Çözülemeyen Samsung 55Q70T sorunu

Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.

anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?

aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.

1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.
Hocam ben olsam geçici olarak kablo çeker kullanıma devam ederdim ama bu süreçte hukuki mücadeleme başlardım. Yazdığınız şeyler hep size para harcatacak ve kesin çözüm mü onu da bilmiyoruz. Kablo çektikten sonra verin THHye onlar uğraşsın.
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Anlaşılan o ki Samsung sizi uğraştıracak, THH ile sorununuzu çözebilirsiniz iade yada değişim yoluna başvurabilirsiniz.

Eğer uğraşamam diyorsanız ve internete bağlanma sorunu dışında tv den memnunsanız, benim önerim lisanslı güzel bir android tv box almanız olur.

Tv'lerdeki bu Smart işi artık geride kaldı, hem yavaşlar hemde sınırlılar, Android tv'lerde bence verimli değiller. Şu durumda tv alırken sadece tv nin genel özelliklerine göre iyi bir tv alıp, yanınada lisanslı bir android tv box almak çok daha mantıklı bir iş olacaktır.
önerileriniz için teşekkür ederim, bana da şu an en xiaomi mi box almak mantıklı geliyor. THH konusununa değineceğim.

Hocam ben olsam geçici olarak kablo çeker kullanıma devam ederdim ama bu süreçte hukuki mücadeleme başlardım. Yazdığınız şeyler hep size para harcatacak ve kesin çözüm mü onu da bilmiyoruz. Kablo çektikten sonra verin THHye onlar uğraşsın.
THH konusunda fikir almak için 175 tüketici danışma hattını aradım, görevli kadın haklı bulunmam halinde para iadesi yapılacağını söyledi, ben bu televizyonu 9bin liraya aldım, güçlü ekonomimiz sayesinde şu an aynı tv 13.500 lira, yani yüzde 50 zamlanmış, THH karar verene kadar muhtemelen daha da artar.

Samsung tarafında ise ürünü değiştirmelerini talep ettim, bana söylenen şey ise şu, servis gelip ürünü alacak, kendi atölyelerinde inceleyecekler, onlar uygun görürse değişim yapılacak. Servis zaten klimacı, tv'den anlamıyor, 1 ay önce götürdüklerinde tv'yi kutusuna dahi koymadılar, her şeyden daha önemlisi o servisin üstünde genel merkezin baskısı var, kesinlikle değişim yazamayacaklar rapora. tüm bunlar birleşince elim kolum bağlanıyor, konuyu ekşi sözlüğe taşıyıp kapatacağım.
 
Son düzenleme:
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
önerileriniz için teşekkür ederim, bana da şu an en xiaomi mi box almak mantıklı geliyor. THH konusununa değineceğim.


THH konusunda fikir almak için 175 tüketici danışma hattını aradım, görevli kadın haklı bulunmam halinde para iadesi yapılacağını söyledi, ben bu televizyonu 9bin liraya aldım, güçlü ekonomimiz sayesinde şu an aynı tv 13.500 lira, yani yüzde 50 zamlanmış, THH karar verene kadar muhtemelen daha da artar.

Samsung tarafında ise ürünü değiştirmelerini talep ettim, bana söylenen şey ise şu, servis gelip ürünü alacak, kendi atölyelerinde inceleyecekler, onlar uygun görürse değişim yapılacak. Servis zaten klimacı, tv'den anlamıyor, 1 ay önce götürdüklerinde tv'yi kutusuna dahi koymadılar, her şeyden daha önemlisi o servisin üstünde genel merkezin baskısı var, kesinlikle değişim yazamayacaklar rapora. tüm bunlar birleşince elim kolum bağlanıyor, konuyu ekşi sözlüğe taşıyıp kapatacağım.
Hocam aynı ürün yoksa misliyşe değişim hakkınız var bu konuyu araştırın isterseniz. Ayrıca para iadesi yada ürün değişimi istemek sizin elinizde, dilekçeye yazarsanız olur diye düşünüyorum. Ben ayakkabım içinde benzer durum söz konusuydu yenisi çok artmıştı ve bu model bu numara varmı diye bilmediğim için aynı ürünün ayıpsız malla değişimi yada misli ile değişim istedim. Kazandım,firmanın elinde aynı ürün varmış birebir değiştirdiler.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
önerileriniz için teşekkür ederim, bana da şu an en xiaomi mi box almak mantıklı geliyor. THH konusununa değineceğim.


