En çok Problem Çıkaran Yer Sağlayıcı Sizce Hangisi (Anket İçerir)

En Çok Sorun Çıkartan Yer Sağlayıcı Firma Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    36
A Çevrimdışı

aykuttt 

Aktif Üye
14 Şub 2019
137
37
Trendyol üzerinden aldığım bir çocuk çamaşır yumuşatıcısı için yorum yapmıştım. 'Son kullanma tarihi çok yakın olan ürün gönderdi' şeklinde. Yaptığım yorum güya trendyol ile alakalı olmadığı için yayınlama yapmadılar. O gün bu gündür çek gelmedikçe alışverişim olmaz kendilerinden.
 
akrep2018 Çevrimdışı

akrep2018 

Süper Üye
16 Eyl 2018
1,276
63
Değişik forumlarda da üyeyim,bu konuda en çok hepsi burada ve trendyol'dan şikayet ediyorlar.Eskisi gibi değil diyorlar.
 
smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
52
Bugün gg mh aradım ve 10 haziran 2021 günü kendi platformları üzerinden satmış olduğum i5 işlemcinin parasını - ki satış bedeli üzerinden kendi komisyon ve satış destek bedeli olarak ürün bedelinin yüzde 10'unu sistem kendisine alıyor. Kalan bedeli satıcıya, satıcının banka hesabına 17 gün sonra (evet yanlış okumadınız) yatırdıklarını sordum. Verilen cevap şuydu. İlgili düzenleme ebay platform yönetmeliği bilmem kaçıncı maddede yer aldığı üzere gg komisyon ve destek bedelleri düşüldükten sonra satıcıya ödeme 10 iş günü sonra yapılmaktadır. Dolayısı ile hafta sonlarıi resmi tatiller bu sürece dahil değildir. Alıcıdan parayı satış anında şıkırt alıyor o bedeli 20 GÜN ÇALIŞTIRIP ve kendi kesintilerini yapıp satıcıya öyle aktarıyor. Allah e-ticaret platformu üzerinden ticaret yapan firma sahiplerine sabır versin.
 
devrimeren Çevrimdışı

devrimeren 

Aktif Üye
1 Mar 2019
279
Bugün gg mh aradım ve 10 haziran 2021 günü kendi platformları üzerinden satmış olduğum i5 işlemcinin parasını - ki satış bedeli üzerinden kendi komisyon ve satış destek bedeli olarak ürün bedelinin yüzde 10'unu sistem kendisine alıyor. Kalan bedeli satıcıya, satıcının banka hesabına 17 gün sonra (evet yanlış okumadınız) yatırdıklarını sordum. Verilen cevap şuydu. İlgili düzenleme ebay platform yönetmeliği bilmem kaçıncı maddede yer aldığı üzere gg komisyon ve destek bedelleri düşüldükten sonra satıcıya ödeme 10 iş günü sonra yapılmaktadır. Dolayısı ile hafta sonlarıi resmi tatiller bu sürece dahil değildir. Alıcıdan parayı satış anında şıkırt alıyor o bedeli 20 GÜN ÇALIŞTIRIP ve kendi kesintilerini yapıp satıcıya öyle aktarıyor. Allah e-ticaret platformu üzerinden ticaret yapan firma sahiplerine sabır versin.
Maalesef Amazonda bu şekilde işliyor. 2 haftada bir hesaba geçiyorlar. Tüm platformlar sanırım bu şekilde işliyor. Ama dediğiniz gibi gg de çok uzuyor fakat dedikleri günde para hesaba geçiyor.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Trendyol üzerinden aldığım bir çocuk çamaşır yumuşatıcısı için yorum yapmıştım. 'Son kullanma tarihi çok yakın olan ürün gönderdi' şeklinde. Yaptığım yorum güya trendyol ile alakalı olmadığı için yayınlama yapmadılar. O gün bu gündür çek gelmedikçe alışverişim olmaz kendilerinden.
telefon ve arıtıcı almıştım ikisinde de sorun çıktı satıcılara birkaç kere mesah atınca sistem beni blokladı.Satıcılara telefonla ulaşabildim.trendyoldan ıvır Zıvır alınırda büyük değerli eşya mümkünse almayın.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Maalesef Amazonda bu şekilde işliyor. 2 haftada bir hesaba geçiyorlar. Tüm platformlar sanırım bu şekilde işliyor. Ama dediğiniz gibi gg de çok uzuyor fakat dedikleri günde para hesaba geçiyor.
GittiGidiyor imeisi olmayan telefonu açıkca yazarak satışa sundum diye beni dolandırıcı ilan edip en az 10 yıllık hesabımı kapattılar.Defalarca ulaştım saçma saçma cevap verdiler.Sepette tek üründen fazla ürün olunca hediye çeki , kredi kartı puanı kullanamamadan tutunda abuk subuk presedürler vs. GittiGidiyor dükkanı kapatıp gitsin diyorum her defasında.
 
smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
52
Maalesef Amazonda bu şekilde işliyor. 2 haftada bir hesaba geçiyorlar. Tüm platformlar sanırım bu şekilde işliyor. Ama dediğiniz gibi gg de çok uzuyor fakat dedikleri günde para hesaba geçiyor.
Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın tezi o zaman doğru bu 20 günde o para havuz hesabında günlük kripto geliri olarak kullanılıyor olmalı zaten yarı yarıya düştü injşallah iyice düşer de batarlar
 
devrimeren Çevrimdışı

devrimeren 

Aktif Üye
1 Mar 2019
279
GittiGidiyor imeisi olmayan telefonu açıkca yazarak satışa sundum diye beni dolandırıcı ilan edip en az 10 yıllık hesabımı kapattılar.Defalarca ulaştım saçma saçma cevap verdiler.Sepette tek üründen fazla ürün olunca hediye çeki , kredi kartı puanı kullanamamadan tutunda abuk subuk presedürler vs. GittiGidiyor dükkanı kapatıp gitsin diyorum her defasında.
benimde şifreleri unutmamdan dolayı hesap değiştirmem gerekti. cep telefonum o hesapta onaylı diye yeni hesabıma onaylatamadım. aradım müşteri hizmetlerini telefon nosu zaten başka bir hesapta onaylı olduğu için değiştiremiyoruz dedi. yav diyorum ki telefon numarası benim sizide bu numaradan arıyorum. şifre kod ne gönderecekseniz zaten onaylayacam dedim ama böyle bir prosedürümüz yok başka telefondan kayıt olmanız gerekiyor dedi. ee dedim kendi numaram olmayan bir telefondan üye olsam bu sizin prosedürünüze uygun mu oluyor dedim cevap yok. çok saçma bi sistemleri var.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
benimde şifreleri unutmamdan dolayı hesap değiştirmem gerekti. cep telefonum o hesapta onaylı diye yeni hesabıma onaylatamadım. aradım müşteri hizmetlerini telefon nosu zaten başka bir hesapta onaylı olduğu için değiştiremiyoruz dedi. yav diyorum ki telefon numarası benim sizide bu numaradan arıyorum. şifre kod ne gönderecekseniz zaten onaylayacam dedim ama böyle bir prosedürümüz yok başka telefondan kayıt olmanız gerekiyor dedi. ee dedim kendi numaram olmayan bir telefondan üye olsam bu sizin prosedürünüze uygun mu oluyor dedim cevap yok. çok saçma bi sistemleri var.
Benide bir keresinde hesabımı satın almaya kapatmışlardı.Zar zor şikayet ettim biri aradı neymiş gitti gidiyor un güvenlik sorumlusuymuş? Benide aldığım ip den çok fazla dolandırıcılık ihbarı almışlar.Yahu kocaman sorumlu insansınız hiç mi cgn havuz ip si duymadınız mı dedim?O neymiş diyor.?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51

Abi her zaman söylüyorum

Nasreddin hoca hesabı.

Hocaya sormuşlar
-Hocam eski aylar ne oluyor?
Hoca düşünüp düşünüp cevap vermiş
-Kırpıp kırpıp yıldız yapıyorlar


Yani diyeceğim o ki, ''Aaaabi bana gelen üründe x sorunu vardı hemen değiştirttim''

Çok güzel abi de, o değişen ürün senden alındı, kime gitti sanıyorsun? :kiskis


Daha çok konular işleyeceğiz çoooooook :)
 
heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
456
34
2016 yılından itibaren İnternet alışverişini çok sık kullanan birisiyim. Son 1 yıldır neredeyse n11 den birşey almadım.
Hepsiburada, Amazon, trendyol ve gitti gidiyoru sık kullanırım.
İlla sıkıntılar yaşamışımdir ama hepsinde yaşadığım sorunlar giderildi.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
2016 yılından itibaren İnternet alışverişini çok sık kullanan birisiyim. Son 1 yıldır neredeyse n11 den birşey almadım.
Hepsiburada, Amazon, trendyol ve gitti gidiyoru sık kullanırım.
İlla sıkıntılar yaşamışımdir ama hepsinde yaşadığım sorunlar giderildi.
Benim de çözülmeyen sorunum olmadı hiç.
Bir kere bir iç çamaşırı mevzusu olmuştu. Satıcı bildiğin çakalın önde gideniydi, kadın dı bir de utanmaz.

Hijyen kuralları kapsamında bir açık kapı bulmuş oradan temizlik bezlerini iç çamaşırı diye satıp sonra da yönetmelik kapsamında geri almıyordu.

Yer sağlayıcıya durumu iletmeme rağmen hiç bir etkisi olmadı.

O gün bu gündür, önüme bu tarz şikayetler gelirse TMK md2 kapsamına atıfta bulunup tüketici lehine yazıyorum dosyaları.

Mahkemeye gitsin orada anlatsın derdini sahtekar..
 
Geri
Üst Alt