Çözülemeyen Samsung 55Q70T sorunu

metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Televizyona sabit bir IP adresi verip bağlanmayı deneyebilir misiniz ? Birde kendi cep telefonunuzdan Hotspot açıp o ağa dahil olmayı deneyebilir misiniz ?
denedim hocam sonuç nafile, aşağıya hatasız şekilde çalıştığı halinin videosunu bırakıyorum.

olması gereken:

görüldüğü üzere, ağ aramasını tamamlayıp listeden ağ seçmemi istiyor, buradan kendi ağımı seçip şifremi girip, internete bağlanabiliyordum.




şimdi olan ise:


listelemeyi dahi yapamayıp tekrar kablolu kablosuz ağ seçmemi istiyor.
 
I Çevrimdışı

ibrahimykr1

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Samsung'da bunu yapıyorsa artık biz bundan sonra hangi markayı kullanacağız? Hangi markayı alacağız.

Eski sözlük yazarı olarak yapılacak en büyük adım şikayet başlığı açmak.


Bunları denediniz sanırım
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Tlf internetini paylaşıp denermisin
tv bana nispet yapar gibi şimdi de sorunsuz çalışıyor sinir oldum.

Samsung'da bunu yapıyorsa artık biz bundan sonra hangi markayı kullanacağız? Hangi markayı alacağız.

Eski sözlük yazarı olarak yapılacak en büyük adım şikayet başlığı açmak.


Bunları denediniz sanırım
denedim, teşekkür ederim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
tv bana nispet yapar gibi şimdi de sorunsuz çalışıyor sinir oldum.
Telefonunuza Wi-Fi Analyzer indirin.
GPS'i açıp, uygulamaya girin. İzin isterse verin.
Hangi wi-fi kanalı müsaitse modeminizi, arayüze girerek oradan o kanala almayı deneyin.
Bence TV'nin Wi-Fi sorunlu.
Bununla ilgisi olacağını da sanmıyorum ya.


 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Tlf internetini paylaşıp denermisin

Değiştirdiği kartı gördünüz mü?
hayır eşim evdeydi, anakart siparişi verip 1 hafta beklemiştik. servis eve gelip takmıştı.

Telefonunuza Wi-Fi Analyzer indirin.
GPS'i açıp, uygulamaya girin. İzin isterse verin.
Hangi wi-fi kanalı müsaitse modeminizi, arayüze girerek oradan o kanala almayı deneyin.
Bence TV'nin Wi-Fi sorunlu.
Bununla ilgisi olacağını da sanmıyorum ya.


tabiki bunları da denerim ama yanlış yere odaklanıyoruz, tv kablosuz ağları listeleyemiyor, orada takılıp kalıyor, eğer kablosuz ağ bulamasa "kablosuz ağ bulunamadı" gibi bir uyarı verir, videoda attığım gibi bunu yapamıyor.

samsung.png


bütün bunlardan bağımsız olarak şuraya da mail attım, konuyu direkt bu başlıktaki gibi anlattım, bakalım ne diyecek ceo bey.
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
tabiki bunları da denerim ama yanlış yere odaklanıyoruz, tv kablosuz ağları listeleyemiyor, orada takılıp kalıyor, eğer kablosuz ağ bulamasa "kablosuz ağ bulunamadı" gibi bir uyarı verir, videoda attığım gibi bunu yapamıyor.
Ürün arızalı.
Bizim yapabileceğimiz bir şey yok.
Samsung'u arayın ve tüketici hakem heyetine şikayet edeceğinizi söyleyin.
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
bugün samsung çözüm merkezinden aradılar. sinem hanımla uzun uzun konuşup derdimi anlattım, en sonunda beni haklı bulup daha yetkin ve uzman bir servisin gelmesi gerektiğini onayladı, sonra bunu yönlendireceği yere söylememi böylece daha uzman insanların evime geleceğini söyledi.

telefonu kapatmadan beni bir yere bağladı, burada konuştuğum adam ise farklı bir servisin gelmesinin mümkün olmayacağını söyledi, birbirleriyle çelişmeye başladılar tamamen.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
bugün samsung çözüm merkezinden aradılar. sinem hanımla uzun uzun konuşup derdimi anlattım, en sonunda beni haklı bulup daha yetkin ve uzman bir servisin gelmesi gerektiğini onayladı, sonra bunu yönlendireceği yere söylememi böylece daha uzman insanların evime geleceğini söyledi.

telefonu kapatmadan beni bir yere bağladı, burada konuştuğum adam ise farklı bir servisin gelmesinin mümkün olmayacağını söyledi, birbirleriyle çelişmeye başladılar tamamen.
Klasik Türk kurumsallığı, her birim kendi ğçinde kurumsal ve federal. Birbirlerinden haberleri yok, nedense şaşırmadım. Hocam siz başvurularınızı yazılı yapın,3 kere sanırım aynı problemdem servise başvurduğunuzda ürün iade almak durumundalar, misli değişim konularına çok hakim değilim o kısımları Adem Helvacı Adem Helvacı hocama sorarsanız daha doğru yönlendirme yapabilir.
 
metin7 Çevrimdışı

metin7

Aktif Üye
29 Ara 2021
72
34
Ürün arızalı.
Bizim yapabileceğimiz bir şey yok.
Samsung'u arayın ve tüketici hakem heyetine şikayet edeceğinizi söyleyin.
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.

anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?

aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.

1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
iki gündür telefon trafiğinden işi güç yapamaz oldum, bu şerefsizlerin bana yardımcı olmayacağı yine aşikar oldu. size bi kaç bir şey soracağım.

anladığım kadarıyla televizyonun işlemcisi kablosuz bağlantıda çok yoruluyor, internetin yavaş olduğu saatlerde sorunla karşılaşma şansım daha artıyor gibi bir çıkarım yaptım. tv internete bağlanmak için fazla efor sarfediyor, kendini kasıyor diğer özellikleri de sapıtıyor. örneğin arayüz yavaşlıyor, kumandada ping oluyor, kablolu ses sisteminde kopmalar oluyor. sizce bu teorim doğru mu?

aklıma bi kaç farklı çözüm geliyor, bunlara da yorum yapmanızı rica edeceğim.

1. xiaomi wifi güçlendirici alıp direkt tv'nin yanına koymak.
2. direkt kablolu internete geçmek.
3. mibox alıp, internete onun üzerinden bağlanmak.
Anlaşılan o ki Samsung sizi uğraştıracak, THH ile sorununuzu çözebilirsiniz iade yada değişim yoluna başvurabilirsiniz.

Eğer uğraşamam diyorsanız ve internete bağlanma sorunu dışında tv den memnunsanız, benim önerim lisanslı güzel bir android tv box almanız olur.

Tv'lerdeki bu Smart işi artık geride kaldı, hem yavaşlar hemde sınırlılar, Android tv'lerde bence verimli değiller. Şu durumda tv alırken sadece tv nin genel özelliklerine göre iyi bir tv alıp, yanınada lisanslı bir android tv box almak çok daha mantıklı bir iş olacaktır.
 
Geri
Üst Alt