metin7
Aktif Üye
- 29 Ara 2021
- 72
- 34
Merhaba arkadaşlar konuyu daha önce açmıştım, sorunun kaynağının televizyonun ta kendisi olduğunu anladım, şimdi sıra çözüm bulmakta!
1 Kasım 2021 tarihinde Teknosa internet sitesinden "Samsung 55Q70T" model televizyonu satın aldım, servis geldi kurulumunu yaptı ve ürünü kullanmaya başladım, ürün 2 hafta sonra kablosuz olarak internete bağlanmamaya, kumandadaki bazı tuşları algılamamaya başladı. Doğal olarak müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim, telefon direktifleri ile kumandada bazı tuşlara uzun uzun basarak bir şeyler yapmaya çalıştık ve televizyonu tamamen kilitledik, artık açma kapama yapmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum, diğer tuşlara basınca "uygun değil" hatası alıyordum. Hal böyle olunca telefondaki görevli bana bir servis kaydı oluşturdu ve macera başladı.
Haftasonu servis geldi yerinde inceledi ve tv'yi götürmeye karar verdiler, tv bir hafta sonra sadece reset atılmış şekilde geri döndü, servisteki çocuklar tekrar kurulum yaptı, internete bağlandılar ve gittiler, onlar gittikten yarım saat sonra tv tekrar aynı hataları vermeye, tekrar internete bağlanmamaya başladı.
Artık müşteri hizmetlerini aradan çıkarmış, direkt servis ile konuşmaya başlamıştım, servis çok iyi niyetliydi, ancak üzülerek belirtiyorum ki televizyon tamirinden hiç mi hiç anlamıyorlardı, zaten asıl işleri klima ve tesisat olan bir kuruluştu.
Yaklaşık bir hafta süren müzakereler sonucu tv'nin sorunlu olduğuna ikna edebildim ve anakart değişmesi gerektiğini söylediler(tabi ki bunu kendileri anlayamadı ben işi bilen birine danışmaları için ısrar ettim, onlar da istanbuldan daha yetkili biriyle konuşup ondan akıl ve icazet aldılar).
Bir hafta sonra anakart geldi, evde koltuğun üstünde anakart değişimi yaptılar. (Bu sırada evde değildim, eşim vardı.) Eve geldiğimde televizyonun arka kısmını tam oturtamadıklarını fark edip ben elimle oturttum.
Bütün bu badirelerden sonra tv normal şekilde çalışmaya başlamıştı, ta ki bugüne kadar, tarih 10 ocak 2022 oldu ve tv yine aynı hatayı vermeye başladı, internete kablosuz bir şekilde bağlanmıyordu. (videoda sorunu gösteriyorum)
Samsunga defalarca söylememe rağmen işten anlayan bir servis göndermiyor, hala asıl işleri klima olan televizyondan zerre anlamayan ilçedeki tek servisi yönlendiriyor.
Şimdi ne yapmam gerekiyor?, artık iyice yılmış vaziyetteyim, sizden tavsiye almadan samsung müşteri hizmetlerini dahi aramak istemiyorum.
1 Kasım 2021 tarihinde Teknosa internet sitesinden "Samsung 55Q70T" model televizyonu satın aldım, servis geldi kurulumunu yaptı ve ürünü kullanmaya başladım, ürün 2 hafta sonra kablosuz olarak internete bağlanmamaya, kumandadaki bazı tuşları algılamamaya başladı. Doğal olarak müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim, telefon direktifleri ile kumandada bazı tuşlara uzun uzun basarak bir şeyler yapmaya çalıştık ve televizyonu tamamen kilitledik, artık açma kapama yapmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum, diğer tuşlara basınca "uygun değil" hatası alıyordum. Hal böyle olunca telefondaki görevli bana bir servis kaydı oluşturdu ve macera başladı.
Haftasonu servis geldi yerinde inceledi ve tv'yi götürmeye karar verdiler, tv bir hafta sonra sadece reset atılmış şekilde geri döndü, servisteki çocuklar tekrar kurulum yaptı, internete bağlandılar ve gittiler, onlar gittikten yarım saat sonra tv tekrar aynı hataları vermeye, tekrar internete bağlanmamaya başladı.
Artık müşteri hizmetlerini aradan çıkarmış, direkt servis ile konuşmaya başlamıştım, servis çok iyi niyetliydi, ancak üzülerek belirtiyorum ki televizyon tamirinden hiç mi hiç anlamıyorlardı, zaten asıl işleri klima ve tesisat olan bir kuruluştu.
Yaklaşık bir hafta süren müzakereler sonucu tv'nin sorunlu olduğuna ikna edebildim ve anakart değişmesi gerektiğini söylediler(tabi ki bunu kendileri anlayamadı ben işi bilen birine danışmaları için ısrar ettim, onlar da istanbuldan daha yetkili biriyle konuşup ondan akıl ve icazet aldılar).
Bir hafta sonra anakart geldi, evde koltuğun üstünde anakart değişimi yaptılar. (Bu sırada evde değildim, eşim vardı.) Eve geldiğimde televizyonun arka kısmını tam oturtamadıklarını fark edip ben elimle oturttum.
Bütün bu badirelerden sonra tv normal şekilde çalışmaya başlamıştı, ta ki bugüne kadar, tarih 10 ocak 2022 oldu ve tv yine aynı hatayı vermeye başladı, internete kablosuz bir şekilde bağlanmıyordu. (videoda sorunu gösteriyorum)
Samsunga defalarca söylememe rağmen işten anlayan bir servis göndermiyor, hala asıl işleri klima olan televizyondan zerre anlamayan ilçedeki tek servisi yönlendiriyor.
Şimdi ne yapmam gerekiyor?, artık iyice yılmış vaziyetteyim, sizden tavsiye almadan samsung müşteri hizmetlerini dahi aramak istemiyorum.
Son düzenleme: