Muhammet Sarıçam
Süper Üye
- 20 May 2018
- 742
- 34
Abiler, kardeşler. Şimdi size bir firmanın insanları nasıl mağdur edebileceğini anlatacağım.
25.11.2021 tarihinden yaklaşık 7 senelik dsmart net + tv aboneliğimin sözleşme süresi doldu ve e-devlet üzerinden fesih başvurusu yaptım. Tabi o günden sonra sürekli ilgili firma tarafından arandım ikna edilmek için ve 3 gün sonra, 28.11.2021 tarihinde 2 senelik yeni bir sözleşme yaptık.
Tam 1 ay sonra aboneliğimin iptal edildiği mesajı geldi bana. Hakikaten de tv yayınım kesilmişti. Sabahında da internet bağlantım kesildi. Müşteri hizmetlerini aradığımda e-devlet başvurumundan dolayı iptal edildiği söylendi. Fakat iptal başvurumdan 3 gün sonra yeni sözleşme yapıldığını söylememe rağmen mantıklı bir açıklama getiremediler.
Aslında herşeyi geçtim, binada port sorunu olduğu için internet konusunda beklemede olan komşularıma gün doğdu ve ben internetsiz kaldım. Netspeed firmasına başvuruda bulunmama rağmen bugün Türk telekom müdürlüğü ile görüştüğümde, sıradaki kişilere öncelik verildiği söylendi..
BTK, sikayetvar dahil bir çok yere yazdım fakat hala geri dönüş olmadı. Kendi rızamızla iptal ettiğimizde dünya kadar cayma bedeli çıkaran bu tür firmalar keyiflerine göre iptal edince aynı şekilde biz neden ödeme alamıyoruz?
Kıssadan hisse, şimdi size sormak istiyorum. Ben ne yapmalıyım?
25.11.2021 tarihinden yaklaşık 7 senelik dsmart net + tv aboneliğimin sözleşme süresi doldu ve e-devlet üzerinden fesih başvurusu yaptım. Tabi o günden sonra sürekli ilgili firma tarafından arandım ikna edilmek için ve 3 gün sonra, 28.11.2021 tarihinde 2 senelik yeni bir sözleşme yaptık.
Tam 1 ay sonra aboneliğimin iptal edildiği mesajı geldi bana. Hakikaten de tv yayınım kesilmişti. Sabahında da internet bağlantım kesildi. Müşteri hizmetlerini aradığımda e-devlet başvurumundan dolayı iptal edildiği söylendi. Fakat iptal başvurumdan 3 gün sonra yeni sözleşme yapıldığını söylememe rağmen mantıklı bir açıklama getiremediler.
Aslında herşeyi geçtim, binada port sorunu olduğu için internet konusunda beklemede olan komşularıma gün doğdu ve ben internetsiz kaldım. Netspeed firmasına başvuruda bulunmama rağmen bugün Türk telekom müdürlüğü ile görüştüğümde, sıradaki kişilere öncelik verildiği söylendi..
BTK, sikayetvar dahil bir çok yere yazdım fakat hala geri dönüş olmadı. Kendi rızamızla iptal ettiğimizde dünya kadar cayma bedeli çıkaran bu tür firmalar keyiflerine göre iptal edince aynı şekilde biz neden ödeme alamıyoruz?
Kıssadan hisse, şimdi size sormak istiyorum. Ben ne yapmalıyım?