DSMART REZİLLİĞİ

Muhammet Sarıçam Çevrimdışı

Muhammet Sarıçam 

Süper Üye
20 May 2018
717
34
Abiler, kardeşler. Şimdi size bir firmanın insanları nasıl mağdur edebileceğini anlatacağım.

25.11.2021 tarihinden yaklaşık 7 senelik dsmart net + tv aboneliğimin sözleşme süresi doldu ve e-devlet üzerinden fesih başvurusu yaptım. Tabi o günden sonra sürekli ilgili firma tarafından arandım ikna edilmek için ve 3 gün sonra, 28.11.2021 tarihinde 2 senelik yeni bir sözleşme yaptık.

Tam 1 ay sonra aboneliğimin iptal edildiği mesajı geldi bana. Hakikaten de tv yayınım kesilmişti. Sabahında da internet bağlantım kesildi. Müşteri hizmetlerini aradığımda e-devlet başvurumundan dolayı iptal edildiği söylendi. Fakat iptal başvurumdan 3 gün sonra yeni sözleşme yapıldığını söylememe rağmen mantıklı bir açıklama getiremediler.

Aslında herşeyi geçtim, binada port sorunu olduğu için internet konusunda beklemede olan komşularıma gün doğdu ve ben internetsiz kaldım. Netspeed firmasına başvuruda bulunmama rağmen bugün Türk telekom müdürlüğü ile görüştüğümde, sıradaki kişilere öncelik verildiği söylendi..

BTK, sikayetvar dahil bir çok yere yazdım fakat hala geri dönüş olmadı. Kendi rızamızla iptal ettiğimizde dünya kadar cayma bedeli çıkaran bu tür firmalar keyiflerine göre iptal edince aynı şekilde biz neden ödeme alamıyoruz?

Kıssadan hisse, şimdi size sormak istiyorum. Ben ne yapmalıyım?



1964E37D-BB96-4B40-B09A-B01E4A2B9BFB.jpg
39D1005A-AF35-4432-8CED-5160D62AB1C4.jpg
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
dsmartan herşey beklenir mulkiyeti bana ait olan modülü sistem değişikliğine gittikleri için geri aldılar yeni modül verdiler tahatüm bitince iptal ettirdim şimdide 150 tl modül ücreti çıkarmışlar.kızıp internetinide iptal ettirdim kurtuldum bu a..... firmadan.
 
Muhammet Sarıçam Çevrimdışı

Muhammet Sarıçam 

Süper Üye
20 May 2018
717
34
Hakikaten kaç gündür bunlara sövmekten aldığım günahın haddi hesabı yoktur heralde. Bide karşınızda muhattap bulamama çaresizliği.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,135
Şimdi gördüğüm kadarı ile sen 25 kasımda abonelik fesih için edevletten başvuru yapmışsın ve hemen o gün abonelikler iptal edilmiş. 3 gün sonra 28 kasımda seni üyeliğini bitirme diye ikna için aramışlar ve sende kabul etmişsin ve 2 yıl sözleşme uzatmışsın. Ama 23 aralıkta aboneliğini bitirmişler.

Bence burada sistemsel bir sorun var, şimdi öncelikle bu ikna çalışmaları abonelik iptal edilmeden yani fesih gerçekleşmeden olmalı. Fesihi gerçekleşen abonelikler uzatılamaz, fesih gerçekleşmeden yapılmalı üyelik uzatmaları.

Edevlet üzerinden başvurduğun için fesihin geri dönüşü yapılamamış, yani edevlet değilde Dsmart üzerinden fesih işlemlerine başlasaydın onu iptal edip üyeliğini uzatabilirlerdi. Edevlet üzerinden olduğu için abonelik hemen aynı gün fesih edilmiş.

Seni ikna için arayan bence yanlış bir işlem yapmış, yada sistemde senin aboneliğinin fesih edildiğini yani kapatıldığını görmemiş ve üyeliği uzatmak için seni ikna etmiş.

Benim düşüncem olayların bu şekilde geliştiği, tabi yanılıyorda olabilirim. Kısacası o aboneliğin artık geri dönüşü olmaz gibi, sana tavsiyem ekipmanları biran önce iade et, yoksa onlarıda sana fatura edecekler ve mağduriyetin çok daha büyük olacak.
 
Muhammet Sarıçam Çevrimdışı

Muhammet Sarıçam 

Süper Üye
20 May 2018
717
34
Şimdi gördüğüm kadarı ile sen 25 kasımda abonelik fesih için edevletten başvuru yapmışsın ve hemen o gün abonelikler iptal edilmiş. 3 gün sonra 28 kasımda seni üyeliğini bitirme diye ikna için aramışlar ve sende kabul etmişsin ve 2 yıl sözleşme uzatmışsın. Ama 23 aralıkta aboneliğini bitirmişler.

Bence burada sistemsel bir sorun var, şimdi öncelikle bu ikna çalışmaları abonelik iptal edilmeden yani fesih gerçekleşmeden olmalı. Fesihi gerçekleşen abonelikler uzatılamaz, fesih gerçekleşmeden yapılmalı üyelik uzatmaları.

Edevlet üzerinden başvurduğun için fesihin geri dönüşü yapılamamış, yani edevlet değilde Dsmart üzerinden fesih işlemlerine başlasaydın onu iptal edip üyeliğini uzatabilirlerdi. Edevlet üzerinden olduğu için abonelik hemen aynı gün fesih edilmiş.

Seni ikna için arayan bence yanlış bir işlem yapmış, yada sistemde senin aboneliğinin fesih edildiğini yani kapatıldığını görmemiş ve üyeliği uzatmak için seni ikna etmiş.

Benim düşüncem olayların bu şekilde geliştiği, tabi yanılıyorda olabilirim. Kısacası o aboneliğin artık geri dönüşü olmaz gibi, sana tavsiyem ekipmanları biran önce iade et, yoksa onlarıda sana fatura edecekler ve mağduriyetin çok daha büyük olacak.
Yok hocam aboneliğim 23 aralıkta iptal edildi.
1 ay boyunca ben interneti ve tv yayınlarını kullanabildim.
Cihazları iade edemiyorum çünkü bayi sisteminde cihaz iadesi gözükmüyor diyor. Bugün çağrı merkezi de kontrol etti onlarda da iade ekranı çıkmıyor. Fakat gelin görün ki biraz önce gelen sms..

07C4C12D-CD92-46F9-BDED-F6D70CFA0103.jpg
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Ben yıllar önce dsmart almıştım. Sonra beğenmedim iptal ettim. Bunları alması kolay iptali zor işler.. Neyse iptalden bir kaç ay sonra bir miktar fazla ödeme yapmışım. Hesap no isteyip ücret iadesi yapmışlardı..
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Abi xdsl isteme sebebim, telekom ekibinin ankastrede hattımı bulabilmesi için. Boş yer yok normalde kutuda
Faturada 88 ile başlayan 10 haneli numara varsa hizmet numarası diye geçer o xdsl numarası

TT teknik ekip gönderirse gelenler abone lokal dağıtım kutusu üzerinden krone reglette hattın kaç numarada takılı ise o reglet numarası üzerinden TT senin bağlı oldun portu buluyor senin port boşa düşmemiş port yok sorunu yaşıyorsun galiba TT çözer onu TT de port sorunu olmuyor eğer TT ye başvuru yaptıysan
 
Muhammet Sarıçam Çevrimdışı

Muhammet Sarıçam 

Süper Üye
20 May 2018
717
34
Faturada 88 ile başlayan 10 haneli numara varsa hizmet numarası diye geçer o xdsl numarası

TT teknik ekip gönderirse gelenler abone lokal dağıtım kutusu üzerinden krone reglette hattın kaç numarada takılı ise o reglet numarası üzerinden TT senin bağlı oldun portu buluyor senin port boşa düşmemiş port yok sorunu yaşıyorsun galiba TT çözer onu TT de port sorunu olmuyor eğer TT ye başvuru yaptıysan
Abi bendeki durum şu. 20 dairelik binada 15 tane port var. Şuan benim internet iptal gözüküyor ama port boşa çıkmamış. Karmaşık bir durum var. Başvuruyu netspeed’den yaptım.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Abi bendeki durum şu. 20 dairelik binada 15 tane port var. Şuan benim internet iptal gözüküyor ama port boşa çıkmamış. Karmaşık bir durum var. Başvuruyu netspeed’den yaptım.
İptal etmek yerine xdsl numarasını öğrenip internetini netspeed'e taşısaydın kesinti yaşamadan port sorunu olmadan bütün işlemler tamamlanacaktı senin iş biraz sıkıntılı 1 ay ile 3 ay arası sürebilir ..
TT çözer ama farklı ISS olunca TT bakmıyor görmezden geliyor yada geçiktiriyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt