denedim hocam sonuç nafile, aşağıya hatasız şekilde çalıştığı halinin videosunu bırakıyorum.Televizyona sabit bir IP adresi verip bağlanmayı deneyebilir misiniz ? Birde kendi cep telefonunuzdan Hotspot açıp o ağa dahil olmayı deneyebilir misiniz ?
onu da video alıp tekrar göstereyim, uzaklıktan şüpheleniyorsunuz haklısınız. birazdan upload ederimTlf internetini paylaşıp denermisin
tv bana nispet yapar gibi şimdi de sorunsuz çalışıyor sinir oldum.Tlf internetini paylaşıp denermisin
denedim, teşekkür ederim.Samsung'da bunu yapıyorsa artık biz bundan sonra hangi markayı kullanacağız? Hangi markayı alacağız.
Eski sözlük yazarı olarak yapılacak en büyük adım şikayet başlığı açmak.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Bunları denediniz sanırım
Değiştirdiği kartı gördünüz mü?bu wi-fi chipi anakarta entegte bir şey değil sanırım, ayrı bir parçaysa boşu boşuna anakart değişti o zaman.
Telefonunuza Wi-Fi Analyzer indirin.tv bana nispet yapar gibi şimdi de sorunsuz çalışıyor sinir oldum.
Tlf internetini paylaşıp denermisin
hayır eşim evdeydi, anakart siparişi verip 1 hafta beklemiştik. servis eve gelip takmıştı.Değiştirdiği kartı gördünüz mü?
tabiki bunları da denerim ama yanlış yere odaklanıyoruz, tv kablosuz ağları listeleyemiyor, orada takılıp kalıyor, eğer kablosuz ağ bulamasa "kablosuz ağ bulunamadı" gibi bir uyarı verir, videoda attığım gibi bunu yapamıyor.Telefonunuza Wi-Fi Analyzer indirin.
GPS'i açıp, uygulamaya girin. İzin isterse verin.
Hangi wi-fi kanalı müsaitse modeminizi, arayüze girerek oradan o kanala almayı deneyin.
Bence TV'nin Wi-Fi sorunlu.
Bununla ilgisi olacağını da sanmıyorum ya.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ürün arızalı.tabiki bunları da denerim ama yanlış yere odaklanıyoruz, tv kablosuz ağları listeleyemiyor, orada takılıp kalıyor, eğer kablosuz ağ bulamasa "kablosuz ağ bulunamadı" gibi bir uyarı verir, videoda attığım gibi bunu yapamıyor.
Klasik Türk kurumsallığı, her birim kendi ğçinde kurumsal ve federal. Birbirlerinden haberleri yok, nedense şaşırmadım. Hocam siz başvurularınızı yazılı yapın,3 kere sanırım aynı problemdem servise başvurduğunuzda ürün iade almak durumundalar, misli değişim konularına çok hakim değilim o kısımları Adem Helvacı hocama sorarsanız daha doğru yönlendirme yapabilir.bugün samsung çözüm merkezinden aradılar. sinem hanımla uzun uzun konuşup derdimi anlattım, en sonunda beni haklı bulup daha yetkin ve uzman bir servisin gelmesi gerektiğini onayladı, sonra bunu yönlendireceği yere söylememi böylece daha uzman insanların evime geleceğini söyledi.
telefonu kapatmadan beni bir yere bağladı, burada konuştuğum adam ise farklı bir servisin gelmesinin mümkün olmayacağını söyledi, birbirleriyle çelişmeye başladılar tamamen.
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.Ürün arızalı.
Bizim yapabileceğimiz bir şey yok.
Samsung'u arayın ve tüketici hakem heyetine şikayet edeceğinizi söyleyin.
Anlaşılan o ki Samsung sizi uğraştıracak, THH ile sorununuzu çözebilirsiniz iade yada değişim yoluna başvurabilirsiniz.iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.
anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?
aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.
1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.