Çözülemeyen Samsung 55Q70T sorunu

metin7

Aktif Üye
Katılım
29 Ara 2021
Mesajlar
20
Yaş
32
Merhaba arkadaşlar konuyu daha önce açmıştım, sorunun kaynağının televizyonun ta kendisi olduğunu anladım, şimdi sıra çözüm bulmakta!

1 Kasım 2021 tarihinde Teknosa internet sitesinden "Samsung 55Q70T" model televizyonu satın aldım, servis geldi kurulumunu yaptı ve ürünü kullanmaya başladım, ürün 2 hafta sonra kablosuz olarak internete bağlanmamaya, kumandadaki bazı tuşları algılamamaya başladı. Doğal olarak müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim, telefon direktifleri ile kumandada bazı tuşlara uzun uzun basarak bir şeyler yapmaya çalıştık ve televizyonu tamamen kilitledik, artık açma kapama yapmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum, diğer tuşlara basınca "uygun değil" hatası alıyordum. Hal böyle olunca telefondaki görevli bana bir servis kaydı oluşturdu ve macera başladı.

Haftasonu servis geldi yerinde inceledi ve tv'yi götürmeye karar verdiler, tv bir hafta sonra sadece reset atılmış şekilde geri döndü, servisteki çocuklar tekrar kurulum yaptı, internete bağlandılar ve gittiler, onlar gittikten yarım saat sonra tv tekrar aynı hataları vermeye, tekrar internete bağlanmamaya başladı.

Artık müşteri hizmetlerini aradan çıkarmış, direkt servis ile konuşmaya başlamıştım, servis çok iyi niyetliydi, ancak üzülerek belirtiyorum ki televizyon tamirinden hiç mi hiç anlamıyorlardı, zaten asıl işleri klima ve tesisat olan bir kuruluştu.

Yaklaşık bir hafta süren müzakereler sonucu tv'nin sorunlu olduğuna ikna edebildim ve anakart değişmesi gerektiğini söylediler(tabi ki bunu kendileri anlayamadı ben işi bilen birine danışmaları için ısrar ettim, onlar da istanbuldan daha yetkili biriyle konuşup ondan akıl ve icazet aldılar).

Bir hafta sonra anakart geldi, evde koltuğun üstünde anakart değişimi yaptılar. (Bu sırada evde değildim, eşim vardı.) Eve geldiğimde televizyonun arka kısmını tam oturtamadıklarını fark edip ben elimle oturttum.

Bütün bu badirelerden sonra tv normal şekilde çalışmaya başlamıştı, ta ki bugüne kadar, tarih 10 ocak 2022 oldu ve tv yine aynı hatayı vermeye başladı, internete kablosuz bir şekilde bağlanmıyordu. (videoda sorunu gösteriyorum)

Samsunga defalarca söylememe rağmen işten anlayan bir servis göndermiyor, hala asıl işleri klima olan televizyondan zerre anlamayan ilçedeki tek servisi yönlendiriyor.

Şimdi ne yapmam gerekiyor?, artık iyice yılmış vaziyetteyim, sizden tavsiye almadan samsung müşteri hizmetlerini dahi aramak istemiyorum.
 
Son düzenleme:

TKartaL 

Platin Üye
Katılım
5 Şub 2018
Mesajlar
2,270
Yaş
42
Ben yıllar önce bu forumda yazmıştım. Samsung Philips Sony vs. yetkili servislerinin özel eğitimli donanımlı sıfırdan yetkili profesyonel servisler zannediyordum. Meğer yılmaz elektronik can elektronik bilmem ne elektronik miş. Yani yılmazı Samsung yapalım. Canı Philips yapalım mış. Sonra böyle cari açık çıkıyor işte 😂 Profesyonel olanlar istisna tabiki ama çoğu maalesef benim tabirimle Hacının Yeri.....
 

metin7

Aktif Üye
Katılım
29 Ara 2021
Mesajlar
20
Yaş
32
Anakart kaynaklı olmayabilir wifi kartı yada anakart wifi kartı arasındaki kabloda olabilir.
Dediğiniz gibi olabilir not aldım.

Bir de şunu fark ettim, internet gittiği sıra tv kendini kasıyor. Kumanda tuşlarını çok pingli algılıyor, kanal geçişleri çok çok yavaş kalıyor. Sonra kendini toparlıyor, internete de canı istedikçe bağlanıyor.
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
17,937
Dediğiniz gibi olabilir not aldım.

Bir de şunu fark ettim, internet gittiği sıra tv kendini kasıyor. Kumanda tuşlarını çok pingli algılıyor, kanal geçişleri çok çok yavaş kalıyor. Sonra kendini toparlıyor, internete de canı istedikçe bağlanıyor.
Muhtemelen Wi-Fi chipinden yanıt bekliyor sistem.
Sebebi bu.
Ya chip sorunlu ya da anten vs.
Koca Samsung Türkiye bunu çözmekten acizse, Samsung önermeye de çekiniriz artık.
 

metin7

Aktif Üye
Katılım
29 Ara 2021
Mesajlar
20
Yaş
32
Tekrar servis kaydı açın. garanti süresi içinde aynı hatayı tekrarlama 3 ya da 4 idi. Gerekli sayıyı tamamladıktan sonra "Misli ile değişim" isteyin.
çok teşekkür ederim bu bilgi için

Muhtemelen Wi-Fi chipinden yanıt bekliyor sistem.
Sebebi bu.
Ya chip sorunlu ya da anten vs.
Koca Samsung Türkiye bunu çözmekten acizse, Samsung önermeye de çekiniriz artık.
bu wi-fi chipi anakarta entegte bir şey değil sanırım, ayrı bir parçaysa boşu boşuna anakart değişti o zaman.
 
Son düzenleme:

Puzik 

Silver Üye
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
830
Hocam wifi sinyal yayını 2.4ghz ve 4-5ghz olarak kombinasyonları denediniz mi? Modem ayarlarından bir kurcalayın sorun olmayacaksa reset atmayı yayın kanalını değiştirmeyi deneyin derim. Telefonu modem olarak gösterip bağlanmasını denemekte bir fikir verebilir.Aklıma başka bir çözüm gelmedi :(
 

metin7

Aktif Üye
Katılım
29 Ara 2021
Mesajlar
20
Yaş
32
Hocam wifi sinyal yayını 2.4ghz ve 4-5ghz olarak kombinasyonları denediniz mi? Modem ayarlarından bir kurcalayın sorun olmayacaksa reset atmayı yayın kanalını değiştirmeyi deneyin derim. Telefonu modem olarak gösterip bağlanmasını denemekte bir fikir verebilir.Aklıma başka bir çözüm gelmedi :(
evet bunların hepsini denedim ama sorun çok farklı, tv etrafındaki wifileri listeleyemiyor. telefonu modem yaptığımda da sonuç değişmedi.
 

Puzik 

Silver Üye
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
830
evet bunların hepsini denedim ama sorun çok farklı, tv etrafındaki wifileri listeleyemiyor. telefonu modem yaptığımda da sonuç değişmedi.
Sanıyorum ağ ayarlarınıda sıfırlamıştınız. Artık yapacak birşey yok, hak mücadeleniz başladı. Yılmayın her türlü o tv niz ya düzeltilecek ya yenisi gelecek.
 

metin7

Aktif Üye
Katılım
29 Ara 2021
Mesajlar
20
Yaş
32
şimdi müşteri hizmetlerini tekrar arayıp servis kaydı oluşturdum yarın gelecekler, ama bir şey çıkacağını sanmıyorum.

aklıma gelen 2 aksiyon var
-ekşisözlükte rezalet başlığı açmak
-tüketici hakem heyetine gitmek
 

akrep2018 

Silver Üye
Katılım
16 Eyl 2018
Mesajlar
890
Yaş
60
Öncelikle geçmiş olsun,umarım sorununuz kısa zamanda çözülür.Samsung da bunu yapıyorsa vay halimize.Millet de Samsung'u kaliteli ve sorunsuz bir marka zannediyor. :ok :ciks
 

iyetkin

Aktif Üye
Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
10
Yaş
29
Televizyona sabit bir IP adresi verip bağlanmayı deneyebilir misiniz ? Birde kendi cep telefonunuzdan Hotspot açıp o ağa dahil olmayı deneyebilir misiniz ?
 

Benzer konular