THH konusunda fikir almak için 175 tüketici danışma hattını aradım, görevli kadın haklı bulunmam halinde para iadesi yapılacağını söyledi, ben bu televizyonu 9bin liraya aldım, güçlü ekonomimiz sayesinde şu an aynı tv 13.500 lira, yani yüzde 50 zamlanmış, THH karar verene kadar muhtemelen daha da artar.

Samsung tarafında ise ürünü değiştirmelerini talep ettim, bana söylenen şey ise şu, servis gelip ürünü alacak, kendi atölyelerinde inceleyecekler, onlar uygun görürse değişim yapılacak. Servis zaten klimacı, tv'den anlamıyor, 1 ay önce götürdüklerinde tv'yi kutusuna dahi koymadılar, her şeyden daha önemlisi o servisin üstünde genel merkezin baskısı var, kesinlikle değişim yazamayacaklar rapora. tüm bunlar birleşince elim kolum bağlanıyor, konuyu ekşi sözlüğe taşıyıp kapatacağım.
Siz servisin veya Samsung müşteri hizmetlerinin söylediklerini pek önemsemeyin, para iadesi talep etmek zorunda değilsiniz, ürünün eş değeri yani aynısı ile veya misli ile değişim hakkınız vardır. THH giderseniz büyük ihtimallemede kazanırsınız, tabi biraz zaman alacaktır.

Mi Box S gelince işinizi rahatlıklar görür, bu kategoriyi detaylı incelemenizi tavsiye ederim.

 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Hocam aynı ürün yoksa misliyşe değişim hakkınız var bu konuyu araştırın isterseniz. Ayrıca para iadesi yada ürün değişimi istemek sizin elinizde, dilekçeye yazarsanız olur diye düşünüyorum. Ben ayakkabım içinde benzer durum söz konusuydu yenisi çok artmıştı ve bu model bu numara varmı diye bilmediğim için aynı ürünün ayıpsız malla değişimi yada misli ile değişim istedim. Kazandım,firmanın elinde aynı ürün varmış birebir değiştirdiler.
Siz servisin veya Samsung müşteri hizmetlerinin söylediklerini pek önemsemeyin, para iadesi talep etmek zorunda değilsiniz, ürünün eş değeri yani aynısı ile veya misli ile değişim hakkınız vardır. THH giderseniz büyük ihtimallemede kazanırsınız, tabi biraz zaman alacaktır.

Mi Box S gelince işinizi rahatlıklar görür, bu kategoriyi detaylı incelemenizi tavsiye ederim.

Peki THH kimin dediğine göre karar alacak, yani ben ürün hatalı, belli bir süre sonra internete bağlanmıyor, ses sistemi kopuyor dediğimde bunu kim onaylayacak?, bilirkişi kim olacak?
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Peki THH kimin dediğine göre karar alacak, yani ben ürün hatalı, belli bir süre sonra internete bağlanmıyor, ses sistemi kopuyor dediğimde bunu kim onaylayacak?, bilirkişi kim olacak?
Bilirkişiler belli ama bunu siz önceden öğrenemiyorsunuz. Genelde tarafsız ve tüketiciden yana olan kararlar alınıyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.

anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?

aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.

1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.
Sorun işlemcide olsa tüm Samsung TV'ler yavaş çalışırdı.
Wi-fi kartı veya anteni sorunlu.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.

anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?

aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.

1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.
2 ve 3 diyorum
 
Geri
Üst Alt