstanbul 2024​


2023Mar

Voli Fuar Hizmetleri A.Ş.​

16. Uluslararası Solarex İstanbul Güneş Enerjisi ve Teknolojileri Fuarı​


0406Nis

UBM İstanbul Fuarcılık ve Gösteri Hizmetleri A.Ş.​

İstanbul Jewelry Show 2024 - 55. İstanbul Uluslararası Mücevherat, Saat ve Malzemeleri Fuarı​


1720Nis

Sektörel Fuarcılık A.Ş.​

ICCI 2024 - Uluslararası Enerji ve Çevre Fuarı ve Konferansı​


2426Nis

Sektörel Fuarcılık A.Ş.​

Electricity Eurasia 2024 - Elektrik ve Elektrik Ekipmanları Fuarı​


2426Nis

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

İFM Fuar Takvimi​


Mar 2024

Önceki HaftaSonraki Hafta

PZT​

11​

SAL​

12​

ÇAR​

13​

PER​

14​

CUM​

15​

CMT​

16​

PAZ​

17​

İFM Gündem​


  • HER ŞEY
  • BLOG
  • DUYURULAR
  • HABERLER



İFM Kütüphane​


İstanbul Fuar Merkezi Kütüphanesi​





Fuarlar Takvimi​

İFM'yi Keşfedin​

İFM'de Fuar Organize Edin​

İFM Gündem​

İFM Kütüphane​

Bize Ulaş​


Copyright © İFM FUARCILIK 2024
 
R Çevrimdışı

rabitelli

Süper Üye
20 Kas 2019
704
50







Ev ve mutfak eşyaları endüstrisinin bölgedeki en büyük fuarı Zuchex 2023 yılında 650'den fazla üretici firma ile işinizi büyütmek için hazır! Binlerce yeni ürünü bir arada sunan Zuchex Eylül ayında kapılarını açacak.


Zuchex

14-17 EYLÜL 2023
33. ULUSLARARASI
EV VE MUTFAK EŞYALARI FUARI
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi
Büyükçekmece - İstanbul / Türkiye


Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı​



×













Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı​

Züccaciyeciler Derneği'nin (ZÜCDER) desteğiyle düzenlenen 33. Züchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde başladı.​

Duygu Doğan |14.09.2023 - Güncelleme : 14.09.2023

Dünyanın en büyük 3'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı'üncü züccaciye fuarı İstanbul'da kapılarını açtı
Fotoğraf: Hakan Akgün/AA


İstanbul​

Sektörünün dünyadaki 3'üncü, Avrupa'daki 2. büyük fuarı olan etkinlikte, 150'den fazla ülkeden 1200 marka ile 45 bin kişi bir araya gelecek.
Züchex'te, 100 bin metrekarelik bir kapalı alana sahip 14 salonun tamamı dolarken, fuarın bahçesine açılacak stantların tamamı da tükendi.
Fuarın açılış törenine, İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçıları Birliği (İDDMİB) Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Tecdelioğlu, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Türkiye Züccaciye Meclisi Başkanı Murat Kolbaşı katıldı.
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148026.jpg

ZÜCDER Başkanı Mesut Öksüz, açıl töreninde yaptığı konuşmada, 2022'de toplam 6,12 milyar dolar ihracata karşılık 1,47 milyar dolar ithalat yaparak sektörün 4,65 milyar dolar dış ticaret fazlası verdiğini belirtti.
Öksüz, Türkiye ekonomisine ciddi katkılar sunduklarını, bu yıl da hedeflerinin 7 milyar dolar ihracat gerçekleştirmek olduğunu dile getirerek, şunları kaydetti:
"Yaşadığımız felaketler neticesinde ihracatımızda düşüşler meydana gelse de ihracatımızda geçen yılın üzerinde bir performans sergiliyoruz. Züchex ile de en az 2 milyar dolarlık bir iş hacminin gerçekleşmesini bekliyoruz. Züccaciye ve mutfak eşyaları sektörümüzde Türk üreticisi ürün kalitesi ve hizmet anlamında güzel bir noktaya ulaşmıştır. Bugün 'Made in Türkiye' birçok pazarda tercih edilen bir marka haline gelmiştir. Hedefimiz ise Türkiye'yi dünyanın ilk 5 züccaciye ihracatçısı ülke konumuna getirmek."
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148031.jpg

"Türkiye, ABD'nin 14. tedarikçisi"​

ABD pazarından daha fazla pay alınmasına dikkati çeken Öksüz, dünya züccaciye ithalatının yüzde 28'inin elinde olduğu Amerika pazarında Türkiye'nin payının yüzde 1'in altında olmasının ABD'yi hedef pazar yaptığını söyledi.
Öksüz, ayrıca Kanada, Hong Kong ve Japonya gibi dünyanın en büyük ithalatçılarına yüzde 1'in altında kalan ihracat payının, bu ülkelere ihracatta ağırlık verilmesi gerektiğinin göstergesi olduğunu vurgulayarak, şöyle devam etti:
"Dünya ithalatçıları listesinde ilk sırada yer alan ABD, Türkiye ihracat pazarları içerisinde ortalama mesafenin en uzak olduğu ülkelerden biridir. 160 milyon dolar seviyelerinden kademeli olarak artan ihracat, en yüksek değer olan 298 milyon dolar seviyesine 2021'de ulaşmıştır. 2018-2022 yılları arasındaki yıllık ortalama değişim oranı yüzde 16 olurken, 2021-2022 yılları arasındaki değer yüzde 4 azalarak, ihracatımız 286,3 milyon dolar seviyesine gerilemiştir. Türkiye, Avrupa'daki rakiplerden İtalya, Almanya ve Fransa'dan sonra ABD'nin 14. sıradaki tedarikçisidir."
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148027.jpg

"Dış ticaret fazlası hedefi yaklaşık 5 milyar dolar"​

Geçen yıl 226 ülkeye yapılan 6,12 milyar dolar ihracatın yüzde 8,25 pay ve 505,6 milyon dolarının Birleşik Krallık'a gerçekleştirildiğini ve Almanya, İtalya, Fransa ve İsrail'in de önemli ihracat yapılan ülkeler olduğunu aktaran Mesut Öksüz, 139 ülkeden toplamda 1,4 milyar dolar değerindeki ithalatta, Çin'in yüzde 49,63 pay ve 731,4 milyon dolar ile ilk sırada yer aldığını kaydetti.
Öksüz, "Almanya, Malezya, Romanya ve İtalya da önemli ithalat yaptığımız ülkeler arasındadır. 2023 Ocak-Haziran döneminde TÜİK verilerine göre 1,74 milyar dolar dış ticaret fazlası vermiştir. Yıl sonuna kadar ise dış ticaret fazlasının yaklaşık 5 milyar dolar olması hedefleniyor." diye konuştu.
Mesut Öksüz, düzenlenen fuarın hedefleri için katkı sunacağını ifade ederek, "Yine dünyanın en büyük ihracatçısı Çin de hedef pazarlarımızdan biri. Kaliteli ürünlerimizde bu pazarı da büyütme hedefimiz var. Yıl içerisinde Çin'de sektörümüze yönelik yapılan fuarda ilk kez Türkiye adına ayrı bir alanda yer almamız, sektörümüzün bu pazardaki çabalarını gösteriyor." görüşlerini bildirdi.
Fuar, 17 Eylül Pazar gününe kadar sürecek.
02.07%2F6%2F7%2FAA-32148030.jpg
Bu seneki yaklaşıyor.
Geçen 10-15 gün oluyor, müşterimin biri çekim için aramıştı da hastayım diye geri çevirmişdim, arayım bari yarın.
Sıkışmasın sonra.
 
R Çevrimdışı

rabitelli

Süper Üye
20 Kas 2019
704
50
meslek olarak fotorafçılıkmı yapıyosun:cay
Ürün fotoğrafçısıy(d)ım.

(d) kullandım çünkü 2018'den sonra tükanı resmi olarak kapamak zorunda kaldım. Zira ehonomi çoğeyi; bu bağlamda bir çok müşteri fuarlara son 8-10 yıldır ekstra hazırlık yapmıyor, çoğu kataloglardan yıl ibaresini kaldırdı. Geçen yılın, ondan önceki yılın katalogları varsa devam... Yeniler için renkli fotokopide ek broşür hazırlanıyor, bitti gitti. Renkli fotokopiyi küçümsemeyin, kimi yerlerde matbaa kalitesi üzerinde iş çıkıyor. İnternet için ise fotoğraflar kalite gözetilmeksizin ellerindeki cep telefonları ile çekiliyor (ki dijital ortamda, kompozisyonları tırt da olsa yeterli) Kalan 2-3 müşteri ile oyalanyorum. Esas iş aldığım ambalaj sektöründeki aktörlerin çoğu da, masraf azaltmak için kendi stüdyolarını kurdu, şaka maka idare edecek işler de çıkmıyor değil. İnternete foto çektirenler fiyatlar yüzünden zaten benimle çalışmaz. Onlar da ellerindeki cep tel ve bir iki yapma ışıkla kendileri ya da grafikerleri ile hallediyor.

Tanıdığınız bir çok markaya elektrikli çaydanlık, cezve, tost makinası, kettle vb üreten bir müşterim var. Her züchex öncesi elle tutulur işi olur. Arayalım da kaçırmayalım, harçlık olur cebimize bu yoklukta.

50'sinden sonra iş arıyorum :haha
 
tobacco Çevrimdışı

tobacco 

Süper Üye
5 Ara 2020
503
36
Ürün fotoğrafçısıy(d)ım.

(d) kullandım çünkü 2018'den sonra tükanı resmi olarak kapamak zorunda kaldım. Zira ehonomi çoğeyi; bu bağlamda bir çok müşteri fuarlara son 8-10 yıldır ekstra hazırlık yapmıyor, çoğu kataloglardan yıl ibaresini kaldırdı. Geçen yılın, ondan önceki yılın katalogları varsa devam... Yeniler için renkli fotokopide ek broşür hazırlanıyor, bitti gitti. Renkli fotokopiyi küçümsemeyin, kimi yerlerde matbaa kalitesi üzerinde iş çıkıyor. İnternet için ise fotoğraflar kalite gözetilmeksizin ellerindeki cep telefonları ile çekiliyor (ki dijital ortamda, kompozisyonları tırt da olsa yeterli) Kalan 2-3 müşteri ile oyalanyorum. Esas iş aldığım ambalaj sektöründeki aktörlerin çoğu da, masraf azaltmak için kendi stüdyolarını kurdu, şaka maka idare edecek işler de çıkmıyor değil. İnternete foto çektirenler fiyatlar yüzünden zaten benimle çalışmaz. Onlar da ellerindeki cep tel ve bir iki yapma ışıkla kendileri ya da grafikerleri ile hallediyor.

Tanıdığınız bir çok markaya elektrikli çaydanlık, cezve, tost makinası, kettle vb üreten bir müşterim var. Her züchex öncesi elle tutulur işi olur. Arayalım da kaçırmayalım, harçlık olur cebimize bu yoklukta.

50'sinden sonra iş arıyorum :haha
sana kolay gelsin kaçırma işi
 
Geri
Üst Alt